آخرین اخبار

سازنده استيکرهاي دانشجويان به دام افتاد حوادث

سازنده استيکرهاي دانشجويان به دام افتاد

  بزرگنمايي:

چه خبر - دستگيري بارگذاري کننده نرم افزار جاسوسي و استراق سمع

به گزارش روز دوشنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرگرد مرتضي ابوطالبي افزود: خانمي با در دست داشتن مرجوعه قضايي به اين پليس مراجعه و اعلام کرد که شخصي با تلفن عمومي مرتب با بنده تماس گرفته و اطلاعات بسيار دقيق و ريزي از زندگي شخصي و خصوصي بنده دارد و حتي مي‌داند که چه صحبت‌هايي بين من و خانواده‌ام رد و بدل مي‌شود و براي افشاء نکردن آن مرتب از بنده درخواست پول کرده و قصد اخاذي دارد که رسيدگي به پرونده با موضوع تهديد و اخاذي در دستور کار کارگاهان اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: پس از بررسي فني توسط کارشناسان اين پليس موفق به شناسائي و دستگيري متهم به هويت معلوم در مرکز استان شدند.
رييس پليس فتا استان يزد افزود: متهم در بازجويي‌هاي انجام گرفته به اتهام صورت گرفته اعتراف و ادعا کرده که بنده برنامه نويس کامپيوتر هستم و نرم‌افزاري را دو سال گذشته به درخواست يکي از دوستانم که مي‌خواست همسرش را کنترل کند، نوشتم و به وي فروختم که پس از چندي براي سرگرمي وکنجکاوي و سرک کشيدن از زندگي مردم، آن را با عنوان نرم افزاري براي رتوش و ويرايش عکس در يک گروه تلگرامي قرار دادم و با توجه به نصب و استفاده بالاي کاربران با خود به اين نتيجه رسيدم که مي‌توانم از آن براي کسب درآمد نيز استفاده کنم و به همين دليل از شاکيه درخواست پول کرده و هم اکنون از اقدام خود پشيمانم .
سرگرد ابوطالبي در مورد چگونگي عملکرد اين نرم افزار با توجه به بررسي‌هاي صورت گرفته و توضيحات متهم گفت: اين برنامه به طور خودکار، در فواصل زماني 20 دقيقه‌اي، ميکروفون گوشي را فعال و اقدام به ضبط کردن صداهاي اطراف مي‌ کرد و پس از اتصال گوشي به اينترنت فايل‌هاي ضبط شده به ايميل متهم ارسال شده است.
اين مقام انتظامي از کاربران فضاي مجازي خواست بر روي لينک با عناوين گوناگون که در گرو‌ه‌ها و کانال‌هاي اجتماعي بارگذاري مي‌ شود، خودداري کنند و براي آپديت يا دانلود نرم افزار‌هاي مورد نظر از سايت‌هاي معتبر استفاده کنند.

**سازنده استيکرهاي دانشجويان به دام پليس افتاد
رئيس پليس فتا شهرستان قدس از دستگيري عامل انتشار تصاوير خصوصي دانشجويان دانشگاه آزاد توسط پليس فتا اين شهرستان خبر داد .
سرهنگ دوم حاجعلي صالحي گفت: با اعلام شکايت تعداد شش نفر از دانشجويان دختر دانشگاه آزاد واحد شهرقدس مبني بر انتشار تصاوير خصوصي‌شان در فضاي مجازي توسط فرد يا افراد ‌ناشناس و تهيه استيکرهاي نامناسب از اين تصاوير کارشناسان اين پليس را ترقيب به پيگيري اين پرونده کرد.
اين مقام انتظامي افزود: با توجه به تعدد شکات پرونده و انتشار تصاوير متعدد و همچنين ايجاد استيکر در گروه‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي و انتساب مطالب کذب نسبت به شکات پرونده‌، به صورت ويژه اقدامات گسترده‌اي انجام شد در ابتدا از تمام شکات به صورت دقيق تحقيق و در تحقيقات اوليه مشخص شد هيچ فردي از شاکيان با فردي به هويت رضا رابطه دوستي داشته و بنا به دلايلي رابطه دوستي خود را با وي قطع کرده است لذا پس از اقدامات مهندسي بر روي کانال مذکور و همچنين حساب کاربري متهم مشخص شد فرد مذکور با خط مشخصي در شبکه‌هاي مجازي فعاليت مي‌کند.
سرهنگ صالحي گفت: ماموران پليس فتا پس از اخذ مجوز قضايي به محل سکونت متهم در شهرستان شهريار عزيمت و با ترفند‌هاي پليسي متهم را در يکي از پاتوق‌هايش دستگير و به پليس فتا منتقل کردند.
رئيس پليس فتا شهرستان قدس ادامه داد: متهم در بازجويي‌هاي اوليه منکر هرگونه بزه انتسابي گرديد اما پس از روبرو شدن با مستندات جمع آوري شده‌، متهم به ناچار لب به اعتراف گشوده و ضمن اظهار ندامت و پشيماني دليل اعمال مجرمانه خود را سو استفاده مادي و معنوي و انتقام جويي از شکات مخصوصاً شاکيه مورد نظر اعلام داشت که پرونده متشکله به همراه طرفين به مرجع قضايي ارجاع و متهم طبق قرار صادره روانه زندان شد.
اين مقام انتظامي خطاب به شهروندان گفت: فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي به هيچ عنوان بستر امني جهت ايجاد روابط دوستانه و تبادل تصاوير و مطالب خصوصي نمي‌باشد چرا که افراد سودجو‌ از اين فضا ‌براي اخاذي و فريب افراد ساده لوح نهايت استفاده را مي‌برند.

‌** دستگيري کلاهبردار پيامکي
رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت‌: فردي که با ارسال پيام‌هاي فريبنده تحت عنوان برنده شدن در قرعه کشي کاربران را فريب داده و اقدام به سرقت از حساب آنان مي‌نمود توسط پليس فتا استان اصفهان شناسايي و دستگير شد.
سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اينکه مبلغ 100 ميليون ريال از حساب وي سرقت گرديده بررسي موضوع در دستور کار اين پليس قرار گرفت.
وي افزود: شاکي در اظهارات خود عنوان داشت قبل از سرقت، پيامکي مبني بر اينکه در قرعه کشي همراه اول برنده شده‌ام دريافت کردم و فريب خورده و با فردي که پيامک را ارسال کرده بود تماس برقرار کردم و فرد کلاهبردار با چرب زباني و ترفندي خاص اينجانب را به سمت دستگاه عابر بانک برده و با شگردي خاص اقدام به سرقت از حساب کرد.
اين مقام انتظامي ادامه ‌داد: با جمع آوري مدارک و مستندات شاکي و تحقيقات صورت گرفته در فضاي مجازي، نهايتاً متهم خارج از استان اصفهان شناسايي که با اعزام اکيپي از مامورين اين پليس دستگير و به پليس فتا استان منتقل شد.
رييس پليس فتا استان اصفهان اضافه کرد: متهم در برابر شواهد و قرائن موجود صراحتا به بزه انتسابي اقرار و به چندين فقره کلاهبرداري ديگر با همين شيوه و شگرد اعتراف کرد.
سرهنگ مرتضوي به شهروندان توصيه کرد: کاربران فريب پيامک‌هاي دروغين که تحت عنوان برنده شدن در قرعه کشي هستند را نخورده و در صورت دريافت اينگونه پيامک‌ها از خطوط اعتباري تلفن همراه به موضوع مشکوک شده و مراتب را سريعاً به پليس فتا گزارش دهيد.

** دستگيري عامل انتشار محتويات منافي عفت
فرمانده انتظامي شهرستان رشتخوار استان خراسان رضوي گفت: عامل انتشار محتويات منافي عفت و اخلاق در فضاي سايبر، توسط پليس فتا شهرستان رشتخوار از شهرستان‌هاي تابعه استان خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد.
سرهنگ ابوالحسن وفايي گفت: با توجه به رصد و پايش فضاي سايبري از سوي کارشناسان پليس فتا شهرستان رشتخوار، کارشناسان در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي متوجه فعاليت گروهي غير اخلاقي با اعمال منافي عفت عمومي شده و اقدام لازم در خصوص شناسايي و دستگيري عامل راه‌اندازي و مدير گروه آغاز شد.
وي افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط کارشناسان پليس فتا و تحقيقات فني در مورد متهمي در اين رابطه شناسايي و با هماهنگي قضايي دستگير و به پليس فتا منتقل شد.
سرهنگ وفايي ادامه داد: متهم که مردي 23 ساله بود در مواجهه با ادله فني جرم خود را پذيرفت و اعتراف کرد، سيم کارت يکي از اهالي روستا‌هاي تابعه شهرستان رشتخوار را به عنوان قرض گرفتم و بدون اطلاع وي در يکي از شبکه‌هاي اجتماعي عضويت پيدا کرده و سپس سيم کارت را پس داده و پس از راه‌اندازي گروه، افرادي را در آن عضو کرده و سپس با انگيزه شوخي و تفريح اقدام به انتشار مطالب غير اخلاقي و منافي عفت کردم.
فرمانده انتظامي شهرستان رشتخوار گفت: متهم به همراه پرونده براي سير مراحل قضايي به دادسرا اعزام شد.

**حذف رقيب با انتشار اکاذيب در فضاي سايبر
رييس پليس فتا استان خراسان‌رضوي از شناسايي و دستگيري عامل مزاحمت‌هاي شهروند مشهدي در فضاي سايبر خبرداد.
سرهنگ جواد جهانشيري گفت: با طرح شکايت آقايي مبني بر مزاحمت فردي ناشناس در فضاي سايبر، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا استان قرار گرفت.
وي افزود: شاکي در اظهارات اوليه به کارشناسان پليس فتا گفت، همسرم را چندي پيش از دست داده‌ام و براي تجديد روحيه و زندگي مجدد قصد ازدواج با يکي از مشتريانم را داشتم اما به ناگهان متوجه شدم وي از سوي فردي ناشناس مورد تهديد واقع شده و قصد برهم زدن اين رابطه‌ را دارد.
اين مقام انتظامي ادامه ‌داد: کارشناسان پليس فتا با توجه به اظهارات شاکي و مستندات موجود تحقيقات خود را آغاز و پس از اقدامات فني و عمليات زبده پليسي توانستند رد متهم را در فضاي سايبري شناسايي و با هماهنگي قضايي متهم که زني جوان بود را دستگير و به مکان پليس فتا منتقل کردند.
سرهنگ جهانشيري ادامه داد: متهمه که زني 36 ساله بود در مواجهه با ادله فني جرم خود را پذيرفت و اعتراف کرد، مدت چهار سال است که منشي شاکي هستم و در جريان بسياري از امور وي قرار دارم و خيال مي‌کردم پس از دست دادن همسر بيمارش، حتما من کانديدي براي همسري وي خواهم بود اما پس از اينکه متوجه شدم شاکي قصد ازدواج با فرد ديگري را دارد از همين روي با اخذ سيم کارت سرقتي و عضويت در شبکه اجتماعي و به دست آوردن شماره نامزدش، تعدادي فيلم و کليپ براي وي ارسال کردم و وانمود کردم شاکي فردي بي‌مسئوليت و خوش‌گذران است و در نهايت با تهديد از وي خواستم تا از ازدواجش منصرف شود.
رييس پليس فتا استان خراسان رضوي تصريح کرد: متهم با توجه به مستندات موجود و تکميل پرونده براي سير مراحل قضايي به دادسرا معرفي شد.

** کلاهبرداري تلفني از داخل زندان ترفند نخ نما شده شيادان
رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي غرب تهران از کشف و دستگيري عامل برداشت غير قانوني به مبلغ 110 ميليون ريال توسط پليس فتا در شهرستان قدس خبر داد.
سرهنگ دوم حاجعلي صالحي گفت: در پي وصول گزارشي مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي به مبلغ 110 ميليون ريال توسط افراد ناشناس، پرونده مورد توجه کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
اين مقام انتظامي افزود: متهم پس از برقراري تماس تلفني با مالباخته و اعلام اينکه شما در جوايز خوش حسابي يکي از اپراتورهاي تلفن همراه برنده جايزه شده‌ايد، توانسته شاکي را با ترفند خاصي پاي دستگاه عابر بانک بکشاند و ضمن گرفتن رمز دوم و ساير اطلاعات مورد نياز‌، اقدام به برداشت غيرقانوني به مبلغ صد و ده ميليون ريال از حساب ايشان کرده و حساب شاکي را خالي کند .
سرهنگ صالحي گفت: مأموران پليس فتا با بررسي اسناد و مدارک موجود متوجه شدند پول پس از انتقال از حساب بلافاصله به حساب فرد ديگري منتقل و همدست متهم اقدام به خريد از يک طلافروشي در سطح شهر تهران کرده است .
وي ادامه ‌داد: با اقدامات فني و بررسي‌هاي پليسي انجام گرفته نهايتا پس از چندين مورد تحقيق و احضار مرتبطين با اين پرونده‌، عامل اصلي که از محبوسان ‌زندان رجايي شهر کرج بود، مورد شناسايي قرار گرفت که از داخل زندان با خط تلفن همراه اقدام به کلاهبرداري تلفني از شهروندان در شهرستان هاي مختلف‌ مي‌کرد‌، لذا پرونده پس از تکميل در اختيار مقام محترم قضايي قرار گرفته و متهم با تشديد قرار وثيقه مجدداً روانه زندان شد‌.

** کشف بيش از 20 هزار عدد قرص ترامادول
فرمانده پليس فرودگاه‌هاي کشور از موفقيت ماموران گيت بازرسي پليس فرودگاه مشهد در کشف 20 هزار و 600 عدد قرص ترامادول در اين فرودگاه خبر داد.
سردار حسن مهري با اشاره به موفقيت ماموران گيت بازرسي پليس فرودگاه مشهد در کشف 20 هزار و 600 عدد قرص ترامادول در اين فرودگاه، افزود: ماموران گيت بازرسي پليس فرودگاه مشهد هنگام کنترل بار همراه مسافران در حال خروج از کشور به مقصد استانبول به دو نفر با هويت معلوم در خصوص حمل و انتقال مواد مخدر مشکوک شدند.
وي افزود: پس از انجام بازرسي‌هاي تکميلي از اين دو متهم که از اتباع خارجي بودند تعداد 20 هزار و 600 عدد قرص ترامادول کشف و ضبط شد. اين تعداد قرص ترامادول که به وزن 6 کيلو و 790 گرم است به طرز ماهرانه اي در داخل قوطي‌هاي سوهان جاساز شده بود.
سردار مهري گفت: در اين رابطه پرونده‌اي تشکيل و متهمان به همراه َقرص‌هاي مکشوفه براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

** اعتراف سارقان نوجوان به 29 فقره سرقت
سه نوجوان به سرقت از 29 خودرو در استان خراسان جنوبي اعتراف کردند.
سردار مجيد شجاع فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي گفت: با طرح شکايت هاي مردمي مبني بر سرقت از خودروها به خصوص در حوالي مرکز شهر و بازار بيرجند ، رسيدگي به پرونده ها به طور جدي در دستور کار پليس آگاهي استان قرار گرفت.
به گفته سردار شجاع تحقيقات و بررسي هاي اوليه نشان مي داد بيشتر سرقت ها در محل هاي خلوت و نزديک ظهر رخ داده بود و بيشترين اقلام مورد سرقت هم کارت هاي بانکي، وجه نقد و فلش بوده است.
وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي استان در ادامه بررسي هاي خود با استفاده از شيوه و شگردهاي خاص پليسي و اجراي طرح کنترلي با کلانتري هاي شهر يک سارق را در حال سرقت دستگير کردند.
وي ادامه داد: سارق نوجوان در مقر پليس به همدستي دو نفر ديگر از دوستانش در سرقت ها اعتراف کرد که با هماهنگي هاي لازم همدستان وي دستگير و به پليس آگاهي استان منتقل شدند. اين متهمان که بين 11 تا 13 سال سن دارند در همان ابتدا به 29 فقره سرقت محتويات داخل خودرو اعتراف کردند.
سردار شجاع با اشاره به اين که تجزيه و تحليل 29 پرونده توسط کارآگاهان نشان مي دهد که بيشتر سرقت ها از خودرو هاي بدون دزدگير و حتي با درهاي باز و شيشه هاي پايين انجام شده است ، افزود: يکي از متهمان در اعتراف هاي خود عنوان کرده است که سرقت را براي تامين هزينه مواد مخدر والدينش انجام داده است .
وي با بيان اينکه هر سه متهم به مقام قضائي معرفي شدند، اضافه کرد:نظارت نداشتن خانواده ها بر فرزندان ، آن ها را به سمت و سوي انتخاب دوست ناباب سوق مي دهد.



**اتوبوس حامل کالاي قاچاق در ماکو توقيف شد
فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي از توقيف اتوبوس حامل کالاي قاچاق به ارزش يک ميليارد و 50 ميليون ريال در ماکو خبر داد.
سردار ناصر اصلاني گفت: ماموران حين کنترل خودروهاي عبوري در محور ماکو - بازرگان، به يک دستگاه اتوبوس به ظن حمل کالاي قاچاق مشکوک شده و آن را توقيف کردند.
وي با اشاره به اينکه در بازرسي از اتوبوس توقيفي، 11 هزار و 762 قلم انواع کالا و البسه قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ، ارزش کالاهاي مکشوفه يک ميليارد و 50 ميليون ريال برآورد شده است.
فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي با اشاره به اينکه در اين راستا يک دستگاه خودرو توقيف و يک نفر متهم دستگير شد، افزود:متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضائي شد.

**توقيف بيش از 42 تن برنج قاچاق
فرمانده انتظامي استان فارس از کشف 42 تن و 400 کيلوگرم برنج قاچاق با ارزشي بالغ بر دو ميليارد و 200 ميليون ريال در شهرستان ` کوار ` خبر داد.
سردار احمد علي گودرزي گفت: مأموران انتظامي شهرستان کوار در راستاي اجراي منويات مقام معظم رهبري پيرامون برخورد با قاچاق کالا، نسبت به ايجاد ايست و بازرسي در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان اقدام کردند.
وي ادامه داد: مأموران موفق شدند در اين خصوص دو دستگاه کاميون را متوقف، 42 تن و 400 کيلوگرم برنج قاچاق کشف و چهار نفر را دستگير کنند.
فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينکه ارزش ريالي اين محموله ها بالغ بر دو ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است، گفت: خودرو ها و متهمان جهت سير مراحل قانوني به مقر انتظامي انتقال داده شدند.
گودرزي درپايان افزود: مأموران انتظامي استان فارس در راستاي مبارزه با قاچاقچيان کالا، از هيچ تلاش و کوششي دريغ نخواهند کرد.

**توقيف پتوهاي قاچاق
فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا استان اصفهان از کشف يک محموله پتوي خارجي به ارزش دو ميليارد ريال و دستگيري يک قاچاقچي خبر داد.
سرهنگ حميد اميرخاني گفت: ماموران انتظامي ايستگاه ايست و بازرسي شهيد امامي شهرستان شهرضا حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کاميون بنز مشکوک و آن را متوقف کردند. و در بازرسي از آن 43 بسته انواع پتوي خارجي فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکي کشف شد.
سرهنگ اميرخاني بيان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه دو ميليارد ريال اعلام شده است.در اين خصوص راننده کاميون دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.
فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا اضافه کرد: قاچاق کالا به توليدات داخلي کشور ضربه مستقيم مي زند که از مردم تقاضا مي شود هر گونه اخبار در خصوص کالاي قاچاق را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

**کشف ليموهاي قاچاق
فرمانده انتظامي استان خوزستان از کشف حدود 11 تن ليموي عماني قاچاق به ارزش تقريبي سه ميليارد ريال در شهرستان اهواز خبر داد.
سردار محمد رضا اسحاقي گفت: پليس آگاهي اين استان با انجام اقدامات تخصصي يک دستگاه کاميون حامل ليموي قاچاق را در پليس راه اهواز – بندر امام (ره) شناسايي و متوقف کردند.
سردار اسحاقي افزود: در بازرسي از خودروي توقيفي حدود 11 تن ليموي عماني قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکي کشف شد کارشناسان ارزش کالاي کشف شده را سه ميليارد ريال برآورد کردند.
فرمانده انتظامي استان خوزستان در پايان خاطرنشان کرد: در اين رابطه يک نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.


منبع: ايرنا



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت