آخرین اخبار

آقاي‌ قاليباف! به همين که هستيد راضي باشيد سياسي

آقاي‌ قاليباف! به همين که هستيد راضي باشيد

  بزرگنمايي:

چه خبر - آقاي قاليباف شما کلاهتان را بالاتر بگذاريد اگر...

جناب شهردار! شعار اين روزهاي شما حمايت از 96درصد از مردم است. مردمي که به گفته شما 4درصد از خدا بي‌خبر حق آن ها را خورده‌اند. به‌درستي يا نادرستي دعوي شما کار ندارم. اگر حقيقتا اين‌گونه است که شما مي‌فرماييد حضرتعالي و همگنانتان بايد کلاهتان را بالاتر بگذاريد که پس از گذشت 4 دهه از عمر انقلابي که قرار بود در آن يک موي کوخ‌نشينان به همه زندگي کاخ‌نشينان بيرزد و مردم ولي‌نعمت کارگزاران نظام باشند کار به جايي رسيده که يکي از مديران درجه يک نظام معترف است 4درصد از ما بهتران 96درصد از جمعيت 80 ميليوني را استثمار کرده‌اند.

طيب الله. والله ساکنان نگون بخت پادگان اشرف و ليبرتي هم براي ضايع کردن نظام حاکم در ايران تا به حال چنين تصويري از کشورشان ارائه نکرده اند. بتازيد و بتازانيد که دور دور شماست.

آقاي قاليباف!

گيرم که شما درست مي فرماييد و همه آن 96 درصد بايد براي خلاصي از وضع موجود به شما راي بدهند اما اجازه هست از شما بپرسيم تا امروز نحوه برخورد حضرتعالي با اين 96 درصدي ها چگونه بوده؟ تا جايي که حافظه ياري مي کند شما با استخدام بخشي از اين 96 درصدي ها به عنوان پيمانکار آن ها را به جان بخشي ديگر از 96 درصدي ها انداختيد تا با اسم مبارزه با سدمعبر دمار از روزگار دستفروش ها دربياورند. بارها و بارها برخورد غيرانساني پيمانکاران شما را با اين قشر شريف و زحمتکش ديده ايم. در اخبار هم خوانديم که يک بار ماموران شما چگونه يکي از اين 96 درصدي ها را جلوي چشم پسر 14 ساله اش به قتل رساندند. آقاي قاليباف دقت بفرماييد: نيروهاي وابسته به شما مردي را جلوي فرزند نوجوانش آن قدر کتک زدند تا مرد. متوجه هستيد چه مي گويم؟اگر همه چيز برقرار و سامان خودش مي بود شما امروز بايد در دادگاه بابت چنين جنايتي محاکمه مي شديد. شايد بگوييد اين يک اتفاق است و ممکن است در همه جاي جهان چنين مواردي رخ دهد. مجبورم خاطره اي ديگر را به يادتان بياورم.

به خاطر داريد يک بار با هلي کوپتر براي تماشاي مسابقه فوتبال به استاديوم آزادي تشريف برديد؟ نمي خواهم بگويم خداي ناکرده شما جزو چهاردرصدي ها بوده ايد و حقتان بوده از چنين امکاناتي استفاده کنيد. زبانم لال. به هرحال اقتضاي خادم بودن مردم استفاده از همين امکانات است و کاريش هم نمي توان کرد منتهي به دليل استفاده شما از چنين امکاناتي هفت نفر از همان 96 درصدي ها زير دست و پا له شدند و داغي شدند جاوداني روي دل خانواده هايشان. مي فهميد جناب دکتر! له شدند. زير دست و پا له شدند. شايد بگوييد اين حرف هاي ژورناليستي است و خيلي بار علمي ندارد. ايرادي ندارد. گزارش سانحه ساختمان پلاسکو را چه مي گوييد؟ آن گزارش هم که توسط دانشگاهيان و کارشناسان تهيه شده ژورناليستي است؟ شما با کدام پشتوانه و صلاحيت مديريت بحران را برعهده گرفتيد؟

تا به حال از کدام بحران سربلند بيرون آمده ايد؟ از بحران ترافيک؟ از بحران املاک نجومي؟ از بحراني که دو قطره باران در سرتا سر تهران به وجود مي آورد؟ در واقعه پلاسکو چند نفر از 96 درصدي ها ذيل مديريت بحران شما سوختند و حتي اجسادشان قابل شناسايي نبود. سوختند جناب کاپيتان. مي فهميد؟ جزغاله شدند. البته ديوار حاشا که بلند است بفرماييد آن گزارش سياسي بود و توسط مخالفان من تهيه شده بود. پس مجبورم خاطره اي از خودم را به عنوان يک نود و شيش درصدي تعريف کنم.

دوست عزيزي که در همايش زنان و زندگي شهري فعاليت داشت از من خواست تا کليپي براي آن همايش تهيه کنم. گفتم با آقاي قاليباف و مجموعه تحت نظرش ميانه اي ندارم و اين کار را خلاف عقايدم مي دانم. توضيح داد که اين يک کار علمي و دانشگاهي است و ربطي به قاليباف و عقايد سياسي اش ندارد. عليرغم ميل باطني ام و به دليل ارادتي که به آن دوست داشتم پذيرفتم. کار با دو هفته سختي و مشقت به پايان رسيد اما عوامل حضرتعالي که در راس آن همسر جنابعالي قرار داشت به بهانه هاي کذايي از پرداخت پول سرباز زدند. مي فهميد جناب قاليباف؟ عوامل شما و همسر شما حق الزحمه چند نود و شيش درصدي را با وجداني آسوده بالا کشيدند. بدون شک تعداد کساني که حقشان توسط شما و شهرداري تهران خورده شده در شمار نمي آيد اما مجبور بودم از خودم مثال بزنم تا جايي براي انکار و توجيه باقي نماند.

آقاي قاليباف!

تحت مديريت شما آن هم فقط در شهر تهران 96 درصدي ها کتک مي خورند، کشته مي شوند، مي سوزند و حقشان پايمال مي شود. در اين شهر ده ميليوني نود و شش درصد مي شود قريب به نه ميليون و ششصد هزار نفر. پيشنهاد من اين است که به قول آقاي روحاني بار گناهتان را بيش از اين نکنيد. يعني فعلا به ستم و آزار و استثمار همين نه ميليون و ششصد هزار نفر قانع باشيد وگرنه بايد دست کم در حق هفتاد و شيش ميليون و هشتصد هزار نفر اجحاف کنيد. تصميم با خودتان است.

منبع: خبرآنلاين



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد