آخرین اخبار

معرفي 5 بازي شبيه کانتر براي موبايل چه خبر ... ؟

معرفي 5 بازي شبيه کانتر براي موبايل

  بزرگنمايي:

چه خبر - معرفي 5 بازي شبيه به کانتر براي اندرويد و آي او اس

بازي کانتر استرايک را حقيقتا بايد تنها بازي تيراندازي اول شخصي دانست که هرگز کهنه نمي‌شود؛ تفاوتي ندارد با گذر زمان چه بازي‌هاي گرافيکي پا به عرصه وجود مي‌گذارند، چرا که هرگز هيچ چيزي جاي کانتر استرايک را براي گيمرها نمي‌گيرد.

اين بازي در سال 1999 به عنوان يک نسخه تغيير يافته از بازي هف لايف (Half-Life) عرضه شد و از آن زمان تاکنون چنان در فرهنگ بازي‌ هاي کامپيوتري ريشه کرده که بازي‌ هاي بسيار زيادي با الگو گرفتن از آن ساخته شده‌اند. مسابقات جهاني کانتر همه ساله برگزار شده و رقابتي بسيار هيجا‌ن‌انگيز را ترتيب مي‌دهند. با توجه به اين محبوبيت، به معرفي 5 بازي شبيه به کانتر براي اندرويد و آي او اس خواهيم پرداخت.

اگر که به بازي کانتر استرايک اعتياد شديدي داريد، اين حس را کاملا درک مي‌کنيم. ميخکوب‌شدن پاي سيستم کامپيوتري براي اجراي بازي ديگر کافي است. اگرچه هيچ بازي خود کانتر نمي‌شود، اما مطمئنا مي‌توانيد در بين اين بازي هاي شبيه کانتر براي اندرويد و آي او اس ، يک مورد را براي جايگزيني در زمان دوري از سيستم کامپيوتري انتخاب کرده و بر روي گوشي هوشمند خود اجرا کنيد.

اگر نه تنها عاشق بازي کانتر، بلکه عاشق تمامي بازي‌ هاي تيراندازي اول شخص هستيد، پيشنهاد مي‌کنيم تا هر 5 بازي کانتر براي اندرويد و آي او اس را دانلود و نصب کنيد.

Critical Ops

قيمت : رايگان (پرداخت درون برنامه‌اي)

کانتر براي اندرويد و آي او اسدر بين بازي‌ هاي شبيه کانتر براي اندرويد و آي او اس ، کريتيکال آپس را بايد محبوب‌ترين بازي دانست. کريتيکال آپس از انتهاي سال 2015 در فروشگاه‌هاي عرضه اپليکيشن‌هاي اندرويد و همچنين فروشگاه اپل عرضه شده و از زمان انتشار، سازنده بازي به صورتي بسيار فعال همواره در حال توسعه و بهبود آن است. کنترل بازي بسيار عالي بوده و براي قرار دادن عناصر مختلف بازي در هر قسمت و همچنين نحوه فعاليت آن‌ها، خلاقيت و زمان زيادي صرف شده است. براي موفقيت در بازي و از پاي درآوردن سريع حريفان از راه دور، به جز خريد اسلحه‌هاي داراي زوم بالا و مجهز به تلسکوپ، هيچ راه ديگري نداريد، چرا که قابليتي براي بزرگ‌نمايي همچون بازي هاي تيراندازي مدرن امروزي در آن وجود ندارد.

خوشبختانه در اين بازي شبه کانتر براي اندرويد و آي او اس ، درون‌مايه‌ي اصلي بازي کانتر استرايک حفظ شده است، به اين معني که همه چيز حول يک بمب مي‌چرخد. يک تيم اقدام به کاشت بمب کرده و تيم ديگر بايد حداکثر تلاش خود را براي پيدا کردن و خنثي‌سازي آن به کار ببرد. نقشه‌هاي بازي منحصربه‌فرد، کوچک و مناسب براي اجراي اعمال تاکتيکي هستند و به اين نحو حس بازي کانتر استرايک را تماما براي کاربر در گوشي هوشمند وي فراهم مي‌کنند. بسياري به پشتيباني کريتيکال آپس از دسته‌هاي بازي مخصوص گوشي هاي هوشمند اشاره مي‌کنند، اما از آنجايي که بازي هنوز در حال توسعه بوده و در مراحل ابتدايي خود به سر مي‌برد، هنوز هيچ چيز به صورت رسمي توسط سازنده تاييد نشده است. دريافت و نصب بازي رايگان است، اما براي انجام برخي اعمال نيازمند استفاده از پرداخت درون برنامه‌اي خواهيد بود.


Counter Attack Team 3D Shooter

قيمت : رايگان (پرداخت درون برنامه‌اي)

کانتر براي اندرويد و آي او اسنام بازي کانتر اتک تيم 3 دي شوتر حقيقتا دهان‌پر‌کن و بسيار جذاب است، چرا که با داشتن عبارت کانتر، کاربران زيادي را به خود جذب مي‌کند. گيم‌پلي بازي تا حد قابل قبولي خوب بوده و دست کمي از خود بازي کانتر استرايک ندارد. در انتخاب اسلحه‌ها اغلب از بازي کانتر استرايک الگو برداري شده و طراحي محيط نيز پيرو همين بازي پيش رفته است، با اين تفاوت که شاهد مدرن‌سازي گيم‌پلي با انيميشن‌هايي روان و همچنين امکان تيراندازي دقيق به کمک مگسي تمام اسلحه‌ها بدون نياز به وجود تلسکوپ هستيم.

در بين بازي‌ هاي کانتر براي اندرويد و آي او اس ، کانتر اتک تيم 3 دي شوتر را بايد يکي از بهترين‌ها از لحاظ طراحي و گيم‌پلي دانست که تنها ايراد اساسي آن، عدم پشتيباني از حالت بازي چند نفره است. البته نيازي به نگراني نيست، چرا که توسعه‌دهنده بازي وعده کرده اين قابليت در به روز رساني بعدي گنجانده خواهد شد.


Bullet Party 2

قيمت : رايگان

کانتر براي اندرويد و آي او اسبولت پارتي در مقايسه با دو بازي قبلي کانتر براي اندرويد و آي او اس از لحاظ کيفيت بصري و ديداري ضعيف عمل کرده است، با اين وجود هنوز قابليت‌هاي خوب و ارزشمندي در آن به چشم مي‌خورند. به عنوان يکي از نکات خلاقانه بولت پارتي، بايد به قرارگيري دکمه آتش به منظور شليک گلوله در هر دو طرف صفحه اشاره کرد، به طوري که کاربر هم به وسيله انگشت شست چپ و هم به وسيله انگشت شست راست مي‌تواند اقدام به شليک گلوله کند.

بازي به ميزان زيادي ساده و ابتدايي طراحي شده است؛ گيم‌پلي آن براي يک مسابقه مرگ تيمي در نظر گرفته شده و کاربر تنها يک اسلحه در طول بازي دارد، اسلحه‌اي که پيش از شروع بازي بايد نسبت به خريد آن اقدام کند. در نظر داشته باشيد بازي را مي‌توان تماما بدون پرداخت هيچ هزينه‌اي به جلو پيش برد و اگر در هر زماني نياز به سکه در بازي باشد، اين امکان وجود دارد تا با تماشاي تبليغات ويديويي، مبالغي را به حساب خود در بازي اضافه کنيد.


Critical Missions: SWAT

قيمت : رايگان

کانتر براي اندرويد و آي او اساين بازي گيم‌پلي بسيار ساده‌اي داشته و مراحل آن کوتاه و نه چندان داراي جزئيات بالا در نظر گرفته شده‌اند. بازي کاملا از کانتر استرايک الهام گرفته شده و درگيري‌ها در آن طي مدت زمان بسيار کوتاهي شروع شده و به پايان مي‌رسند، چرا که نقشه‌هاي بازي آن‌چنان بزرگ نيستند تا کاربر به پياده‌سازي تاکتيک‌هاي مختلف براي حمله بپردازد. در مقايسه با ديگر بازي هاي کانتر براي اندرويد و آي او اس ، مخصوصا موارد اول و دوم، کريتيکال ميشنز از سطح گرافيک پايين‌تري برخوردار است، با اين وجود به خاطر شباهت بالاي گيم‌پلي آن با خود کانتر استرايک و از طرفي رايگان بودن آن، مطمئنا ارزش امتحان‌کردن را دارد.


MaskGun

قيمت : رايگان (دسترسي محدود)

کانتر براي اندرويد و آي او اسمسک گان را بايد از نظر فاکتورهاي مختلف، جايگزيني بسيار مناسب براي بازي کانتر استرايک بر روي گوشي هاي هوشمند اندرويد و آي او اس دانست، اما متاسفانه تنها در برخي از فروشگاه‌ها موجود بوده و کاربران تعدادي از کشورها قادر به دانلود و نصب آن نيستند.

هنوز هيچ دليل موجهي براي اعمال اين محدوديت وجود ندارد، با اين حال انتظار داريم تا به زودي شاهد امکان دريافت مسک گان در مناطق بيشتري باشيم. بدون در نظر گرفتن اين موضوع، مسک گان را بايد يکي از بهترين بازي هاي شبيه به کانتر براي اندرويد و آي او اس دانست که نصب آن شديدا توصيه مي‌شود.




منبع: gadjetnews.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ماجراي تبليغ نوشابه پپسي در فضا و آسمان

زندگي کردن انگل هاي ترسناک برروي صورت شما!!

عکس جالب از تغيير چهره يکتا ناصر و افسانه بايگان در گذر زمان!

4 نشانه طلاق در آينده از نگاه عکاس هاي مراسم عروسي!

ثروتمند شدن با پرورش سوسک!! عکس

خون کروکوديل و درمان ايدز!

همزمان خربزه و عسل بخوريد، مي ميريد؟!

جدايي خانم بازيگر از همسر دومش پس از 1 سال زندگي مشترک!

تغيير چهره بازيگر جذاب سريال بازي تاج و تخت پس از 7 سال! عکس

تبليغ جنجالي يک آرايشگاه زنانه در ايران! عکس

عکس: کارت مراسم عروسي الهام حميدي بازيگر 41 ساله

نوزاد 258 گرمي از بيمارستان مرخص شد! عکس

آموزش کنترل مصرف اينترنت گوشي موبايل

نگار جواهريان از انجام وظيفه اش نوشت! عکس

استقبال از نيکي کريمي در جشنواره جهاني فيلم فجر! عکس

احتمال وجود يک سياره ديگر در منظومه شمسي!

اگر اسنپ چت شما کار نمي کند اين کار را انجام دهيد

آگهي ساده درگذشت سهراب سپهري از ديد پرويز پرستويي! عکس

عکس هاي جديد نگار جواهريان در دوران بارداري اش

چگونه نوزادي با 1 پدر و 2 مادر به دنيا آمد؟!

محمد عليزاده در جشن تولد خواهرش! عکس

آموزش: حذف افراد از اينستاگرام بدون بلاک کردن

سفر هدايت هاشمي و همسر دومش به شيراز! عکس

آيا از گوشي هاي تاشو استقبال مي شود؟

5 زني که علم فضا را متحول کردند

واکنش بهنوش بختياري به توهين سالومه سيدنيا مجري شبکه من و تو

عرضه گوشي آيفون ارزان قيمت شبيه آيفون 8

7 نکته براي گرفتن عکس خوب با موبايل

تلاش بهنوش طباطبايي براي نشان دادن گوشواره اش! عکس

عکس جديد يکتا ناصر در کنار خواهر و شوهر خواهرش

تيپ فلور نظري بازيگر 50 ساله در آلمان! عکس

2 مردي که قلب روناک يونسي را تسخير کرده اند! عکس

نوت 10 پرو بهترين گوشي توليدي سامسونگ

نقش کرم چاله ها چيست؟

دستگاهي که با غذاي کمتر شما را سير مي کند

تبريک خاص مليکا شريفي نيا به مناسبت تولد خواهرش مهراوه! عکس

قارچ جاودانگي باعث افزايش طول عمر مي شود!

خيانت شاهزاده ويليام به کيت ميدلتون؛ ارتباط با دوست صميمي کيت!! عکس

استقبال از صفحه اينستاگرام زنان و دختراني که با رنگ کردن مو مخالف هستند! عکس

ماجراي کمک 1 ميليارد توماني هديه تهراني به سيل زدگان! عکس

آنجلينا جولي نام خانوادگي اش را تغيير داد

جزئياتي از پلي استيشن 5 و زمان عرضه آن

فايده الکي لبخند زدن!

دختر عماد طالب زاده به دنيا آمد + عکس و نام وي

6 رسم عجيب و غريب در زمان غذا خوردن در کشور هاي مختلف

فايده ويژه خوردن شکلات براي افراد بالاي 40 سال

به دنيا آمدن نوزاد از اولين پيوند رحمي رباتيک در جهان!

تمام زناني که لئوناردو دي کاپريو با آنها ارتباط داشته است! عکس

روناک يونسي: پيامبري بفرست که فقط گوش کند! عکس

خوابيدن در وان نفت براي درمان بيماري ها! عکس