آخرین اخبار

افشاي راز قتل هاي سريالي 7 زن در گيلان حوادث

افشاي راز قتل هاي سريالي 7 زن در گيلان

  بزرگنمايي:

چه خبر - قتل هاي سريالي 7 زن در گيلان

مرد ميانسال که تحت عنوان يک مسافرکش و به شيوه قاتل سريالي زنان تهراني -موسوم به خفاش شب در دهه هفتاد - زنان را سوار بر خودرو کرده وپس ازريختن طرح دوستي وجلب اعتمادشان، نقشه قتل آنها را طراحي و اجرا کرده بود، ازسوي کارآگاهان پليس گيلان شناسايي ودستگيرشد. اين جنايتکارتاکنون اعتراف کرده پس از خفه کردن هفت زن و سرقت طلاواموال باارزش آنها، اجساد قربانيان را در محل‌هاي خلوت رها کرده و در بعضي از جنايت‌ها، قربانيان را مثله کرده است.

17 ارديبهشت سال گذشته، زماني که بخش‌هايي از جسد يک زن ميانسال داخل رودخانه شهرستان «سياهکل» پيداشد، هرگز تصور نمي‌شد که اين زن ميانسال يکي از قربانيان قاتل سريالي زنان باشد.

پس ازتحقيقات مقدماتي، بقاياي جسد براي شناسايي به پزشکي قانوني منتقل و پس از بررسي پرونده‌هاي زنان گمشده، مشخصات يکي از آنها با مشخصات قرباني تطبيق داده شد.تا اينکه سر انجام پس ازانجام آزمايش دي ان اي، کارآگاهان جنايي استان گيلان موفق به شناسايي هويت زن ميانسال شدند.تحقيقات ويژه تخصصي براي شناسايي و دستگيري عامل جنايت ادامه داشت تا اينکه جنايت‌هاي مشابه ديگري به پليس اعلام شد. رئيس پليس آگاهي استان گيلان دراين باره به خبرنگارحوادث «ايران» گفت: «آذر سال گذشته جسد دوزن ديگر در استان گيلان کشف شد. همچنين جسد زن ميانسالي نيز در استان قزوين پيدا شد که بررسي‌هاي صورت گرفته نشان داد آخرين قرباني ساکن استان گيلان بوده اما قاتل، جسد را آنجا رها کرده است.»سرهنگ فلاح کريمي ادامه داد: در اين 4 پرونده، جسد دو نفر از قربانيان مثله شده بود. باتوجه به نحوه قتل‌ها و گروه سني زنان که حدود 45 تا 55 ساله بود، احتمال سريالي بودن قتل‌ها مطرح شد.

از آنجا که طلاهاي قربانيان به سرقت رفته بود انگيزه قتل‌هاي سريالي سرقت طلا درنظرگرفته شد.پس ازتحقيقاتي که توسط تيم جنايي صورت گرفت پي برديم، قاتل مرد جواني حدود 30 تا 40 ساله، داراي پرايد خاکستري و راننده مسافرکش در مسير شهرستان رشت و امامزاده هاشم است که در محله «گل سرک» تردد دارد. باتوجه به اينکه دراين محله افراد بومي و غير بومي زيادي حضور دارند، تمامي خانه‌ها يک به يک شناسايي شد. درنهايت عامل قتل‌ها روز 20 فروردين امسال شناسايي و با دستور بازپرس «رشيد ذره کارگر» از شعبه 4 بازپرسي دستگير شد.

رئيس پليس آگاهي استان گيلان ادامه داد: متهم متولد سال 1356 است که سال‌ها قبل از همسر اولش جدا شده و مدتي با زن ديگري ازدواج کرده و اعتياد به مواد مخدر دارد. متهم سابقه سرقت خودرو و همسر دومش سابقه سرقت گوشي تلفن همراه داشتند. همچنين اين که حاصل دومين ازدواجش، فرزند چهار ساله‌اي است. در تحقيقات مشخص شد که همسر متهم، با اوهمدست بوده، به اين صورت که در بعضي از پرونده‌ها، زماني که زنان ميانسال سوار خودروي متهم مي‌شدند، او نيز شوهرش راهمراهي مي‌کرد تا جلب اعتماد کند.

سرهنگ فلاح کريمي گفت: باتوجه به اينکه احتمال جنايت‌هاي ديگري از سوي متهم دستگير شده مي‌رفت، سوابق زنان گمشده طي چند سال گذشته بررسي شد. متهم ميانسال مدعي بود که اگر تصاوير افراد ناپديد شده را نشانم دهيد مي‌توانم بگويم که آنها قربانيان من بوده‌اند يا خير.بدين ترتيب اين مرد با ديدن تصاوير زنان ناپديد شده، به سه قتل ديگر نيز اعتراف کرد. او در اعتراف‌هايش گفت که سال 87 به‌عنوان مسافر، زن ميانسالي را در شهر «خمام» سوار بر خودرواش کرده و به بهانه ازدواج، او را به خانه‌اش برده است.

بعد اين زن ميانسال را به خاطر 11 النگويي که همراهش بود به قتل رسانده و جسدش را در خانه دفن کرده است. همچنين او به دو قتل ديگر در فروردين و خرداد 88 نيز اعتراف کرد. اظهارات متهم با مستندات موجود در اداره آگاهي مطابقت دارد و تعداد قتل‌هاي سريالي متهم با انگيزه سرقت طلاها تاکنون به 7 فقره رسيده است. از آنجا که احتمال مي‌رود قاتل سريالي در استان‌هاي همجوار مانند اردبيل، قزوين و... جنايات ديگري مرتکب شده باشد، تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد. متهم تاکنون به بازسازي دو صحنه از جنايت‌هايش پرداخته که يکي از آنها مربوط به نخستين جنايت بوده است.

طبق تحقيقات صورت گرفته ديگر توسط خبرنگار جنايي «ايران»، مشخص شد که متهم بيشتر اجساد را در جنگل هاي سراوان اين استان رها کرده است. همچنين او اگر در اولين قرارش نمي توانست شماره تماسي از قربانيان بدست آورد، روزهاي ديگر در کمين آنها نشسته و به محض ديدن قربانيان با آنها ارتباط بـــــرقرار مي کرد. او نخستين جسد را در خانه پدري اش دفن کرد و شاهدان ماجرا مدعي بودند که آخرين بار قربانيان را سوار بر خودروي پرايدي ديده اند که زن و مردي سرنشينان آن بودند.

يک منبع آگاه همچنين اعلام کرد متهم اين پرونده که سال ها قبل در بندرعباس آشپز بوده، در اعترافاتي هولناک مدعي شده مثله کردن اجساد را با تــــــــوجه به تجربه سال ها کار آشپزي انجام داده است. اين قاتل مخوف علاوه بر مثله کردن اجساد، بقاياي تعدادي از زنان را نيز سوزانده است. قاتل سريالي گيلان به بهانه يافتن کار براي زنان تنها با آنها رابطه دوستي برقرار کرده و پس از يک ضيافت شام با قربانيان جنايت هايش را کليد مي زد.

منبع: روزنامه ايران



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت