آخرین اخبار

آقاي احمدي نژاد شما در آزمون رفوزه شديد سياسي

آقاي احمدي نژاد شما در آزمون رفوزه شديد

  بزرگنمايي:

چه خبر - نامه‌ سرگشاده‌اي خطاب به رئيس جمهور سابق ايران

"ستار هدايتخواه" نماينده ادوار هفتم و هشتم مجلس شوراي اسلامي که از نمايندگان حامي رئيس جمهور سابق بوده است، نامه‌اي سرگشاده به" محمود احمدي‌نژاد" نوشت.

در متن اين نامه که يک نسخه آن به‌ايلنا ياسوج ارسال شد،آمده است:جناب احمدي‌نژاد؛ خبر تأسف‌بار حضور شما در ستاد انتخابات کشور و ثبت‌نام به عنوان کانديداي رياست جمهوري مايه تعجب و تاسف فراوان شد. لازم مي‌دانم از باب تکليف نکاتي را به شما يادآوري کنم.

با حضور در ستاد انتخابات، مهر پاياني برحيات سياسي خود زديد

1-حضور شما در ستاد انتخابات کشور پايان حضورتان در عرصه سياسي بود و شما با اين حضور در واقع مهر پاياني بر حيات سياسي خود زديد و از اين حيث جاي تاسف بسيار است.

2-توصيه مشفقانه مقام معظم رهبري مبني بر عدم حضور در عرصۀ انتخابات از باب خيرخواهي و براي حفظ و تقويت موقعيت سياسي شما در آينده بود که متاسفانه شما با نمک‌نشناسي و خودخواهي اين مصلحت انديشي حکيمانه را زير پا گذاشتيد.

3-مردم و جواناني که در دو دورۀ رياست جمهوري از شما حمايت کردند از اين باب بود که شما را مطيع ولّي‌امر و گوش به فرمان او مي‌دانستند و براي اين بود که به ادّعاي شما مبني بر "سپر ولايت شدن" باور پيدا کرده بودند امّا امروز که فرمان ولي را پيروي نکرديد در نظر اين مردم و جوانان که خالصانه براي پيروزي شما زحمت کشيدند ………

در آزمون ولايتمداري رفوزه شديد

4-آقاي احمدي نژاد! عيّار ولايت مداري آنگاه تجلّي مي‌يابد که بر سر دو راهي فرمان ولي و ميل و خواست خويش ميل و هوس خويش را زيرپا گذاشته و سر بر فرمان وليّ بگذاريم و الّا در شرايطي که فرمان ولي با ميل و خواسته ما همراه باشد اطاعت از ولي هنري نيست و شما در آزمون ولايتمداري رفوزه شديد و نتوانستيد بر ميل وهواي نفس خويش غلبه پيدا کنيد.

سختي ولايتمداري همين جاست که بايد از ولايت نفس و شيطان خارج شوي تا بتواني به ساحت ولايت ولي الله داخل شوي و شما همچون بعضي از اسلافتان (رؤساي جمهور دوره‌هاي گذشته) قدرت روحي لازم براي خروج از ولايت نفس را نداشتيد.

فکر کرديد با خانه‌نشيني11 روزه 35 ميليون نفر به خيابان‌ها مي‌ريزند

5-شما دلسوزي و خيرخواهي بسياري از دلسوزاني که شما را از بعضي از اطرافيان ناصالحتان برحذر مي‌داشتند نپذيرفتيد و همين حلقۀ انحرافي که در ماجراي خانه نشيني يازده روزه به شما القا کرده بودند که سي و پنج ميليون طرفدار داريد که با خانه‌نشيني شما به خيابان‌ها مي‌ريزند و بي‌اساسي آن روشن شد.امروز نيز با توجيهات ناموجه‌شان شما را به اين وادي کشاندند.

6-خود شما به خوبي مي‌دانيد توجيهات ناموجهي چون ارشادي يا مولوي بودن حکم ولي يا توصيه و نه فرمان و نهي صريح و يا اينکه توصيه ايشان براي جلوگيري از دو قطبي شدن بود و حالا که با ورود من سه قطبي مي‌شود، فقط براي فرار از پاسخگويي و فريب مردم ولايتمدار است. به خوبي مي‌دانيد که ولايتمدار حقيقي آن هم در سطح رئيس‌جمهور در نظام اسلامي کسي است که اشارات وليّ را نيامده بر سر چشم بگذارد نه اينکه تصريحات او را زير پا نهد، مقصود رهبري معظم انقلاب از دو قطبي شدن، دو قطبي کاذب و فتنه آميزي بود که براي تحقق آن برخي مدت‌ها طراحي کرده بودند والّا روشن است که در هر انتخاباتي که دو جريان اصلي با هم رقابت کنند دو قطبي شکل مي‌گيرد.

آنچه که نبايد مي شد شد

ضمن اينکه تنها دليل آن نهي، دو قطبي‌شدن نبود بلکه مصالح ديگري نيز مد نظر بود که به آن اشارت فرمودند.

7-شما علي‌رغم ادعاي تيز هوشي و عُجبي که در اين زمينه داشتيد به جدّ غافل بوديد که دشمنان شيطان صفت و کينه‌توز اين نظام گاهي با ده واسطه براي نفوذ و انحراف افراد مؤثر برنامه‌ريزي و طراحي مي‌کنند.

متاسفانه شما از طراحي‌هايي که از طريق پاره‌اي از متملقاني که اطراف شما را پيله‌وار گرفته بودند غفلت کرديد و شد آنچه نبايد مي‌شد.

8-آنهايي که خود زمينه ساز ورود شما در اين وادي شدند امروز از يکسو براي‌حضور شما سوت و کف مي‌زنند و از سوي ديگر زبان شماتت و ملامت را بر روي مردم ولايتمداري که براي پيروزي شما در دو دوره زحمت فراوان کشيدند، باز کرده‌اند،که ديديد ما مي‌گفتيم دروغگو و فريبکار و ولايت گريز و …است.

در حالي که خودشان از کساني چون خاتمي ، کروبي و موسوي و …حمايت کنند که با فتنه‌انگيزي در مقابل نظام و انقلاب و رهبري ايستادند بدون اينکه حتي يکبار از آنان ابراز برائت کنند و امروز ظاهراً ولايت مدار و با بصيرت شده‌اند ؟!!!

آقاي احمدي‌نژاد در طول تاريخ شيعه و به ويژه انقلاب اسلامي کم نبودند چهره‌هايي که به خاطر حبّ مقام، قدرت طلبي، حسادت، تکبر، دنيا طلبي و … در مقابل ولي زمان ايستادند و البته از گردونه انقلاب اسلامي خارج شدند همين تجربه تاريخي نشان مي‌دهد که هر کس از حبل ولايت دست برداشت مانند پر کاهي ، سبک و بي‌وزن دستخوش وزش بادهايي مي‌شود که او را به هر سوي مي‌کشانند رفتارهاي سبک سرانه چند ماه اخير نشان از اين گسست داشت به خدا پناه مي‌بريم از عاقبت سوء.

اگر عذرخواهي نکنيد تا هميشه مطرود و منفور خواهيد بود

9- آخرين نکته توصيه‌اي خيرخواهانه به شماست اگر مي‌خواهيد حيات سياسي خويش را حفظ کنيد قبل از اظهار نظر شوراي محترم نگهبان انصراف خود را اعلام و از ملّت ولايت‌مدار ايران و رهبر بزرگوار و دلسوز و مظلوم عذرخواهي و از محضر پروردگار استغفار کنيد تا شايد دوباره امکان بازگشت و حضور شما در عرصه سياسي فراهم آيد والا بدانيد براي هميشه در نظر ملت ايران مطرود و منفور خواهيد بود.

منبع: ايلنا



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد