آخرین اخبار

از زني که مي‌خواهد همسرش را نخست‌وزير کند تا... سياسي

از زني که مي‌خواهد همسرش را نخست‌وزير کند تا...

  بزرگنمايي:

چه خبر - 50 ساعت پر حاشيه طبقه زيرين ساختمان معروف خيابان فاطمي

حدود 50 ساعت ثبت‌نام از داوطلبين کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري دوازدهم، که از ساعت 8 صبح سه‌شنبه 22 فروردين آغاز شده بود در ساعت 18 روز شنبه 26 فروردين به پايان رسيد. بنا به گفته مسئولان ستاد انتخابات کشور، در 5 روز ثبت نام از داوطلبين کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري دوازدهم در مجموع يک هزار و 636 نفر نام نويسي کردند که از اين تعداد 137 نفر خانم و يک هزار و 499 نفر آقا بودند. همچنين حدود 30 چهره سرشناس نيز اقدام به ثبت نام کردند.

اما در اين 50 ساعت که از داوطلبين کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري ثبت‌نام به عمل آمد، ستاد انتخابات کشور واقع در طبقه زيرين ساختمان 18 طبقه‌اي خيابان فاطمي شاهد اتفاقات و حواشي بعضا پررنگ‌تر از متني بود که تمام هوش و حواس خبرنگاران و عکاسان را به خود جلب مي‌کرد.در اين گزارش به جالب‌ترين حواشي 50 ساعت ثبت‌نام از داوطلبين کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري دوازدهم مي‌پردازيم.

کانديداي مو قشنگ آمدمردي با مدل موهاي عجيب که سوژه خبرنگاران و عکاسان در ستاد انتخابات رياست جمهوري شده بود، پس از ثبت نام به خوش و بش با اصحاب رسانه پرداخت. رييس‌جمهور شوم با ترامپ مسابقه شنا مى‌گذارمداوطلب ديگري در واکنش به مواضع اخير ترامپ {رييس جمهور آمريكا}، اظهار کرد: رييس جمهور شوم در كشور هند با ترامپ مسابقه شنا مى گذارم. يکي از نکات جالب در مورد اين داوطلب آن بود که به گفته خودش هيچ کفشي اندازه پاي او نمي‌شود. ثبت نام «مرکل گونه» يک بانوتنها خانمي که در ساعات ابتدايي روز سه شنبه براي رئيس جمهور شدن اعلام آمادگي کرد؛ دلايل ثبت نام خود را اينگونه روايت کرد: "زنان براى رياست جمهورى مناسب تر هستند مانند مركل، البته الگو من مركل نيست." برادران دوقلو با شعار اشتغال آمدندحوالي ظهر سه شنبه بود که حسن و حسين سيد هادي دو برادر دوقلو متولد 1366 هم با شعار اشتغال براي ثبت نام در انتخابات رياست جمهوري وارد ستاد انتخابات کشور شدند. به پيغمبر، پيغمبرم!/ براي نجات ايرانيان آمده ام!

فرد ديگري که ادعا مي‌کرد که پيغمبر هست با حضور در ستاد انتخابات کشور کلکسيون داوطلبان رياست جمهوري را تکميل کرد؛ اين فرد به خبرنگاران مي گويد ادعاي پيغمبري دارد و از طرف خدا مامور شده تا با رئيس جمهور شدن مردم را نجات بدهد. اعلام آمادگي جوان 19 ساله دبيرستاني براي رياست جمهوري؛ قول 100 روز نمي‌دهم!

در ادامه دومين روز ثبت نام انتخابات، ثبت نام كننده‌اي وارد وزارت کشور شد که مى‌گويد 19 ساله است و در مقطع اول دبيرستان تحصيل مى كند؛ او مى گويد قول 100 روز نمى‌دهد.

10 تومان قرض گرفتم تا بتوانم به وزارت کشور بيايم

يکي از داوطلبان شرکت در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، پس از ثبت نام به شکلي غيرمتعارف در جمع خبرنگاران حاضر شد. او که به گفته خود از فرط خستگي نميتوانست روي پاهايش بايستد، بر روي زمين نشست و گفت: ده هزار تومان قرض کردم و خودم را به ستاد انتخابات کشور رساندم تا رييس جمهور مردم شوم.

وي همچنين گفت: يکي از برنامه هاي من اين است که دماغ هر کسي را که به ايران توهين کند، بشکنم. پدر و مادرم رضايت دادند تا در انتخابات شرکت کنم/ 18 ساله ام اما مي توانم مملکت را اداره کنم

يکي از داوطلب هايي که براي ثبت نام در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به ستاد وزارت کشور آمده بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متولد سال 77 و 18 ساله هستم و تازه به دانشگاه رفتم.
251 هزار تومان يارانه مي‌دهم/ ايرانيان خيار بکارند!

يك ثبت نام كننده ناشناس با ورود به محل سخنرانى ستاد انتخابات واقع در وزارت کشور پشت تريبون قرار گرفت و خطاب به خبرنگاران گفت خواهش ميكنم مخاطب من شويد تا مسئولان بلندگو را روشن كنند؛ خبرنگاران هم با تشويق مخاطب او شدند؛ اين ثبت نام كننده مى گويد ماهيانه251 هزار تومان يارانه مى دهد و اين كار را از طريق چاپ اسكناس توسط بانك مركزى انجام مى دهد؛ او مى گويد به هر خانوار ايرانى چندين هكتار شوره زار مى دهد تا خيار بكارند و خيار شور كشت كنند.

داوطلب 90 ساله‌اي که از "خير" رياست جمهوري گذشت و به نانوايي رفتداوطلب 90 ساله اي که به ستاد انتخابات وزارت کشور آمده بود، وقتي خيالش راحت شد كه همه خبرنگاران با او گفتگو كردند، از "خير" رياست جمهوري گذشت و بدون ثبت نام به نانوايي رفت تا همسر خود را با نان تازه سورپرايز كند. زني که مي‌خواهد همسرش را نخست‌وزير کنددر چهارمين روز از ثبت نام داوطلبين کانديداتوري در انتخابات رياست جمهوري يک زوج همراه با يکديگر در انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري ثبت نام کردند.

آقاي داوطلب در جمع خبرنگاران گفت: چنانچه هر دو پذيرفته شويم، يکي از ما به نفع ديگر‌ي کنار مي کشد؛ با فاميل گرايي مبارزه مي کنم.

خانم داوطلب نيز در ادامه گفت: رييس جمهور شوم همسرم را نخست وزير مي کنم! دوره سربازي را در ميان دوران رياست جمهوري‌ام طي مي‌كنمدر پنجمين روز از ثبت نام، جواني 22 ساله با در دست داشتن شناسنامه اش به ستاد انتخابات وزارت کشور آمد و قبل از ثبت نام در جمع خبرنگاران گفت: هنوز به خدمت سربازي نرفته ام؛ سربازي رفتن با رئيس جمهور شدن منافاتي ندارد؛ فکر مي کنم دوره دو ساله سربازي را بايد در ميان دوران رياست جمهوري‌ام طي كنم. منبع: ميزان



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد