آخرین اخبار

قطعا به پرسپوليس برمي‌گردم/ به‌خاطر پرونده ژوزه به باشگاه کمک نقدي کردم پرسپوليس

قطعا به پرسپوليس برمي‌گردم/ به‌خاطر پرونده ژوزه به باشگاه کمک نقدي کردم

  بزرگنمايي:

چه خبر -

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، رامين رضاييان ميهمان شبکه ورزش بود. ياغي پرسپوليسي در شروع صحبت هايش مي گويد: من هر چه دارم از پدر است. به خصوص در اين روزهاي سخت. او خيلي براي من زحمت کشيده است.

پدر رامين رضاييان هم مي گويد: خيلي آرزو داشتم رامين پرسپوليسي شود. من خودم ورزشکار بودم و در دوميداني فعاليت مي کردم. رامين از کوچکي با من دوميداني مي کرد. گاهي او پيش مي افتاد و گاهي نيز رامين.. رامين صداقت دارد و او به خاطر صداقت پيشرفت کرده است. او خمير مايه موفقيت دارد. از همه مي خواهم رامين را با کسي مقايسه نکنند.

رامين خاطره جالبي از پدرش تعريف مي کند. او مي گويد: قرار بود براي ملاقات با مادربزرگم به بيمارستاني در قائمشهر برويم. پدر قبول نکرد من را همراه خود ببرد. هر قدر گريه و زاري کردم فايده نداشت. با هم شطرنج بازي کرديم و من آن روز استثناء بازي را بردم اما باز هم قبول نکرد من را همراه خود ببرد. در نهايت رفتم توي صندوق عقب پيکان. يک آب همراه خود برداشتم تا خفته نشوم. راه افتاديم. يک جايي تو ترافيک بود و پدرم ترمز زد تا برود از مغازه چيزي بخرد. من در صندوق را باز کردم که ديدم پدرم دارد مي آيد به سمت ماشين. دوباره رفتم تو و صندوق را بستم. اما آنهايي که من را ديده بودند به پدرم گفتند. پدرم به سمت صندوق آمد و وقتي من را ديد کتک زد.

پدر رامين در اين باره مي گويد: ماشين را تازه خريده بودم. تصور مي کردم آژير ماشين خراب شده است. وقتي رامين را ديدم شوکه شدم. او را بوسيدم!

رامين اين طور ادامه مي دهد:دوست ندارم بگويم از بچگي پرسپوليسي بودم اما هميشه هدفم اين بوده اگر براي تيمي بازي مي کنم با همه توان باشد. همه تلاشم را کردم که در پرسپوليس بمانم اما اين طور نشد. اينکه مي گويند رامين حاشيه دارد به خاطر سوء استفاده ديگران از من است. من 8 سال در ليگ برتر بازي کردم و حاشيه اي نداشتم. صمد مرفاوي در گوش من زد اما من دست او را بوسيدم. من همه کار کردم تا برگردم اما نشد. در 8 بازي نيمکت نشين بودم اما حرفي نزدم. الان هم حرفي نمي زنم و سکوت مي کنم. اگر پولي هم بابت رضايت نامه دادم براي کمک به پرسپوليس و کمک به حل پرونده ژوزه بود. من پرسپولس را به خاطر پول انتخاب نکردم.(مجري مي گويد رامين براي جدايي از پرسپوليس يک ميليارد تومان از طلب فصل گذشته و اين فصل را بخشيد و مبلغي هم نقدي به تيم پرسپوليس داد) رامين اين را تاييد مي کند.

رامين در ادامه صحبت هايش گفت: من مديون هواداران تيم پرسپوليس هستم. آنها اين فصل خيلي من را شرمنده کردند. نمونه اش در بازي با صنعت نفت آبادان. آنها آن قدر من را تشويق کردندکه وقتي به عنوان بازيکن تعويضي در اين بازي به ميدان رفتم فقط به اين فکر بودم که کاري براي تيم بکنم که ارسال کردم و طارمي روي پاس من به گل رسيد. هواداران پرسپوليس بدانند هر موقع بخواهند دوباره برمي گردم و براي پرسپوليس از جان مايه مي گذارم.

پدر رامين هم خاطره اي از او تعريف مي کند و مي گويد: باغي در ساري داشتيم. از رامين خواستم زمين را شخم بزند و به ازاي هر درختي که او هرس مي کند 5 تومن به او مي دهم. ديدم 70 - 80 نهالي که من کاشته بودم شخم زد و از جا در آورد. اين کار رامين باعث شد باغ من خشک شود تا اينکه دوباره پارسال نهال هايي که کاشتيم رشد کرد.

در ادامه و پس از آهنگي که خواننده برنامه اجراء کرد رامين رضاييان به گريه افتاد. به نظر مي رسد اين اشک رامين به خاطر جدايي از پرسپوليس بود.

رامين در ادامه در مورد آينده خود گفت: به يک تيم خارجي مي روم. دوستانم حتما به من کمک خواهند کرد. الان زود است در مورد آينده ام صحبت کنم. من در يک ماه اخير با اينکه در تيم ملي بودم خوب نخوابيدم. جا دارد از پيشکسوتان تيم تشکر کنم. از آنها ممنونم. بدون اينکه به کسي زنگ بزنم از من حمايت کردند. علي پروين. بزرگ و اسطوره تيم پرسپوليس. دست او را مي فشارم و مي بوسم. از آقاي طاهري تشکر مي کنم. خيلي دوست داشت من برگردم. از محمد پنجعلي. درخشان. پيوس. بهروز رهبري فرد. ميناوند. ابوالقاسم پور. حبيب کاشاني و حسين هدايتي و...

رامين در ادامه در مورد داستان پنالتي چيپش مقابل سپاهان مي گويد: بازي سپاهان بعد از بازي دربي بود. ما بازي دربي را باختيم و هواداران به اين خاطر ناراحت بودند. به مهدي طارمي گفتم بيا در بازي با سپاهان پنالتي را به شکلي که ديديد بزنيم تا هواداران باخت دربي را فراموش کنند. برانکو به ما تذکر داده بود که اگر موقعيت هدر برود بايد تا آخر بازي ها برويم روي سکو. خب ما آن کار را کرديم. ما آن بازي را پيش بوديم. به مهدي هم گفتم بايد زماني اين کار را انجام دهيم که بازي را پيش هستيم. چون ريسک است و نمي شود دل ميليون ها هوادار را شکست. اصلا نيت مان توهين به سپاهان نبود. آن کار را کرديم و توپ گل شد. ما حتي در تمرين اين کار را تکرار کرديم تا در جريان بازي به بهترين شکل پنالتي را بزنيم. توپ گل شد و هواداران باخت به دربي را فراموش کردند. آن خاطره تلخ را از بين برديم. به محسن فروزان هم به اين خاطر چيپ زدم که دل هواداران پرسپوليس را شکسته بود. محسن براي ما کري خوانده بود. به او چيپ زدم تا بگم فوتبال بالا و پايين زياد دارد.

همچنين در ادامه پدر رامين يکي ازمهمترين آروزهايش را اين چنين بيان کرد: دوست دارم رامين به پرسپوليس برگردد و جام قهرماني را در آغوش بگيرد.

رامين هم گفت: تلاش مي کنم که اين اتفاق رخ دهد. من حرف پدرم را گوش مي کنم. به پرسپوليس برمي گردم و قهرماني را جشن مي گيرم. از علي اکبر طاهري تشکر مي کنم. هم چنين از برانکو به خاطر زحماتي که برايم کشيد.

منبع: جام نيوز



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

خطر محروميت 4 بازيکن پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي

شکست بدموقع پرسپوليس مقابل الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا

چرا گل شجاع خليل زاده خيلي بيشتر از يک گل عادي ارزش دارد؟

بررسي گروه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا؛ ببر و صعود کن!

برنامه سنگين پرسپوليس در ارديبهشت 98

هديه عجيب زن پرسپوليسي به برانکو در دبي! عکس

اعتراض پرسپوليس به نحوه بليت فروشي عربستاني

برانکو قبل از بازي با الاهلي: احتياط نخواهيم کرد

تنها شرطي که بشار رسن مي تواند پرسپوليس را ترک کند

همه نکات درباره داور جنجالي بازي پرسپوليس و الاهلي

عصبانيت بازيکنان پرسپوليس از خبري که برانکو به آنها داد

جلسه فوق العاده در باشگاه پرسپوليس بخاطر اولتيماتوم سوم برانکو

3 دروازه باني که جانشين بيرانوند در پرسپوليس مي شوند

آخرين تهديد پرسپوليس توسط برانکو؛ پول ندهيد مي روم

عاليشاه چهارمين ياغي و مغضوب برانکو!!

تغيير پست سيامک نعمتي در بازي مقابل ذوب آهن

ادعاي عجيب قطري ها؛ بشار رسن به يک تيم قطري مي رود

منظور بشار رسن از خوشحالي اش چه بود؟

سيدجلال حسيني به همه حمله کرد!

منتظر سوپرايز برانکو براي بازي با سايپا باشيد!

پرسپوليس چه زماني طلب برانکو را مي دهد

4 دليل شروع طوفاني پرسپوليس در سال 98

سرنوشت منشا در انتظار مهاجم مورد علاقه برانکو!

بازگشت کاپيتان اخراجي پرسپوليس به تمرينات

شرط عجيب يک ايجنت براي باشگاه پرسپوليس‌

بحران کارت زرد براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا

غرش پرسپوليس در آسيا با سوپر گل شجاع خليل زاده

3 دليلي که برانکو به عاليشاه بازي نمي دهد

خريد عجيب و غريب پرسپوليس!

ترديد برانکو براي انتخاب يک گزينه

برانکو از علت خط زدن نام عاليشاه و شرايط پرسپوليس گفت

عاقبت مصاحبه جنجالي عاليشاه؛ خط خوردن از ليست پرسپوليس

کاميابي نيا به بازي الاهلي مي رسد؟

جلسه فوري براي پرداخت دستمزد برانکو

ارسال نامه برانکو به باشگاه پرسپوليس براي طلب هايش

نگراني عليرضا بيرانوند براي خانواده اش در خرم آباد

عکس: نقشه برانکو براي بردن استقلال را ببينيد

بازيکنان کليدي برانکو براي کيش و مات کردن شفر

برنامه ويژه و پنهان برانکو براي دربي

اميدواري برانکو با درخشش ستاره پرسپوليس قبل از دربي

خطر پنهاني که پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا تهديد مي کند

2 برابر شدن قيمت بيرانوند در سايت ترانسفرمارکت؛ قيمت 55 ميليارد تومان!

اميد عاليشاه از فهرست پرسپوليس خط خورد!

پيش بازي پرسپوليس - پاختاکور ازبکستان؛ شروع با نيت قهرماني!

تساوي غيرمنتظره پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا

کتک زدن سيدجلال حسيني توسط هواداران نساجي قائمشهر

8 نکته از بازي ضعيف پرسپوليس در آسيا؛ زنگ خطر!!

درخشش سروش رفيعي بهتر خبر براي برانکو و پرسپوليس

هدف اصلي پرسپوليس در ديدار مقابل السد

معرفي داور بازي پرسپوليس و السد