آخرین اخبار

من از همه شکايت مي‌کنم / به پرسپوليس کمک کردم اما همه چيز عليه من شد پرسپوليس

من از همه شکايت مي‌کنم / به پرسپوليس کمک کردم اما همه چيز عليه من شد

  بزرگنمايي:

چه خبر - خوشحالي علي کريمي از هر چيزي مهم‌تر است

سيدجلال حسيني در خصوص گلايه‌هايش از باشگاه نفت تهران بابت پرداخت نشدن مطالبات‌شان، شرايط تيم پرسپوليس پيش از بازي با الريان قطر، شانس قهرماني سرخ‌پوشان در ليگ برتر و بحث تمديد قرارداد با پرسپوليس صحبت‌هايي کرد که در زير مي‌خوانيد:

* روز گذشته تيم نفت در شرايط بسيار بدي مقابل سايپا حاضر شد که حتي اين موضوع صداي علي دايي و بازيکنان نفت را درآورد. از طرفي ديگر برخي بازيکنان مثل خود شما از اين تيم هنوز طلب داريد.

- واقعاً مانده‌ام که اين چه نوع تيمداري است؟ مگر مي‌شود اينطور تيمداري کرد؟ روي صحبت من به سازمان ليگ است که چطور به چنين تيمي با اين شرايط اجازه مي‌دهند که در ليگ برتر کار کند؟! سال گذشته ما شرايطي به مراتب به بدتر از شرايط فعلي تيم نفت داشتيم و اردو هم نمي‌رفتيم حتي خيلي از بازي‌ها با اتومبيل شخصي خودمان به استاديوم مي‌رفتيم. اين اشتباه سازمان ليگ است که به اين تيم‌ها اجازه فعاليت مي‌دهد بايد مشخص شود با چه شرايطي نفت فروخته شده و چطور اجازه دادند اين تيم اينطور تيم‌داري کند. پول سال گذشته ما را ندادند و پول بازيکنان فعلي را هم نداده‌اند. هيچ‌کس هم حرف نمي‌زند و پيگير اين مسائل نيست هم کساني که تيم را فروختند و هم کساني تيم را خريدند مقصر هستند. مگر مي‌شود اين همه حق‌خوري کرد و بعد اينطور در ليگ حاضر شوند؟ ما واقعاً نمي‌دانيم بايد به کجا شکايت کنيم هيچ‌کس هم نيست که حرف ما را بشنود ما بايد به کجا شکايت کنيم تا به حق و حقوق خودمان برسيم؟ شما ببينيد که فيفا چطور با اين شرايط برخورد مي‌کند اما اگر اين شرايط در ايران وجود داشت مشکلي به وجود نمي‌آمد. متأسفانه آقايان سوءاستفاده مي‌کنند و از نجابت بازيکنان بهره مي‌برند. بايد طلب ما را بدهند چرا که ما براي اين تيم زحمت کشيديم از طرفي بايد بگويم که آنها سال گذشته و امسال اينگونه تيم‌داري کردند و مشخص نيست که سال آينده هم چطور مي‌خواهند تيم‌داري کنند. وقتي بازيکني مشکل لباس،‌ آب، محل تمرين و مسائل ديگر دارد چطور مي‌تواند با تمرکز فوتبال بازي کند؟

* به نظرت تکليف چيست و در اين شرايط چطور مي‌توانيد به پول‌تان برسيد؟

- باور کنيد من از همه شکايت مي‌کنم، از مسئولان باشگاه و حتي سازمان ليگ شکايت مي‌کنم. کميته انضباطي بايد نسبت به اين قضيه ورود کند و اجازه ندهد حق بازيکنان پايمال شود. من متأسف هستم که بازيکنان سال قبل و امسال ساکت و آرام نشستند. بايد جلسه‌اي گذاشته شود و اين مسائل مورد بررسي قرار گيرد. مگر مي‌شود اينقدر راحت آقايان هر کاري مي‌خواهند انجام دهند؟ اين طور باشد که هرج و مرج مي‌شود. متأسفانه با رابطه تيم فروخته مي‌شود و اين مسائل هم پيش مي‌آيد. رابطه همه چيز را خراب مي‌کند و اين مسائل به سيستم فوتبال ما ضربه مي‌زند.

* صحبت از اين شده که امروز با پرسپوليس قراردادت را تمديد خواهيد کرد. چه شد که به اين توافق رسيدي؟

- من مدت‌ها بود که با آقايان طاهري و ترکاشوند در اين باره صحبت کردم و حتي از چند ماه قبل هم با برانکو جلسه‌اي داشتم و از من خواست که قراردادم را تمديد کنم ما درباره همه چيز به توافق رسيديم اما يک سري مشکلات از قبل وجود داشت که بايد رفع مي‌شد. سالي که پرسپوليس بودم حرف‌هاي زيادي مطرح شد و منتظر فرصتي بودم که بتوانم خيلي حرف‌ها بزنم هنوز هم دنبال مدارکي هستم. اين مسائل از قبل وجود داشت و من پيگير آنها بودم اما درباره تمديد قرارداد بايد بگويم صحبت‌هاي نهايي را انجام داديم و امروز قرارداد 2 ساله‌ام را با پرسپوليس امضا کنم.

* اين مدارکي که از آن صحبت مي‌کني، چيست؟

- بايد بگويم آن سالي که در پرسپوليس بازي مي‌کردم مشکلاتي به وجود آمد؛ آن زمان سياسي که مديرعامل پرسپوليس بود سخنگويي داشت که او مصاحبه کرد و گفت که من همه پول‌هايم را گرفته‌ام و رفته‌ام و اين در حالي است که اين طور نبود و اين صحبت‌ها کذب بود من حتي از آن سال از پرسپوليس طلب دارم اما هيچ‌گاه درباره آن حرف نزده‌ام واقعاً بايد واقعيت‌ها نشان داده شود من حتي به پرسپوليس کمک‌هايي هم کردم اما همه چيز عليه من شد.

* قرار بود بازيکنان کمک‌هايي به باشگاه داشته باشند و در بحث کسر امتياز احتمالي پرسپوليس دچار مشکل نشود. آيا اين موضوع انجام شد؟

- هنوز اين اتفاق نيفتاده اما قرار است خود باشگاه از روي قرارداد بازيکنان مبلغي که تعيين شده را بردارد.

* روز گذشته تراکتورسازي مقابل صباي قم شکست خورد و اين موضوع نشان مي‌دهد که بايد پرسپوليس را قهرمان ليگ برتر دانست.

- اين حرف‌هاي که مي‌زنم شايد کليشه‌اي باشد اما ما چه زماني که مي‌باختيم و چه زماني که برنده مي‌شديم همواره مي‌گفتم که بايد بازي به بازي جلو برويم. ما زماني که در آبادان باختيم هجمه زيادي به ما وارد شد آن هم در حالي که مستحق باخت نبوديم. در آن بازي 90 به 10 مالکيت توپ دست ما بود بايد بگويم تيم‌‌‌هاي استقلال و تراکتورسازي هنوز روي کاغذ شانس قهرماني دارند در حال حاضر ما فقط به بازي با الريان قطر فکر مي‌کنيم و بايد پس از عبور از اين تيم با تمرکز بالا وارد ليگ شويم که البته سخت‌ترين کار ممکن است. ما بايد با ماشين‌سازي تبريز بازي کنيم که براي بقا مي‌جنگند و بازي بسيار سختي داريم. چرا که آنها هر لحظه براي حريف مي‌توانند خطرناک باشند.

* البته روز گذشته علي کريمي در يک پست که در صفحه شخصي خود منتشر کرد قهرماني پرسپوليس را تبريک گفت.

- من بايد از آقاي کريمي به شدت و به صورت ويژه تشکر کنم چرا که او بارها در اردوهاي ما حاضر شد و حتي با بازيکنان ناهار هم خورد و به بچه‌ها روحيه داد. چند بار هم مهرداد ميناوند، رضا شاهرودي و... به اردوي تيم آمدند و به بازيکنان روحيه دادند که اين موضوع بسيار بازيکنان را دلگرم کرد. ما تلاش مي‌کنيم تا آنها را خوشحال کنيم چرا که خوشحالي علي کريمي از هر چيزي مهم‌تر است.

* بايد روز دوشنبه با الريان قطر بازي کنيد. نظرت در خصوص اين بازي چيست؟

- ما بازي سختي داريم چرا که اين تيم همانند ساير تيم‌هاي عربي هزينه‌هاي بسيار زيادي کرده است اما ما دوشنبه در تهران و مقابل تماشاگران خودي بازي مي‌کنيم. اين بازي ديگر بحث رنگ‌ها نيست و يک بازي ملي است که بايد همه به هم کمک کنند. خود من هر کمکي از دستم بربيايد براي سه نماينده ديگر ايران در آسيا انجام مي‌دهم اميدوارم هواداران به استاديوم بيايند آن استاديوم که پُر شود قطري‌ها مي‌ترسند.

* صحبت از اين است که جام قهرماني شايد در هفته بيست و نهم و در تهران مقابل هواداران خودي به پرسپوليس داده شود. فکر مي‌کني چنين موضوعي شدني است؟

- من در اين جايگاه نيستم که بخواهم در مورد اين مسائل صحبت کنم. اين وظيفه بزرگان است که و تنها وظيفه‌اي که ما داريم اين است که لحظه به لحظه بجنگيم تا هواداران‌مان خوشحال شوند. در اين باره مسئولان بايد تصميم بگيرند و من کاره‌اي نيستم.

منبع: فارس



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

خطر محروميت 4 بازيکن پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي

شکست بدموقع پرسپوليس مقابل الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا

چرا گل شجاع خليل زاده خيلي بيشتر از يک گل عادي ارزش دارد؟

بررسي گروه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا؛ ببر و صعود کن!

برنامه سنگين پرسپوليس در ارديبهشت 98

هديه عجيب زن پرسپوليسي به برانکو در دبي! عکس

اعتراض پرسپوليس به نحوه بليت فروشي عربستاني

برانکو قبل از بازي با الاهلي: احتياط نخواهيم کرد

تنها شرطي که بشار رسن مي تواند پرسپوليس را ترک کند

همه نکات درباره داور جنجالي بازي پرسپوليس و الاهلي

عصبانيت بازيکنان پرسپوليس از خبري که برانکو به آنها داد

جلسه فوق العاده در باشگاه پرسپوليس بخاطر اولتيماتوم سوم برانکو

3 دروازه باني که جانشين بيرانوند در پرسپوليس مي شوند

آخرين تهديد پرسپوليس توسط برانکو؛ پول ندهيد مي روم

عاليشاه چهارمين ياغي و مغضوب برانکو!!

تغيير پست سيامک نعمتي در بازي مقابل ذوب آهن

ادعاي عجيب قطري ها؛ بشار رسن به يک تيم قطري مي رود

منظور بشار رسن از خوشحالي اش چه بود؟

سيدجلال حسيني به همه حمله کرد!

منتظر سوپرايز برانکو براي بازي با سايپا باشيد!

پرسپوليس چه زماني طلب برانکو را مي دهد

4 دليل شروع طوفاني پرسپوليس در سال 98

سرنوشت منشا در انتظار مهاجم مورد علاقه برانکو!

بازگشت کاپيتان اخراجي پرسپوليس به تمرينات

شرط عجيب يک ايجنت براي باشگاه پرسپوليس‌

بحران کارت زرد براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا

غرش پرسپوليس در آسيا با سوپر گل شجاع خليل زاده

3 دليلي که برانکو به عاليشاه بازي نمي دهد

خريد عجيب و غريب پرسپوليس!

ترديد برانکو براي انتخاب يک گزينه

برانکو از علت خط زدن نام عاليشاه و شرايط پرسپوليس گفت

عاقبت مصاحبه جنجالي عاليشاه؛ خط خوردن از ليست پرسپوليس

کاميابي نيا به بازي الاهلي مي رسد؟

جلسه فوري براي پرداخت دستمزد برانکو

ارسال نامه برانکو به باشگاه پرسپوليس براي طلب هايش

نگراني عليرضا بيرانوند براي خانواده اش در خرم آباد

عکس: نقشه برانکو براي بردن استقلال را ببينيد

بازيکنان کليدي برانکو براي کيش و مات کردن شفر

برنامه ويژه و پنهان برانکو براي دربي

اميدواري برانکو با درخشش ستاره پرسپوليس قبل از دربي

خطر پنهاني که پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا تهديد مي کند

2 برابر شدن قيمت بيرانوند در سايت ترانسفرمارکت؛ قيمت 55 ميليارد تومان!

اميد عاليشاه از فهرست پرسپوليس خط خورد!

پيش بازي پرسپوليس - پاختاکور ازبکستان؛ شروع با نيت قهرماني!

تساوي غيرمنتظره پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا

کتک زدن سيدجلال حسيني توسط هواداران نساجي قائمشهر

8 نکته از بازي ضعيف پرسپوليس در آسيا؛ زنگ خطر!!

درخشش سروش رفيعي بهتر خبر براي برانکو و پرسپوليس

هدف اصلي پرسپوليس در ديدار مقابل السد

معرفي داور بازي پرسپوليس و السد