آخرین اخبار

واکنش امير قلعه‌نويي به گزارش گورخواب‌ها و انتقال سروش به پرسپوليس حاشيه هاي ورزشي

واکنش امير قلعه‌نويي به گزارش گورخواب‌ها و انتقال سروش به پرسپوليس

  بزرگنمايي:

چه خبر -

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، امير قلعه نويي در نشست خبري پيش از بازي با ذوب آهن در مرحله نيمه نهايي جام حذفي، گفت‌: کيفيت زمين بسيار مهم است و کاش اين بازي به لحاظ نوع بازي دو تيم ذوب آهن و تراکتورسازي و تکنيکي و تاکتيکي بودن اين دو تيم در نقش جهان برگزار مي‌شد. بايد از مديران عامل دو باشگاه اصفهاني يعني ذوب آهن و سپاهان تشکر کنم که به ما اجازه تمرين در زمين‌هاي خودشان را دادند. ذوب آهن تيمي تاکتيکي و تکنيکي است و از سوي ديگر تراکتورسازي هم جايگاهش در جدول رده‌بندي و راهيابي به اين مرحله مشخص مي‌کند که تيمي خوب و عالي است. از زمان افتتاح نقش جهان همه از اين استاديوم تعريف مي‌کنند. در قرن بيست و يکم در کشوري زندگي مي‌کنيم که قدمت تاريخي بسياري دارد اما وضعيت زمين‌هاي فوتبال‌مان به گونه‌اي است که براي هر بازي دغدغه‌ وضعيت زمين چمن آن را داريم. در هر بازي من بايد يک تيم را براي چک کردن زمين بفرستم. درخواست من از وزير ورزش و جوانان که از جنس ورزش مي‌باشد اين است که استاديوم که نه حداقل چند زمين فوتبال با کيفيت در اختيار فوتبال کشورمان قرار دهد.

سرمربي تراکتورسازي همچنين گفت: ذوب آهن تيمي است که چندين سال با برنامه و خوب بازي مي‌کند و نقاط ضعف و قوت بسيار زيادي دارد. تجزيه و تحليل بيروني هر تيم با شرايط داخل زمين بسيار متفاوت است. بازي اين تيم را بعد از بازي با نفت آناليز کرديم. دو بازيکن به اين تيم ‌اضافه شده است و اميدوارم که فردا وضعيت چمن فولاد شهر خوب باشد چرا که در بازي قبل همانند اين بود که روي آسفالتي بازي مي کرديم که چمن داشت. به اندازه تعداد تيم‌هاي حاضر در ليگ‌مان زمين چمن با کيفيت نداريم و اين در شان فوتبالي که در آسيا سالاري مي‌کند، نيست. پيش از بازي با گچساران بازديدي از وضعيت کشاورزي و چاه‌هاي نفت اين شهر داشتم که از وضعيت آنها تاسف خوردم چون در کشوري که داراي ثروت‌هاي متعددي است، زندگي مي‌کنيم. همچنين گزارش گور خواب‌ها بسيار تکان دهنده است. اميدوارم که باشگاه ذوب آهن با مديران خوبي که در اختيار دارد وضعيت زمين خود را مناسب تر کند هر چند که فولادشهر نسبت به ساير زمين‌هاي فوتبال در کشور داراي وضعيت خوبي است. اين نکته را بايد در نظر داشت که ذوب آهن در طي اين چند سال بار سپاهان را نيز از نظر نداشتن زمين چمن کشيده و اين موضوع، سرعت بي کيفيت شدن زمين فولاد شهر را بالا برده است.

قلعه نويي در مورد بازي‌هاي قبل اين تيم در جام حذفي با تيم‌هاي ليگ دسته دو و ليگ دسته يک و اين که ذوب آهن اولين تيم ليگ برتري مقابل تراکتورسازي است، گفت‌: جام حذفي، جام شگفتي‌ها است. برعکس به اعتقاد من هر چه تيم‌ها در جام حذفي با تيم‌هاي ليگ برتري بازي کنند بهتر است. همين ليگ دسته دويي که شما مي فرماييد دو تيم از خوزستان را حذف کرد. اميدوارم در بازي فردا تراکتورسازي، تيم حذف شده نباشد. ذوب آهن قديم با يحيي بسيار خوب بازي مي‌کرد اما الان وضعيت بهتر شده و مربي اين تيم نشان داده که عيار آن چقدر است.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود در خصوص وضعيت سروش رفيعي که صحبت از انتقالش به پرسپوليس است، گفت‌: من در طول سال‌هايي که مربيگري کرده‌ام هيچ گاه در خصوص قراردادها صحبتي نمي‌کنم. ليستي را به باشگاه مي‌دهم و طبق آن بازيکن مي‌خواهم. سروش بازيکن بسيار باهوشي است که در خصوص سربازي در حق وي احجاف شده است. سال‌ها در تيم فجر بازي کرده و الان نيز هر تصميمي که بگيرد فکر مي‌کنم تصميم خوبي باشد.

سرمربي تراکتورسازي در ادامه اين نشست در خصوص راي کميته‌ انضباطي نسبت به هواداران تراکتورسازي درباره بازي تراکتورسازي و سپاهان نيز، گفت‌: خيلي جاها رفته‌ايم که شرايط بدتر بوده است. تراکتورسازي يکي از بهترين تماشاگران را در اختيار دارد. در بازي با سپاهان نيز اتفاق خاصي رخ نداد و فکر نمي‌کنم که راي کميته‌ انضباطي جالب باشد. اخباري نيز يکي از بازيکنان اخلاق مدار و آينده دار در فوتبال ما است و کمک زيادي به دروازه‌ ما در بازي‌ها داشته است.

قلعه‌نويي در خصوص تفاوت ذوب آهن در زمان گل محمدي و حسيني نيز، اظهار کرد: اجازه بدهيد جواب اين سوال را ندهم. اما اين گونه مي‌گويم که ذوب آهن يک تيم و باشگاه اخلاق مدار، سازنده و به معناي واقعي فرهنگي – ورزشي بوده است. گل محمدي مربي بزرگ و بچه محل مان است. کاري که در ذوب آهن کرده است در حال‌ حاضر به بار نشسته است. ذوب آهن وي را به عنوان يک سرمايه به جامعه فوتبال معرفي کرد؛ کاري که در حال‌ حاضر با حمايت از حسيني انجام داده است. اين نشان‌دهنده اين است که اين باشگاه برنامه‌ريز و برنامه محور است.

سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي در مورد هجمه‌اي که در خصوص بازيکنان سرباز و رفتن به اين تيم ايجاد شده نيز، تاکيد کرد: سربازي يک قانون است که همه از آن تبعيت مي‌کنند. ذوب آهن و ديگر تيم‌ها يک بودجه‌اي را از کارخانه مي‌گيرند. بودجه ما نيز به نوعي بازيکنان سربازي است که مي‌توانيم در اختيار بگيريم. ما در مورد بودجه تيم‌هاي ديگر اظهار نظري نمي‌کنيم و از ديگر تيم‌ها نيز چنين توقعي را داريم. لطفا قسمت پر ليوان را نگاه کنيد. اين که چرا بيشتر بازيکنان دوست دارند به تراکتورسازي بيايند به خاطر اين است که مي‌توانند در شرايط خوب و در مقابل تماشاگران پر شور احيا شوند.سرمربي تراکتورسازي در خصوص سروش رفيعي و ديگر مسائل حاشيه‌اي اين تيم نيز، خاطر نشان کرد: يک برنامه پانزده سال است که فوتبال ايران را در اختيار گرفته است و هر گونه که مي‌خواهد موضوعات مربوط به فوتبال را به سمت و سويي که مد نظر دارد مي کشاند. بسياري از تيم‌ها با رسانه‌ها ارتباط دارند و از اين مساله به سود خود و به ضرر تيم‌هاي ديگر استفاده مي‌کنند.

منبع: ايسنا



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محروميت داوري که به بازيکن پس گردني زد!

عصبانيت طرفداران منچستريونايتد: پوگبا را به رئال بفروشيد

عملکردن کريم بنزما به قولي که به دخترش داده بود

پرونده جنجالي همجنسگرايي در فوتبال ايران

محروميت اشکان دژاگه از بازي با پرسپوليس بخاطر کتک زدن تماشاگر؟!

واکنش همسر ايکاردي به عملکرد رونالدو در يوونتوس: کار خاصي نکرده!

سکوت محسن فروزان در اينستاگرامش شکست! عکس

اقدام غيرمنتظره مهاجم الاهلي عربستان قبل از بازي با پرسپوليس

چيزهايي که هواداران تراکتورسازي هنوز ياد نگرفته اند

ادعاي جنجالي دختر 18 ساله درباره فوتباليست سرشناس

منتظر نقل و انتقالات جنجالي باشيد؛ رحمتي در تراکتور, دژاگه در استقلال

رفتار زشت رونالدو با هم تيمي هايش بعداز حذف مقابل آژاکس

اين چند بازيکن خريد 400 ميليون رئال مادريد! عکس

واکنش مهدي طارمي به کتک خوردن شجاعي در تبريز! عکس

واکنش احساسي فرهاد مجيدي به درگذشت هوادار جوان استقلال

سبک زندگي لاکچري الکساندر دل پيرو در آمريکا با خانه اي رويايي! عکس

اگر جاي عادل فردوسي پور بوديم کدام کار را انجام ميداديم؟

خواستگاري فوتباليست سرشناس از خانم دکتر دندانپزشک! عکس

ستاره سپاهان بازي با پرسپوليس را از دست داد

جزئيات باورنکردني از شرط بندي دروازه بان سرشناس!!

جنجال تماشاگران تراکتورسازي؛ کتک خوردن مسعود شجاعي از تماشاگر!

عصبانيت علي دايي؛ وقتي جيک بازيکنان سايپا در نمي آمد!

جدايي راحت و بي دردسر رشيد مظاهري از ذوب آهن!

سکوت محسن فروزان شکست!

استقبال شديد مردم از جشن امضاي کتاب عادل فردوسي پور! عکس

توفان جديد در فوتبال ايران با افشاگري علي دايي!

رونالدو در فکر ترک يوونتوس؛ مشکل کريس با چه کسي است؟

گزارشگر جديد به جاي عادل فردوسي پور در شبکه 3 مشخص شد

شوخي ديويد بکام با همسرش ويکتوريا و انتشار عکس بدون آرايش وي! عکس

عادل فردوسي پور سوار بر تراکتور در مناطق سيل زده! عکس

رئال مادريد امباپه را نمي خواهد!

رونالدو مانع تمديد قرارداد ستاره رئال مادريد؛ بيا يوونتوس!

جمع آوري کمک توسط امير قلعه نويي براي سيل زدگان! عکس

تيپ مسي و پسرانش در حال رفتن به عيد ديدني! عکس

پست تلخ علي کريمي براي سيل زدگان! عکس

پيام زيبا و جالب باشگاه آ اس رم بخاطر سيل در ايران! عکس

کنايه احمدرضا عابدزاده به مسئولين بخاطر سيل هاي پي در پي! عکس

گزارشگر دربي؛ منتظر فردوسي پور نباشيد

پست عاشقانه حسين ماهيني براي همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج! عکس

روش عجيب فروش بليط دربي همراه با سوءاستفاده!!

ريختن آب جوش برروي کمک داور زن!! عکس

نقش مهم منصوريان و ذوب آهن در تعيين قهرمان ليگ برتر

سوژه شدن شباهت راموس به بازيگر کانادايي! عکس

3 ستاره اي که تابستان بارسلونا را ترک مي کنند

حقوق پل پوگبا در رئال مادريد چقدر است؟

کفش هاي ورزشي جديد مسي با طرح سريال بازي تاج و تخت! عکس

ترفند پاري سن ژرمن براي نگه داشتن نيمار و امباپه

عابدزاده از شرايط رستوران داري در شب عيد گفت

نام دروازه بان بايرن مونيخ برروي کره اسب رفيقش!

ماجراي متني که همسر وحيد طالب لو براي بهداد سليمي نوشت