آخرین اخبار

سعداوي: استعفاي کي‌روش به صلاح نيست حاشيه هاي ورزشي

سعداوي: استعفاي کي‌روش به صلاح نيست

  بزرگنمايي:

چه خبر -


نعيم سعداوي درخصوص شرايط تيمش، اظهار کرد: در تعطيلات نيم‌فصل تمرينات مناسبي را پشت سر گذاشتيم و طبق اهداف پيش‌رو نيز کار کرده‌ايم. ما در اين مدت دو بازي تدارکاتي پيش بيني کرده بوديم که اين دو ديدار نيز به انجام رسيدند.

وي افزود: ‌در اين تعطيلات، يکي، دو بازيکن‌مان هم مصدوم شدند که همين موضوع شرايط‌مان را تحت تاثير قرار داد. در کل تمرينات خوب و با نشاطي داريم و بازيکنانم با انرژي کار خود را دنبال مي کنند.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به نخستين ديدار تيمش برابر ماشين سازي در نيم فصل دوم، عنوان کرد: براي اين ديدار آماده هستيم؛ ما در نيم فصل اول که شايد کمي هم داوري تاثيرگذار بود، بازي را به اين حريف‌مان واگذار کرديم. ما اکنون به دنبال اين هستيم که شروع خوبي در نيم فصل دوم داشته باشيم.

وي افزود: تيم ماشين سازي هم تغييرات بسياري در کادر فني و بازيکنان خود داشته است. اين تيم يک مربي با تجربه و با کارنامه قوي، جذب کرده است. در کنار آن نيز بازيکنان بسياري به خدمت گرفته است و مي‌توان گفت شايد شناختي که تيم‌ها در نيم فصل دوم نسبت به هم دارند، ما آن شناخت‌ را نسبت به تيم ماشين سازي با توجه به تغييراتي که داشته، کمتر داريم.

سعداوي گفت:‌ البته ما از هر جهت آماده اين بازي هستيم تا روند رو به رشدي که داشته‌ايم را ادامه دهيم و اميدواريم که مشکل خاصي پيش نيايد. به هر حال بازي در سرماي تبريز و زمين نامناسب آن جا سخت است و اين‌ها عواملي است که شايد کار را کمي سخت مي‌کند ولي نبايد بهانه‌اي براي ما باشند و نبايد به اين مسايل فکر کنيم، چرا که چنين شرايطي براي هر دو تيم يکسان است.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در خصوص جذب بازيکن در فصل نقل و انتقالات هم گفت: طبيعت فوتبال اين است که تيم‌ها در نيم‌فصل سعي مي‌کنند خود را بازسازي و تقويت کنند که ما هم از اين قاعده مستثني نبوده ايم. در اين راستا اکبر ايماني با درخواست خودش و به صورت توافقي از تيم جدا شد تا کارش را در محيط ديگري ادامه دهد. ما نيز با درخواست او مخالفتي نداشتيم و خوشبختانه اين توافق و جدايي در جوي آرام و خوب صورت گرفت. من براي ايماني آرزوي موفقيت دارم.

سعداوي درباره وضعيت فولاد در فصل نقل و انتقالات گفت: ‌ما ليستي از بازيکنان مورد نظر در پست‌هايي که نياز به تقويت داريم را به باشگاه ارائه داده‌ايم و در زمينه جذب بازيکن در حال فعاليت هستيم تا هر چه سريع‌تر بتوانيم تيم را تقويت کنيم، البته بايد بپذيريم کار سخت است چرا که در اين شرايط بازيکنان با کيفيت در تيم‌ها فعال هستند و تيم‌ها نيز به سختي چنين بازيکناني را آزاد مي‌کنند. با تمام اين‌ها در حال رصد و رايزني هستيم و بايد ببينيم تا چه حد مي توانيم در اين زمينه موفق عمل کنيم.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان در خصوص درخواست باشگاه فولاد از باشگاه استقلال خوزستان براي جذب حسن بيت‌سعيد نيز عنوان کرد:‌ ما يک هدف و سياستي را با توجه به چارچوبي که هيات مديره براي ما ترسيم کرده است، دنبال مي‌کنيم. يکي از اين اهداف نيز بومي‌گرايي است. به طور مثال ما بازيکني به نام حسين ماهي داشتيم و با توجه به اين که نمي‌خواستيم از استان خارج شود، او را به تيم استقلال خوزستان داديم و کمال همکاري را براي تقويت تيم‌هاي استاني داشتيم. همچنين سال گذشته پنج بازيکن از تيم فولاد ب، به تيم استقلال خوزستان رفتند و يکي از ارکان اصلي قهرماني اين تيم نيز حضور بازيکنان تاثيرگذار فولاد در استقلال بود و مي‌خواهم بگويم هدف ما همکاري بوده است.

وي افزود: به هر حال با توجه به اين که يک بازيکن استقلال خوزستان به تيم سپاهان و يک بازيکن آن هم به تيم الشحانيه قطر پيوسته بود و همچنين با توجه به اخباري که در خصوص پيشنهادهاي حسن بيت‌سعيد و برخي ديگر از بازيکنان اين تيم شنيده بوديم، درخواستي به باشگاه استقلال خوزستان براي جذب بيت‌سعيد داديم و هدف‌مان اين بود که به نحوي استعدادهاي استان در صورتي که اگر مي خواهند جدا شوند، درون خود استان بمانند که باشگاه استقلال خوزستان به ما پاسخ منفي داد. ما براي بيت‌سعيد و همچنين استقلال خوزستان در ادامه راه و بازي هاي آسيايي آرزوي موفقيت داريم.

سعداوي در ادامه در خصوص استعفاي کي‌روش نيز خاطرنشان‌کرد: هر تنش و چالشي آسيب مي‌رساند. قاعده فوتبال اين است که اگر مي خواهيم يک ليگ پويا و خوب داشته باشيم و در ادامه نيز تيم ملي از اين موضوع بهره ببرد، از يکي از اصلي‌ترين ارکان که نظم است، برخوردار باشيم. کشورهايي که رشد و پيشرفت دارند، برنامه‌ريزي شان به صورتي است که به طور مثال برنامه پنج ساله آينده تيم‌ملي و ليگ آن‌ها مشخص است و بر اين اساس نيز هم مربي تيم‌ملي و هم مربي باشگاهي مي‌داند که بايد چگونه برنامه ريزي کند.

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: ما زماني که مربي تيم‌ملي را انتخاب مي‌کنيم، همان سال نيز مي خواهيم برنامه ليگ را تعيين کنيم که اين کمي آسيب مي‌رساند. در صورتي که بايد از همين الان بدانيم برنامه‌مان براي سه سال آينده و حتي دوره بعدي مسابقات جام جهاني چيست. اگر به اين صورت باشد مطمئنا اين چالش‌ها و تنش‌ها به حداقل خواهد رسيد و مربي تيم‌ملي و مربي باشگاهي نيز مي دانند برنامه چيست.

وي افزود: به هر حال با توجه به شرايط فعلي که داريم هم مي‌توانيم به مربي تيم ملي و هم به مربي باشگاهي حق دهيم، چرا که هر کدام از منظر خودشان دغدغه‌شان را دارند. به نظر مي رسد هر چقدر تلاش کنيم که اين تنش‌ها و درگيري‌ها و همچنين مواضع تند به حداقل برسد، خوب است.

سعداوي بيان کرد: به نظر من در اين مسايل فدراسيون فوتبال بايد نقش اصلي و اساسي را ايفا کند و اين فدراسيون است که بايد در زمينه‌هاي مختلف براي فوتبال کشور تصميم‌گيرنده باشد و نبايد به اين صورت باشد که هر کسي يا هر جرياني به خودش اجازه دهد که بخواهد به صورتي فوتبال ملي يا باشگاهي را تحت تاثير قرار دهد.

وي با بيان اين که به نظر من استعفاي کي روش در فضاي اين چنيني به صلاح نيست، گفت: در شرايط بسيار حساسي به سر مي‌بريم و اين که استعفايي داده شود يا پذيرفته شود، به صلاح نيست. بايد سعي کنيم به صورتي موضوعات را مديريت و تصميم درستي اتخاذ کنيم تا در نهايت هم تيم‌ملي با توجه به ماموريت بسيار حساسي که پيش‌رو دارد و هم باشگاه‌ها با توجه به حساست رقابت‌ها، متضرر نشوند.

منبع: ايسنا



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محروميت داوري که به بازيکن پس گردني زد!

عصبانيت طرفداران منچستريونايتد: پوگبا را به رئال بفروشيد

عملکردن کريم بنزما به قولي که به دخترش داده بود

پرونده جنجالي همجنسگرايي در فوتبال ايران

محروميت اشکان دژاگه از بازي با پرسپوليس بخاطر کتک زدن تماشاگر؟!

واکنش همسر ايکاردي به عملکرد رونالدو در يوونتوس: کار خاصي نکرده!

سکوت محسن فروزان در اينستاگرامش شکست! عکس

اقدام غيرمنتظره مهاجم الاهلي عربستان قبل از بازي با پرسپوليس

چيزهايي که هواداران تراکتورسازي هنوز ياد نگرفته اند

ادعاي جنجالي دختر 18 ساله درباره فوتباليست سرشناس

منتظر نقل و انتقالات جنجالي باشيد؛ رحمتي در تراکتور, دژاگه در استقلال

رفتار زشت رونالدو با هم تيمي هايش بعداز حذف مقابل آژاکس

اين چند بازيکن خريد 400 ميليون رئال مادريد! عکس

واکنش مهدي طارمي به کتک خوردن شجاعي در تبريز! عکس

واکنش احساسي فرهاد مجيدي به درگذشت هوادار جوان استقلال

سبک زندگي لاکچري الکساندر دل پيرو در آمريکا با خانه اي رويايي! عکس

اگر جاي عادل فردوسي پور بوديم کدام کار را انجام ميداديم؟

خواستگاري فوتباليست سرشناس از خانم دکتر دندانپزشک! عکس

ستاره سپاهان بازي با پرسپوليس را از دست داد

جزئيات باورنکردني از شرط بندي دروازه بان سرشناس!!

جنجال تماشاگران تراکتورسازي؛ کتک خوردن مسعود شجاعي از تماشاگر!

عصبانيت علي دايي؛ وقتي جيک بازيکنان سايپا در نمي آمد!

جدايي راحت و بي دردسر رشيد مظاهري از ذوب آهن!

سکوت محسن فروزان شکست!

استقبال شديد مردم از جشن امضاي کتاب عادل فردوسي پور! عکس

توفان جديد در فوتبال ايران با افشاگري علي دايي!

رونالدو در فکر ترک يوونتوس؛ مشکل کريس با چه کسي است؟

گزارشگر جديد به جاي عادل فردوسي پور در شبکه 3 مشخص شد

شوخي ديويد بکام با همسرش ويکتوريا و انتشار عکس بدون آرايش وي! عکس

عادل فردوسي پور سوار بر تراکتور در مناطق سيل زده! عکس

رئال مادريد امباپه را نمي خواهد!

رونالدو مانع تمديد قرارداد ستاره رئال مادريد؛ بيا يوونتوس!

جمع آوري کمک توسط امير قلعه نويي براي سيل زدگان! عکس

تيپ مسي و پسرانش در حال رفتن به عيد ديدني! عکس

پست تلخ علي کريمي براي سيل زدگان! عکس

پيام زيبا و جالب باشگاه آ اس رم بخاطر سيل در ايران! عکس

کنايه احمدرضا عابدزاده به مسئولين بخاطر سيل هاي پي در پي! عکس

گزارشگر دربي؛ منتظر فردوسي پور نباشيد

پست عاشقانه حسين ماهيني براي همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج! عکس

روش عجيب فروش بليط دربي همراه با سوءاستفاده!!

ريختن آب جوش برروي کمک داور زن!! عکس

نقش مهم منصوريان و ذوب آهن در تعيين قهرمان ليگ برتر

سوژه شدن شباهت راموس به بازيگر کانادايي! عکس

3 ستاره اي که تابستان بارسلونا را ترک مي کنند

حقوق پل پوگبا در رئال مادريد چقدر است؟

کفش هاي ورزشي جديد مسي با طرح سريال بازي تاج و تخت! عکس

ترفند پاري سن ژرمن براي نگه داشتن نيمار و امباپه

عابدزاده از شرايط رستوران داري در شب عيد گفت

نام دروازه بان بايرن مونيخ برروي کره اسب رفيقش!

ماجراي متني که همسر وحيد طالب لو براي بهداد سليمي نوشت