آخرین اخبار

رضاييان صبوري کند تا سياست هاي من پياده شود / بيش از يک ميليون و 300 هزار يورو بايد به سرمربي سابق پرسپوليس تاوان بدهيم حاشيه هاي ورزشي

رضاييان صبوري کند تا سياست هاي من پياده شود / بيش از يک ميليون و 300 هزار يورو بايد به سرمربي سابق پرسپوليس تاوان بدهيم

  بزرگنمايي:

چه خبر -

به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، علي اکبر طاهري با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: «در هر مجموعه و سازمان به سخت افزار، نرم افزار و از همه مهم تر مغزافزار نياز است. اين ها منابعي است که بايد داشت. در هنگام ورود من به پرسپوليس با چنين مشکلاتي روبه رو بوديم و فقدان اين مسايل. ضمن اين که از قبل هم مشکلاتي هم وجود داشت که بايد حل مي کرديم.»

وي افزود: «روح و روان مسايل هم اعتقاد و صداقت است و من به دنبال اين مساله بودم. ما صداقت را چاشني اين مسايل کرديم. در تنگناهاي زيادي بوديم البته هنوز هم بچه ها مشکلي دارند که صبوري مي کنند. ما اين صبوري را با صداقت به بچه ها تزريق کرده ايم.»

سرپرست پرسپوليس اذعان داشت: «پارسال همين موقع با تاج صحبت کردم و او مصر بود که بليت فروشي را به باشگاه ها واگذار کند. الان به همه تيم ها اين امتياز را داده اند به جز استقلال و پرسپوليس. اگر ميانگين هر بازي ما 50 هزار نفر تماشاگر باشند، بابت بليتي 10 هزار توماني به تيم 500 ميليون تومان مي رسد اما هزينه اجاره و عوارض را از اين کم کنيم، تقريبا براي هر بازي 350-300 ميليون تومان نصيب ما مي شود. علاوه بر اين تبليغات محيطي هم وجود دارد و مهم تر از همه حق پخش.»

وي افزود: «تاج گفته بود اين ها مثل تاکسي است که 70 درصد پولش را نگيرد. به اين ترتيب نمي شد اين تاکسي را اداره کرد و هزينه هايش را تامين. چنين بود که ما يک سامانه راه انداختيم. اين مساله هم مشخص شد که فقط 3090 سامانه اي است که مردم بايد در آن حضور يافته و عضو شوند.»

سرپرست پرسپوليس بيان داشت: «هميشه تراز ما منفي بوده است. قرار است در يکي دو روز آينده جلسه اي داشته باشيم. به ما گفته شد که چرا فراخوان نمي کنيد. ما هم اين کار را کرديم زيرا هواداران سرمايه هاي اصلي باشگاه هستند. آنها ما را حرکت مي دهند. در بازي با استقلال خوزستان، شخصي با جسه اي نحيف ديدم. او مشکل روماتيسمي داشت و ريز اندام بود. او از کهريزک آمده بود. من از اين که براي اين هواداران کاري نکرده ايم افسوس مي خوريم.»

طاهري درباره رامين رضاييان اذعان داشت: «از صميم قلب مي گويم که دست تک تک هواداران را مي بوسم از جمله کانون هواداران که قلب تپنده اين عشق است و مديون آن هستيم. اگر صحبتي با بازيکنان مي کنيم براي آينده شان است. رفتار بچه هاي ما با همه تيم ها فرق دارد. من تشکر مي کنم از تمام بازيکنان مان که تجربه خانواده بودن را با هم تمرين کرده اند. رامين عزيز من است و بايد صبوري کند تا سياست هاي من پياده شود.»

وي تصريح کرد: «من قبل از بازي ها هيچ صحبتي با برانکو نمي کنم ولي بعد از بازي گهگاه با او صحبت مي کنم. برانکو خيلي آدم با شخصيتي است. در هر حال انتظارات ما از ملي پوشان بيشتر است. هميشه به آن ها گفته ام بزرگي کنيد. شايد خيلي از سوت هاي داور بازي بارسلون و پاري سن ژرمن اشتباه بود اما بعد از آن اتفاقي نيفتاد. استقلالي ها و پرسپوليسي ها الگوي جوانان هستند. من به آنها گفتم در لباس پوشيدنتان دقت کنيد تا دل کسي نشکند. هر بازي پرسپوليس را بالاي 40 ميليون نفر مي بينند و بايد آنها الگو باشند.»

طاهري اذعان داشت: «الان تمام فکر من اين است که چگونه در روزها و شب هاي عيد براي بچه ها پول جور کنم تا شرمنده آنها نشوم. من از اتفاقات رخ داده براي تراکتور و استقلال خيلي ناراحت شدم. چرا مي گوييم تراکتور و استقلال نداده اند اما کسي نمي پرسد چرا آنها ندارند که نمي دهند؟ يک مدير عامل بايد تعهداتي داشته باشد اما چرا نمي پرسيم چرا مديرعامل ها نمي توانند به تعهدات خود عمل کنند.»

وي ادامه داد: «وقتي مميز دارايي مي بيند باشگاه بدهي خود را نداده است، کاري به ورودي و خروجي ندارد و چنين مي شود که 108 ميليارد تومان بدهي پرسپوليس است. زيرا اين مساله به مرور زياد مي شود. ما تلاش کرديم که اين مشکل حل شود.»

سرپرست باشگاه پرسپوليس در ادامه تاکيد کرد: «در ماجراي ژوزه مي توانستيم بهتر عمل کنيم. حکم که آمد با معوقات بيش از يک ميليون يورو و حدود يک ميليون و سيصد هزار يورو جريمه شديم. ما لايحه اي براي تجديد نظر فرستاديم و در ژنو نشستند در جلسه داوري که طبيعتا انتظار بود اين کار را خوب پيش ببريم. اگر عدد رقم ها همچنان پايدار بماند يک عدد بالايي را بايد بپردازيم و قطعا برنامه اي مي گذارم که معاون حقوقي توضيح بدهد. اين ها آسيب هايي است که به باشگاه رسيده و اميدوارم تيم داوري ما حرفش ثابت شود که اگر نشود بايد به مدد هواداران کار کنيم. يک بازيکن بازي نکرده بايد 40 هزار دلار بدهيم و محکوميت دارد بالا مي رود و ديگر جريمه و کسر امتياز نيست و بحث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و همچنين لغو مجوز حرفه اي گري است که بايد برطرف شود.»

وي در مورد تمديد قرارداد بازيکنان گفت: «اگر در ذات اين مساله برويم که اگر باشگاه تمکن مالي پرداخت داشته باشد بازيکنان مي مانند و خودش را در مسير موفقيت تيم قرار مي دهد. اينکه بازيکن نمي ماند به خاطر حرکات کوتاه مدت و اشتباه است که بي اعتمادي ديده است. خدا را شکر شرايطي رفتيم که بازيکنان قرارداد بلند مدت بسته اند. با آقاي برانکو جلسه گذاشتيم که چه کساني بمانند و بلند مدت ببنديم. همه اين بازيکنان براي پرسپوليس هستند و نه فقط اين بلکه هواداران و پيشکسوتان متعلق به پرسپوليس هستند. داشته ها را بايد منظم کرد که يکي از آنها قراردادهاست. بعضي از بچه ها با اين فرهنگ آشنا نيستند که به زودي با آنها تمديد خواهيم کرد.»

طاهري بيان داشت: «پرسپوليس و استقلال قطب هاي اصلي فوتبال ما هستند. آن چه مهم است خيل هواداران است که ستون هاي باشگاهند. وقتي ستوني خوب بنا شده باشد با حرکت و لرزش، خانه نمي ريزد. اين هوادار است که به تيم معنا مي دهد. بپذيريم هواداران ستون تيمند و کانون هواداران قلب تيم هستند.»

109



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محروميت داوري که به بازيکن پس گردني زد!

عصبانيت طرفداران منچستريونايتد: پوگبا را به رئال بفروشيد

عملکردن کريم بنزما به قولي که به دخترش داده بود

پرونده جنجالي همجنسگرايي در فوتبال ايران

محروميت اشکان دژاگه از بازي با پرسپوليس بخاطر کتک زدن تماشاگر؟!

واکنش همسر ايکاردي به عملکرد رونالدو در يوونتوس: کار خاصي نکرده!

سکوت محسن فروزان در اينستاگرامش شکست! عکس

اقدام غيرمنتظره مهاجم الاهلي عربستان قبل از بازي با پرسپوليس

چيزهايي که هواداران تراکتورسازي هنوز ياد نگرفته اند

ادعاي جنجالي دختر 18 ساله درباره فوتباليست سرشناس

منتظر نقل و انتقالات جنجالي باشيد؛ رحمتي در تراکتور, دژاگه در استقلال

رفتار زشت رونالدو با هم تيمي هايش بعداز حذف مقابل آژاکس

اين چند بازيکن خريد 400 ميليون رئال مادريد! عکس

واکنش مهدي طارمي به کتک خوردن شجاعي در تبريز! عکس

واکنش احساسي فرهاد مجيدي به درگذشت هوادار جوان استقلال

سبک زندگي لاکچري الکساندر دل پيرو در آمريکا با خانه اي رويايي! عکس

اگر جاي عادل فردوسي پور بوديم کدام کار را انجام ميداديم؟

خواستگاري فوتباليست سرشناس از خانم دکتر دندانپزشک! عکس

ستاره سپاهان بازي با پرسپوليس را از دست داد

جزئيات باورنکردني از شرط بندي دروازه بان سرشناس!!

جنجال تماشاگران تراکتورسازي؛ کتک خوردن مسعود شجاعي از تماشاگر!

عصبانيت علي دايي؛ وقتي جيک بازيکنان سايپا در نمي آمد!

جدايي راحت و بي دردسر رشيد مظاهري از ذوب آهن!

سکوت محسن فروزان شکست!

استقبال شديد مردم از جشن امضاي کتاب عادل فردوسي پور! عکس

توفان جديد در فوتبال ايران با افشاگري علي دايي!

رونالدو در فکر ترک يوونتوس؛ مشکل کريس با چه کسي است؟

گزارشگر جديد به جاي عادل فردوسي پور در شبکه 3 مشخص شد

شوخي ديويد بکام با همسرش ويکتوريا و انتشار عکس بدون آرايش وي! عکس

عادل فردوسي پور سوار بر تراکتور در مناطق سيل زده! عکس

رئال مادريد امباپه را نمي خواهد!

رونالدو مانع تمديد قرارداد ستاره رئال مادريد؛ بيا يوونتوس!

جمع آوري کمک توسط امير قلعه نويي براي سيل زدگان! عکس

تيپ مسي و پسرانش در حال رفتن به عيد ديدني! عکس

پست تلخ علي کريمي براي سيل زدگان! عکس

پيام زيبا و جالب باشگاه آ اس رم بخاطر سيل در ايران! عکس

کنايه احمدرضا عابدزاده به مسئولين بخاطر سيل هاي پي در پي! عکس

گزارشگر دربي؛ منتظر فردوسي پور نباشيد

پست عاشقانه حسين ماهيني براي همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج! عکس

روش عجيب فروش بليط دربي همراه با سوءاستفاده!!

ريختن آب جوش برروي کمک داور زن!! عکس

نقش مهم منصوريان و ذوب آهن در تعيين قهرمان ليگ برتر

سوژه شدن شباهت راموس به بازيگر کانادايي! عکس

3 ستاره اي که تابستان بارسلونا را ترک مي کنند

حقوق پل پوگبا در رئال مادريد چقدر است؟

کفش هاي ورزشي جديد مسي با طرح سريال بازي تاج و تخت! عکس

ترفند پاري سن ژرمن براي نگه داشتن نيمار و امباپه

عابدزاده از شرايط رستوران داري در شب عيد گفت

نام دروازه بان بايرن مونيخ برروي کره اسب رفيقش!

ماجراي متني که همسر وحيد طالب لو براي بهداد سليمي نوشت