آخرین اخبار

اختلاف مالي 500 ميليون توماني انگيزه اي براي وقوع قتل در تهران حوادث

اختلاف مالي 500 ميليون توماني انگيزه اي براي وقوع قتل در تهران

  بزرگنمايي:

چه خبر - مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي ناجا اعلام کرداز مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي پايتخت، در 23 بهمن سالجاري فردي با مراجعه به کلانتري 131 شهرري گفت: برادرم بنام «وحيد» ( 32 ساله ) صبح روز گذشته از منزلش خارج و پس از آن مراجعتي به خانه نداشته است.

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع فقدان افراد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب شهرري، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
برادر فرد گمشده گفت: مدتي پيش برادرم بواسطه معرفي يکي از دوستانش اقدام به سرمايه گذاري در زمينه واردات خودرو در يک شرکت خصوصي واقع در منطقه ميرداماد به مبلغ 500 ميليون تومان کرد؛ قرار بود تا شرکت در قالب يک قرارداد به تعهداتش در قبال برادرم عمل کند اما با وجود گذشت مدت زماني نسبتا طولاني، اين شرکت هيچگونه اقدامي در خصوص عمل کردن به تعهداتش انجام نداد و آنگونه که برادرم گفته بود مدير اين شرکت بنام «پوريافروهر» نيز حاضر به بازپس دادن مبلغ سرمايه گذاري شده نبود.
وي افزود: صبح روز گذشته برادرم به قصد ملاقات با فروهر از خانه خارج شد؛ پس از گذشت چند ساعت با وي تماس گرفتيم اما تلفن همراهش خاموش بود و پس از آن نيز به خانه مراجعه نکرده است.
براساس اين گزارش با مراجعه کاراگاهان به دفتر کار پوريا فروهر در منطقه ميرداماد مشخص شد که اساسا شرکتي براي انجام واردات قانوني خودرو توسط اين شخص ثبت نشده و اقدامات اين شخص در خصوص واردات خودرو صرفا صوري و کاغذي است؛ در ادامه هويت واقعي پوريا فروهر بنام «خسرو . ن» ( متولد 1359 ) به عنوان يکي از مجرمان سابقه دار در زمينه کلاهبرداري شناسايي شد.
اين متهم سابقه دار در سال 91 با تأمين قرار در قالب مرخصي از زندان آزاد و پس از آن متواري شده بود.
با بررسي تصاوير بدست آمده از دوربين هاي مداربسته ساختمان محل کار و زندگي پوريا مشخص شد که فرد گمشده(وحيد) در ساعت 09:30روز 22 بهمن وارد ساختمان شده اما پس از آن ديگر از ساختمان خارج نشده است؛ در ادامه با بررسي دوربين مدار بسته صحنه انتقال بسته اي مشکوک توسط پوريا در ساعت 13:30 روز 24 بهمن کشف شد.
با بررسي مرحله اي تصاوير دوربين هاي مداربسته خودرو پژو آردي به شماره انتظامي ايران 14/*** س 48 شناسايي شد که پوريا بسته مشکوک حاوي جسد را در صندلي عقب آن قرار داده و از شرکت خارج شده بود.
با شناسايي مالک خودرو به عنوان يکي از افراد شاغل در ساختمان محل کار پوريا فروهر ، اين شخص گفت که فروهر خودرو را به صورت امانت از من دريافت کرده و در خصوص انتقال بسته مشکوک توسط وي هيچگونه اطلاعي ندارم.
با توجه به شواهد و دلايل بدست آمده و احتمال ارتکاب جنايت توسط فروهر ( خسرو . ن ) ، دستگيري وي در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت؛ سرانجام در 16 اسفند سالجاري کارآگاهان با شناسايي محل تردد «خسرو . ن» در منطقه ولنجک، وي را در حين تردد با يک دستگاه خودرو اپتيماي استيجاري دستگير و به اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل کردند.
خسرو پس از انتقال به اداره يازدهم پليس آگاهي صراحتا به ارتکاب جنايت با انگيزه اختلاف مالي اعتراف و عنوان داشت: وحيد براي پيگيري سرنوشت مبلغ سرمايه گذاري شده اش ( 500 ميليون تومان ) براي واردات خودرو به دفترم آمد که در ادامه با يکديگر درگير شديم؛ با شدت پيدا کردن درگيري ، چند ضربه با تيغ موکت بري به گردنش زده و نهايتا به علت شدت خونريزي در همانجا جان باخت.
وي افزود: جسد را در داخل چندين لايه پلاستيک بسته بندي گذاشتم و پس از امانت گرفتن خودرو متعلق به يکي از افراد ساختمان، در روز تعطيل جسد را از ساختمان خارج و به شهرستان آمل – بخش لاريجان – منطقه پلور منتقل و در دره هاي آن منطقه رها کردم.
سرهنگ کارآگاه حميد مکرم معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، در مورد اين خبر گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم کارآگاهان به منطقه رها شدن جسد مقتول در منطقه پلور اعزام و با بهره گيري از سگ هاي جستجوگر بقاياي بجاي مانده از جسد کشف و به پزشکي قانوني منتقل شد.
وي افزود: با توجه به اعتراف صريح متهم به ارتکاب جنايت ، قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده صادر و متهم براي انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: ايرنا



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت