آخرین اخبار

13 ميليون به فرهنگيان وام مي داديم اگر ... اقتصادي

13 ميليون به فرهنگيان وام مي داديم اگر ...

  بزرگنمايي:

چه خبر -

عليرضا زاکاني در مراسم همايش فاطمي و بصيرت انقلابي که در مهديه هيئت رزمندگان شهر ني‌ريز برگزار شد اظهار داشت: آمريکايي‌ها در گذشته بر امتيازات مادي و معنوي ما احاطه داشته و با وجود اين، همه استقلال و اختيارات را از ما گرفته بودند و حتي حق انتخاب در کوچکترين مسائل داخلي و خارجي را هم نداشتيم.وي ادامه داد: آنها استقلال و آزادي را از ما گرفته بودند و دولت‌هاي استعمار و استکبار تمامي ظرفيت‌هاي مادي و معنوي را از ما به اسارت برده بودند.

فرمانده سابق سازمان بسيج دانشجويي در مورد نهادينه کردن دو ويژگي از طرف امام خميني(ره) در جامعه بيان داشت: امام(ره) دو ويژگي گوهر دين و قيمت اراده مردم را در جامعه و بين جهانيان مشخص کرد و نشان داد که مي‌توان به شوروي و آمريکا پشت کرد و مستقل بود.

نماينده سابق مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي نسبت دشمني‌هاي دولت‌هاي غربي با ايران اسلامي را مطرح کرد و گفت: ما در صحنه بين‌المللي مستقل‌ترين کشوريم.

زاکاني با اشاره به حادثه 11 سپتامبر تصريح کرد: جرج بوش در آن زمان تهديد کرده "يا با ما يا عليه ما"، که همه کشورها حتي روسيه و چين نيز از آنها در جنگ افغانستان حمايت کردند ولي امام خامنه‌اي ايستادند و گفتند "شما باطل هستيد".

عضو سابق هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در مورد نقش رژيم صهيونيستي در منطقه گفت: تمامي دولت‌هاي مستکبر و در رأس آنها رژيم کودک‌کش اشغالگر قدس سعي داشتند با آتش‌افروزي در جهان اسلام ابتدا نسخه دولت‌هاي سوريه و عراق و بعد از آن ايران را بپيچند.

وي ادامه داد: حتي در برهه‌اي از زمان روسيه و چين نيز کم آورده بودند و باور داشتند کار دولت سوريه و بشار اسد تمام است، ولي رهبر انقلاب فرمودند "از بشار اسد حمايت مي‌کنيم"؛ حال ببينيد چه‌کساني دارند مي‌روند، چه‌کساني دارند از سوريه خارج مي‌شوند، اين است تفکر انقلابي.

نماينده سابق مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در مورد وضعيت کنوني کشور در منطقه و رفتار مسئولان بيان داشت: در کشور دو نگاه بين مسئولان وجود دارد؛ يکي نگاه استقلال سياسي و سرآمدي در دنيا و جهان و ديگري خستگي و ناکارآمدي و وابستگي به دولت‌هاي غربي است.

زاکاني ادامه داد: در کشور ما هم‌اکنون استقلال اقتصادي وجود ندارد چون اراده آن وجود ندارد، چون به اقتصاد مقاومتي توجه نشده است، چون حال و حوصله کار وجود ندارد.

وي مطرح کرد: رهبر انقلاب که هيچ چيزي جلودار و به‌روي آن تأثير نگذارد، ولي باز هم مسئولان مي‌گويند ما به سرمايه خارجي نيازمنديم.

زاکاني گفت: کشور ما مستقل‌ترين کشور دنياست، ولي مي‌بينيد که دولت‌هاي مستکبر با قدرت رسانه‌اي که در اختيار دارند سعي در به‌عکس جلوه دادن اين موضوع و بيان آزادي در کشور‌هاي خود دارند ولي اين واقعيت نيست.

عضو سابق هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در مورد آزادي در جامعه امروزي بيان کرد: ما بايد به حدي از آزادي برسيم که حقايق روشن شود، دست‌هاي خيانتکار رو شود، مردم حقايق را بدانند نه اينکه با دروغ‌ها و شايعه مردم را فريب دهند و از واقعيت‌ها فراري دهند.

وي ادامه داد: چرا در دوران مذاکرات با وجود تأکيدات بسياري که رهبر معظم انقلاب داشتند و فرمودند مردم را در جريان بگذاريد، ولي خلاف اين موضوع اتفاق مي‌افتاد؛ نتيجه اين رفتار بي‌تدبيرانه اين مي شود که "کري" مصاحبه مي‌کند مي‌گويد "ما برديم".

زاکاني در مورد القائات اشتباه مطرح شده از سوي برخي مسئولان گفت: چرا به‌اشتباه مردم را از جنگ و تحريم مي‌ترسانيد و اين حقيقتي نيست که به مردم گفته مي‌شود.

نماينده سابق مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: رهبر معظم انقلاب از همان ابتدا فرمودند که "به مذاکرات خوش‌بين نيستم" ولي متأسفانه اکنون که در مذاکرات شکست خورده‌اند و به اهدافشان نرسيد‌ه‌اند، پشت تريبون‌ها جوري ديگر جلوه مي‌دهند.

وي در مورد حقوق‌هاي نجومي اظهار داشت: عدالت در جامعه بايد در عملکرد مسئولان تجلي پيدا کند، حال اين حقوق‌هاي چند ده ميليوني آيا عدالت است؟

زاکاني مطرح کرد: امروزه معلماني هستند که در سختي زندگي مي‌کنند ولي مي‌بينيد که در اين دولت صندوق ذخيره فرهنگيان مبلغ کلاني را در اختيار 29 نفر قرار مي‌دهد.

وي افزود: اگر قرار باشد اين مبلغ اختلاس را به معلمان وام دهند مي‌توان مبلغي حدود 13.5 ميليون تومان به هر معلم وام داد.

عضو سابق هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي در زمينه لزوم برخورد با متخلفان بيان کرد: رهبر انقلاب بارها تأکيد کرده‌اند که "با متخلفان برخورد کنيد حتي اگر نزديکترين فرد به من باشد"، ولي متأسفانه اراده آن وجود ندارد؛ کشور به يک پالايش و تحول بزرگ انقلابي نياز دارد.

منبع: مهر



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/02/03

زمان اعمال افزايش حقوق مستمري‌بگيران

پيش‌بيني بازار اجاره مسکن در سال 98

ثبات بازار مرغ و گوشت در آستانه ماه رمضان

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/31

اختلاف دولت و مجلس بر سر افزايش حقوق 98

ابلاغ ضرايب حقوقي کارمندان در سال 98

افزايش 18درصدي حقوق بازنشستگان تائيد شد

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/02/02

جزئيات اختلاس 700ميلياردي در آبفاي تهران

ضامن براي دريافت وام مسکن لازم نيست

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/02/02

جزئيات اختلاس 700ميلياردي در آبفاي تهران

ابلاغ ضرايب حقوقي کارمندان در سال 98

افزايش 18درصدي حقوق بازنشستگان تائيد شد

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/31

اختلاف دولت و مجلس بر سر افزايش حقوق 98

پرداخت کمک بلاعوض 5ميليوني به سيل‌زدگان

توصيه به مردم؛ در بازار ارز و طلا ريسک نکنيد

پشت پرده گراني 10برابري پياز

حمايت از اقشار کم‌درآمد با يارانه نقدي يا کوپن؟

شرايط ويژه در بازار اجاره مسکن

کاهش تلفات برق از جيب پرمصرف‌ها

اطلاعيه‌اي مهم در خصوص قيمت‌هاي بازار خودرو

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/28

توضيح درباره واريز افزايش حقوق در فروردين‌ماه

بنزين تا يک ماه آينده دو نرخي مي‌شود

قيمت گوشت تا پايان هفته کاهش مي‌يابد

عرضه پرايد 37ميليوني در بازار

جزئيات پيشنهاد حذف چهار صفر از پول ملي

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/27

محبوبيت ميوه‌هاي گنديده در بازار ميوه و تره‌بار

کاهش تقاضا در بازار؛ مردم گوشي نمي‌خرند

جعفرزاده: افزايش حقوق‌ها بر اساس قانون باشد

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/26

سقف وام ساخت مسکن 170ميليون شد

شاخص کل بورس تهران رکورد زد

جزئيات حکم متهمان پرونده بانک سرمايه

اتحاديه قنادان: امسال شيريني گران مي‌شود

الزام بانک‌ها به ارائه رمز يک‌بار مصرف به مشتريان

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/25

افزايش قيمت پياز ادامه دارد

تازه‌ترين قيمت خودرو‌هاي داخلي

شاخص کل بورس تهران رشد کرد

قيمت طلا، قيمت دلار، قيمت سکه و قيمت ارز امروز 98/01/24

قيمت خودروهاي داخلي

چرا کسي در بورس، نفت نمي‌خرد؟

جزئيات افزايش 400هزار توماني حقوق‌هاي 98

قيمت انواع خودرو داخلي در بازار

ميزان افزايش حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي