آخرین اخبار

50 درصد افراد به رضاييان فحش مي دادند و 50 درصد به من / نمي گويم آمارم عالي است اما بد هم نيست‌ پرسپوليس

50 درصد افراد به رضاييان فحش مي دادند و 50 درصد به من / نمي گويم آمارم عالي است اما بد هم نيست‌

  بزرگنمايي:

چه خبر -

علي عليپور هيچ تمايلي ندارد بابت اتفاقاتي که بين او و رامين رضاييان گذاشته صحبت کند اما اميدوار است مشکل او حل شده و در جشن قهرماني پرسپوليس حضور پيدا کند.

اظهارات عليپور را در ادامه مي خوانيد:

* شروع صحبت‌مان با تو بر سر ماجراي اردوي دوبي قبل از بازي الوحده باشد که سوژه روز هست و خيلي روايت‌ها در مورد آن گفته شد..‌.

- من در اين مورد فقط به شما بگويم که بازيکن پرسپوليس و تابع تصميم شخص برانکو و آقاي طاهري هستم‌. من هر چه برانکو بگويد تابع نظر او هستم و حتي اگر بگويد سه بازي هم نبايد باشي و روي سکو بنشيني به نظر ايشان احترام مي‌گذارم چون وظيفه من اين است که به صحبت‌هاي ايشان گوش کنم‌. وقتي هم که به من گفت بايد برگردي تهران اصلا مشکلي نداشتم چون بخش عمده اي از فوتبالم را مديون برانکو و شخص آقاي طاهري هستم که خودشان مرا به پرسپوليس آوردند‌. در مورد اتفاقي که در دوبي هم افتاد نمي‌خواهم به اين مساله ورود کنم و فقط اميدوارم مشکل رامين هم حل شود و به تيم برگردد تا با هم جشن قهرماني را بگيريم‌.

* بعد از اين تصميم برانکو که گفت بايد برگردي از حس خودت هنگام برگشت به ايران بگو‌. وقتي بر مي‌گشتي نگران اين نبودي که ديگر کنار پرسپوليس نباشي يا اينکه موضوع آنقدر حاد نبود که منجر به جدايي تو بشود؟

- روزي که آن اتفاق افتاد و با مشکلاتي که پيش آمد، برانکو دستور به بازگشت به ايران داد مهمترين دغدغه من پرسپوليس و هواداران اين تيم بودند‌. برانکو قطعا آن موقع در شرايط سختي بود و من هم اصلا دوست نداشتم تيم در سختي باشد چون بازي حساسي داشتيم‌. زماني که برمي گشتم تنها آرزوي من موفقيت پرسپوليس و گرفتن نتيجه بود تا هم دل هواداران شاد باشد و هم اينکه نگويند پرسپوليس به خاطر رامين و عليپور نتيجه نگرفت‌. مهمترين مساله نام پرسپوليس است و خدا را شکر با درايت آقاي برانکو و تلاش تک تک بچه‌ها توانستيم نتيجه لازم را بگيريم و واقعا خوشحال بودم‌. باز هم تاکيد مي‌کنم تابع نظر برانکو هستم و هر موقع صلاح بداند بازي مي‌کنم و هر موقع بخواهد روي سکو مي‌نشينم و مشکلي ندارم‌. تمام تلاشم را دوچندان مي‌کنم که در پرسپوليس گلزني کنم تا به هدفم که تيم ملي است دست پيدا کنم‌. شک نکنيد مي‌خواهم با پيراهن پرسپوليس سه جام جهاني را تجربه کنم‌.

* بعد از آن اتفاقات و برگشت به تمرين بازي نفت تهران را پيش رو داشتيد که يک بازي مهم و سرنوشت ساز بود‌. براي اين بازي از نظر ذهني آماده بودي؟

- واقعا بازي سختي داشتيم و براي اين بازي مشغله فکري داشتم که در شب بازي ديگر برايم مهم نبود چون با بچه‌ها صحبت کردم و خواستم که مقابل نفت بهترين عملکردم را به نمايش بگذارم و براي تيم مثمرثمر باشم‌. خدا را شکر توانستم در اين بازي جواب اعتماد کادر فني را بدهم و بازي را با برد پشت سر گذاشتيم‌.

* به عنوان نزديک ترين بازيکن به گلر نفت که آن اشتباه را انجام داد چقدر او را مقصر مي‌داني؟

- روي آن صحنه دفاع نفت تهران بالا بود و وقتي محسن مسلمان توپ را از حريف گرفت با اولين نگاه آن را براي من فرستاد که از دفاع حريف رد شدم و آنها عقب ماندند‌. به نظرم دروازه بان نفت واقعا در محاسبات خودش اشتباه کرد چون آخرين لحظه به زمين خورد اما بلند نشد‌. من هم فکر کردم اين توپ رد مي‌شود و گل خواهم زد اما با دست زد‌. به هر حال يک تصميم سرنوشت ساز بود و شايد با اينکه 10 نفره شده بودند نتيجه ديگري رقم مي‌خورد‌.

* سرعت تو هم نقش زيادي در اين اشتباه محاسباتي داشت؟

- محسن خيلي خوب پاس داد‌. پارسال هم جام حذفي مقابل ملوان يک پاس عالي به من داد که آن را براي طارمي ساختم‌. محسن که پاس داد مي‌دانستم خواهم رسيد و با نوک پا هم گل خواهد شد که دروازه بان نفت نگذاشت‌.

* در اين بين براي اين ريکاوري ذهني نقش بزرگترهاي تيم چقدر بود؟

- بعد از دو معذرت‌خواهي در فضاي مجازي ديگر کاري به صحبت‌ها و اظهارنظرها نداشتم و تمام تمرکزم را روي بازي با نفت گذاشته بودم که با بازي خوبم بتوانم جواب اعتماد را بدهم‌. خدا را شکر چند موقعيت گلزني داشتم که متاسفانه با بدشانسي بيرون رفت‌. از فرصتي که به من داده شد کمال تشکر را دارم و خوشحالم حضورم با سه امتياز همراه شد‌. در اين بين همه دوستان و بازيکنان تيم و حتي پدر و مادرم با من حسابي صحبت کردند و از نظر ذهني حسابي ريکاوري شدم‌. تک تک بچه‌هاي تيم به من گفتند ديگر نبايد به آن موضوع فکر کني و بايد بهترين عملکرد را داشته باشي‌.

* بعد از اين دو عذرخواهي يعني اصلا نرفتي کامنت‌ها را بخواني و بفهمي در مورد تو چه قضاوتي مي‌کنند؟

- اگر بگويم نرفته ام که دروغ گفته ام هرازگاهي يک نگاهي مي‌کردم‌.

* محتوا و سمت و سوي اين کامنت‌ها چطور بود؟

- 50 درصد به من فحش مي‌دادند 50 درصد به رامين فحش مي‌دادند..‌. واقعا نمي‌دانم خانواده من، همسرم چکار کردند که فحش مي‌دادند‌. به هرحال شايد خواسته بودند ناراحتي خودشان را خالي کنند اما واقعا اذيت شدم و ناراحت بودم‌. با اين حال اين بدوبيراه‌ها انگيزه من را دوچندان کرد تا خودم را نشان بدهم و اينگونه جواب انتقادها را بدهم‌. با اين حال مطمئن هستم تمام کساني که اين طور فحش و ناسزا دادند هوادار واقعي پرسپوليس نبودند. هواداران فهيم پرسپوليس که از ابتداي فصل تيمرا همراهي مي‌كردند مثال زدني بوده، و عده‌اي هستند که مي‌خواهند در پرسپوليس و بين بازيکنان تفرقه بيندازند‌.

* از اين بحث خارج شويم..‌. سال 95 تمام شد و به ما بگو از کارنامه خودت راضي هستي؟

- من تا به حال يک گل و چهار پاس گل (دو پاس به طارمي و دو پاس به اميري) دادم و يک پنالتي گرفتم‌. از گلزني خودم به هيچ وجه راضي نيستم اما در تمام مسابقاتي که به ميدان رفتم سعي من اين بود که تفکراتي که در ذهن کادرفني بود را به بهترين شکل از يک تا 90 دقيقه که در زمين باشم، پياده کنم و براي موفقيت تيم قدم بردارم‌. درست است وظيفه يک مهاجم گلزني است اما مهم‌ترين مساله براي من و ديگر بازيکنان موفقيت پرسپوليس است‌.

* به نظر مي‌رسد در اين فصل‌ تفکرات کادرفني اين است که تو سرهاي اول را بزني و براي ديگر بازيکنان از جمله طارمي ايجاد موقعيت کني؟

- نحوه چيدمان و تاکتيک تيم در هر بازي متفاوت است‌. يک موقع دقيقه 70 است و جلو هستيم بايد با يک شرايط بازي کنيم و يک موقع هم عقب هستيم و با سيستم ديگري بازي مي‌کنيم‌. با اين حال در هر دقيقه اي که در ميدان هستم هدفم موفقيت پرسپوليس است و حتي اگر موقعيت گلزني باشد و همبازي ام شرايط بهتري داشته باشد بدون شک آن را پاس خواهم داد‌.

* جدا از گلزني از نظر پاس گل شرايط خوبي داشتي و اين مساله را براي خودت کافي مي داني؟

- قطعا بايد در بازي‌هاي باقي مانده عملکردم در اين فصل بهتر از سال قبل باشد‌. درست است عملکردم در پاس گل و گرفتن پنالتي بد نبوده است اما از نظر گلزني اصلا از خودم راضي نيستم و بايد در فرصت باقي مانده جدا از کمک به هدفي که تيم دارد شرايط خودم را از اين نظر بهتر کنم‌.

* البته يک مقدار هم قبول داري بدشانس هستي..‌. به خصوص بازي نفت و ضربه سر تو که يک چرخش خوب داشتي و اگر گل مي‌شد يک گل زيبا به نام تو رقم مي‌خورد؟

- بازي با نفت تهران و استقلال خوزستان واقعا سخت بود و فشار بازي زياد بود چون حتما بايد نتيجه مي‌گرفتيم‌. به هر حال همه توپ‌ها نبايد گل شود و بدشانسي هم بخشي از فوتبال و يک مهاجم است که ان شاء الله در اين مدت اين مساله را با گلزني حل خواهم کرد‌. با اين حال در جواب اينکه مي‌گويند کم گل مي‌زنم بايد بگويم که هدف پرسپوليس براي قهرماني مهم‌تر از گلزني من است و با کادرفني در يک مسير هستم‌.

* دوندگي تو باعث شده که اين احساس به وجود بيايد که انگار يک موتور قورت داده اي‌. در اعلام آمار دويدن‌ها حتما جزو بالاترين‌ها هستي؟

- به هرحال در هر تيمي بيشتر هافبک‌هاي وسط و کناري بيشترين دوندگي را دارند اما به عنوان يک مهاجم نمي‌گويم آمارم عالي است اما بد هم نيست‌.

* خيلي‌ها مي‌گويند موفقيت مهاجمان پرسپوليس به حضور هافبک خلاقي مثل مسلمان بر مي‌گردد که حالا سروش رفيعي را هم در کنار خودش دارد.

- ما واقعا هافبک‌هاي خوبي داريم‌. کمال کاميابي نيا کارش کمتر از هافبک‌هاي وسط نيست و توپ‌هاي مرده را به بهترين شکل جمع مي‌کند و کار خيلي سختي دارد‌. محسن مسلمان هم که عالي است و امسال بهتر از پارسال است و خيلي خوب کار مي‌کند‌. سروش هم که يک بازيکن عالي است که به جمع هافبک‌هاي خوب ما اضافه شده و همه در کنار هم به خوب بودن پرسپوليس کمک مي‌کنند‌.

* با وجود اين هافبک‌هاي خلاق خيلي‌ها معتقدند بي انصافي است مهاجمان پرسپوليس اينقدر در گلزني ضعيف عمل مي‌کنند؟

- اصلا اين طور نيست‌. جلوي پرسپوليس همه دفاع مي‌کنند و باور کنيد طي اين بيست و چهار هفته اي که بازي کرديم فقط يکي، دو تيم جلوي ما فوتبال بازي کردند.اين مساله کار را براي هافبک‌هاي ما سخت مي‌کند و بايد در شرايط سخت پاس بدهند و اين موضوع کار مهاجمان تيم را هم تحت الشعاع خود قرار مي‌دهد‌.

* اگر بخواهي جنس فوتبال خودت را با مهدي طارمي مقايسه کني حق مي‌دهي که او مهاجم اصلي و در ترکيب باشد؟

- مهاجمان پرسپوليس که من، مهدي طارمي و وحيد اميري هستيم در طول بازي همديگر را کاور مي‌کنيم‌. ما با دو مهاجم بازي مي‌کنيم و مثلا هر موقع وحيد و مهدي به عنوان مهاجمان نوک بازي مي‌کنند يک نفر که حمله مي‌کند و پرس انجام مي‌دهد با خستگي جاي خودش را با ديگر مهاجم عوض مي‌کند‌. من هم اگر به ميدان بيايم همين شرايط ادامه پيدا مي‌کند و همين روش را پياده مي‌کنيم‌. البته مهدي و وحيد هميشه در دفاع‌ها حضور دارند و بعضي موقع‌ها مي‌بينيد که طارمي، وحيد و حتي من تا پشت هجده هم عقب مي‌آييم تا بازي را کنترل و نتيجه را حفظ کنيم‌.

* وقتي با مهدي طارمي در ميدان هستي اين حس که همه پاس‌ها به او ختم مي‌شود يک مقدار تو را ناراحت نمي‌کند و اينکه مثلا به خودت بگويي اگر اين پاس‌ها را به من بدهند تو هم موفق به گلزني مي‌شوي؟

- همانطور که گفتم همه ما براي يک هدف يعني قهرماني پرسپوليس تلاش مي‌کنيم و اصلا خود من به اين مسايل دقت نمي‌کنم‌. مهدي طارمي واقعا مهاجم خوبي است و خيلي خوب در شرايط گلزني قرار مي‌گيرد و خدا را شکر در کورس آقاي گلي هم قرار گرفته است‌.

* تو که يک مهاجم هستي چرا طارمي سخت ترين توپ‌ها را گل مي‌کند اما توپ‌هاي راحت را مفت از دست مي‌دهد؟

- خود من همين طور هستم و باور کنيد بعضي اوقات راحت ترين توپ را نمي‌توانم گل کنم‌. مثلا در بازي با نفت تهران و ضربه سري که زدم در شرايط سختي بود اما خوب رفتم براي آن که متاسفانه گل نشد‌. يکي از دلايل خوب بودن طارمي اين است که مهدي بعد از چند موقعيتي که از دست مي‌دهد با قدرت کارش را ادامه مي‌دهد و با قدرت برگشته و گل هم مي‌زند‌. واقعا روحيه خوبي دارد که مي‌بينيد اگر دو، سه موقعيت خراب کند، چهارمين آن را به گل تبديل مي‌کند‌.

* وقتي موقعيت خراب مي‌کنيد ديالوگ بين تو و مهدي چطور است و چگونه خودتان را از نظر ذهني به عنوان دو بازيکن آماده مي‌کنيد..‌.

- هر موقع که موقعيت خراب مي‌کنيم حالا هرکدام ما که باشد با هم صحبت مي‌کنيم‌. مهدي اگر من خراب کنم مي‌گويد اشکالي ندارد و بعدي را گل مي‌کني و اين قاعده بالعکس هم برقرار است و خدا را شکر اين رفتار بين همه بازيکنان باعث شده نتيجه بگيريم‌.

* طارمي به ساسان انصاري رسيد‌. به نظرت آقاي گلي را به دست مي‌آورد و از رکورد فصل گذشته خودش عبور خواهد کرد؟

- شک نکنيد صددرصد مهدي آقاي گل است و به نظرم با 20 گل اين عنوان را به دست خواهد آورد‌.

* براي تو فرقي مي‌کند با کدام مهاجم زوج بازي کني‌. يعني با طارمي در خط حمله راحت‌تر هستي يا وحيد اميري؟

- من تابع نظر کادرفني هستم اما نه براي من بلکه براي ديگر بازيکنان تيم هم فرقي ندارد‌. آنقدر با هم کار کرده ايم و هماهنگ هستيم که چشم بسته هم همديگر را پيدا مي‌کنيم‌.

* عکس‌هاي پرسپوليس که منتشر مي‌شود موجي از رفاقت بين بازيکنان ديده مي‌شود اما چرا تو در اين عکس‌ها حضور کمرنگي داري و زياد قاطي نمي‌شوي؟

- اصلا اين طور نيست و همه ما با هم رفيق هستيم‌. يک مقدار بحث من شايد فرق کند چون فرزندم تازه به دنيا آمده و متاهل هم هستم شرايط طوري است که زودتر از تمرين به خانه مي‌روم تا به همسرم کمک کنم و در کنار او باشم‌. شغل اول من فوتبال است و در بقيه موارد هم که بايد به خانواده ام خدمت کنم‌.

* با اين فرمان که پرسپوليس مي‌رود و با بالارفتن دست تراکتور به نشان تسليم ديگر بايد منتظر قهرماني باشيم..‌.

- ما کاري به تراکتورسازي و ديگر تيم‌ها نداريم و کارمان را با قدرت تا انتهاي ليگ پيش مي‌بريم چون هر بازي براي ما حکم فينال را دارد‌. ان‌شاءا..‌. با تلاش بچه ها، کادرفني و حمايت هواداران به اين مهم هم به زودي خواهيم رسيد‌.

* به نظرت کدام تيم امسال پرسپوليس را بيش از ساير تيم‌ها اذيت کرد؟

- به نظرم سخت ترين بازي ما اين فصل در تبريز و در بازي رفت مقابل تراکتورسازي بود که خيلي روي ما فشار آوردند‌.

* در مورد دربي بگو‌. به نظر مي‌رسد در اين بازي بازيکنان يک مقدار خودشان را دست بالا گرفتند که اين نتيجه رقم خورد؟

- اصلا اين طور نبود‌. اتفاقا براي اين بازي کاملا با هم همدل بوديم و مي‌گفتيم که از قبل برنده نبوده و بايد با قدرت به ميدان برويم تا برنده باشيم‌. دربي چه اول و چه ميانه جدول باشي سخت است و وقتي ما گل اول بازي را زديم سر يک اتفاق گل مساوي را خورديم‌. دوباره در حمله بوديم که روي ضدحمله گل خورديم و بازي سخت شد‌. در ادامه هم استقلال فقط دفاع مي‌کرد و کلا برنامه شان مقابل ما در اين بازي استفاده از ضدحمله‌ها بود‌.

* وقتي مهدي طارمي آن ضربه سرش گل نشد و بازي به نفع استقلال برگشت حسرت نخورديد؟

- دربي حساسيت‌هاي خودش را دارد اما بعد از مسابقه که تمام شد به يکديگر گفتيم نبايد به اين مسابقه ديگر فکر کنيم چون ما را از مسير و هدف اصلي دور خواهد کرد‌. بازي بعدي هم که با سپاهان بود و کوچکترين بهم ريختگي کارمان را سخت مي‌کرد‌. همين تفکر باعث شد با فراموشي آن ديدار در بازي با سپاهان يک برد ارزشمند به دست بياوريم و عملکرد خوبي داشته باشيم‌.

* شيرين‌ترين لحظه حضورت در پرسپوليس را کدام لحظه مي‌داني؟

- همه لحظات با پرسپوليس شيرين است اما براي خودم گلي که در دربي زدم از شيريني زيادي برخوردار است و يک خاطره خوب در زندگي من رقم زد‌.

* ايمون زايد بعد از سه گلي که به استقلال زد به نحوي تاريخ ساز شد که در خاطره اي گفته بود که در ايتاليا يک ايراني او را ديده و از آن بازي با او صحبت کرده است‌. اين مساله و گلزني در دربي چقدر زندگي ات را متفاوت کرد؟

- به هرحال دربي مسابقه بزرگي است و هرکسي دوست دارد در آن گل بزند که اين اتفاق خدا را شکر براي من هم افتاد و با پاس گل هادي نوروزي خدا بيامرز گل پيروزي بخش پرسپوليس را مقابل استقلال زدم‌. آن بازي برايم شيريني خاصي داشت و خوشحالم که به بهترين شکل جواب اعتماد را دادم‌.

* و به عنوان سوال آخر از تجربه امسال شب عيد در کنار سفره هفت سين بگو که شنتيا را در کنار خودت و همسرت مي‌بيني؟

- به دنيا آمدن شنتيا يکي از بهترين اتفاق‌هاي زندگي ام بود و امسال شيريني خاصي را کنار سفره هفت سين با او تجربه خواهيم کرد‌. شنتيا و شيريني هايش روز به روز بيشتر از قبل مي‌شود و بعد گذر از سختي‌هاي به دنيا آمدن او حالا بزرگ‌تر شده و حسابي در کنارش لذت مي‌برم‌. باور کنيد خسته به خانه مي‌روم اما لبخندها و شيريني شنتيا کلا همه خستگي را از تنم بيرون مي‌کند‌. از طريق روزنامه شما بهترين آرزوها را در آغاز سال جديد براي همه هموطنانم آرزومندم و اميدوارم همه عاقبت بخير شوند‌. در کنار آن سلامتي خانواده ام، رسيدن به آرزوي فوتبالي خودم و همچنين قهرماني پرسپوليس ديگر خواسته هايي است که از خداوند بر سر سفره هفت سين دارم.

منبع: روزنامه گل



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

خطر محروميت 4 بازيکن پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي

شکست بدموقع پرسپوليس مقابل الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا

چرا گل شجاع خليل زاده خيلي بيشتر از يک گل عادي ارزش دارد؟

بررسي گروه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا؛ ببر و صعود کن!

برنامه سنگين پرسپوليس در ارديبهشت 98

هديه عجيب زن پرسپوليسي به برانکو در دبي! عکس

اعتراض پرسپوليس به نحوه بليت فروشي عربستاني

برانکو قبل از بازي با الاهلي: احتياط نخواهيم کرد

تنها شرطي که بشار رسن مي تواند پرسپوليس را ترک کند

همه نکات درباره داور جنجالي بازي پرسپوليس و الاهلي

عصبانيت بازيکنان پرسپوليس از خبري که برانکو به آنها داد

جلسه فوق العاده در باشگاه پرسپوليس بخاطر اولتيماتوم سوم برانکو

3 دروازه باني که جانشين بيرانوند در پرسپوليس مي شوند

آخرين تهديد پرسپوليس توسط برانکو؛ پول ندهيد مي روم

عاليشاه چهارمين ياغي و مغضوب برانکو!!

تغيير پست سيامک نعمتي در بازي مقابل ذوب آهن

ادعاي عجيب قطري ها؛ بشار رسن به يک تيم قطري مي رود

منظور بشار رسن از خوشحالي اش چه بود؟

سيدجلال حسيني به همه حمله کرد!

منتظر سوپرايز برانکو براي بازي با سايپا باشيد!

پرسپوليس چه زماني طلب برانکو را مي دهد

4 دليل شروع طوفاني پرسپوليس در سال 98

سرنوشت منشا در انتظار مهاجم مورد علاقه برانکو!

بازگشت کاپيتان اخراجي پرسپوليس به تمرينات

شرط عجيب يک ايجنت براي باشگاه پرسپوليس‌

بحران کارت زرد براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا

غرش پرسپوليس در آسيا با سوپر گل شجاع خليل زاده

3 دليلي که برانکو به عاليشاه بازي نمي دهد

خريد عجيب و غريب پرسپوليس!

ترديد برانکو براي انتخاب يک گزينه

برانکو از علت خط زدن نام عاليشاه و شرايط پرسپوليس گفت

عاقبت مصاحبه جنجالي عاليشاه؛ خط خوردن از ليست پرسپوليس

کاميابي نيا به بازي الاهلي مي رسد؟

جلسه فوري براي پرداخت دستمزد برانکو

ارسال نامه برانکو به باشگاه پرسپوليس براي طلب هايش

نگراني عليرضا بيرانوند براي خانواده اش در خرم آباد

عکس: نقشه برانکو براي بردن استقلال را ببينيد

بازيکنان کليدي برانکو براي کيش و مات کردن شفر

برنامه ويژه و پنهان برانکو براي دربي

اميدواري برانکو با درخشش ستاره پرسپوليس قبل از دربي

خطر پنهاني که پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا تهديد مي کند

2 برابر شدن قيمت بيرانوند در سايت ترانسفرمارکت؛ قيمت 55 ميليارد تومان!

اميد عاليشاه از فهرست پرسپوليس خط خورد!

پيش بازي پرسپوليس - پاختاکور ازبکستان؛ شروع با نيت قهرماني!

تساوي غيرمنتظره پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا

کتک زدن سيدجلال حسيني توسط هواداران نساجي قائمشهر

8 نکته از بازي ضعيف پرسپوليس در آسيا؛ زنگ خطر!!

درخشش سروش رفيعي بهتر خبر براي برانکو و پرسپوليس

هدف اصلي پرسپوليس در ديدار مقابل السد

معرفي داور بازي پرسپوليس و السد