آخرین اخبار

ساعي: وزن مدال هايي من از وزن برخي اعضاي شوراي شهر بيشتر است! بعد از نود

ساعي: وزن مدال هايي من از وزن برخي اعضاي شوراي شهر بيشتر است!

  بزرگنمايي:

چه خبر - من هادي ساعي هستم ، خوبي هايم را به خاطر بياوريد

به نقل از پايگاه خبري شورا آنلاين نوشت: هادي ساعي در خصوص اينکه تا به امروز مثل گذشته همه توپ را به زمين يکديگر مي اندازند و هيچ ارگان يا سازماني حاضر نيست مسئوليت حادثه پلاسکو را برعهده بگيرد، گفت:همانطور که گفتم هيچ کس نمي تواند بگويد تقصيري نداشته و يا کمتر تقصير داشته است. ببينيد شورا يک وظايفي داشته است که آن را انجام داده و آن چيزهايي که نياز بوده اعم از تجهيزات و امکاناتي که آتش نشاني لازم داشته است را در اختيار آنها قرار داده است.

وي افزود:يک بخش هم مربوط به شهرداري مي شود و آنها هم در حد توانشان وظايفشان را انجام داده اند البته نبايد از اين بگذريم که در يک جاهايي هم قصور وجود داشته است. اما از همه اين ها مهم تر من فکر مي کنم بنياد مستضعفان است که مالک اصلي اين ساختمان بوده و در خصوص تجهيز کردن و بحث امکاناتي که اين ساختمان نياز داشته خيلي کم کاري کرده است که اين واقعا جاي تامل دارد.

عضو شوراي شهر تهران ادامه داد:اما بحث بعدي که اين وسط وجود دارد اين است که يک سري از جوان هاي ما از جانشان مايه گذاشتند و رفتند وسط آتش و اين اتفاق براي آنها افتاد اما نمي دانم چرا بعضي ها در اين موقعيت دنبال اين هستند تا سياسي کاري کنند و بحث هاي سياسي خودشان را پيش ببرند. به نظر من اين خيلي بد است که يک عده فقط دنبال اين هستند که از آب گل آلود ماهي بگيرند.جالب است بدانيد که يک بخشي از اين صحبت ها و حاشيه ها از داخل خود شورا و اعضا هدايت مي شود!

ساعي در خصوص اينکه اين افراد چه کساني هستند گفت: افرادي در شورا هستند که خودشان به شخصه هيچ هويتي ندارند و به راحتي به شما بگويم آويزان کت شلوار افراد ديگري شدند و آمدند روي اين صندلي ها نشستند. اين افراد از داخل شورا موضوعات را سياسي مي کنند.

عضو ورزشکار شورا در خصوص اينکه چرا پس از حادثه پلاسکو هجمه ها عليه اعضاي ورزشي شورا زياد شده است، گفت:انگار يک اتفاقي افتاده است که ورزشکاران شورا اين ساختمان را خراب کرده اند! به نظر من افرادي که ورزشي هستند خيلي باهوش هستند و قبلا هم در عرصه هاي مختلف خودشان را ثابت کرده اند. اگر ورزشکاران امروز در شورا هستند به اين دلايل بوده که اول توانمندي هاي خودشان را ثابت کرده اند و دوم اعتمادي بوده که مردم به ورزشکارانشان داشتند اما متاسفانه افراد سياسي سعي دارند با سياسي کاري اين اعتماد را خراب کنند.

وي افزود:چون نزديک انتخابات هستيم و آنها مي خواهند جاي خودشان را تثبيت کنند به همين دليل تصميم دارند تا به اين اعتماد ميان مردم و اعضاي ورزشکار شورا خدشه وارد کنند.

ساعي ادامه داد:من يک سوال دارم اگر اين عزيزان فکر مي کنند حضور 4 ورزشکار در شورا باعث شده تا ساختمان پلاسکو خراب شود چرا دوستان ساليان سال هيچ کدام صدابشان در نمي آمد که افراد سياسي با سفارش و بدون هيچ تخصصي مي آيند در راس ورزش کشور قرار مي گيرند؟چرا در اين سال ها صدها ناکامي ورزش کشور را کسي نمي گويد که دليلش افراد سياسي هستند که هيچ تخصصي ندارند؟ فقط نشستند به اين موضوع گير داده اند که چرا ورزشي ها در شورا هستند. اما به همه آنها مي گويم من امروز به عنوان يک عضوشورا که ورزشي هستم مدعي هستم و حرف براي گفتن دارم چرا که در اين حوزه علاوه بر اينکه ده سال سابقه دارم رشته تحصيلي من هم مربوط به همين حوزه و در خصوص شهر سازي است.

ساعي در خصوص اينکه تکاپوي کم اعضاي ورزشي در جلسات شورا چقدر در شکل گيري اين انتقادات سهم دارد، گفت:اعضاي ورزشي شورا به دنبال شو بازي کردن در صحن نيستند. چه لزومي دارد صحبت هايي که در کمبسيون ها رد و بدل مي شود را دوباره بياييم در صحن بازگو کنيم. صحن فقط جاي راي گيري است. پس ما کميسيون ها را براي چه تشکيل داده ايم؟ براي اينکه بحث هايمان در آنجا انجام دهيم و در صحن بياييم دو نفر موافق و مخالف صحبت کنند و پس از آن راي گيري انجام شود. اما متاسفانه بعضي از دوستان تا دوربين مي بينند نطقشان باز مي شود.

ساعي در خصوص اينکه خب چرا شما هم مانند اعضايي که گفتيد جلوي دوربين صحبت نمي کنيد تا اين ايرادها به شما گرفته نشود، گفت:اين را بايد من به دوستان بگويم امثالي مانند من معلوم هست از کجا آمده ايم و قبل از آن هم کجا بوده ايم و نيازي به دوربين و عکس هم نداريم. ما مثل آنها آويزان کت شلوار کسي نشده ايم تا بياييم در اين صندلي بنشينيم و آن را غصب کنيم!

وي ادامه داد:من معتقد هستم که آنها بايد پاسخگو باشند نه من و امثال من که با راي مردم پا به شورا گذاشته ايم. واقعا اين وسط راي مردم چه مي شود که به ما راي داده اند و چه خوب بود حداقل به شعور مردم توهين نمي شد.ما خودمان را ثابت کرده ايم من همان ساعي هستم که در زلزله بم تمام دارايي هايم را که مدال هايم بود را فروختم و تمام پولش را به مردم خسارت ديده بم کمک کردم.اما آنها چه افتخاري دارند؟ اگر مدال هاي ما ورزشکاران را در يک کفه ي ترازو و هر کدام از اعضا را در کفه ي ديگر ترازو قرار دهند مدال ها و افتخارات ما سنگين تر از کل بدنشان است.

ساعي در خصوص اينکه به نظر مي رسد دل پري از بعضي اعضا دارد گفت:ما خودمان را به تمام کشور ثابت کرده ايم و افتخاراتي که تک تک اعضاي ورزشي شورا به دست آورده اند و آنها و امثال آنها ساليان سال با هيچ پولي نمي توانند چنين افتخاراتي را براي کشور به دست بياورند.

وي در پايان خاطرنشان کرد:افتخار من اين است که مردم به ما اعتماد دارند و اعضاي ورزشي شورا هم تمام سعي و تلاششان را مي کنند تا از آن چيز که به نفع مردم است دفاع کنند و از اين بابت هم خدا را شکر مي کنم که نه وامدار کسي هستم نه بدهکار کسي. من تنها عضوي هستم که تو هيچ ليست سياسي نبودم اما اين افتخار را داشته ام که مردم من را به عنوان نماينده خودشان انتخاب کردند.

منبع: کانال خبري روزنامه ايران



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

پيشنهاد خنده دار استقلال براي دربي

تهديد بازيکن تيم ملي فوتسال بانوان بخاطر گلايه کردن

در جلسه احضار وريا غفوري به وزارت ورزش چه گذشت؛ بايد از ديدن صف گوشت شرمنده شد!

درخشش خيره کننده سردار آزمون در بازي شب گذشته

اين 5 نفر يا از فدراسيون فوتبال مي روند يا دادگاهي مي شوند!!

آتوسا حجازي دختر ناصر حجازي مدير تيم ملي شد! عکس

مذاکرات پنهاني فدراسيون با مربي ايراني؛ دوست دارم بيايم!

نقره داغ شدن چلسي توسط فيفا؛ محروميت از 2 پنجره نقل و انتقالات

اينتر ميلان باز هم اجازه بازي به مائورو ايکاردي نداد

علي کريمي استعفا داد

مذاکره ايران با سرمربي خوش چهره ايتاليايي !!

توضيح سرمربي چلسي درباره اتفاق عجيب و مقاومت دروازه بان تيم!

مدافع رئال مادريد الکلاسيکو را از دست داد

بهترين خبر ممکن براي استقلال و پرسپوليس

اسامي بازيکنان تيم ملي فوتبال اميد ايران: 5 استقلالي و 1 پرسپوليسي

موافقت با ميزباني دبي از بازي پرسپوليس و الاهلي

تغيير ساعت بازي حساس استقلال و فولاد خوزستان

تاريخ دادگاه حسين هدايتي به اتهام اخلال در نظام اقتصادي ايران

جريمه سنگين دروازه بان چلسي بخاطر حرکت عجيبش

بهترين خبر براي تيم ملي فوتبال بانوان ايران

مهدي تاج: مونتلا را نميشناسم؛ سرمربي بزودي معرفي مي شود

بازداشت عليرضا حقيقي بخاطر شکستن بيني معاون باشگاه استقلال!!

ادعاي علي خطير درباره کتک خوردن از عليرضا حقيقي

عکس: حسين هدايتي با لباس آبي زندان در دادگاه

مديرعامل سابق پرسپوليس: از هدايتي نمي پرسيديم پول ها را از کجا مي آورد!

کدام افراد بايد پول هايي که از حسين هدايتي گرفتند پس بدهند؟

محروميت سرخيو راموس پس از حرکت غيرورزشي و سوتي خودش!

ورود رئيس پليس به موضوع توقيف خودرو فرهاد مجيدي

توضيح پليسي که با فرهاد مجيدي درگير شد! عکس

تغيير زمان بازي العين و استقلال بخاطر ماه رمضان

شکايت عليرضا حقيقي از معاون باشگاه استقلال پس از شکستن بيني وي

توافق براي جابجايي ايکاردي و ديبالا بين اينتر ميلان و يوونتوس

خبر خوب براي پرسپوليس: حذف نام ژاوي از ليست السد در ليگ قهرمانان

محروميت منشا و حقيقي از فوتبال به دستور کميته اخلاق

شوک به ليگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسيتي کنار گذاشته مي شود!

احضار پرسپوليسي هايي که از حسين هدايتي پول گرفته بودند

هواداران پرسپوليس: سوشا مکاني بخاطر باب اسفنجي محروم شد؛ منشا هم بايد محروم شود

قوانين جديد فيفا؛ گرفتن پنالتي سخت تر شد

درگيري بين هواداران تيم ملوان و نيروي انتظامي

درگذشت بازيکن 17 ساله تراکتورسازي

پيچيده شدن شرايط مهدي تاج در انتخابات آسيا

حذف عامل اصلي دعواي کي روش و برانکو

راي پرونده خوشحالي زشت و جنجالي ديگو سيمئونه صادر شد

محروميت مادام العمر بازيکن چاقوکش ترکيه اي!

ضرر فغاني به پرسپوليس؛ پنالتي هاي سرخ پوشان پريد

تاييد مهماني بازيکنان يوونتوس با حضور 60 مدل!!

درخواست فوتباليست جنجالي؛ علي اکبريان: علي دايي به دادم برس

علي کفاشيان بالاخره استعفا داد و از فوتبال رفت

تغيير عجيب داور بازي استقلال با درخواست عربستان!

برد زنيت با درخشش مجدد سردار آزمون