آمار جالب از مقدار زمان استفاده از نرم افزار هاي جديد برروي گوشي موبايل
چه خبر ... ؟
بزرگنمايي:
چه خبر - 10 درصد از اپليکيشن هاي نصبشده بعد ازيک هفته رها ميشوند
اپ جديد چه مزهاي دارد؟ و اين سؤالي است که کاربران موبايل و تبلت براي يافتن پاسخ مجبور به نصبش ميشوند. اما آيا همه اپ هاي نصبشده استفاده ميشوند؟
بر طبق تحقيق انجامشده توسط apps flyer تنها 4 الي 5 درصد از کاربران گوشيهاي هوشمند بعد ازگذشت 30 روز از نصب يک اپ، استفاده از آن را ادامه ميدهند. بدتر اينکه 10 درصد از کاربرانِ يک اپليکيشن، که از عمر نصب آن يک هفته گذشته به استفاده از آن ادامه ميدهند.
نکته جالب بعدي اينکه تنها 2 درصد از کاربران اندرويدي بعد از نصب اپليکيشن، آن را خريداري کردهاند. درحاليکه در آي او اس اين رقم به 80 درصد ميرسد و به همين دليل است که توسعهدهندگان علاقمند به نوشتن برنامه نرمافزاري براي آي او اس هستند تا اندرويد! چون پول بيشتري حتي با تعداد کم کاربر بهدست ميآورند.
اپليکيشن هاي روي آي او اس در سال 2016 در بحث ابقاء کاربر/retention موفقتر عمل کرده و درمجموع 9 درصد (25 درصد براي کاربران غير ارگانيک) شدند درحاليکه کاربران ارگانيک اندرويد 6 درصد کمتر شدند.
متوسط تعداد اپ هاي بازشده روزانه توسط کاربردراندرويد 3.8 (ارگانيک) و 3.56 (غير ارگانيک) و در آي او اس 4.3 (ارگانيک) و 4 (غير ارگانيگ) بوده است.
درمجموع کاربران آي او اسي هستند که بهعنوان خريدار اپليکيشن دستبهجيب هستند نه اندرويدي ها!
(در اين گزارش کاربران به دو دسته organic و non-organic تقسيمشدهاند. در تعاريف برنامهنويسي کاربران ارگانيک به کاربران رشد دادهشده گفته ميشود که براي بهدست آوردن آنها بهعنوان مشتري دائم از تکنيکهاي بازاريابي استفادهشده است و بهاصطلاح کاربراني هستند که روي آنها سرمايهگذاري شده است اما کاربران non-organic کاربران اتفاقي هستند که اپليکيشن را نصبکردهاند و بهاصطلاح محصول دِيم مزرعه برنامه نويسان تلقي ميشوند.)
منبع: khabaronline.ir
-
جمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۳:۱۱:۰۳ AM
-
۲۳۸ بازدید
-
-
چه خبر