آخرین اخبار

ملت با هر سليقه سياسي به ياوه گويي‌دشمن پاسخ خواهد داد سياسي

ملت با هر سليقه سياسي به ياوه گويي‌دشمن پاسخ خواهد داد

  بزرگنمايي:

چه خبر - 22 بهمن امسال به دليل تقارن با جمعه زودتر پايان مي‌يابد

نشست خبري نصرت الله لطفي، قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و به مناسبت سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي برگزار شد. وي در آغاز اين نشست خبري نظام اسلامي را داراي سه ويژگي مهم دانست و تصريح کرد: مردمي بودن، روحيه استقلال طلبي و ولايتمداري اين مردم از ويژگي هاي اساسي اين نهضت محسوب مي شود.

لطفي با بيان اينکه مردم با حمايت از رهبري که حتي در روزهاي پاياني عمر خود با شرايط جسمي بسيار سخت نماز ايستاده مي خواند تا ثابت کند حفظ نظام اسلامي از اوجب واجبات است، گفت: بر اين اساس يکي از الزامات حفظ نظام حضور مردم در صحنه است.

قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با يادآوري اينکه بر همين اساس بنا شد تا با حفظ خطوط قرمز نظام از همه طيف ها و نگاه ها براي حضور در راهپيمايي و سخنراني در بخش هاي مختلف اين برنامه دعوت کنيم، گفت: بر اين اساس از همه طيف ها و گروه هاي سياسي نمايندگاني از سه قوه مجريه، قضائيه و مقننه و همچنين شخصيت هاي حوزوي و دانشگاهي براي حضور در مراسم دعوت به عمل آمده است.

وي تصريح کرد: در تهران راهپيمايي از مسيرهاي ده گانه شهري راس ساعت 9 به سمت ميدان آزادي آغاز خواهد شد و سخنران مراسم يوم الله 22 بهمن در تهران رئيس جمهور خواهد بود.

لطفي با اشاره به اينکه انقلاب برخاسته از حرکت دينمدار مردم ثابت کرد که آنچه موجب اضمحلال طواغيت مي شود نظام اسلامي و حضور مردم در عرصه است، تصريح کرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي با نهايت ناجوانمردي انواع توطئه ها از ترورها تا تحميل هشت سال جنگ و تحريم ها عليه ملت ما انجام شد و امروز ما در حال جنگ تمام عيار در حوزه هاي اقتصادي، فرهنگي، سياسي و جنگ نرم هستيم.

قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با اشاره به اينکه در شرايط فعلي بيش از يک ميليون و 500 هزار کانال اينترنتي از يک طرف به دنبال تطهير نظام شاهنشاهي و از طرف ديگري به دنبال ايجاد نااميدي در دل جوانان با هدف دوري مردم از نظام هستند، گفت: بر اين اساس وظيفه ما حفظ و صيانت از نظامي است که ميراث امام و شهداي انقلاب است.

وي گفت: مراسم يوم الله 22 بهمن سال جاري يک ويژه برنامه شامگاهي با تفاوتي نسبت به سال هاي گذشته خواهد داشت و اين تفاوت بر اين اساس خواهد بود که امسال نداي الله اکبر توام با گلبانگ تکبير فاطمي به مناسبت تقارن روزهاي پاياني بهمن با ايام شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها خواهد بود.

لطفي تصريح کرد: امسال نيز به شکرانه سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي نداي الله اکبر همانند سال هاي گذشته راس ساعت 9 شامگاه 22 بهمن ماه آغاز خواهد شد.

قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي تصريح کرد: بر اين اساس و به مناسبت تقارن ايام فاطمي با ايام پاياني بهمن امسال علاوه بر سر دادن گلبانگ تکبير فاطمي بحث نورافشاني نيز به احترام اين ايام برگزار نخواهد شد.

وي با بيان اينکه در هيچ کجاي دنيا مردم با اين حجم گسترده با عرق ملي و اسلامي روز ملي خود را گرامي نمي دارند، گفت: پديده راهپيمايي پديده اي است که عامل مردمي بقاي انقلاب است و پيام آن تجديد بيعت با معمار کبير انقلاب، مقام معظم رهبري و خون شهدا خواهد بود و در حقيقت پاسخ کوبنده اي به ياوه گويي هاي دشمن است.

لطفي با بيان اينکه ملت شريف ايران با استفاده از رهنمودهاي مقام معظم رهبري امسال نيز با هر سليقه سياسي پاسخ محکمي به ياوه گويي هاي انگليس و آمريکا خواهند داد، گفت: اصرار بر شعار مرگ بر آمريکا، لبيک يا حسين، لبيک يا زهرا گزينه هاي روي ميز ملت ايران است که در صبح 22 بهمن ه منصه ظهور خواهد رسيد.

قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي تصريح کرد: اين مراسم در بيش از هزار شهر و شهرستان و 4000 روستاي سراسر کشور برگزار خواهد شد بر اين اساس امسال بيش از 6000 خبرنگار، عکاس و فيلمبردار در مراسم 22 بهمن در سراسر کشور پوشش خبري خواهند داد و 250 خبرنگار خارجي و 2750 خبرنگار، عکاس و عوامل تصويربرداري و خبر داخلي و بيش از 3000 خبرنگار، عکاس و تصويربردار در تمامي استان هاي کشور به مخابره اين اتفاق مهم خواهند پرداخت.

وي ادامه داد: از جمله برنامه هاي مراسم 22 بهمن ماه اجراي برنامه همسرايي 600 هزار نوجوان و جوان دانش آموز و بسيجي در مراسم يوم الله 22 بهمن در قالب گروه هاي سرود 1357 نفري در مراکز استاني و شهرستاني از جلوه هاي ويژه مراسم امسال محسوب مي شوند.

لطفي با اشاره به اينکه مراسم يوم الله 22 بهمن امسال به دليل تقارن با روز جمعه قدري زودتر به پايان خواهد رسيد، گفت: بر اين اساس ناوگان حمل و نقل عمومي در تهران در تمامي خطوط شرکت مترو، شرکت واحد اتوبوسراني و از تمام ميادين و از ساعت 6 صبح جهت رفت و آمد مردم به مسيرهاي راهپيمايي به صورت رايگان سرويس دهي خواهند کرد که در تهران پس از خاتمه مراسم و در مسيرهاي تعيين شده مردم علاقه مند را به سمت دانشگاه تهران هدايت خواهند کرد.

قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي تصريح کرد: امسال نيز مانند سال هاي گذشته بخشي از هنرمندان جوان تجسمي دانشگاه هاي هنر با حضور در مسيرهاي راهپيمايي به شکل زنده تابلوهاي زيبايي را به تصوير خواهند کشيد.

وي در ادامه اين نشست خبري در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه به نظر شما با توجه به تهديدات اخير ايالات متحده پاسخ ملت در صحنه راهپيمايي چه ويژگي هايي خواهد داشت گفت: يکي از ويژگي هاي راهپيمايي امسال در راستاي صيانت از نظام ديني است از اين رو طبيعي است که مردم بايد با شناخت دشمن اين اقدام را به صورت مقتضي انجام دهند.

لطفي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در خصوص فتنه 88 گفت: معظم له در اين خصوص فرمودند با امکانات امنيتي امکان خنثي سازي آن فتنه نبود و حضور مردم فتنه را خنثي کرد.

قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي تصريح کرد: حضور مردم در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن حضور دندان شکني خواهد بود چون در سايه اين حضور و در چارچوب پايبندي به شعارهاي اوليه مردم ثابت خواهند کرد که به دشمن بي اعتماد هستند.

وي در پاسخ به سوالي ديگر مبني بر اينکه آيا از هيئت هاي نمايندگي کشورهاي خارجي براي حضور در اين راهپيمايي دعوت کرده ايد يا خير گفت: ما در کنار جمعيت ميليوني امت ولايتمدار علاوه بر سفرا و کاردارهاي کشورهاي مقيم تهران 550 فرهيخته که داوطلب حضور بودند را نيز به اين مراسم دعوت کرده ايم.

منبع: دانشجو



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد