آخرین اخبار

بازيکن پرسپوليس: حرف زشتي زدم و الان پشيمانم پرسپوليس

بازيکن پرسپوليس: حرف زشتي زدم و الان پشيمانم

  بزرگنمايي:

چه خبر - امسال تاريخ ساز مى شويم و تمام رکوردها را خواهيم زد

کمال کاميابى نيا، هافبک دفاعى ملى پوش که نقش انکارناپذيرى در نتايج اين فصل پرسپوليس داشته، در ديدار برابر تراکتورسازى نيز توانسته بود روز درخشانى را پشت سر بگذارد.با اين حال او تنها ٥ دقيقه با جشن بزرگ فاصله داشت که يک لحظه غفلت باعث شد تا جنجال بزرگ اين بازى از سوى او و فرزاد حاتمى رقم بخورد. در دقيقه ٨٥ اين ديدار و در حالى که خطاى مهاجم تراکتور روى سيدجلال حسينى با سوت داور همراه شده بود، کاميابى نيا به صورت غير ارادى روى پاى حاتمى رفت تا حوادث بعد از آن منجر به اخراجش شود.او البته با اين اخراج دو ديدار آتى تيمش را از دست داد تا بابت اين اتفاق از هواداران و البته کمک داور اين بازى عذرخواهى کند.

اظهارات کاميابي نيا را در ادامه مي خوانيد:

* غيبت هيچ بازيکنى پرسپوليس را از هدفش دور نمى کند

از همه هواداران عذرخواهى مى کنم. هفته آينده بازى مهمى داريم و دوست داشتم در دربى حضور داشته باشم اما قسمت نبود و بازيکنان ديگر هستند و جاى خالى من احساس نخواهد شد. پرسپوليس به معناى واقعى تيم است و اين را در ديدارهاى قبلى کاملا نشان داديم. هيچ وقت غيبت بازيکنان تيم پرسپوليس را از هدفش دور نکرد.

* جاى خالى من پُر مى شود

همه مى گويند پرسپوليس هافبک دفاعى ندارد (اين گفتگو پيش از عقد قراداد با شهاب کرمى گرفته شد)، با اين حال ما چند بازيکن خوب داريم که به خوبى مى توانند در اين پست بازى کنند و مشکلى وجود نخواهد داشت. مهم موفقيت پرسپوليس است و خوشحالم که صدر را حفظ کرده و اختلاف امتيازمان را نيز بيشتر کرده ايم.

* با رکوردشکنى تاريخى قهرمان مى شويم

خيلى ها حرفم را جدى نگرفتند و فکر کردند از روى غرور اين را گفته ام اما من مطمئن بودم و هستم که چند هفته زودتر از پايان فصل قهرمانى مان را حتمى خواهيم کرد. با تمريناتى که انجام مى دهيم و کيفيت فنى در بازى هاى مان اگر بخواهيد با تيم هاى ديگر مقايسه کنيد عليرغم تمام احترامى که براى تيم هاى ديگر قائل هستيم، شرايط ما فوق العاده است.

اين حس قلبى من است و خيلى از بازيکنان در تيم هاى ديگر از اين ادعاى من ناراحت شدند و برخى نيز مسخره کردند اما من باز مى گويم که اين تيم پيش از ٣-٤ هفته پايانى قهرمانى اش را حتمى خواهد کرد و امسال پرسپوليس تاريخ ساز مى شود و تمام رکوردها را خواهد زد و هواداران از اين موفقيت ها لذت خواهند برد.

* به خاطر حرف زشتم از داور عذر مى خواهم

در صحنه اخراج بايد صادقانه بگويم که حرف زشتى زدم. البته اين حرف آنچنان زشت نبود اما صادقانه از آقاى سخندان عذر مى خواهم و در آن شرايط کنترل مناسبى روى اعصاب خودم نداشتم و شرمنده هستم.

اميدوارم شرايط من در آن لحظه را درک کنند و از ايشان بار ديگر عذرخواهى مى کنم و اميدوارم مرا حلال کنند و اشتباه کردم آن کلمه را گفتم. از هواداران پرسپوليس نيز عذر مى خواهم و اميدوارم آنها نيز مرا ببخشند و اميدوارم در بازى هاى آينده جبران کنيم.

* دربى مهم است و من بدشانس

در دربى بدشانس هستم. ما چند بازيکن دو اخطاره قبل از بازى تراکتور داشتيم. شب قبل از بازى جلسه اى داشتيم و خودم صحبت کردم و گفتم دربى مهم نيست و هر بازى براى ما اهميت دارد و نياز باشد کارت مي گيريم. درست است که دربى بازى بزرگى است و همه توجهات به آن است اما اين ديدار هم کمتر از آن نبود.

خودم خيلى در اين بازى مراقب بودم و بچه ها هم کمک مى کردند تا ريسک کارت گرفتن پايين بيايد اما در آن صحنه دچار بدشانسى شدم. دو اخطاره شدن البته در تجربه ام خصوصا در بازى هاى اخير خيلى کمک کرد. قبلا بى مهابا روى توپ ها مى رفتم و سر هر صحنه اى با داور بحث مى کردم اما در هفته هاى اخير تلاش داشتم تا کارتى دريافت نکنم و پخته تر عمل کنم.

وقتى داور سوت مى زند نظرش برنمى گردد و اعتراض تنها خطر دريافت کارت را به همراه دارد و تلاش زيادى داشتم که کارت نگيرم اما...

* فشار در پرسپوليس بالاست

پرسپوليس تيم بزرگى است و خيلى اتفاقات رخ مى دهد که هواداران از آن بى خبر هستند و در دل مان باقى مى ماند. امسال خيلى اتفاقات افتاد اما در خانواده تيم باقى ماند و هواداران از آن بى خبرند و فشار روى بازيکن وجود دارد.

به خاطر اين طرفداران بازى مى کنيم و سختى و فشارها را تحمل مي کنيم. پست من هم به گونه اى است که بايد دوندگى و جنگندگى بالايى داشت و اين مساله دور از ذهن نيست.

* همه چيز براى تداوم موفقيت مهياست

تيم ما با مديريت مناسب باشگاه و درايت آقاى برانکو اينقدر خوب شکل گرفته که همه در کنار هم تنها به موفقيت فکر مى کنند. اميدوارم اين ثبات باقى بماند و از موفقيت آن در فصول آينده نيز سود ببريم و هواداران به خواسته خود برسند.

* ماجراى اخراج از زبان کمال

در صحنه خطا من از فرزاد بلافاصله عذرخواهى کردم اما اينقدر شلوغ شد و سر و صدا به وجود آمد که شايد او متوجه نشد. من تمام تلاشم را کردم به او برخورد نکنم. آخر نيازى به اين خطا نبود. داور به نفع ما با خطاى او روى سيدجلال سوت زده بود، تيم با سه گل پيش است و دقيقه ٨٥ بازى است و من دو کارته بودم، پس براى چه بايد اين خطا را مى کردم؟

مطمئنا هيچ قصدى نبود و تمام تلاشم را کردم تا با او برخورد نکنم. من واقعا براى توپ رفتم اما به هيچ عنوان از قصد نبود و او فکر کرد از قصد اين کار را کرده ام. من فکر مى کنم اگر داور و هواداران را تحريک نمى کرد مى توانست از اين صحنه بگذرد.

* کارشناسان فرصت طلبى مى کنند

کارشناسان داورى منتظر هستند سوت پايان بازى به صدا در بيايد و نظر کارشناسى بدهند تا خودشان را نشان دهند. مى گويند اين صحنه کارت قرمز مستقيم داشت و ... شايد اگر فرزاد آتش ماجرا را زياد نمى کرد داور مى توانست از اين حرکت غير عمد بگذرد.

* از آقاى سخندان عذر مى خواهم

از اينکه دربى را از دست دادم ناراحت هستم و بعد سوت بازى در حالى که همه بازيکنان خوشحال بودند از ناراحتى نمى توانستم سرم را بالا بياورم و ساکم را برداشتم و از استاديوم رفتم. الان که ساعت ١٠ شب است تازه مى خواهم به منزل مادر همسرم بروم.

همسرم با توجه به اردوى تيم در منزل مادرش است و بايد بروم و دختر و همسرم را به خانه بياورم. اينقدر ناراحت بودم که مستقيم به خانه آمدم و گوشى را خاموش کردم و خوابيدم. الان تازه از نظر عصبى شرايط مناسبى پيدا کردم. الان که آرام شدم و کارم فکر کردم تنها مى توانم از هواداران و خصوصا آقاى سخندان عذرخواهى کنم.

از نظر پتانسيل فردى پرسپوليس در غياب هيچ بازيکنى دچار مشکل نخواهد شد و از اين نظر خيالم راحت است. شما نگاه کنيد فرشاد احمدزاده در دفاع چپ امروز بازى تماشايى را به نمايش گذاشت و همه لذت بردند.

اميدوارم دربى بازى خوبى باشد و کام هواداران ما شيرين شود و يک بار ديگر از آقاى سخندان عذرخواهى مى کنم و از حرفى که زدم پشيمانم و اميدوارم مرا ببخشند و حلالم کنند.

منبع: ورزش سه



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

خطر محروميت 4 بازيکن پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي

شکست بدموقع پرسپوليس مقابل الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا

چرا گل شجاع خليل زاده خيلي بيشتر از يک گل عادي ارزش دارد؟

بررسي گروه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا؛ ببر و صعود کن!

برنامه سنگين پرسپوليس در ارديبهشت 98

هديه عجيب زن پرسپوليسي به برانکو در دبي! عکس

اعتراض پرسپوليس به نحوه بليت فروشي عربستاني

برانکو قبل از بازي با الاهلي: احتياط نخواهيم کرد

تنها شرطي که بشار رسن مي تواند پرسپوليس را ترک کند

همه نکات درباره داور جنجالي بازي پرسپوليس و الاهلي

عصبانيت بازيکنان پرسپوليس از خبري که برانکو به آنها داد

جلسه فوق العاده در باشگاه پرسپوليس بخاطر اولتيماتوم سوم برانکو

3 دروازه باني که جانشين بيرانوند در پرسپوليس مي شوند

آخرين تهديد پرسپوليس توسط برانکو؛ پول ندهيد مي روم

عاليشاه چهارمين ياغي و مغضوب برانکو!!

تغيير پست سيامک نعمتي در بازي مقابل ذوب آهن

ادعاي عجيب قطري ها؛ بشار رسن به يک تيم قطري مي رود

منظور بشار رسن از خوشحالي اش چه بود؟

سيدجلال حسيني به همه حمله کرد!

منتظر سوپرايز برانکو براي بازي با سايپا باشيد!

پرسپوليس چه زماني طلب برانکو را مي دهد

4 دليل شروع طوفاني پرسپوليس در سال 98

سرنوشت منشا در انتظار مهاجم مورد علاقه برانکو!

بازگشت کاپيتان اخراجي پرسپوليس به تمرينات

شرط عجيب يک ايجنت براي باشگاه پرسپوليس‌

بحران کارت زرد براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا

غرش پرسپوليس در آسيا با سوپر گل شجاع خليل زاده

3 دليلي که برانکو به عاليشاه بازي نمي دهد

خريد عجيب و غريب پرسپوليس!

ترديد برانکو براي انتخاب يک گزينه

برانکو از علت خط زدن نام عاليشاه و شرايط پرسپوليس گفت

عاقبت مصاحبه جنجالي عاليشاه؛ خط خوردن از ليست پرسپوليس

کاميابي نيا به بازي الاهلي مي رسد؟

جلسه فوري براي پرداخت دستمزد برانکو

ارسال نامه برانکو به باشگاه پرسپوليس براي طلب هايش

نگراني عليرضا بيرانوند براي خانواده اش در خرم آباد

عکس: نقشه برانکو براي بردن استقلال را ببينيد

بازيکنان کليدي برانکو براي کيش و مات کردن شفر

برنامه ويژه و پنهان برانکو براي دربي

اميدواري برانکو با درخشش ستاره پرسپوليس قبل از دربي

خطر پنهاني که پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا تهديد مي کند

2 برابر شدن قيمت بيرانوند در سايت ترانسفرمارکت؛ قيمت 55 ميليارد تومان!

اميد عاليشاه از فهرست پرسپوليس خط خورد!

پيش بازي پرسپوليس - پاختاکور ازبکستان؛ شروع با نيت قهرماني!

تساوي غيرمنتظره پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا

کتک زدن سيدجلال حسيني توسط هواداران نساجي قائمشهر

8 نکته از بازي ضعيف پرسپوليس در آسيا؛ زنگ خطر!!

درخشش سروش رفيعي بهتر خبر براي برانکو و پرسپوليس

هدف اصلي پرسپوليس در ديدار مقابل السد

معرفي داور بازي پرسپوليس و السد