آخرین اخبار

هر روز بر ‌موشک‌ها، شناورهاي جنگي و موشک‌اندازهاي ‌ايران افزوده مي‌شود!!! سياسي

هر روز بر ‌موشک‌ها، شناورهاي جنگي و موشک‌اندازهاي ‌ايران افزوده مي‌شود!!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - هرگز در مقابل خواسته قدرت‌هاي جهان تغيير مسير نمي‌دهيم

سردار حسين سلامي ظهر ديروز در کنگره سردار شهيد محمود خادمي‌ 1700 شهيد شهرستان کاشان اظهار داشت: انقلاب بزرگ امام خميني (ره)‌ بعثت مجدد اسلام بود و همانگونه که پيامبر(ص) با نزول آيات وحي بر قلبش بشريت را از جاهليت نجات داد و انسان خفته در گورستان جهان را بيدار کرد و افق‌هاي بلند خورشيد اسلام را بر تمام نقاط عالم گسترش داد تا عدالت، آزادي، اخلاق و معنويت جوهر اصلي حيات انسان شود.

جانشين فرمانده سپاه پاسداران افزود: انقلاب امام خميني (ره) براي از بين بردن جاهليت مدرن و بيداري مسلمانان از گورستان جاهليت نوين بود و انقلاب شکوهمند اسلامي را از افق ايران براي محو حاکميت غيرمسلمانان آغاز کرد.

وي گفت: تا قبل از انقلاب جهان اسلام بخشي از جغرافياي عالم کفر شده بود و دنياي غرب با محوريت آمريکا بر سرنوشت مسلمانان حاکم شده بود و کفر به خدا و ايمان به طاغوت بخشي از زندگي مسلمانان شده بود و جهان اسلام تحت غارت و چپاول ثروت و هويت فرهنگي از سوي دشمنان اسلام قرار داشت.

سلامي ابراز داشت: هيچ سرزمين مستقلي در اسلام وجود نداشت و حاکمان دست‌نشاندگان استعمار بودند و فقر و بردگي و وابستگي مشخصه اصلي دنياي اسلام را شکل مي‌داد اما امام خميني(ره) با انقلاب نبوي خود روح جديدي بر پيکره جهان اسلام دميد و شکوه انقلاب شکستن استخوان‌هاي قدرت بزرگي بود که بر کشورهاي اسلامي و ايران خيمه زده بود.

وي تصريح کرد: همانگونه که در بعثت اوليه اسلام منافقان و مشرکان در مقابل طلوع نور خورشيد بايستند، در اين دوره نيز منافقان و مشرکان بايکديگر متحد شده‌اند تا نور خداوند بر قلب مسلمانان جلوه‌گر نشود.

سردار سلامي افزود: ايران سرزميني بود که قدرت‌هاي بزرگ قدرت خود را از طريق تسلط بر آن به تمام جهان گسترش مي‌دادند و اسلام با پيام هاي آسماني خود خواهان جاري کردن احکام خداوند روي زمين بود و اين خلاف منافع قدرت هاي بزرگ بود زيرا اسلام به عدالت، آزادي و استقلال ملت معتقد است درحاليکه غربي‌ها و شرقي‌هاي ستمگر به ستمگري، غارت و ايجاد دنيايي با محورهاي دوگانه مي‌انديشند و براي ملت‌هايي نظير ما هويت مستقلي قائل نيستند.

جانشين فرمانده سپاه مطرح کرد: دشمنان مي‌خواهند در مدار اراده آن‌ها عمل کنيم و امروز تمام قدرت خود را متحد کرده‌اند تا در مقابل انقلاب بزرگ ما بايستند اما طرح هايشان ناکام ماند.

وي ادامه داد: تمام جهان خواستار اين بودند که ما را از جغرافيا حذف کنند و نشان دهند ما بدون تکيه بر قدرت‌هاي نمي‌توانيم بايستيم و بدون وابستگي به آمريکا حيات ملت ممکن نيست اما شهدا نشان دادند با تکيه بر ايمان و اسلام و با تبعيت از رهبري در مقابل هر قدرتي با هر عظمتي مي‌توانند بايستند.

وي گفت: تاريخ شکوهمند ما سرشار از اين پيروزي‌ها عليه مستکبران است و با تکيه بر جهاد و شهادت در مقابل هر قدرتي مي‌توان ايستاد و از شرف و حيثيت مسلمانان دفاع کرد و اگر امروز اجتماع کرده‌ايم تا از شهدا تجليل کنيم به اين دليل است که هرآنچه امروز عظمت، رفاه، استقلال و آزادي و پيشرفت داريم مرهون خون‌هاي ريخته شده شهيدان است.

سردار سلامي اعلام داشت: ملت ايران آموخته ‌که اگر جبهه وسيعي عليه دشمنان خدا نگيرد و در مقابل دشمن زانو زند نمي‌تواند به استقلال، عزت، رفاه و پيشرفت برسد و امروز هر کشوري که قوي است، مستقل و پيروز است و سرنوشت دولت‌ها و ملت‌هاي ضعيف اشغال است.

وي اظهار کرد: تمام قدرت‌هاي بزرگ در طول 40 سال گذشته تلاش کردند ملت ايران را شکست دهند و توطئه‌ها و فتنه‌هاي زيادي پياده کردند که براي گذر از اينها ملت صبر کرده ‌و شهيدان و جانبازان بسياري داده است.

جانشين فرمانده سپاه گفت: تحريم اقتصادي، جنگ داخلي، تهاجم فرهنگي، ترور دانشمندان و علما، فشار براي ممانعت از پيشرفت علمي هسته‌اي و خلع سلاح کردن از جمله دسيسه‌هاي دشمن عليه ما بوده ‌که مي‌بينيد چگونه تمام اين توطئه‌ها و فتنه‌ها خنثي مي‌شود.

سلامي افزود: نظام اسلامي ايران توانسته ‌نفوذ عظيمي در منطقه جهان اسلام داشته باشد و موفقيت بزرگ مسلمانان نشان مي‌دهد که جغرافياي تسلط بر قدرت‌هاي جهان اسلام تنگ شده است.

وي تصريح کرد: اين ملت آنقدر بزرگ بود که از ديوار تحريم ها عبور کرد و امروز ما در يک جهاد بزرگ درگيريم و تا زماني که شهادت آرزوي مردان اسلام است و تکيه بر آيات قرآن راه روشن ماست هرگز شکست نخواهيم خورد بلکه شکست را به جبهه دشمن هدايت مي‌کنيم.

سلامي خاطرنشان کرد: با تکيه بر ايمان مي‌توان بر سلاح پيروز شد و دشمنان ما اکنون هراسناک هستند و قدرت واقعي ما را درک کرده‌اند و دشمنان هرگاه احساس ترس مي‌کنند متحد مي‌شوند و بر ما فشار مي‌آورند و تهديد و جوسازي مي‌کنند تا از طريق عمليات رواني بر اراده مردم تاثير بگذارند.

سلامي اظهارداشت: اگر قدرت موشکي ما قدرتي نبود که بر دل آمريکا هراس وارد کند دليلي به اين جنجال‌ها نبود و امروز قدرت عظيم موشکي ايران جزء قدرت‌هاي بي‌نظير بازدارنده جهان است و اگر دشمنان از قدرت هسته‌اي ما ترس دارند به پناهگاه بروند.

وي اعلام داشت: ملت ايران آموخته ‌با تکيه بر ايمان دروني خود عظمت ايجاد کند و اين نظام کنوني جهان معتقدند حق با کسي است که غلبه دارد و ما هرگز در مقابل خواسته قدرت‌هاي جهان تغيير مسير نمي‌دهيم و هر روز قدرت موشکي و غيرموشکي ما به روز مي‌شود.

سلامي گفت: هر روز بر تعداد موشک‌ها، شناورهاي جنگي و موشک‌اندازهاي پدافندي ايران افزوده مي‌شود و آسمان و زمين و دريا تحت کنترل و تسلط اين ملت است و اينجا سرزميني نيست که يک بيگانه بتواند با نيت شوم بر آن پاي گذارد؛ اينجا سرزمين دلاوران و شهيدان است.

منبع: دانشجو



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محکوميت حبس نسرين ستوده قطعي شد

توضيح درباره پرونده طاهري، سيف و سعيد قاسمي

نيرو‌هاي «سنتکام» تروريست اعلام مي‌شوند

ائتلاف دو شهردار غيرپاسخگو براي انتخابات 1400

سمت جديد فرمانده سابق سپاه

توافق ايران و پاکستان در مبارزه با تروريسم

محمد خاتمي: قطعا رفع حصر به نفع نظام است

آمريکا معافيت نفتي ايران را تمديد نمي‌کند

شکايت نمايندگان لرستان و خوزستان از وزير نيرو

کنايه به طراحان تحريم آيفون؛ از خودتان شروع کنيد

سردار سلامي به فرماندهي کل سپاه منصوب شد

روحاني: امسال مثل سال 57 سالي پر نعمت بود

حملات ارتش اسرائيل به نوار غزه

تماس تلفني ترامپ با فرمانده ارتش ملي ليبي

صديقي: به جهنم که تحريم‌ها تشديد مي‌شود

رئيسي: مردم نگران جبران خسارات سيل نباشند

روحاني: توهين به سپاه، توهين به مردم ايران است

رويترز: آمريکا، تحريم‌هاي ايران را کاهش مي‌دهد

پژمانفر: وزير ارتباطات استيضاح شود

رئيس‌جمهور پيشين پرو خودکشي کرد

تقدير رهبر انقلاب از اتحاد ارتش و سپاه

دادستاني: چاره‌اي نباشد، اينستاگرام را فيلتر مي‌کنيم

ضرغامي: روحاني من را فيلتر کرده است

اسامي فرماندهان تروريست سنتکام اعلام مي‌شود

اعتراض ايران و 7 کشور به اقدامات آمريکا

آمريکا، آسانژ را اعدام نمي‌کند

ظريف با بشار اسد ديدار کرد

ترامپ باز هم کنگره را دور زد

انهدام تيم تروريستي در سيستان و بلوچستان

ماجراهاي تقابل ازغدي و ضرغامي با روحاني

وکيل احمدي‌نژاد: از عباس اميري‌فر شکايت مي‌کنيم

آمريکا اقدام خصمانه عليه سپاه را رسمي کرد

وضعيت پرونده نرگس محمدي، ستوده و زاغري

صف‌ بنزين در سوريه به خاطر تحريم نفت ايران

داماد روحاني: نه پدرم ژن خوب بوده نه خودم!

ماجرايي که روحاني را عصباني کرد

تقاضاي وام 18ميليارد دلاري ايران صحت ندارد

درخواست اعدام مرسي به اتهام جاسوسي براي سپاه

ظريف: آماده همکاري با فرانسه هستيم

ترامپ: ما نباشيم، ايران دو هفته‌اي رياض را مي‌گيرد

عراقچي: پاريس فوراً شفاف‌سازي کند

محکوميت دختر خيابان انقلاب به يک سال حبس

فريدون به کريمي‌قدوسي: فايل صوتي را منتشر کن

تاکيد نامزد انتخابات آمريکا بر بازگشت به برجام

ادعاي حمله اسرائيل به پايگاه ايراني در سوريه

سردار سلامي: ترامپ هيچ غلطي نمي‌تواند بکند

تغيير رويکرد روس‌ها در قبال ايران در سوريه

وزير احمدي‌نژاد: مجلس آينده متحول مي‌شود

متهم پرونده پتروشيمي: مرجان معتقد و محجبه بود

«اون» به ترامپ اولتيماتوم داد