آخرین اخبار

خداداد: دوره اوج من، بختيار، خاک بازي مي‌کرد! حاشيه هاي ورزشي

خداداد: دوره اوج من، بختيار، خاک بازي مي‌کرد!

  بزرگنمايي:

چه خبر -

اگر بازيکن من درباره سعداوي حرف مي‌زد، با لگد بيرونش مي کردم!

خداداد عزيزي درباره حواشي ديدار فولاد و سياه‌جامگان، اظهاراتي که نعيم سعداوي و برخي بازيکنان اهوازي عليه خودش انجام دادند، داوري‌هاي ليگ‌برتر و برخي مسائل ديگر صحبت‌هايي را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه مي‌خوانيد:اسم مظلوم نمايي را اخلاق مداري مي گذارند برخي افراد با مظلوم‌نمايي، شلوغ کردن و ادا و اصول درآوردن مي‌خواهند کارشان را پيش ببرند و جالب است که اسم اين را اخلاق‌مداري مي‌گذارند. خوشبختانه يا متاسفانه الان فضا با 20 سال پيش فرق کرده، آنقدر دوربين و گوشي موبايل و چيزهاي ديگر وجود دارد که همه چيز را ثبت کند. زماني ما بازيکن ابومسلم بوديم و مربي تيم بعد از بازي که باخته بوديم مي‌گفت در اهواز 7بار توپ را به تير زديم و يک توپ آوردند و گل شد در صورتي که کاملا همه چيز برعکس بود ولي چون دوربيني نبود که اتفاقات را ثبت کند، هيچ کس متوجه نمي‌شد چه کسي راست مي‌گويد. الان اما ديگر دوره اين چيزها گذشته است.

انصاري فرياد مي زد من توپ را بيرون نمي زنم نعيم سعداوي مصاحبه کرده و گفته داور جلوي ما گريه کرد، التماس کرد که پنالتي را بيرون بزنيد! اين در حالي است که داور چهارم گفت پنالتي‌اي رخ نداد. اصلا خود فولادي‌ها مي‌گفتند که داور پنالتي بگيرد ما توپ را بيرون مي‌زنيم. اين حرف‌ها چيست؟ کاش مي‌توانستيم به فولادي‌ها بفهمانيم وقت اين چيزها گذشته، اگر پنالتي گرفته شده برويد و توپ را به گل تبديل کنيد. ساسان انصاري فرياد مي‌زد که من توپ را بيرون نمي‌زنم و اين چيزها برايم عجيب نيست.

شايد در ورزشگاه ديگري بودند! يکي از بازيکنان فولاد مصاحبه کرده و گفته ما بايد دو يا سه گل ديگر مي‌زديم. شايد اين بازيکن جاي ديگري بوده، در ورزشگاه ديگري حضور داشته و يا اينکه فوتبال ديگري را مي‌ديده است. وقتي داور گل درست ما را مردود اعلام کرده چطور ادعا مي‌کنيد سوار بر بازي بوديد؛ فيلم بازي وجود دارد. هرکس باور ندارد برود اين فيلم را بببيند. اگر طرفداران فولاد ناراحت بودند به دليل اين نبود که پنالتي گرفته نشده، دليلش نحوه بازي فولاد بود.

دليل اعتراض فولادي ها پول است، نه حق خوري! مي‌بينم که اعضاي تيم فولاد گفته‌اند به خاطر اين حق‌خوري در مسابقات و تمرينات شرکت نمي‌کنيم آيا واقعا دليلش اين است؟ مشکل اصلي فولاد اين است که براي اولين‌بار فقط 20درصد از مبلغ قرارداد خود را دريافت کردند و به همين خاطر در تمرينات شرکت نمي‌کنند. در اين شرايط ما چه بايد بگوييم، بازيکنان من 10درصد پول گرفته‌اند اما سرشان را هم در زمين مي‌دهند.

بختيار در دوره اوج من خاک بازي مي کرد من خيلي بازيکنان را نمي‌شناسم اما شنيدم آن بازيکن فولاد که قبلا در استقلال بود (بختيار رحماني) حرف‌هايي زده است. من نبايد جواب او را بدهم چون بچه محله‌هايش هم او را نمي‌شناسند. نعيم سعداوي که مدعي اخلاق‌مداري در فوتبال است و ادعاي رفاقت با من مي‌کند و مي‌گويد شاگرد مکتب مايلي‌کهن است، به بازيکنش يادآوري کند زماني که من در تيم‌ملي بازي مي‌کردم او در حال خاک‌بازي بود و خاک روي دست‌هايش مي‌ريخت.

اگر بازيکن من درباره سعداوي حرف مي زد... فقط يک چيز را بگويم اگر بازيکن من راجع به سعداوي و پيشکسوتان و يا هم دوره‌هاي من حرفي بزند، او را با لگد از تيمم بيرون مي‌کنم. سعداوي يک جا مي‌گويد خداداد اسطوره، الگو و رفيق ماست اما جاي ديگر جلوي بازيکنش را نمي‌گيرد.

مگر فولاد، رئال يا بارسا است که تهديد به کناره گيري اش مي کنند؟ متاسفانه بابت پنالتي‌اي که اصلا اتفاق نيفتاده چانه مي‌زنند در حالي که 3 امتياز ما پريده است، ما مورد ظلم واقع شديم و نمي‌دانم دنبال چه چيزي هستند. اگر يک امتياز گرفتن از صدقه سر همين داور بود حالا هم که گفته‌اند فوتبال ايران بدون فولاد بايد ليگ را ادامه دهد. اگر اينطور شود فوتبال ايران مي‌ميرد؟ مگر فولاد رئال يا بارساست که اين حرف را مي‌زند. چه کسي را تهديد مي‌کند؟ حرف من با ملت خوزستان اين است که بروند فيلم بازي را ببينند، آنهايي که دم از حق‌خوري مي‌زنند چه بازي‌اي انجام داده‌اند که حالا اينطور مصاحبه مي‌کنند؟

به مردم دروغ نگوييد تيم سياه‌جامگان بدون پول، بدون زمين، بدون غذا، بدون يار و با قراردادهاي بسيار پايين اينطور فولاد را تحت فشار قرار داد. باورتان نمي‌شود که تمام قرارداد بازيکنان داخل زمين سياه‌جامگان را جمع کنيد به اندازه يک بازيکن فولاد نمي‌شود. آقاياني که ادعايتان مي‌شود، حداقل به مردم دروغ نگوييد.

درگيري با خبرنگار نداشتم

من درگيري‌اي با خبرنگاران نداشته‌ام، هميشه وظيفه‌ام بوده در جلسه‌هاي مطبوعاتي شرکت کنم اما بعد از بازي يکي از خبرنگاران از من پرسيد کار شما براي بيرون کشيدن تيم غيرحرفه‌اي بوده، من گفتم کار ما غيرحرفه‌اي بوده کار تماشاچيان شما که صندلي را به زمين پرتاب کردند حرفه‌اي بود؟ او گفت سوال من را با سوال جواب ندهيد که من هم عصباني شدم و گفتم شما نمي‌توانيد براي من تعيين تکليف کنيد. من شايد اصلا دوست نداشته باشم پاسخ آن سوال را بدهم.

به کامراني فر گفتم از همه بيشتر کنار مي آيم درباره داوري‌ها چرا ما از همه تيم‌ها بيشتر متضرر شديم و اگر قرار است تيمي ناراضي باشد سياه‌جامگان است. در بازي با سايپا يک امتياز ما را گرفتند و اگر آن اتفاق نمي‌افتاد الان سايپا اينطور از انتهاي جدول جدا نمي‌شد. ديشب با کامراني‌فر حرف زدم و به او گفتم قسم مي‌خورم اگر اعتراض مي‌کنم از همه بيشتر هم کنار مي‌آيم. مي‌گويند خداداد هوچي‌گري مي‌کند در همين بازي با فولاد همان بازيکني که شما اسمش را آورديد داشت گريه مي‌کرد که پنالتي رخ داده بود. اتفاقا آقاي کامراني‌فر و داوران بايد ممنون من باشند که تيمم را بيرون کشيدم چون در آن صحنه توپ را روي نقطه پنالتي کاشته بودند و ساسان انصاري دوان دوان مي‌خواست ضربه را بزند.

50 سال ديگر تيمم را بيرون نمي کشم خودم مي‌دانم کار من براي کشيدن تيم به بيرون از زمين غلط بود ولي در آن لحظه چاره‌اي نداشتم. مي‌خواستم تيم را بيرون بکشم تا در کنار زمين با بازيکنان صحبت کنم و جريان بازي را بخوابانم، من که تا 50 سال ديگر تيم را بيرون نمي‌کشم. به کامراني‌فر گفتم اعتراض من، دايي، قلعه‌نويي، سعداوي و ... ناخودآگاه است مثل اين مي ماند که يک خودرو از روي پاي شما در خيابان عبور کند و ناخودآگاه داد و فرياد انجام دهد. باور کنيد هدف من و يا مربيا ديگر اين نيست که با داد زدن داور را در دست بگيريم يا اتفاقات ديگري را رقم بزنيم.

گفت وگو: امير صادقي‌پناه

منبع: جام نيوز



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

محروميت داوري که به بازيکن پس گردني زد!

عصبانيت طرفداران منچستريونايتد: پوگبا را به رئال بفروشيد

عملکردن کريم بنزما به قولي که به دخترش داده بود

پرونده جنجالي همجنسگرايي در فوتبال ايران

محروميت اشکان دژاگه از بازي با پرسپوليس بخاطر کتک زدن تماشاگر؟!

واکنش همسر ايکاردي به عملکرد رونالدو در يوونتوس: کار خاصي نکرده!

سکوت محسن فروزان در اينستاگرامش شکست! عکس

اقدام غيرمنتظره مهاجم الاهلي عربستان قبل از بازي با پرسپوليس

چيزهايي که هواداران تراکتورسازي هنوز ياد نگرفته اند

ادعاي جنجالي دختر 18 ساله درباره فوتباليست سرشناس

منتظر نقل و انتقالات جنجالي باشيد؛ رحمتي در تراکتور, دژاگه در استقلال

رفتار زشت رونالدو با هم تيمي هايش بعداز حذف مقابل آژاکس

اين چند بازيکن خريد 400 ميليون رئال مادريد! عکس

واکنش مهدي طارمي به کتک خوردن شجاعي در تبريز! عکس

واکنش احساسي فرهاد مجيدي به درگذشت هوادار جوان استقلال

سبک زندگي لاکچري الکساندر دل پيرو در آمريکا با خانه اي رويايي! عکس

اگر جاي عادل فردوسي پور بوديم کدام کار را انجام ميداديم؟

خواستگاري فوتباليست سرشناس از خانم دکتر دندانپزشک! عکس

ستاره سپاهان بازي با پرسپوليس را از دست داد

جزئيات باورنکردني از شرط بندي دروازه بان سرشناس!!

جنجال تماشاگران تراکتورسازي؛ کتک خوردن مسعود شجاعي از تماشاگر!

عصبانيت علي دايي؛ وقتي جيک بازيکنان سايپا در نمي آمد!

جدايي راحت و بي دردسر رشيد مظاهري از ذوب آهن!

سکوت محسن فروزان شکست!

استقبال شديد مردم از جشن امضاي کتاب عادل فردوسي پور! عکس

توفان جديد در فوتبال ايران با افشاگري علي دايي!

رونالدو در فکر ترک يوونتوس؛ مشکل کريس با چه کسي است؟

گزارشگر جديد به جاي عادل فردوسي پور در شبکه 3 مشخص شد

شوخي ديويد بکام با همسرش ويکتوريا و انتشار عکس بدون آرايش وي! عکس

عادل فردوسي پور سوار بر تراکتور در مناطق سيل زده! عکس

رئال مادريد امباپه را نمي خواهد!

رونالدو مانع تمديد قرارداد ستاره رئال مادريد؛ بيا يوونتوس!

جمع آوري کمک توسط امير قلعه نويي براي سيل زدگان! عکس

تيپ مسي و پسرانش در حال رفتن به عيد ديدني! عکس

پست تلخ علي کريمي براي سيل زدگان! عکس

پيام زيبا و جالب باشگاه آ اس رم بخاطر سيل در ايران! عکس

کنايه احمدرضا عابدزاده به مسئولين بخاطر سيل هاي پي در پي! عکس

گزارشگر دربي؛ منتظر فردوسي پور نباشيد

پست عاشقانه حسين ماهيني براي همسرش به مناسبت سالگرد ازدواج! عکس

روش عجيب فروش بليط دربي همراه با سوءاستفاده!!

ريختن آب جوش برروي کمک داور زن!! عکس

نقش مهم منصوريان و ذوب آهن در تعيين قهرمان ليگ برتر

سوژه شدن شباهت راموس به بازيگر کانادايي! عکس

3 ستاره اي که تابستان بارسلونا را ترک مي کنند

حقوق پل پوگبا در رئال مادريد چقدر است؟

کفش هاي ورزشي جديد مسي با طرح سريال بازي تاج و تخت! عکس

ترفند پاري سن ژرمن براي نگه داشتن نيمار و امباپه

عابدزاده از شرايط رستوران داري در شب عيد گفت

نام دروازه بان بايرن مونيخ برروي کره اسب رفيقش!

ماجراي متني که همسر وحيد طالب لو براي بهداد سليمي نوشت