آخرین اخبار

با پول خريد جباروف کدام ستاره ها استقلالي مي شدند استقلال

با پول خريد جباروف کدام ستاره ها استقلالي مي شدند

  بزرگنمايي:

چه خبر - ماجراي يکي از خريدهاي پر سروصداي استقلال

سايت ترانسفرمارکت و سايت‌هاي ازبکستاني، قيمت اين بازيکن را در بازار نقل و انتقالات 723 هزار پوند تخمين زده و مبلغ انتقال اين بازيکن به استقلال را 680 هزار پوند عنوان کرده‌اند.اين بر خلاف ادعاي مديران باشگاه استقلال است که مبلغ انتقال را 500 هزار دلار عنوان مي‌کنند. بحث حتي بر سر اين اختلاف رقم و چگونگي بستن قرارداد نيست، بحث درباره اين است که آيا با اين مبلغ، استقلال مي‌توانست بازيکن مطرح ديگري خريداري کند يا نه؟!

* ستاره سابق برزيل

هيچ فوتبال‌دوستي نيست که نام "خوليو باپتيستا" را نشنيده باشد. اين هافبک مهاجم برزيلي که چندماه از جپاروف مسن‌تر است، يکي از ستارگان سابق فوتبال جهان به‌شمار مي‌رود.يک قهرماني در لاليگا، يک قهرماني در سوپرکاپ اسپانيا همراه رئال‌مادريد، دو کوپا آمريکا و جام کنفدراسيون‌ها با برزيل جزو افتخارات باپتيستا به‌حساب مي‌‌آيد.

48 بار حضور در تيم ملي برزيل و 5 گل زده نيز آمار او در بازي‌هاي ملي است. باپتيستا سال 2005 با مبلغ 21 ميليون پوند از "سه ويا" به رئال‌مادريد پيوست. يک فصل به‌طور قرضي در آرسنال حضور داشت و در سال 2008 رئال را به مقصد رم ترک کرد. مالاگا، کروزيرو و اورلاندو سيتي تيم‌هاي بعدي باپتيستا بودند.

باپتيستا از ابتداي سال جاري ميلادي بازيکن آزاد به حساب آمده و مبلغ نقل و انتقالش در سايت ترانفسر مارکت 638 هزار پوند تخمين زده شده. مبلغي پايين‌تر از ستاره تازه به خدمت آمده استقلال.

* بازيکني از رئال و بايرن

يکي از ستارگان سابق فوتبال اروپا که او نيز بازيکن آزاد به حساب مي‌آيد، "حميت آلتينتوپ" است. بازيکني که مي‌تواند در پست هافبک وسط، هافبک راست و هافبک دفاعي بازي کند و همسن جباروف است.او 84 بازي براي تيم ملي ترکيه انجام داده و 4 سال در شالکه، 4 سال در بايرن‌مونيخ، يک سال در رئال‌مادريد و 5 سال در گالاتاسراي بازي کرده.

در اين مدت يک‌بار قهرماني در لاليگا با رئال، 2 قهرماني ليگ با بايرن‌مونيخ، 2 قهرماني جام‌حذفي با بايرن‌مونيخ، 2 قهرماني ليگ و جام‌حذفي همراه با گالاتاسراي، 4 سوپر کاپ ترکيه و يک سوپر کاپ آلمان از افتخاراتي است که آلتينتوپ در اين مدت به دست ‌آورده. . 255 هزار پوند مبلغي است که براي انتقالش بايد پرداخت شود.

* يک ترک ديگر

"حليل آلتينتوپ" 34 ساله، گزينه سوم ليست است. هافبک تهاجمي که اين روزها در آگسبورگ آلمان توپ مي‌زند يکي از مهره‌هاي کليدي تيم ملي ترکيه در دهه گذشته بود.کايزرسلاترن، شالکه، اينتراخت فرانکفورت و ترابزون اسپورت تيم‌هايي هستند که حليل در آنها سابقه عضويت داشته و دو نايب‌قهرماني بوندس‌ليگا را در کارنامه‌‌اش دارد.قيمت اين بازيکن 850 هزارپوند برآورد شده اما با توجه به اينکه هنوز در فوتبال آلمان مشغول به بازي است، مبلغ زيادي به نظر نمي‌آيد.

* آرژانتيني مقيم سوئيس

مرد سال فوتبال سوئيس در سال 2006. 5 قهرماني همراه بازل در ليگ سوئيس، يک قهرماني در ليگ ترکيه، 2 قهرماني در جام‌حذفي ترکيه و 3 سوپر کاپ ترکيه همراه بشيکتاش از افتخاراتي است که "ماتياس دلگادو" آرژانتيني در دوران بازي‌اش کسب کرده. هافبک وسط و هافبک تهاجمي 34 ساله که ساليان سال در فوتبال اروپا توپ زده و 3 سال هم در الجزيره امارات حضور داشته.

17 بازي در اين فصل، 9 گل زده و 7 پاس گل عملکرد فوق‌‌العاده خوب دلگادو در بازل سوئيس است. بازيکني که 638 هزار پوند مبلغ انتقالش به تيم ديگري است و 6 ماه ديگر بازيکن آزاد محسوب مي‌شود.

* مارکوپولوي برزيلي

"کارلوس آلبرتو" که شباهتي نيز به هموطن معروفش يعني مارسلو دارد، 32 ساله و سابقه 6 بار پوشيدن لباس تيم ملي برزيل را دارد.

لقب "مارکوپولو" برازنده اوست چراکه هرسال در حال تغيير تيمش بوده! پورتو، وردربرمن، سائوپائولو، کوئينتيانس، بوتافوگو، واسکودوگاما، جرميو، باهايا و فلومنينزه از جمله تيم‌هايي هستند که سابقه عضويت در آنها را داشته و سابقه قهرماني با پورتو در ليگ پرتقال و سوپر کاپ و همچنين قهرماني ليگ برزيل با کوئينتيانس و جام‌حذفي با فلومنينزه را در کارنامه دارد. اين بازيکنِ با تکنيک، توانايي بازي در پست هافبک وسط، چپ و راست را داشته و مبلغ انتقالش 638 هزار پوند برآورد شده.

* داني پرتغالي

حضور در تمام رده‌هاي پايه تيم ملي پرتغال و 37 بازي براي تيم ملي بزرگسالان جزو سوابق جالب "داني" است. بازيکني که سابقه حضور در جام جهاني‌ را داشته و امروز در زنيت سن پترزبورگ توپ مي‌زند. او در ماريتيمو پرتغال مطرح شده و سپس به اسپورتينگ پيوست. سال 2005 به ليگ روسيه و دينامومسکو رفت و از 2008 در زنيت توپ مي‌زند.سه قهرماني در ليگ و دو قهرماني در جام‌حذفي روسيه با زنيت و قهرماني يوفا با زنيت جزو افتخارات او به‌حساب مي‌‌آيد. بازيکن 33 ساله‌اي که مبلغ 850 هزار پوند براي انتقال او نياز است.

* جوان‌ترين ‌فرد ليست

جوان‌ترين و آخرين گزينه مد نظر 31 سال سن داشته و سابقه طولاني در ليگ‌هاي آسيايي دارد. 2 سال حضور در کاشيما آنتلرز ژاپن، 2 سال حضور در شارجه امارات و قهرماني در ليگ و جام اتحاديه و سوپر جام ژاپن از سوابق "فيليپه گابريل" است.

هافبکي که سابقه عضويت در تيم زير 20 سال برزيل را داشته و حتي به تيم ملي کشورش دعوت شد اما فرصت بازي نيافت. قيمت وي در بازار نقل و انتقال 723 هزار پوند است و اگر کمي زودتر مسئولان استقلال به فکر مي‌افتادند مي‌توانستند اين بازيکن را به صورت آزاد به تيم‌‌شان منتقل کنند؛ کاري که بواويستاي برزيل همين چند روز پيش انجام داد.

منبع: تماشاگران امروز



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قليان کشي مربي و بازيکنان در آکادمي باشگاه استقلال!

عصبانيت شفر از قليان کشيدن بازيکنان جوان استقلال

چرا استقلال مجبور شد فرشيد باقري را ببخشد؟!

سوتي عجيب مسئولان استقلال!

توضيح درباره جداي مهدي رحمتي و شفر از استقلال

اخراج بازيکن جنجال ساز استقلال از تيم تا پايان فصل

نقطه ضعف بزرگ الهلال مقابل استقلال

شوک به استقلال: فرشيد اسماعيلي بازي هاي استقلال را از دست داد

دردسر مجدد شفر؛ تمديد قرارداد با رحمتي يا حسيني

اعلام دلايل محروميت فرشيد باقري از درگيري تا کنايه به مديرعامل

بهترين خبر ممکن براي استقلال و هوادارانش

شايعه دوپينگ بازيکن استقلال

جنگ پنهان فرهاد مجيدي و قلعه نويي براي جانشيني شفر

عکس: شادي استقلالي ها پس از بردن سپاهان

علت سفر استقلال به اصفهان با اتوبوس

تنها راه بازگشت ستاره اخراجي استقلال؛ عذرخواهي رسمي

سفر سخت استقلال به اصفهان

پاداش 500 ميليون توماني به استقلالي ها

غول کشي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا؛ الهلال شکست خورد

آخرين خبر درباره بازيکنان اخراجي استقلال

راهکار استقلال براي بردن الهلال

بازيکن استقلال بازي با الهلال را از دست داد

اولتيماتوم مهم مديران استقلال به شفر

چراغ سبز مهدي رحمتي براي جدايي از استقلال

توضيح وريا غفوري درباره شايعه محروميتش در اينستاگرام! عکس

استقلال با يک لشکر غايب برابر الهلال!

تصميم مهدي رحمتي: آخر فصل از استقلال مي رود!

علت غيبت مهدي رحمتي در تمرين استقلال

مهدي رحمتي قهر کرد و رفت؛ مبهم شدن وضعيت رحمتي!

اخراج مهدي قائدي از استقلال بخاطر رفتار غيرحرفه اي

2 سورپرايز شفر در ديدار برابر سايپا

حمله تند پرويز مظلومي به فرشيد اسماعيلي!

لو رفتن علت کنار گذاشتن فرشيد باقري از استقلال

اختلاف پنهان در استقلال؛ منظور شفرچه کسي است؟

شفر پس از دربي چه گفت: قرار بود پاتوسي پنالتي را بزند

واکنش منشا به اجازه ندادن رحمتي و اسماعيلي!

شعار هواداران استقلال عليه مهدي رحمتي

نقش پررنگ مهدي رحمتي در شکست استقلال و خراب شدن پنالتي!!

فوري: شوک به استقلال؛ وريا غفوري دربي را از دست داد

مرد اول استقلال و مهره ويژه شفر در روز دربي

دردسر شيرين شفر براي دربي

تاکتيک شفر براي کم کردن فشار دربي از روي بازيکنانش

منشا روز چهارشنبه در کميته اخلاق؛ فردي که موهايم را کشيد هم احضار کنيد

رفتار معنادار شفر براي حمايت از منشا

پيش بازي الدحيل - استقلال؛ جنگ در قطر + ساعت بازي

شروع نااميدکننده استقلال در آسيا با يک شکست سنگين

ادعاي عجيب درباره پيشنهاد 9 ميلياردي به اللهيار صيادمنش

راي پرونده گادوين منشا صادر شد

سايه محروميت AFC بالاي سر استقلال

ارزان شدن قيمت بليت بازي استقلال و العين + قيمت جديد