آخرین اخبار

ماسک مو خانگي مخصوص موهاي خشک و رنگ شده تناسب و زيبايي

ماسک مو خانگي مخصوص موهاي خشک و رنگ شده

  بزرگنمايي:

چه خبر - 7 ماسک خانگي براي مو هاي خشک

با ماسک‌هاي دست ساز و خانگي موهاي خشک، مي‌توانيد رطوبت و درخشنگي از دست رفته موهايتان را بدون هزينه اي زياد و خريد محصولات مراقبت از مو که معمولا حاوي مواد شيميايي هستند به موهايتان بازگردانيد.
ساختن ماسک براي موهاي خشک در مجموع کار سختي نيست و به تخصص يا محصول خاص يا زمان زيادي احتياج ندارد. در اين نوشته چندين ماسک درماني براي موهاي خشک به شما معرفي مي‌شود که مي‌توانيد در اولين فرصت آن‌ها را ساخته و از فوايدشان بهره ببريد.

پک نارگيل يک ماسک عالي براي مو هاي خشک

غني از پروتئين، اسيدهاي چرب، ويتامين b و c، زينک، پتاسيم و آهن، نارگيل قطعا يکي از بهترين درمان ها براي موهاي خشک است که تا کنون کشف شده است. يک شيشه روغن نارگيل تازه خريداري کرده و هر زماني که ممکن است موهايتان صدمه ببيند (مانند زمستاني سخت يا تابستاني داغ) يا هر زماني که متوجه شديد روند مراقبت از مويتان چيزي کم دارد، بسادگي آنرا به موهايتان بماليد.
روغن را بخش به بخش موهايتان بماليد و پوست سرتان را با آن ماساژ دهيد. سپس موهايتان را در يک حوله ي گرم پيچيده و آنرا براي 15 تا 20 دقيقه رها کنيد. در نهايت موهايتان را مانند هميشه آب کشي کرده، بشوييد و به آن نرم کننده بماليد.

ماسک عسل و روغن زيتون براي مو هاي خشک

عسل هم براي موها و هم براي صورتتان کار خارق‌العاده‌اي انجام مي‌دهد. روغن زيتون هم چيزيست که ما از آن در اکثر ماسک هايمان استفاده مي‌کنيم. تمام کاري که بايد انجام دهيد اين است که 4 قاشق غذاخوري عسل را با 6 قاشق غذاخوري روغن زيتون را باهم مخلوط نماييد تا يک ماسک ممتاز براي تغذيه موهايتان بدست بيايد، اين ماسک موهاي شما را دگرگون خواهد کرد. اجازه دهيد که اين ماسک 15 تا 30 دقيقه روي موهايتان بماند، يادتان نرود که آن را با يک کيسه پلاستيکي بپوشانيد.

ماسک شير و عسل براي مو هاي خشک

استفاده از شير و عسل ممکن است چند صد سال پيش خيلي لوکس بوده باشد، اما يک زن امروزي هر زماني که دلش بخواهد از آن استفاده مي کند. اگر موهاي شما خشک است، با يک بار استفاده از اين ماسک قطعا خواهيد خواست که بصورت افراطي هر يک يا دو هفته از آن استفاده کنيد. يک يا دو قاشق غذاخوري عسل را در يک نصف فنجان يا يک فنجان کامل شير پرچرب (در دماي اتاق) مخلوط نماييد. مخلوط را خوب بهم بزنيد تا عسل کاملا حل شود، سپس به دقت آنرا روي موهاي خود ريخته و مطمئن شويد تا تمام موهايتان را پوشانده است. من معمولا اجازه ميدهم تا اين ماسک يک ساعت روي موهايم بماند، سپس با شامپوي هميشگي ام آنرا مي‌شويم. اين ماسک فوق‌العاده، موهاي شما را سنگين يا چرب نمي‌کند، بلکه به آن نرمي و درخشندگي اعجاب انگيزي مي‌بخشد.

ماسک آوکادو، روغن زيتون و عسل براي مو هاي خشک

ماسک بعدي در فهرست 7 ماسک ما براي موهاي خشک يک چيز خيلي ساده اما در عين حال فوق‌العاده و تشکيل شده از بهترين محصولات طبيعي براي تغذيه موهاست، عسل، آوکادو و روغن زيتون! يک آوکادوي رسيده را له کنيد و يک قاشق غذاخوري عسل و دو قاشق غذاخوري روغن زيتون را به آن اضافه کنيد. توجه کنيد که فقط بايد از قسمت گوشتي آوکادو استفاده نماييد. اين‌ها را به خوبي باهم مخلوط نماييد و روي گيسوان آسيب ديده ي خود بماليد. يک کيسه ي پلاستيکي را روي موهاي خود بگزاريد تا حداکثر نتيجه را از اين ماسک بگيريد، اجازه دهيد تا ماسک، جادوي خودش را روي موهايتان نشان دهد. اگر وقت زيادي نداريد، 20 دقيقه زمان مناسبي است، اگرچه من ترجيح مي‌دهم که هميشه 1 ساعت اين ماسک را به حال خودش رها کنم.

ماسک 30 دقيقه‌اي براي انتهاي موهاي خشک

اگر موهاي شما خيلي آسيب ديده، خشک و شکسته بنظر مي آيد و شما نمي‌توانيد بگوييد که کجاي موهايتان به شدت احتياج به تغذيه دارد، 30 دقيقه از عمرتان را صرف کنيد و اين ماسک را براي موهاي خشکتان بسازيد. شما به 2 قاشق غذاخوري عسل، 1 قاشق غذاخوري روغن بادام و 1 قاشق غذاخوري سرکه سيب احتياج داريد. اگر موهاي بلندي داريد، مي‌توانيد مقادير اجزاي ماسک را 2 برابر کنيد. اين‌ها را با يکديگر مخلوط کرده و به آرامي به موهايتان بماليد، سعي کنيد از انتهاي موها شروع کرده و بالا بياييد تا زماني که تمام تارهاي موهايتان پوشش داده شود. بگزاريد ماسک نيم ساعت يا بيشتر روي موهايتان بماند، سپس موهايتان را بشوييد. اين ماسک به تنهايي نمي‌تواند شکستگي موها را التيام ببخشد، اما تا زماني که براي خرد کردن موها به آرايشگرتان مراجعه کنيد بطور موثري ظاهر کلي موهايتان را بهبود مي‌بخشد.

پک مايونز براي مو هاي خشک

آيا تا بحال براي اينکه رطوبت طبيعي موهايتان را برگردانيد از مايونز استفاده کرده ايد؟ خوب، اين چيزي است که حتما بايد يک بار امتحان کنيد! اين ماسک، خيلي خيلي ساده است. تمام آن چيزي که نياز داريد مايونز و چند قطره اسانس است، فقط براي اينکه موهايتان خوشبو شود. مايونز را به نواحي خشک مويتان بماليد. اجازه دهيد 15 تا 20 دقيقه روي موهايتان بماند، سپس موهايتان را بشوييد و مانند هميشه مدل بدهيد.

ماسک توت فرنگي براي مو هاي خشک

آخرين مورد فهرست ماسک‌هاي ما چيزي است که با استفاده از آن قطعا نه تنها موهايتان بوي بدي نمي‌گيرد، بلکه به آن شادابي و رطوبت خيلي خيلي زيادي نيز مي‌بخشد! براي آنچه که مي‌خواهيم، به 200 گرم توت فرنگي تازه، يک زرده تخم مرغ و 2 قاشق بزرگ روغن زيتون نياز داريم. توت فرنگي هايتان را له کنيد و با دو جزء ديگر مخلوط کنيد و به موهايتان بماليد. پس از 20 تا 30 دقيقه مي‌توانيد موهايتان را بشوييد. به همين راحتي.



منبع : fitnessmagazin.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد