آخرین اخبار

آب کردن چربي پهلو با 6 ماده غذايي!! تناسب و زيبايي

آب کردن چربي پهلو با 6 ماده غذايي!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - روش هاي آب کردن چربي پهلو

خيلي از افراد وقتي پهلوهاي خود را لمس مي کنند با يک مشت چربي اضافي مواجه مي شوند که باعث بدشکلي اندامشان مي شود. خيلي از افراد به اين چربي هاي اضافي دور طرف شکم عادت کرده اند اما افراد ديگري هستند که به دنبال روش هايي براي آب کردن آن ها هستند. براي اين کار مي توانيد به برخي مواد غذايي اعتماد کنيد. در اين مطلب شما را با 5 ماده غذايي که به آب شدن چربي هاي پهلوها کمک مي کنند بيشتر آشنا مي کنيم. لطفاً با ما همراه باشيد.

چربي پهلوها از کجا مي آيد؟

بايد بدانيد عوامل متعددي مانند افزايش سن، سوخت و ساز نامناسب يا ژنتيک در داشتن اين چربي ها دخالت دارند. اما نبايد تأثير تلاش خود را براي آب کردن آن ها ناديده بگيريم. چربي پهلوها علاوه بر اينکه باعث نازيبايي اندام مي شود باعث بروز مشکلاتي در سلامتي نيز مي شوند. چون ما را در معرض بيماري هاي قلبي، ديابت و فشارخون بالا قرار مي دهند.

خوردن غذا چه بخواهيم و چه نخواهيم کالري وارد بدن مي کنند و اگر حواسمان نباشد اين کالري ها به صورت چربي در نقاطي از بدن انباشته مي شوند. بنابراين در گام اول لازم است که انرژي بدن را به ميزان کافي نه بيش از اندازه تأمين کنيد. در مسئله لاغري و تناسب اندام آخرين چيزي که بايد به آن فکر کنيد نخوردن است. بايد خوب غذا بخوريد و تعادل را رعايت کنيد.

يادتان باشد که صرف نظر کردن از يک يا چند وعده غذايي متابوليسم بدن را دچار مشکل مي کند و در نتيجه به جاي آب کردن چربي ها، عضلات خود را از دست خواهيم داد. در اين راستا متخصصان تغذيه راهکارهاي روشني دارند. شما بايد عادت هاي سالمي در پيش بگيريد و به شيوه هوشمندانه اي تغذيه کنيد. انتخاب درست مواد غذايي کليد اصلي کاهش وزن و آب کردن تدريجي چربي هاي شکمي است. توصيه مي شود علاوه بر اصلاح عادت هاي غذايي و ورزش مصرف مواد غذايي زير را در الويت قرار دهيد.

قهوه و اکسيداسيون چربي ها

مصرف روزانه يک تا دو فنجان قهوه براي سلامتي مفيد است. با مصرف قهوه کمک زيادي به بهبود عملکرد مغز مي کنيد و کبدتان مي تواند بهتر با بيماري ها مقابله کند. علاوه بر اين مصرف روزانه همين ميزان قهوه باعث کاهش وزن و چربي سوزي مي شود. اما بايد يادتان باشد که فقط يک تا دو فنجان قهوه در روز نه بيشتر. در واقع نيازي نيست که هر روز چند ليتر از اين نوشيدني ميل کنيد تا روند لاغري سرعت بگيرد. اگر رژيم غذايي تان متعادل و سالم باشد مصرف همين ميزان قهوه باعث آب شدن چربي هاي پهلوها مي شود.
نتايج يک بررسي علمي نشان مي دهد که قهوه به اکسايش چربي ها کمک زيادي مي کند. به عقيده متخصصان مصرف متعادل و منظم کافئين سوخت و ساز بدن را بالا برده و به دليل آزاد کردن آدرنالين باعث چربي سوزي مي شود.

نارنج براي صبحانه

احتمالاً حتي با تصور خوردن نارنج براي صبحانه نيز حس ناخوشايندي به شما دست مي دهد. البته شايد جزو طرفداران مرباي بهارنارنج باشيد و آن را براي صبحانه ميل کنيد. يادتان باشد که مرباي بهارنارنج به همراه نان گندم سياه مي تواند صبحانه مناسبي باشد. البته به شرطي که مربا را در منزل تهيه کرده باشيد و کم شيرين باشد. اما مصرف نارنج بيشتر توصيه مي شود چون حاوي ترکيبي به نام «فنيل آفرين» است. اين ترکيب بسيار قوي بوده و در صورت اضافه وزن باعث افزايش متابوليسم بدن مي شود. اگر عادت به مصرف نارنج داريد مي توانيد از اثرات آن در کاهش سايزتان استفاده کرده و چربي پهلوها را آب کنيد. مي توانيد روزتان را با مصرف نارنج شروع کنيد. يادتان باشد که زياده روي در مصرف بهارنارنج مي تواند باعث افزايش فشارخون شود

آب کردن چربي پهلو با گريپ فروت

گريپ فروت جزو مرکبات فوق العاده اي است که نبايد از رژيم غذايي طبيعي حذف شود. اگر عادت به مصرف گريپ فروت داريد بدون شک بدنتان از شما سپاسگزار خواهد بود. نتايج پژوهشي که در دانشگاه آريزوناي ايالات متحده آمريکا انجام شده است نشان مي دهد که مصرف يک عدد گريپ فروت در روز براي افرادي که دچار اضافه وزن هستند بسيار مفيد است. اين ميوه به کاهش وزن کمک کرده و شما را از شر چربي پهلوها خلاص مي کند.
گريپ فروت براي سلامت قلب فوق العاده است، باعث کاهش کلسترول و فشار خون بالا مي شود. اين ميوه به تدريج شرايط ايده آلي براي کاهش وزن مهيا مي کند. درست است که هيچ ماده غذايي معجزه نمي کند و گريپ فروت نيز از اين قاعده مستثنا نيست اما مصرف منظم آن کمک زيادي به آب شدن چربي ها مي کند. البته اگر داروي خاصي مصرف مي کنيد قبل از مصرف گريپ فروت با پزشک خود مشورت کنيد.

آب کردن چربي پهلو با سرکه، اما نه هر سرکه اي!

اگر مي خواهيد زودتر از شر چربي پهلوها خلاص شويد به سراغ سرکه سيب برويد. سرکه بالزاميک براي اين کار مناسب نيست. چون اگرچه بسيار خوشمزه است اما حاوي کالري بيشتري است. سرکه سيب حاوي ترکيب فوق العاده اي است که خواص بي نظيري دارد. بررسي هايي در دانشگاه واشنگتن انجام شده است که نشان مي دهد گنجاندن سرکه سيب در برنامه غذايي باعث کاهش چربي هاي دور شکمي مي شود. سرکه سيب همچنين باعث کاهش کلسترول بد خون مي شود و خطر مسدود شدن عروق را کاهش مي دهد. اين نوع سرکه عروق بسته شده را نيز باز کرده و از غدد لنفاتيک مراقبت مي کند.

آب کردن چربي پهلو با فلفل

همچنان تاکيد داريم که راز تناسب اندام در داشتن رژيمي متعادل و سالم و پرهيز از بي تحرکي نهفته است. مصرف فلفل نيز براي افرادي که مي خواهند چربي پهلوها را آب کنند مي تواند مفيد باشد. فلفل تند به دليل دارا بودن ترکيبي به نام کاپسايسين به آب شدن چربي ها کمک مي کند. اين ترکيب موجود در فلفل باعث طعم تند آن مي شود که مورد پسند خيلي از افراد است. کاپسايسين باعث افزايش سرعت سوخت و ساز بدن شده و اشتها را کاهش مي دهد. نتايج پژوهشي که در journal of proteome research به چاپ رسيده است، نشان مي دهد اين ترکيب برخي از پروتئين هايي را که قادر به تجزيه چربي ها هستند تحريک کرده و مانع از تجمع بيش از اندازه آن ها در نواحي مانند پهلوها مي شود. اگر معده تان مشکلي ندارد و به غذاهاي تند علاقه داريد حتماً از فلفل در تهيه غذاهايتان استفاده کنيد و چربي ها را آتش بزنيد.


حرف آخر

يادتان باشد هدف از معرفي اين مواد غذايي تشويق به مصرف بي رويه آن ها نيست. براي کاهش چربي پهلوها لازم نيست روزي چندين عدد نارنج، چندين ليوان قهوه يا نيم کيلو فلفل تند بخوريد. چون زياده روي در مصرف هر ماده غذايي بدون شک آسيب رسان خواهد بود. کافي است چربي، نمک و ميزان قند رژيم غذايي تان را کاهش دهيد و اين مواد غذايي را نيز در رژيمتان بگنجانيد. از طرف ديگر بي تحرکي را کنار بگذاريد و ورزش کنيد.



منبع : tebyan.net



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد