آخرین اخبار

راز پوست درخشان زنان کره اي چيست؟ تناسب و زيبايي

راز پوست درخشان زنان کره اي چيست؟

  بزرگنمايي:

چه خبر - زنان کره اي چگونه پوستي درخشان و بدون لک دارند؟

مراقبت از پوست بخش مهمي از سبک زندگي مردم کره – صرفنظر از سن و جنسيت آنها – به شمار مي رود. کودکان از همان کودکي ياد مي گيرند که با استفاده از ضد آفتاب، پوست خود را از اشعه هاي مضر خورشيد محفوظ نگه دارند.

کره اي ها براي روشن شدن پوست شان مرتب لايه برداري مي کنند و هرگز از خانه بدون استفاده از مرطوب کننده مناسب بيرون نمي روند. در ضمن مراقب هستند که رطوبت پوست در طول روز از بين نرود و مرطوب کننده را چند بار تمديد مي کنند. اگر مي خواهيد شما هم پوستي روشن و شفاف و بدون نقص داشته باشيد، تمام مراحل زير را هر روز انجام دهيد و به زودي نتيجه خوب آن را ببينيد.

پاکسازي پوست

پيش از هر کاري بايد پوست صورت را کاملا تميز کنيد. کره اي ها از پاک کننده هاي روغني استفاده مي کنند، زيرا قدرت پک کنندگي اين مواد بسيار بالاست. البته روغن پاک کننده حاوي آنزيم و ويتامين b نيز براي تميز کردن صورت – از چرک و آلودگي و کرم و ضد آفتاب – بسيار مناسب است.

دوباره پاکسازي

پاکسازي صورت در روش اول ممکن است نتواند پوست تان را کاملا از کرم هاي مرطوب کننده و ضد آفتاب پاک کند، بنابراين يک بار ديگر صورت تان را تميز کنيد اما اين بار از پاک کننده هاي حاوي آب استفاده کنيد. اين روشي است که کره اي ها به کار مي برند. پوست پس از اين که کاملا تميز شد، مي تواند هر چه که به آن مي زنيد، به سرعت به خود جذب کند.

لايه برداري

لايه برداري، کاري است که در دنياي غرب چندان معمول نمي باشد اما در روش هاي مراقبت از پوست به سبک کره بسيار مهم است. لايه برداري مي تواند سلول هاي مرده پوست را برداشته و ديگر سلول هاي پوست را فعال کند و مواد ترميم کننده پوست بهتر در منافذ نفوذ کنند.

تونر پوست

اگر چه بيشتر ما، تونر را به عنوان يکي از محصولات مراقبت از پوست نمي دانيم اما تونر براي مردم کره بسيار مهم است. اين محصول به حفظ تعادل پوست و ph آن کمک کرده و براي پوست، مواد مرطوب کننده فراهم مي کند و آن را صاف و نرم مي کند. از تونر با کيفيت استفاده کنيد تا فرآيند پاکسازي پوست و صاف کردن آن را به خوبي انجام دهد.

اسانس

اسانس، شايد مرموزترين بخش مراقبت روزمره پوست کره اي هاست. اين اسانس، تونر و يا مرطوب کننده نيست اما پوست را به خوبي آبرساني مي کند. اسانس هاي مورد استفاده کره اي ها معمولا از فرمول هاي سبکي آماده مي شوند. اين اسانس ها معمولا نوعي مايع مغذي هستند که با استفاده از يک اسپري روي صورت و گردن زده مي شوند و با اين کار پوست سفت و روشن مي شود.

تقويت کننده ها

تزريق ها، سرم ها و هر تقويت کننده ديگري که فرمولاسيون مناسبي براي درمان پوست هاي خاص باشد، چيزي است که کره اي ها به آن توجه بسياري نشان مي دهند. معمولا اين درمان ها جلوي مشکلات خاص پوست ها را مي گيرند. محصولات با کيفيتي از اين تقويت کننده ها در بازار پيدا مي شود.

ماسک ورقه اي

وقتي سخن از روش هاي مراقبت از پوست به وسيله کره اي ها به ميان مي آيد، نبايد ماسک هاي ورقه اي شان را فراموش کرد. اگرچه ممکن است موقع استفاده از آن، صورت کمي ترسناک به نظر آيد اما به زحمت آن مي ارزد. اين ماسک ها نه تنها حاوي تقويت کننده هاي آبرسان مانند اسيد هيالوونيک اند، بلکه حاوي مواد مغذي فعال هم هستند.

اين ماسک را معمولا 20 دقيقه روي صورت مي گذارند تا تمام مواد مغذي مفيد آن جذب پوست شود. وقتي از اين نوع ماسک درست کنيد و درون يخچال گذاشته و سپس حداقل سه بار در هفته روي پوست تان بماليد، پوست تان لطافت خوبي پيدا مي کند. مضاف بر اينکه در روزهاي گرم تابستان احساس بسيار خوبي به پوست تشنه تان مي دهد و آن را آرام مي کند.

کرم دور چشم

اگرچه مردم سراسر دنيا به کرم هاي دور چشم اهميت مي دهند اما اين کرم براي کره اي ها از اهميت ويژه اي برخوردار است تا جايي که حتي کره اي هاي جوان هم روزانه از کرم دور چشم براي محافظت از پوست شان استفاده مي کنند. بدين ترتيب آنها پوست اطراف چشم را آبرساني کرده و به خوبي مرطوب نگه مي دارند و از ايجاد خطوط نازک روي اطراف چشم و پلک جلوگيري مي کنند.

مرطوب کننده

کره اي ها عاشق پوست مرطوب و درخشان هستند و به همين دليل مدام در حال مرطوب نگه داشتن پوست شان هستند. بنابراين از محصولات با کيفيت گرفته تا ماسک هاي مرطوب کننده خانگي به فراواني استفاده مي کنند.

ضد آفتاب

استفاده از ضد آفتاب يکي از معمولي ترين کارهايي است که کره اي ها انجام مي دهند. تشعشعات ماوراء بنفش به شدت روند پيري پوست را سرعت مي دهد و کره اي ها با پشتکار ويژه اي از پوست شان در برابر اين اشعه محافظت مي کنند. در واقع همين مراقبت از پوست را در خصوص پوست باقي بدن شان مانند گردن و دست ها نيز انجام مي دهند.

اين هم دليل ديگري است که چرا کره اي ها پوست روشن و درخشاني دارند. اگر در برابر تشعشعات نور خورشيد بدون محافظ باقي بمانيد، علاوه بر زود چروک شدن پوست، نقاط قهوه اي بسياري روي پوست بدن تان پديدار مي شود.



منبع : دنياي سلامت



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

مدل مويي مناسب براي شما که جلوي موهايتان کم پشت و خاليست!!

چگونه تيرگي لب هايمان را از بين ببريم؟

با تخم مرغ به راحتي لاغر شويد

2 روزه بدن تان را سم زدايي کنيد

پلينگ يا پاکسازي پوست در منزل

چگونه چشم هاي زيبا و جذابي داشته باشيم؟

چه کنيم تا کمر باريک و خوش اندام شويم!

هنگام اتو کشيدن مو بايد خشک، خيس يا نمناک باشه ؟

چربي سوزي و کاهش وزن بعد از نوروز با چند پيشنهاد ساده و آسان!

چگونه در خانه خودمان خوش اندام شويم ؟

رژيم غذايي سنگ شکن براي مبتلايان به سنگ کليه

شما که پوستي مختلط داريد بدانيد!

چگونه بعد از 30 سالگي جوان بمانيم؟

چطور ميتونم موهاي بلندم را خودم رنگ کنم ؟!

با اين غذاها به جنگ خواب آلودگي برويد

6 ماده غذايي ممنوعه قبل از خواب!!

سم زدايي بدن با چند پيشنهاد ساده!!

شامپو رنگ مو، معايب و مزاياي آن از زبان متخصص پوست و مو

طراحي ناخن با رنگ قرمز، جديدترين مدل طراحي ناخن براي بهار امسال

تشخيص روغن سالم از روغن ناسالم با چند روش کاربردي

کاهش ريزش مو با 5 روش طبيعي

بدترين عادت هاي غذايي ايرانيان که مريض شان مي کند!!

مدل مو جمع اي که مي توانيد 5 دقيقه اي درست کنيد + آموزش تصويري

صاف کردن مو بدون اتوي مو با 4 ترکيب طبيعي!!

کاهش روند پيري با 10 روش طبيعي

مدل طراحي ناخن براي فروردين 97

بهترين آرايش صورت در اسکار 2019 براي چه سلبريتي هايي بود؟

پوست تان را براي فصل بهار آماده کنيد، 3 نکته مهم که خانمها بايد بدانند

فوايد نوشيدن آب گرم در اول صبح، چرا بايد صبح ناشتا آب گرم بخوريم؟

ماسک ضد جوش خانگي را با اين دستورات درست کنيد

کوچک کردن شکم در 15 روز با 10 توصيه ساده

ورزش هاي چربي سوز مخصوص افراد مبتدي

سيب و دارچين براي لاغري، يک ترکيب چربي سوز عالي

افزايش رشد مژه با 4 روش طبيعي و موثر

بهترين رنگ براي پوشش موهاي سفيد کدام است؟

7 نوشيدني چربي سوز عالي براي کاهش وزن

جلوگيري از چاقي در نوروز با چند پيشنهاد ساده!!

13 ماده خوراکي براي داشتن شکمي تخت

كدام حالت دهنده مو بهتر است؟

بهترين مدل آرايش در مراسم اسکار از 1948 تا 2015

يک راه ساده براي لاغر کردن شکم

5 راهکار موثر و سريع براي لاغري

با خيار و آلوئه ورا يک ماسک ضد چروک درست کنيد

چگونه تن نارنجي موهاي رنگ شده را از بين ببريم؟

امگا3 را هم بخوريد هم به پوستتان بزنيد!!

چگونه لاک ناخن مان را سريع خشک کنيم؟

رنگهاي فانتزي چه مدت زمان بر روي موها دوام مي آورند ؟

براي لاغر شدن چگونه اشتهاي مان را کم کنيم؟

10 راه براي داشتن پوستي براق و خيره کننده!!

اگر معده تان ترش مي کند اينها را بخوريد