آخرین اخبار

جزييات جنايت پسر افغان در يافت آباد/ جسد مادر به آتش کشيده شد+تصاوير حوادث

جزييات جنايت پسر افغان در يافت آباد/ جسد مادر به آتش کشيده شد+تصاوير

  بزرگنمايي:

چه خبر -

در مورخه 21/08/1395 يک نفر از اتباع افاغنه ي مقيم ايران با مراجعه به کلانتري 151 يافت آباد به مأمورين اعلام کرد که همسرش روز گذشته از منزل خارج و ديگر مراجعتي به خانه نداشته است .

پرونده در اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ :

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "فقدان افراد" و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي ناحيه 27 تهران ، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

اظهارات شاکي پرونده :

شاکي پرونده پس از حضور در اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " درمورخه 20/08/1395 زمانيکه به خانه آمدم ، همسرم در خانه حضور نداشت ؛ از پسرم بنام فرهاد پرسيدم که مادرش کجاست که عنوان داشت بهمراه مادرش و براي انجام تسويه حساب به محل کارش ( محل کار فرهاد ) رفته و پس از تسويه حساب و در مسير بازگشت به خانه ، همسرم جهت انجام خريد از وي جدا شده و پس از آن ديگر از او هيچ خبري نداريم .

اظهارات صاحبکار فرهاد :

با توجه به اظهارات شاکي پرونده ، کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي به محل کار فرهاد در يک کارگاه چرخکاري در همان منطقه يافت آباد رفته و در تحقيقات از صاحبکار فرهاد اطلاع پيدا کردند که فرهاد در شهريور ماه نسبت به انجام تسويه حساب با صاحبکارش اقدام نموده است .

صاحبکار سابق فرهاد در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "در مورخه 20/08/1395 فرهاد طي تماس تلفني از من خواهش کرد در صورتيکه پدرش به سراغم آمد ، به دروغ عنوان نمايم که فرهاد بهمراه مادرش به مغازه ي من آمده و حتي خواست که به پدرش بگويم که او بهمراه مادرش و پس از گرفتن مبلغ 800 هزار تومان بابت تسويه حساب ، مغازه را ترک کرده است " .

ناپديد شدن فرهاد :

با تحقيقات بعمل آمده از صاحبکار فرهاد و محرز شدن کذب بودن اظهارات و گفته هاي فرهاد به پدرش ، تحقيقات از وي در دستور کار کارآگاهان اداره يازدهم قرار گرفت ؛ لذا کارآگاهان به محل سکونت شاکي پرونده مراجعه و از طريق همسر فقداني ( پدر فرهاد ) اطلاع پيدا کردند که در مورخه مراجعه وي به کلانتري جهت طرح شکايت ، پسرش فرهاد از منزل خارج شده و ديگر مراجعتي به خانه نداشته است .

تحقيقات ميداني از محل سکونت فقداني :

کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ در تحقيقات ميداني از محل سکونت فقداني اطلاع پيدا کردند که تعدادي از اهالي محل ، فرهاد را بهمراه يکي از دوستانش در حال انتقال يک عدد چمدان مشاهده نموده و حتي يکي از همسايگان به علت سنگيني بيش از اندازه چمدان به کمک آنها رفته و چمدان را براي آنها در داخل يک چرخ دستي قرار داده است .

در ادامه و با شناسايي احدي از همسايگان فقداني ، وي در اظهاراتش ضمن تأييد اظهارات ساير همسايگان مبني بر کمک نمودنش به فرهاد و دوستش جهت جابجا نمودن چمدان به داخل يک چرخ دستي ، به کارآگاهان عنوان داشت : "زمانيکه از فرهاد علت سنگيني چمدان را پرسيدم ، او در پاسخ عنوان داشت که داخل چمدان مقاديري لوازم خانگي است که قصد دارد آنها را به منزل خواهرش در همان نزديکي ببرد ".

دستگيري دوست فرهاد :

با شناسايي دقيق دوست فرهاد بنام "ابراهيم . ش" ( 15 ساله ) ، کارآگاهان در ساعت 11:00 مورخه 07/09/1395 اقدام به دستگيري وي کردند ؛ ابراهيم در اظهارات اوليه منکر اظهارات همسايه ي خانواده فرهاد شد اما در ادامه مجبور به بيان حقيقت شد و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " من و فرهاد با يکديگر حشيش مصرف مي کنيم ؛ [ در مورخه 20/08/1395 ] فرهاد با من تماس گرفت و از من خواست تا به خانه شان بروم ؛ زمانيکه وارد خانه شدم ، فرهاد مرا به بالاي سر جنازه مادرش برد و آنجا بود که متوجه شدم فرهاد ، مادرش را با چاقو کشته است ؛ به درخواست فرهاد ابتدا آثار خون را از روي زمين پاک کرده و جنازه ي مادرش را داخل يک چمدان قرار داديم تا آنرا به محوطه سبزيکاري در همان نزديکي محل زندگي فرهاد ببريم ؛ در بيرون از منزل ، يکي از همسايگان نيز جهت قرار دادن چمدان بر روي چرخ دستي به کمک ما آمد و پس از آن جنازه را به محل مورد نظر ( باغچه سبزيکاري ) منتقل کرديم ؛ در آنجا بود که فرهاد با تهيه مقداري بنزين ، اقدام به آتش زدن جسد مادرش کرد و پس از آن هر دو نفر از محل خارج شديم " .

دستگيري فرهاد :

با اعتراف ابراهيم مبني بر ارتکاب جنايت توسط فرزند فقداني ، دستگيري فرهاد در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ؛ با انجام اقدامات پليسي ، سرانجام مخفيگاه فرهاد در يک سفره خانه سنتي شناسايي ، کارآگاهان با اخذ نيابت قضايي به اين سفره خانه در منطقه شهريار اعزام و عامل اصلي جنايت نيز در ساعت 16:00 مورخه 07/09/1395 دستگير و به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

اعتراف به جنايت :

فرهاد پس از انتقال به اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ ، صراحتا به ارتکاب جنايت و در ادامه سوزاندن جسد مادرش اعتراف کرد ؛ وي در اعترافاتش و در خصوص انگيزه اين جنايت به کارآگاهان گفت : "مدتي بود که مادرم به رفت و آمدها و همچنين نحوه خرج کردن پول هايم گير داده بود و همين موضوع باعث شد تا در روز جنايت و در حاليکه از دستش عصباني و خسته شده بودم ، در يک لحظه با چاقوي آشپزخانه حمله ور شده و ضربه اي را به پهلويش وارد کنم ؛ در حاليکه مادرم بر روي زمين افتاده بود ، به بيرون از خانه آمده و شروع به کشيدن سيگار کردم ؛ پس از تمام شدن سيگار و مراجعت به داخل خانه ، متوجه شدم که مادرم فوت کرده ؛ بلافاصله با ابراهيم تماس گرفته و بدون آنکه چيزي به او بگويم ، از او خواستم تا به منزلمان بيايد و ... " .

سرهنگ کارآگاه حميد مکرم ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اعلام اين خبر گفت : با اعترافات صريح هر دو متهم ، متهمين در روز جاري مورخه نهم آذرماه 1395 به شعبه هفتم بازپرسي دادسراي ناحيه 27 تهران صادر و براي هر دو متهم قرار قانوني صادر و متهم اصلي پرونده با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

منبع: باشگاه خبرنگاران



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت