آخرین اخبار

آلبوم جديد محمد عليزاده طرفدارانش را دو برابر خواهد کرد! موسيقي

آلبوم جديد محمد عليزاده طرفدارانش را دو برابر خواهد کرد!

  بزرگنمايي:

چه خبر - جزئياتي از آلبوم جديد محمد عليزاده

شرکت «ايران گام» به مديريت «صدرالدين حسين‌خاني» از جمله مجموعه‌هاي فرهنگي فعال در زمينه انتشار آلبوم‌هاي موسيقي است. تا پايان سال جاري بايد منتظر آلبوم‌هاي متعددي از سوي اين شرکت باشيم که مخاطباني از سبک‌هاي مختلف دارد. صدرالدين حسين‌خاني در گفتگويي ضمن بيان اين خبر در مورد دو آلبوم پاپ پرطرفداري که منتشر خواهند کرد هم جزئياتي را براي اولين‌بار بيان کرد. آلبوم «محمد عليزاده» و آلبوم گروه «سون» دو اثر پاپ اين شرکت هستند که در زمستان سال جاري روانه بازار مي‌شوند.


آلبوم تصويري همايون شجريان

مدير شرکت «ايران گام» ابتدا در باره مجموعه‌هايي که پس از ماه صفر منتشر خواهند کرد گفت:«يک سري آثار آماده داريم که به دليل اوضاع نامساعد بازار آنها را منتشر نکرديم. اما به اميد خدا پس از اتمام ماه صفر کارهاي آماده را منتشر خواهيم کرد. يکي از اين آثار آلبوم تصويري «خداوندان اسرار» با صداي «همايون شجريان» است و به صورت صوتي و تصويري در يک پکيج منتشر مي‌شود. آلبوم «گردش جام» شامل سنتورنوازي آقاي رادفر ، مجموعه «بر مدار زمان» شامل تنبک‌نوازي آقاي فرهاد صفري و مجموعه «کلاژ» اثر «مهيار طريحي» از جمله کارهاي بي‌کلامي هستند که در دست انتشار داريم.
آلبوم کوارتت گيتار کلاسيک اثر خانم «لاله يوسفيان» هم يکي ديگر از آثار مجموعه ما است. آلبوم «در حلقه رندان» آقاي «کريم خاوري» را هم داريم. اين کارها آماده هستند و به زودي منتشر مي‌شوند.

آخرين آلبوم با صداي خسرو شکيبايي

مجموعه‌هايي را داريم که در حال آماده‌سازي آنها هستيم و تا دي يا بهمن به بازار عرضه مي‌شوند. از جمله مجموعه «مسافر» با صداي زنده‌ياد «خسرو شکيبايي» که آخرين آلبوم با صداي ايشان است و تا کنون منتشر نشده است. آلبوم «آبي» اثر گروهي به نام «کاغذ رنگي» را هم آماده خواهيم کرد که همگي نوجوان هستند و همخواني مي‌کنند و ساز مي‌زنند و اتفاق جديدي در موسيقي است. آلبوم تصويري گروه «ليان» به سرپرستي «محسن شريفيان» را هم در دست انتشار داريم. اين مجموعه تخصصي است و به نوعي فرهنگ بوشهر و اماکن تاريخي و موسيقي آن استان را معرفي مي‌کند. آلبوم موسيقي الکترونيک «اشکان صديق آذر» را هم در دست انتشار داريم که اين هم مجموعه خوبي است. به غير از اين مجموعه‌ها انتشار آلبوم جديد گروه «سون» و «محمد عليزاده» را هم در برنامه داريم.»

و اما آلبوم محمد عليزاده

او سپس درباره آلبوم محمد عليزاده اعلام کرد: «تمامي مراحل توليد آلبوم محمد عليزاده به پايان رسيده است. مجوز اشعار اين آلبوم صادر شده و موسيقي کار اين هفته تحويل ارشاد داده مي‌شود و به محض صدور مجوز، روند توليد و تکثير آغاز خواهد شد. فکر مي‌کنم توليد هم حدوداً 25 روز طول بکشد و در قالب ولت و قاب شيشه‌اي به بازار عرضه خواهيم کرد.»
«آلبوم جديد محمد عليزاده خيلي متفاوت است و قطعاتش همگي به روز هستند. فضاي موسيقي با زمان آلبوم «دلت با منه» تغيير کرده و خدا را شکر او توانسته خودش را در اين مسير جلو ببرد و فکر مي‌کنم با انتشار آلبوم جديد محمد عليزاده مخاطبانش دو برابر شوند. همان محمد عليزاده را در اين آلبوم داريم و مي‌شنويم ولي کارهايش خاص‌تر و متفاوت‌تر شده‌اند. محمد در همان راه قبل قرار دارد ولي‌ به‌روزتر است و فکر مي‌کنم نتيجه خيلي خوبي از اين مجموعه حاصل شود. حقيقتاً دو سال است که روي اين آلبوم زمان گذاشته و از بين بيست قطعه، آثاري که در آلبومش مي‌شنويد را انتخاب کرديم.»

حسين‌خاني در پاسخ به سوال ما مبني بر زمان انتشار اين آلبوم گفت: «سعي مي‌کنيم نهايتاً آلبوم را تا دي‌ماه برسانيم. البته قبلاً اعلام کرده بودم که شايد اين آلبوم در روز تولد محمد عليزاده منتشر شود اما به محض اينکه آماده شود کار را عرضه مي‌کنيم و تا 23 دي که روز تولدش است صبر نخواهيم کرد. اگر مراحل صدور مجوز زود به پايان برسد که تا اوايل دي‌ماه اين اثر در بازار خواهد بود اما اگر مثلاً 15 دي‌، آلبوم آماده شود چند روز صبر مي‌کنيم تا در روز تولد محمد عليزاده کار نشر را انجام دهيم. پس از آلبوم هم چند کنسرت ديگر در تهران خواهيم داشت و تور اجراهاي زنده او وارد فاز جديدي مي‌شود. البته با توجه به روند خوب فروش بليت‌هاي کنسرت 19 و 20 آذرماه او احتمال تمديد اين اجراها براي يک يا دو روز ديگر وجود دارد. در کنسرت پاييزي محمد عليزاده قطعاتي از آلبوم جديد اجرا مي‌شوند ولي هنوز قطعي نشده که چند اثر از اين مجموعه رونمايي شود. به محض اتمام کارهاي نهايي مسترينگ تعداد قطعاتي که از آلبوم جديد در اين کنسرت اجرا خواهند شد مشخص مي‌شود.»

گروه سون در استانبول

او درباره گروه سون و آلبومش هم گفت: «آلبوم گروه سون هم تقريباً بسته شده و چند روزي است که در استانبول هستند و به دليل حساسيتي که دارند ضبط سازهاي آکوستيک را در آنجا انجام مي‌دهند. شعرهاي قطعي آلبوم گروه سون به ارشاد ارائه شده‌اند و پيش‌بيني مي‌کنيم که اين آلبوم هم احتمالاً تا پايان ماه دي منتشر شود.»

گلايه از کپي هاي غيرمجاز

صدرالدين حسين‌خاني نهايتاً اعلام کرد: «با تمام توان در حال کار هستيم اما فضاي موسيقي خوب نيست. حمايتي از موسيقي انجام نمي‌شود. آلبوم‌هايي که منتشر مي‌شوند فروشي ندارند و بلافاصله کپي مي‌شوند. خواهش من از دست‌اندرکاران اين است که به فکر شرکت‌هاي فرهنگي هنري و هنرمندان باشند. چون فرق نمي‌کند و همه ما به صورت زنجيروار به هم متصل هستيم. زماني که سرمايه‌گذاري روي يک آلبوم بازگشتي ندارد قطعاً ادامه کار را سخت مي‌کند. خود شما هم در جريان هستيد و مي‌دانيد که فروش آلبوم‌ها بسيار ناچيز شده و بازگشت سرمايه نداريم. تنها رسانه ما شما هستيد و به گوش مسئولان برسانيد که به فکر شرکت‌هاي فرهنگي هنري باشند. بعضي‌ها به راحتي در فضاي غيرمجاز کار مي‌کنند اما فعاليت و انتشار مجاز آلبوم‌ها با مشکلاتي مواجه است که جاي بحث دارد.»




منبع : musicema.com




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آهنگ «بهت قول ميدم» محسن يگانه رکود زد + حاشيه هاي آن

زندگي عاشقانه ادل پس از 7 سال به پايان رسيد! + عکس همسر و فرزند

ناگفته هايي از زندگي التون جان، يکي از موفق ترين خواننده هاي موسيقي + عکس

راجر واترز به مدونا: در تل آويو کنسرت اجرا نکن!

دختر 18 ساله اي که موسيقي آمريکا را ترکاند!! + عکس

کدام موسيقي دانان در سال 2019 بيشترين درآمد را داشتند؟ + عکس

گزارش و عکس هاي کنسرت کيهان کلهر

جنجال ها و حواشي موسيقي ايران در سال 97

خواننده هايي که در سال گذشته حال مردم را خوب کردند

از حميد هيراد تا همايون شجريان: چهره هاي خبرساز موسيقي در سال 97

پرطرفدارترين آهنگ هاي موسيقي پاپ در سال 97

ممنوع الکار شدن يک خواننده به دليل حرکات عجيب و مهيج روي صحنه!

صد خواننده برتر تاريخ موسيقي به انتخاب مجله رولينگ استون

مراسم رونمايي آلبوم «آرش کمانگير» شهرام ناظري + عکس

حاشيه ها و انتقادها از جشنواره موسيقي فجر/ وقتي داد رضا صادقي هم درآمد!!

شکست عشقي، آزار جنسي، بيماري ها و تمام رازهاي تلخ زندگي ليدي گاگا

دو برادر خواننده که در خانواده ناشنوا بزرگ شدند + عکس

توضيحات حميد عسکري درباره خواننده زن در کنسرت جنجالي اش + عکس

از شکيرا تا ادل، خوش صداترين ستاره هاي زن دنيا + عکس

جنجال آهنگ گروهي که حتي نام خودش را غلط تلفظ مي‌کند

عکس هاي ديدني و قديمي از محمدرضا شجريان که تا بحال نديده بوديد!

برندگان جشن «موسيقي ما» با حضور چهره هاي سرشناس

گفتگو با پري زنگنه؛ بانوي اپراي ايران

آلبوم هاي جديد خواننده ها، از حامد همايون تا احسان خواجه اميري

گروه چاووش؛ اولين گروه موسيقي زيرزميني ايران

سازهايي که با ياد استاد شجريان به نمايش درآمدند + عکس

بازگشت گروه دخترانه «اسپايس گرلز» بدون «ويکتوريا بکهام»

تعظيم سالار عقيلي به صبوري و متانت زلزله‌زدگان کرمانشاه

محمدرضا فروتن، هانيه توسلي و ابوالفضل پورعرب در يک اُپرا + عکس

خواننده‌اي که 8 سال اجازه کار نداشت و ممنوع‌الفعاليت بود

مهم‌ترين کنسرت‌هاي آذر 97 از محسن ابراهيم زاده تا بهنام باني و ماکان بند

خواننده پرتناقض که بعد عاشق شدن هنر را فراموش کرد!

ناگفته هايي جذاب از خواننده جوان و خوش‌آتيه + عکس

فعاليت هنري همايون شجريان از ابتدا تا امروز

همه چيز درباره الويس، مرده پر درآمد

گران‌ترين ساز جهان چه سازي است و از کجا آمده است؟

مصاحبه بي‌بي‌سي با امير تتلو و داغ شدن تتليتي ها!

آهنگ «بارون» را با صداي محمدرضا گلزار بشنويد

نقد و بررسي آلبوم «ابراهيم» محسن چاوشي

فريدون فروغي؛ خواننده‌اي که 17 سال پيش دِق کرد و مُرد!

پرفروش هاي موسيقي ايران بعد از انقلاب/از دهاتي شادمهر تا اصفهاني

خواننده‌اي که زود گل کرد و زود پژمرد + فيلم

بهترين و خاطره‌انگيز‌ترين خواننده‌هاي عرب‌ را بشناسيد + تصاوير

گفتگو با زيباروي خوش صداي افغان، مقيم کانادا

شجريان از نگاه خودش! شجريان از نگاه ديگران!

خاطره خواندني خواننده مشهور از استاد شجريان

«پيکلاويه»: گروه ايراني راک انگليسي! + تصاوير

خواننده‌هايي که سابقه انتشار قطعات عاشورايي داشته‌اند

شهريار قنبري، ترانه سرايي که شعر نفس کشيدن تنها کارش بود

نواي کمانچه کيهان کلهر روح بشري را تصاحب کرد + عکس