آخرین اخبار

چگونه در سايت هاي همسريابي، همسر ايده آل ام را پيدا کنم؟ روابط عاطفي

چگونه در سايت هاي همسريابي، همسر ايده آل ام را پيدا کنم؟

  بزرگنمايي:

چه خبر - سايتهاي دوستيابي و همسريابي آنلاين؛ آري يا نه ؟

مطالعات نشان مي دهد که سريعترين طبقه بندي درحال رشد در سرويسهاي دوستيابي آنلاين در بخش بزرگسالان قرار دارد . مسن ترها چه زن و چه مرد ، به دنبال افرادي براي مصاحبت، فرار از تنهايي و يا حتي پيدا کردن جفتي مناسب براي ادامه زندگي هستند؛ اين مي تواند خوب باشد اما بهتر است با احتياط وارد شويد . در اين باره بستن چشم به روي اين مسئله جلوي وجود اينگونه سايتها را نمي گيرد . البته مي توان با کمي احتياط در اين سايتها عضو شد. در زير، بعضي از راههاي موثر، و نيز برخي احتياط ها براي يک دستيابي آنلاين موفق در اينگونه سايتها آورده شده است :

شما بايد هميشه آماده " يک زمان مناسب " باشيد

قبل از اينکه يک رابطه سالم براي خود پيدا کنيد، بايد براي تعيين زمان مناسب آن آماده باشيد . اگر هنوز درگير صدمه ها و آسيب هاي ناشي از يک رابطه تمام نشده و يا تازه تمام شده هستيد در جستجوي فرد ديگري نباشيد چون جواب نمي دهد .
قبل از اينکه دل به دريا بزنيد نياز داريد تا رک و صريح باشيد. احساس مثبتي داشته و آماده باشيد تا يک ماجراي تازه را شروع کنيد . هيچ گاه براي پايان دادن دردهاي رابطه گذشته خود ، وارد يک فاز آشنايي نشويد چون ملاقات درستي از نظر وضعيت ذهني، نخواهيد داشت . بدتر از آن اينکه ممکن است فرد تازه وارد ، يک احساس ترحم و دلسوزي نسبت به شما پيدا کرده و احساس او يک احساس علاقه واقعي نباشد.

در جستجوي بهترين سايت باشيد

اگر در ذهن خود ، تنها علاقه داريد براي سرگرمي ، وارد اينگونه سايتها شويد خواهش ميکنم اين خيز را برنداريد تا کمي سرگرم شويد ؛ چون گزارشات منفي زيادي در باره اين گونه سايتها دست به دست مي چرخد و در رسانه ها موجود است . حداقل در جستجوي بهترين سايت آنلاين باشيد ؛ سايتي که شما بايد براي ورود به آن ، هزينه اي پرداخت کنيد ؛ ميدانيد چرا ؟ چون اگر ورود به سايتي در دسترس همگان و رايگان باشد ، شما ممکن است با هويت جعلي افراد و تنها بر اساس ذهنيت آنها ، روبرو شويد. اگر در سايتي و براي ورود و ثبت نام ، هزينه بخواهند ، بطور قطع در مورد ورود و پرداخت هاي او توسط کارت اعتباري اش ، حساسيت ها و سختگيريهايي خواهد شد که قابل پيگيري ميباشد . مطمئن باشيد ناشناس ماندن ، هيچگاه شانس خوبي به شما نخواهد داد .

دوستان خود را نيز درگير ورود خود کنيد

اگر چنانچه هنوز تجربه کافي در مورد افراد و اينگونه سايتها نداريد بهتر است با دوستان صميمي و راستين خود مشورت کنيد . آنها مي توانند در هنگام ثبت نام کمک کنند تا محتويات پروفايل شما بدرستي گنجانده و ذخيره شوند . دوستان شما مي توانند ياري تان کنند تا عکس مناسبي براي صفحه شخصي خود انتخاب کنيد ؛ فرمهاي مربوطه را بدرستي پر کرده و اطلاعات ديگري مثل سرگرميها و ديگر علايق خود را نيز به سايت بدهيد . آنگاه اجازه دهيد تا دوست صميمي شما ، مروري بر پروفايل شما داشته باشد و سپس آن را ذخيره کنيد .

بطور کامل شفاف سازي کنيد

هنگام پاسخ دادن به سوالات فرمهاي مخصوص در اين سايتها ، تلاش کنيد تا به دقت در باره انتخابهايتان توضيح دهيد . برخي سايتها ممکن است اطلاعاتي از شما بخواهند که هيچ ربطي به انگيزه شما براي ورود به آن ، نداشته باشد . دادن پاسخهاي طولاني ممکن است شانس شما را براي رسيدن به آنچه در سر داريد ، از شما بگيرد ؛ پس يکراست برويد سر اصل مطلب و خصوصياتي که دوست داريد و يا آنهايي را که دوست نداريد ، بنويسيد . درباره آنچه دوست داريد ، تآکيد داشته باشيد ؛ بطور مثال داشتن تحصيلات بالا و يا داشتن خانه ...البته فکر ميکنم عدم استعمال دخانيات ، نداشتن سوءپيشينه ، داشتن سلامت روان و داشتن يک کار مشخص بايد مهمتر باشد ؛ نظر شما چيست ؟

هنگامي که سرگرم تهيه پروفايل خود هستيد از نوشتن هر گونه شوخي و ابتذال خودداري کنيد

بطور معمول ، آنچه افراد درباره خود مي نويسند ممکن است اصالت آنها را به تصوير نکشد. چنانچه واقعيات را درباره خود بنويسيد اين مسئله مي تواند به کساني که دوست دارند با شما بيشتر آشنا شوند و يا در مورد سرگرمي هايتان بدانند کمک زيادي بکند . البته اين خوب است که شما تجربيات و يا سرگرمي هاي معمولي هم داشته باشيد؛ اما مطمئن شويد که در مورد اين سرگرميها طوري شرح دهيد که در عين واقعيت داشتن ، ارزشها و اصالت شما را نسبت به ديگر کساني که همين سرگرميها را دارند مشخص سازد . چون آنچه درباره خود مي نويسيد اهداف و انتخابهايتان را در زندگي به تصوير مي کشد و همين کار شما را از ديگران متمايز مي سازد.

احتياط کنيد تا يک رابطه سالم داشته باشيد

چنانچه در سنين نوجواني و جواني هستيد ، صرف نظر از اينکه شما به ملاقات کسي مي رويد يا کسي به ملاقات شما مي آيد ، مراقب باشيد . ابتدا سعي کنيد تا فقط شماره همراه خود را براي تماس به او بدهيد ؛ چون اگر شماره منزل خود را به او بدهيد ، ممکن است از اين طريق آدرس منزل شما را نيز پيدا کند .
مي خواهيد به ملاقات رودررو برويد ؟ بسيار خوب يک مکان عمومي را براي اولين ملاقات خود انتخاب کنيد . معمولآ کافي شاپ ها و رستورانها محل ايده آلي هستند . اجازه ندهيد تا اولين ملاقات شما هر جايي باشد ؛ چه توسط اتومبيل شخصي خود به محل قرار رفته و چه با اتومبيل فرد ملاقات کننده ، در هر مکان قرار ملاقات نگذاريد . البته تا زماني که مطمئن شويد آنچه اين فرد در باره خودش ميگويد درست است و يا از آن بهتر ديگر او را ميشناسيد . افراد معمولآ به راحتي به ديگران اعتماد کرده و برداشت خوبي در باره آنچه مي شنوند دارند . اما به ياد داشته باشيد که " احتياط بهتر از اعتماد است " ، بخصوص در اولين ملاقات ها زيرا ممکن است در انتها با تجربيات بدي از يکديگر خداحافظي کنيد.

صبور باشيد

سايتهاي دوستيابي و همسريابي آنلاين اين حسن را دارند که به شما کمک مي کنند تا افراد جديدي را ملاقات کنيد که ممکن نبود هيچگاه و در حالتهاي ديگر او را بشناسيد . البته اينگونه سايتها در کشور ما زياد جواب نمي دهد .
به ياد داشته باشيد شما در ملاقات ، با کسي روبرو خواهيد شد که چيزي درباره خود و زندگي داخليش نمي دانيد . ممکن است آنچه در مورد خودشان مي گويند ، راستين و يا صادقانه نباشد و البته کسي هم براي تضمين آنچه ميگويند ، وجود ندارد .
در بسياري از موضوعات جدي و بطور اتوماتيک " اعتماد " گنجانده شده است و مسئله اصلي بسياري از کساني که صادقانه در مورد خود صحبت نمي کنند همين است : " عدم اطمينان و يا نداشتن اعتماد کافي " . حتي زماني که با فردي در اين سايتها آشنا شده و ملاقات رودررو نيز داشته باشيد ، ممکن است زمان ، لازم باشد تا آنها را به درستي بشناسيد و مطمئن شويد که آنچه ادعا ميکنند حقيقي است . پس زمان لازم را انتخاب کرده و صبور باشيد . مهم نيست چقدر در باره ادعايشان بي ريا هستند ؛ بالاخره آنها را با صرف زمان لازم خواهيد شناخت .
شما بايد درباره آنچه انتظار داريد بخصوص در اولين ملاقات صادق باشيد . دانش آن چه که يک ملاقات لازم دارد و دانش اين که شما به راستي در جستجوي چه چيزي هستيد ، يک راهنماي خوب براي تنظيم مرزبندي شما در اين رابطه است .
برخي افراد بسيار خوش شانس هستند که بلافاصله پس از ثبت نام فرد مورد علاقه خود را پيدا مي کنند؛ اما اين تجربه همه نيست . ممکن است ملاقاتهاي متعدد و زمانهاي طولاني تر را بطلبد. شما قطعآ فرد مناسب و شايسته را در زندگي خود خواهيد يافت و اين اندکي به زمان و اندکي به تلاش شما بستگي دارد؛ چه در داخل سايتهاي دوست يابي و همسريابي آنلاين و چه بدون آن .

ترجمه : سيما آزاد فلاح / کارشناس روانشناسي




منبع: سيمرغ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟