آخرین اخبار

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال :اگر خلافي در زمان من بود، اعدامم کنيد استقلال

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال :اگر خلافي در زمان من بود، اعدامم کنيد

  بزرگنمايي:

چه خبر - فتح‌الله‌زاده: هنوز من مديرعامل استقلال هستم!

علي فتح‌الله‌زاده با حضور در برنامه نود در مورد بدهي سنگيني که براي اين باشگاه برجاي گذاشت و رفت، اظهار کرد: در چند سالي که در استقلال نبوديم اول گفتند 90 تا 130 ميليارد تومان بدهي داريم الان شده است 86 ميليارد تومان؛ آدمي که دروغ مي‌گويد و راست حرف مي‌زند کنار هم هستند و اظهاراتي به ميان مي‌آورند که درست نيست.او ادامه داد: تمام بدهي باشگاه استقلال را وقتي تحويل دادم 27 ميليارد تومان بود نه 86 ميليارد تومان ولي آن زمان 25 ميليارد تومان بدهي مالياتي از گذشته تا آن زمان داشتيم که بايد به آن مبلغ اضافه کرد و براي بنده نبود اما بنده ورزشگاهي ساختم که 150 ميليارد تومان قيمت آن است؛ 37 هزار متر مربع در بلوار فردوس تهران زمين اين ورزشگاه استقلال است.

فتح‌الله‌زاده يادآور شد: تمام هزينه‌هاي يک فصل جامي است که آخر فصل به دست تيمي مي‌رسد؛ در شرق آسيا باشگاه‌ها از حق پخش تلويزيوني درآمدزايي مي‌کنند اما در ايران اينطور نيست؛ 27 ميليارد توماني که ما بدهي گذاشتيم بخشي براي گذشته و مقداري براي بنده بود که جلسه گذاشتيم و قرار شد وزارت ورزش به ما هم کمک کند؛ از 24 ميليارد تومان 16 ميليارد تومان بنده درآمدزايي کردم، يعني 4 ميليارد بيشتر از چيزي که قرار بود آورده داشته باشم اما وزارت ورزش 12 ميليارد تومان را براي ما نياورد.

مديرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران با بيان اينکه تمام اموال ما توقيف شده است، گفت: سه سال است از باشگاه رفتم اما هنوز مدير عامل باشگاه بنده هستم چون در ثبت شرکت‌ها اسم بنده است؛ هزينه‌ها الان با مديران ديگري انجام مي‌شود ولي مديرعامل من هستم! به من حتي دسته چک هم نمي‌دهند.

او در مورد انتقادات افشارزاده مديرعامل سابق باشگاه استقلال از او و بدهي‌هايي که بر جاي گذاشته است، اظهار کرد: ما براي خرج 24 ميليارد تومان آن زمان ريال به ريال سند داريم و الکي خرج نشده است.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: متاسفانه در بعضي دولت‌ها رفيق بازي کرديم؛ مثلا با بعضي‌ها که رفيق بودند 90 درصد کمک کردند اما به ما فقط 15 درصد مي‌دادند و مي‌گفتند بايد قهرمان آسيا شويد؛ اين مسائل متاسفانه وجود داشت و شايد گفتنش براي من گران تمام شود.

او ابراز کرد: من آپارتمان باشگاه استقلال تهران را درست کردم و تحويل آقاي افشارزاده دادم که نزديک يک ميليارد تومان قيمت دارد و اسنادش موجود است؛ يک آپارتمان ديگر هم وجود داشت که براي پرداخت مطالبات فروخته شد؛ قرار شد براي دادن بدهي‌ها يک آپارتمان به آقاي منتظري و يکي ديگر به آقاي تيموريان داده شود.

مديرعامل سابق باشگاه استقلال تهران تصريح کرد: قانون براي بنده که مديرعامل بودم تصميم هيأت مديره است و اگر بگويند اسپانسر فصل بعد را مي‌توانم امسال بگيرم مي‌توانم اين کار را انجام دهم و غير قانوني نخواهد بود.

فتح‌الله‌زاده اضافه کرد: کارهاي غير اخلاقه‌اي را دوستان انجام دادند و گفتند چرا پول‌ها را به حساب خزانه نريختيم که بنده به دادگاه رفتم و تبرئه شدم؛ آقايان از هول حليم در ديگ افتادند و اشتباه کردند؛ يکي ديگر را پيدا کنند. او اظهار کرد: يک نفر اگر کوچکترين خلافي از ما ديده است ما را اعدام کند.

* فتح‌الله‌زاده در ادامه صحبت‌هاي خود گفت: بايد دخل و خرج‌ها يکي شود که زمان ما اينطور نبود ولي الان است؛ ما 27 ميليارد تومان بدهي گذاشتيم که در آن ماليات‌هاي بازيکنان و اسپانسرهايمان نيز وجود دارد.

او تصريح کرد: من 12 سال کار کردم ولي حقوق، پاداش، هزينه سفر، تلفن و ... نگرفتم؛ بايد به ما حمله کنند؟ به آنهايي که مي‌خورند و مي‌برند انتقاد شود نه به ما؛ آن زمان که بازيکن مي‌گرفتيم يک ميليون اما مي‌فروختيم 400 ميليون تومان کسي گفت پنج درصد براي فتح‌الله‌زاده؟ ؛ اگر ممنوع الخروج هستم براي بدهي‌هايي که براي دولت است، پس جايي که پول آوردم هم به بنده بدهند.

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال تهران تاکيد کرد: کسي که مديرعامل باشگاه استقلال مي‌شود مگر نمي‌بيند بدهي است؟ اين مسووليت را قبول نکند؛ من اعلام مي‌کنم 5 يا 6 سال باشگاه استقلال را به من بدهند و هيأت مديره را من انتخاب کنم ولي تمام بدهي‌ها را صفر خواهم کرد؛ وثيقه و ضمانت‌نامه هم مي‌گذارم.

فتح‌الله‌زاده با اشاره به روند خصوصي‌سازي باشگاه‌ها گفت: مگر نمي‌گويند پول بيت‌المال در اين تيم‌ها است؟ پس چرا دولت خصوصي‌سازي نمي‌کند؟

فتح‌الله‌زاده با بيان اينکه 20 سال پيش برخي نقل و انتقالات را انجام دادم و درآمدزايي کردم، گفت: وظيفه من تحويل دادن اسناد به مديرعامل بعدي استقلال است و رسيد آن را دارم؛ روزي که به باشگاه استقلال رفتم حساب‌ها بسته بود؛ زماني که پاشازاده را فروختم با چمدان پول را جابجا مي‌کردم نه اينکه مثل الان از طريق بانک انجام شود ولي با اين حال سندش هم است.

او ادامه داد: بنده اسناد 20 سال قبل را هم دارم ولي به چه درد مي‌خورد؟ رئيس مجمع وقت و بازرس هم آن را امضاء کرده است ولي افرادي که اخيرا مديرعامل باشگاه بودند هم مدارک‌شان را بفرستند؛ اصلا من را براي چه برداشتند؟ گفتند چون 24 ميليارد خرج کردم و زياد است؛.

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال تهران اضافه کرد: موقعي که چک شخصي دادم باشگاه دولتي نبود؛ يک سال و نيم است که باشگاه خزانه‌داري دارد؛ براي مثال وقتي بازيکني مثل خسرو حيدري مي‌گيرم و مي‌گويد چک باشگاه را نمي‌گيرم و چک شخصي تو را مي‌خواهم و بعد من آن چک را در باشگاه ثبت مي‌کنم مقصر من هستم؟

فتح‌الله‌زاده با بيان اينکه بايد انتقادات منصفانه باشد، ابراز کرد: چطور براي من که دو بار در جام باشگاه‌هاي آسيا بودم 24 ميليارد تومان زياد است اما براي زمان آقاي افشارزاده که در آسيا نبود 35 ميليارد تومان زياد نيست؟

او با تاکيد بر اينکه پول‌شويي نکردم، گفت: کارهاي بنده مصداق پول‌شويي نيست؛ از نظر قانوني اساسنامه باشگاه استقلال مي‌گويد مديرعامل نظر هيأت مديره را بايد اجرايي کند؛ هيأت مديره من اجازه داد کارهايي انجام دهم و آنها نيز اعمال‌شان درست است چون آن زمان باشگاه استقلال دولتي نبود و الان سر و شکل پيدا کرده است.

مديرعامل اسبق باشگاه استقلال تهران تصريح کرد: من را وادار به بعضي حرف‌ها مي‌کنند؛ کل بودجه‌اي که براي کارمندان حقوق مي‌دادم 25 ميليون تومان بود اما حالا 5 برابر شده است و کسي حرفي نمي‌زند.

فتح‌الله‌زاده يادآور شد: وقتي از استقلال مي‌رفتم 300 هزار دلار به ساموئل بدهکار بوديم اما طي نامه به اين بازيکن گفتيم 200 هزار دلار از اي. اف. سي که طلب داريم بگير و ما هم 50 هزار دلار مي‌دهيم تا قراردادت صاف شود و مابقي را ببخش که او هم قبول کرد؛ بعد از من دو روز پس از آن يک نفر از باشگاه استقلال مي‌رود آن 200 هزار دلار را مي‌گيرد اما به ساموئل نمي‌دهد؛ انقدر شهامت ندارند درست حرفي را بزنند.

او با اشاره به اينکه در تمام سال‌ها تيمم در جام باشگاه‌هاي آسيا بود، گفت: يک جام حذفي، يک قهرماني ليگ برتر، سومي در رنکينگ آسيا، پنجاه و پنجمي جهان، صعود به نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا و ... در زمان بنده اتفاق افتاد و يک ورزشگاه ساختم اما اين مسائل را نمي‌بينند.

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال تهران ادامه داد: کدام پول مجيدي به باشگاه استقلال واريز شده است؟ رئيس مجمع و هيأت مديره باشگاه وجود دارد؟ آنها من را رها مي‌کنند؟

فتح‌الله‌زاده با بيان اينکه زمان بنده تيم در زمين تمريني اختصاصي استقلال کار خود را انجام مي‌داد، عنوان کرد: افرادي که جرات ندارند مستقيم حرف را روي آنتن نمي‌زنند؛ ما مثل مرد تمام سوالات را با سند جواب داديم اما عده‌اي که رو در رو نيستند و درغگو هستند فقط با پيامک به شما(فردوسي‌پور) حرفشان را مي‌زنند.

او اضافه کرد: از زماني که برعهده گرفتن ماليات توسط باشگاه ممنوع شد يک نفر را نگرفتم؛ هر کسي دارد رو کند؛ از وقتي آقاي تاج بخشنامه کرد نبايد پول ماليات را بدهيد يک مورد ماليات بازيکني را نگرفتم.

مديرعامل پيشين باشگاه استقلال تهران خطاب به فردوسي‌پور گفت: يک بار هم پيامک بگذاريد بگوييد دوست داريد چه کسي مديرعامل باشگاه استقلال شود؟

فتح‌الله‌زاده يادآور شد: شما فکر مي‌کنيد ديوان محاسبات، ديوان بازرسي و ... مسائل مالي باشگاه‌ها را نمي‌دانند اما اينطور نيست؛ در زمان من هيچ ابهامي وجود ندارد چون در اينصورت مي‌توانستند من را محاکمه کنند.

فتح‌الله‌زاده با بيان اينکه زحمت کشيدم تيمي را هفت بار قهرمان کردم، گفت: اگر در اين افتخارات خلافي کردم بگوييد؛ سازمان ليگ، فدراسيون فوتبال و اداره کل تربيت بدني استان تهران يک نسخه از قراردادها را دارند.

او ابراز کرد: ما شفاف کارمان را مي‌کرديم؛ وقتي آندو را 2 ميليارد تومان گرفتيم آن زمان اين بازيکن 6 ميليارد تومان قيمت داشت؛ ما 7-6 ستاره مي‌آورديم که 80-70 هزار تماشاگر به ورزشگاه مي‌آمدند و خوشحالي‌شان را به همراه داشت اما حالا چطور شده که 8-7 هزار نفر به ورزشگاه مي‌روند؟؛ اگر همين الان هم دوباره مديرعامل استقلال شوم بهترين بازيکنان را مي‌گيرم چون استقلال و پرسپوليس هميشه بايد قهرمان باشند.

منبع: ورزش سه



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قليان کشي مربي و بازيکنان در آکادمي باشگاه استقلال!

عصبانيت شفر از قليان کشيدن بازيکنان جوان استقلال

چرا استقلال مجبور شد فرشيد باقري را ببخشد؟!

سوتي عجيب مسئولان استقلال!

توضيح درباره جداي مهدي رحمتي و شفر از استقلال

اخراج بازيکن جنجال ساز استقلال از تيم تا پايان فصل

نقطه ضعف بزرگ الهلال مقابل استقلال

شوک به استقلال: فرشيد اسماعيلي بازي هاي استقلال را از دست داد

دردسر مجدد شفر؛ تمديد قرارداد با رحمتي يا حسيني

اعلام دلايل محروميت فرشيد باقري از درگيري تا کنايه به مديرعامل

بهترين خبر ممکن براي استقلال و هوادارانش

شايعه دوپينگ بازيکن استقلال

جنگ پنهان فرهاد مجيدي و قلعه نويي براي جانشيني شفر

عکس: شادي استقلالي ها پس از بردن سپاهان

علت سفر استقلال به اصفهان با اتوبوس

تنها راه بازگشت ستاره اخراجي استقلال؛ عذرخواهي رسمي

سفر سخت استقلال به اصفهان

پاداش 500 ميليون توماني به استقلالي ها

غول کشي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا؛ الهلال شکست خورد

آخرين خبر درباره بازيکنان اخراجي استقلال

راهکار استقلال براي بردن الهلال

بازيکن استقلال بازي با الهلال را از دست داد

اولتيماتوم مهم مديران استقلال به شفر

چراغ سبز مهدي رحمتي براي جدايي از استقلال

توضيح وريا غفوري درباره شايعه محروميتش در اينستاگرام! عکس

استقلال با يک لشکر غايب برابر الهلال!

تصميم مهدي رحمتي: آخر فصل از استقلال مي رود!

علت غيبت مهدي رحمتي در تمرين استقلال

مهدي رحمتي قهر کرد و رفت؛ مبهم شدن وضعيت رحمتي!

اخراج مهدي قائدي از استقلال بخاطر رفتار غيرحرفه اي

2 سورپرايز شفر در ديدار برابر سايپا

حمله تند پرويز مظلومي به فرشيد اسماعيلي!

لو رفتن علت کنار گذاشتن فرشيد باقري از استقلال

اختلاف پنهان در استقلال؛ منظور شفرچه کسي است؟

شفر پس از دربي چه گفت: قرار بود پاتوسي پنالتي را بزند

واکنش منشا به اجازه ندادن رحمتي و اسماعيلي!

شعار هواداران استقلال عليه مهدي رحمتي

نقش پررنگ مهدي رحمتي در شکست استقلال و خراب شدن پنالتي!!

فوري: شوک به استقلال؛ وريا غفوري دربي را از دست داد

مرد اول استقلال و مهره ويژه شفر در روز دربي

دردسر شيرين شفر براي دربي

تاکتيک شفر براي کم کردن فشار دربي از روي بازيکنانش

منشا روز چهارشنبه در کميته اخلاق؛ فردي که موهايم را کشيد هم احضار کنيد

رفتار معنادار شفر براي حمايت از منشا

پيش بازي الدحيل - استقلال؛ جنگ در قطر + ساعت بازي

شروع نااميدکننده استقلال در آسيا با يک شکست سنگين

ادعاي عجيب درباره پيشنهاد 9 ميلياردي به اللهيار صيادمنش

راي پرونده گادوين منشا صادر شد

سايه محروميت AFC بالاي سر استقلال

ارزان شدن قيمت بليت بازي استقلال و العين + قيمت جديد