آخرین اخبار

پژوي وحشت در تهران متوقف شد حوادث

پژوي وحشت در تهران متوقف شد

  بزرگنمايي:

چه خبر -

زورگيري دو سارق مسافربرنما با سلاح گرم

در ساعت 23 روز 27 مهرماه امسال فردي با مراجعه به کلانتري 171 مصطفي خميني اعلام کرد که توسط دو سرنشين يک دستگاه خودرو 206 سفيد رنگ مورد سرقت مسلحانه و همچنين آزار و اذيت قرار گرفته و سارقان وي را در تاريکي شب ، در اتوبان خليج فارس از ماشين پياده کرده و از محل متواري شده‌اند. در ادامه با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع سرقت مسلحانه و به دستور قاضي رحمتي ، رئيس شعبه 101 کيفري دادسراي عمومي و انقلاب شهر آفتاب، پرونده براي رسيدگي در اختيار اداره يکم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت و مالباخته پس از حضور در اداره يکم پليس آگاهي تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در ساعت 21 تاريخ27 مهرماه براي ارسال چند تخته فرش ، به پايانه مسافربري جنوب رفته و پس از تحويل کالا از ترمينال خارج و به قصد بازگشت به محل کارم در محدوده ميدان منيريه ، سوار يک دستگاه خودرو 206 سفيد رنگ شدم ؛ ابتدا قصد داشتم تا روي صندلي جلو بنشينم اما روي آن يک کارتن قرار داشت .

مالباخته در ادامه سخنانش ادامه داد: هنگام سوار شدن به صندلي عقب خودرو ، جوان ديگري نيز به عنوان مسافر در صندلي عقب نشسته بود ؛ کمتر از يک دقيقه از حرکت ماشين نگذشته بود که سرنشين صندلي عقب ، از پشت صندلي راننده اقدام به خارج کردن يک قبضه اسلحه کمري کرد و بعد با تهديد اسلحه به من گفت که سرم را پائين بياورم و در ادامه ، با تهديد يک قبضه چاقوي بزرگ ، اقدام به بستن دستان و چشمانم کرد. اين شخص در حالي‌که چاقو را زير گلويم گذاشته و فشار مي داد ، گوشي تلفن همراه ، عابربانک و رمز آن به همراه ساعت مچي و 380 هزار تومان وجه نقد مرا سرقت کرد اما با اين وجود به سرقت راضي نشد و در حاليکه پيش از آن و با تهديد اسلحه دستان و چشمانم را بسته بود ، مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و سرانجام در تاريکي شب ، آنها مرا در حاشيه اتوبان يادگار امام از ماشين پياده کرده و از محل دور شدند.

با آغاز رسيدگي پرونده، کارآگاهان اداره يکم پليس آگاهي با بررسي تراکنش مالي حساب هاي عابربانک مالباخته اطلاع پيدا کردند که سارقان با مراجعه به يکي از شعب بانکي در شهرستان واوان اقدام به برداشت تمامي وجوه نقد داخل حساب مالباخته کرده اند، در ادامه و با بررسي تصاوير به دست آمده از دوربين هاي مداربسته ، کارآگاهان موفق به شناسايي يکي از مجرمان سابقه دار به نام حميد . د متولد 1365 شدند .

با شناسايي دقيق تصوير حميد . د توسط مالباخته به عنوان سرنشين صندلي عقب خودرو 206 ، دستگيري وي در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و آنان با بهره گيري از اقدامات پليسي ، مخفيگاه و محل تردد حميد . د در رباط کريم را مورد شناسايي قرار دادند. برابر اطلاعات به دست آمده از تحقيقات نامحسوس پليسي، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که حميد يکي از افراد شرور و اراذل و اوباش منطقه خود نيز محسوب مي شود. سرانجام در ساعت 12:30 روز 23 آبان ماه حميد . د در حين تردد با يک دستگاه خودرو نيسان در شهرستان بهارستان دستگير و به اداره يکم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

حميد در همان تحقيقات اوليه صراحتا به انجام سرقت مسلحانه اعتراف و يکي از دوستانش به نام علي . الف، متولد 1374 را به عنوان راننده خودرو 206 سفيد رنگ معرفي کرد. پس از شناسايي علي به عنوان ديگر عضو سارقان مسافربرنماي مسلح و همچنين يکي از مجرمين سابقه دار در زمينه سرقت ، مخفيگاه وي در شهرستان واوان – منطقه سبزدشت شناسايي ، او نيز در مخفيگاهش دستگير و خودرو 206 سفيد رنگ به شماره انتظامي معلوم نيز که در سرقت‌ها مورد استفاده قرار گرفته بود در پارکينگ محل سکونت متهم شناسايي و توقيف شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع رساني پليس آگاهي پايتخت، سرهنگ کارآگاه حميد مکرم ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به کشف چندين دستگاه گوشي تلفن همراه متعلق به افراد غير ، کشف يک قبضه اسلحه کمري ، اعتراف صريح متهمان به ارتکاب سرقت مسلحانه از مالباخته ، سوابق متهمان در ارتکاب جرايم مرتبط با سرقت و به منظور شناسايي ديگر جرايم ارتکابي آنان و ساير شکات و مالباختگان ، دستور انتشار بدون پوشش تصاوير اين افراد از سوي رئيس شعبه 101 کيفري دادگاه عمومي و انقلاب شهر آفتاب صادر شده است.

وي از کليه شکات و مالباختگاني که موفق به شناسايي تصاوير متهمان شدند خواست تا براي پيگيري شکايات خود به نشاني اداره يکم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه کنند.

منبع: ايسنا



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت