آخرین اخبار

اين سارق را شناسايي کنيد و اموالتان را پس بگيريد+ عکس حوادث

اين سارق را شناسايي کنيد و اموالتان را پس بگيريد+ عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - کساني که خودروهاي مزدا 3 يا موتور سنگين آنها دزديده شده شناسايي کنندساعت 16:30، 21 مهرماه و از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 به کلانتري 126 تهرانپارس اعلام شد که يکي شهروندان ، خودرو مسروقه اش را محدوده ي تهرانپارس شناسايي و در حال حاضر در حال تعقيب خودرو مسروقه است. با اعلام خبر به کلانتري 126 تهرانپارس و با توجه به سارق بودن سرنشين خودرو، بلافاصله مأموران کلانتري 126 تهرانپارس از طريق تماس با مالباخته ( مالک خودرو ) اقدام به شناسايي محل دقيق تردد خودرو مسروقه مزدا 3 در خيابان 202 غربي تهرانپارس کرده و با حضور در اين خيابان و قبل از هرگونه اقدام احتمالي سرنشين خودرو مسروقه جهت فرار از محل، وي را دستگير و به کلانتري 126 تهرانپارس منتقل کردند.
با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع "سرقت خودرو" و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسراي ويژه سرقت، پرونده براي رسيدگي در اختيار پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. دزد عاشق موتور 1000 را شناسايي کنيددزد عاشق موتور 1000 را شناسايي کنيد
با ارجاع پرونده به پايگاه چهارم پليس آگاهي و در تحقيقات از صاحب خودرو مزدا 3 کشف شده ، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که خودرو کشف شده در ساعت 21 روز نوزدهم مهر در محدوده فلکه اول تهرانپارس سرقت شده است. در ادامه و با شناسايي هويت واقعي متهم به نام ميثم 27 ساله که در زمان دستگيري خودش را به نام جعلي ميلاد سعيديان معرفي کرده بود ، کارآگاهان با بررسي سوابق وي اطلاع پيدا کردند که وي يکي از مجرمان سابقه دار در زمينه ارتکاب جرايم مختلف در زمينه سرقت خودرو ، موادمخدر ، سرقت موتورسيکلت است ؛ همچنين در بررسي سوابق متهم مشخص شد که ميثم در سال 90 نيز به اتهام مشارکت در يک نزاع و درگيري منجر به جنايت دستگير و روانه زندان شده و آخرين سابقه دستگيري او اواخر آذرماه سال گذشته بود که به اتهام سرقت موتورسيکلت دستگير و مدتي را در زندان گذرانده بود.

با شناسايي ميثم به عنوان يکي از مجرمان سابقه دار و در بازرسي از مخفيگاه وي ، کارآگاهان موفق به کشف تعدادي از مدارک شناسايي متعلق به ساير خودروهاي مزدا 3 مسروقه اي شدند که متهم بنا بر اعترافاتش ، در طول چند ماه گذشته و در محدوده تهرانپارس ، آنها را سرقت کرده است.

با بهره گيري از اطلاعات بدست آمده از متهم ، کارآگاهان موفق به کشف بيش از 5 دستگاه خودرو مزدا 3 سرقت شده توسط متهم شدند. در بررسي سوابق خودروهاي کشف شده ، کارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ اطلاع پيدا کردند که از يکي از اين خودروها جهت سرقت موتورسيکلت هاي سنگين ( بالاي 250 سي سي ) استفاده شده است.

شاکي پرونده سرقت موتورسيکلت سنگيبن پس از حضور در پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: چندي پيش ، تصوير موتورسيکلت خود را به همراه آگهي فروش آن در سايت ديوار قرار داده بودم که پس از مدت کوتاهي شخصي با تلفن همراه من تماس گرفت و عنوان داشت که قصد خريد آن را دارد ؛ پس از توافق در خصوص قيمت موتورسيکلت ( 24 مليون تومان ) ، جواني به عنوان خريدار و با يک دستگاه خودرو مزدا 3 به در منزل ما مراجعه و پس از بازديد موتورسيکلت عنوان داشت که تا چند روز ديگر نسبت به تحويل پول خريد موتور اقدام خواهد کرد.

مالک موتورسيکلت مسروقه در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: 14 مرداد در زمان ورود به داخل پارکينگ مجتمع متوجه شدم که موتور سرقت شده است. با طرح شکايت در خصوص سرقت موتور و در بررسي تصاوير دوربين هاي مداربسته محدوده محل سکونتمان ، موفق به شناسايي همان جوان مدعي خريد موتورسيکلت خود شديم که در روز سرقت نيز با يک دستگاه خودرو مزدا 3 به محل زندگي ما مراجعه کرده است. در ادامه مشخص شد که خودرو مزدا 3 داخل تصاوير به دست آمده از دوربين هاي مداربسته نيز داراي سابقه ي سرقت است.

با توجه به اظهارات مالک خودرو و موتورسيکلت ، مواجه حضوري انجام و بلافاصله متهم مورد شناسايي قرار گرفت.

با شناسايي متهم پرونده توسط مالک موتورسيکلت مسروقه ، وي صراحتا به سرقت موتورسيکلت از داخل پارکينگ محل سکونت مالباخته اعتراف و در خصوص نحوه سرقت موتور نيز به کارآگاهان گفت: حدود يک سال پيش من خودم مالک همين موتورسيکلت بودم که به دليل اعتياد شديد به شيشه مجبور به فروش آن شدم تا اينکه چندي پيش ، در زمان جستجو در داخل سايت ديوار به صورت کاملا اتفاقي موفق به شناسايي تصوير موتورسيکلت خود شدم با توجه به اينکه کليد يدک موتورسيکلت را از قبل نزد خود داشتم ، طي تماس تلفني با فروشنده موتور به در خانه ي ايشان رفته و پس از رؤيت موتور و اطمينان از اينکه ، اين موتور همان موتورسيکلت سابق بنده است تصميم گرفتم تا در زماني مناسب نسبت به سرقت آن اقدام کنم.

متهم در ادامه اعترافاتش، با اشاره به انجام سرقت هاي مشابه موتورسيکلت هاي سنگين با استفاده از خودروهاي مزدا 3 مسروقه عنوان داشت: در يک فقره از سرقت ها نيز ، پس از شناسايي فروشنده موتور در شهرستان دماوند ، با يک دستگاه خودرو مزدا 3 مسروقه - که چند روز پيش از آن اقدام به سرقت آن در منطقه تهرانپارس کرده بودم – به اين شهرستان رفته و در زمان بازديد موتورسيکلت ، سوئيچ خودرو مزدا 3 را در اختيار فروشنده ي موتور گذاشته و از او خواستم تا به بهانه اطمينان از سلامت موتوري موتور اجازه دهد تا با آن مقداري رانندگي کنم .فروشنده موتور نيز با اطمينان از اين موضوع که من واقعا خريدار هستم ، سوئيچ خودرو را امانت گرفت و موتور را براي دقايقي در اختيار من گذاشت. من نيز از همين فرصت استفاده کرده و پس از سرقت موتور ، به سرعت به تهران آمدم.

سرهنگ کارآگاه امير افراسيابي ، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ ، با اشاره به اعتياد شديد متهم به مصرف موادمخدر از نوع شيشه عنوان داشت:در ادامه رسيدگي به پرونده جرايم ارتکابي متهم ، تاکنون بيش از 10 دستگاه خودرو مزدا 3 سرقت شده که تعدادي از آنها در مناطق حاشيه اي شهر تهران توسط متهم رها شده بودند ، کشف و به مالکان آنها بازگردانده شده است.

سرهنگ افراسيابي ، در پايان اين خبر عنوان داشت : در بررسي سوابق خودروهاي مزدا 3 سرقتي شناسايي شده و اطلاع رساني قبلي در پرونده ، تعداد ديگري از شکات و مالباختگان شناسايي و پس از مراجعه به پايگاه چهارم پليس آگاهي و مواجه حضوري با متهم صراحتا وي را مورد شناسايي قرار دادند لذا در ادامه رسيدگي به پرونده و براي شناسايي ديگر شکات و مالباختگاني که توسط متهم پرونده مورد سرقت ، کلاهبرداري و ... قرار گرفتند ، دستور انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي بازپرس پرونده صادر شده است. از تمامي شکات و مالباختگاني که موفق به شناسايي تصوير متهم شدند دعوت مي شود تا جهت پيگيري شکايات خود به نشاني پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ در سيدخندان – خيابان ابوذر غفاري – بالاتر از بيمارستان رسالت – جنب کلانتري 120 سيدخندان مراجعه کنند.



منبع: ميزان





ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

تنبيه معلم، دانش‌آموز را روانه بيمارستان کرد

باند دختر رزمي‌کار و همدستانش متلاشي شد

قتل همسر در ملاقات زندان

کشف 288کيلوگرم هروئين از کاميون ايراني در اروپا

حريق يک مدرسه در محمودآباد

اعتراف به همسرکشي بعـد از 55روز

عامل تبليغ خاص آرايشگاه زنانه دستگير شد

بازداشت معلم به اتهام کتک زدن دختر دانش‌آموز

تهديد به انتشار تصاوير دختر جوان توسط خواستگار

خودکشي پدر به خاطر اعتياد پسر

مرگ 7 دختر و پسر در ويلاي دماوند

سارق موبايل‌قاپ زمينگير شد

زلزله 5 ريشتري هرمزگان را لرزاند

جوان ايراني بعد از قتل از کانادا گريخت و برگشت

توضيح پليس کرمانشاه درباره برخورد با يک مجرم

قاتل کودک 11 ساله: خودم قرباني تجاوز هستم

حمله انتحاري به اتوبوس سپاه در سيستان و بلوچستان

سقوط هواپيماي فوق سبک در کاشمر

پسر 12 ساله خودش را حلق‌آويز کرد

فريب دختران با خودروي شاسي بلند و ويلا

دانش‌آموز متهم به قتل معلم در آستانه اجراي حکم

کشته شدن 6 سرباز پاکستاني در مرز ايران

انهدام باند سرقت «اقدس گاو باز»

تجاوز به دختران جوان به بهانه تست بازيگري

دستگيري 8 نفر در ارتباط با حادثه زاهدان

گردش ماليِ عجيب قاچاقچيان انسان در ايران

محاکمه جواني که دلال ارز را کشت

قاتل «سُلاله» اعدام شد

قتل زن صيغه‌اي به خاطر فحاشي به مادر شوهر

قتل در افغانستان، دستگيري در ايران

ضرب و شتم دانش‌آموز اين بار در اروميه

آمريکا، يک پيرمرد 70 ساله را اعدام کرد

وقوع زمين لرزه 7.1 ريشتري در پرو

قصاص، عاقبت قتل به خاطر ظرف شستن

دستگيري مرد شيطان‌صفت در نياوران

سقوط يک فروند بالگرد اورژانس با 4 سرنشين

اسامي شهداي حادثه سقوط بالگرد اعلام شد

مردي با کمک پسرش زن خود را تکه تکه کرد

تجاوز مرد ماساژور به 4 کودک

جوان 27 ساله همسر و دخترش را به قتل رساند

خودکشي دسته جمعي در مرکز ترک اعتياد هرمزگان

سرقت 3 ميلياردي توسط کارمند اخراجي شرکت

تجاوز، پايان شوم عشق اينستاگرامي

ماجراي ضرب و شتم يک زن در نمايندگي سايپا

سقوط مجدد يک جنگنده هندي در مرز پاکستان

حمله سگ‌هاي ولگرد به يک خانم در لواسان

سرقت 500 ميليوني راننده سرويس مدرسه

کلاهبرداري با عنوان آژانس و تور‌هاي گردشگري

دستگيري مزاحم اينستاگرامي دختر جوان

نقشه سرقت از جواهرفروشي سعادت‌آباد لو رفت