آخرین اخبار

10 شخص دردسر سازي که نبايد به برنامه هاي زنده تلويزيوني دعوت شوند تلويزيون

10 شخص دردسر سازي که نبايد به برنامه هاي زنده تلويزيوني دعوت شوند

  بزرگنمايي:

چه خبر - مهمانان حاشيه ساز تلويزيون

معمولا گاف در برنامه‌هاي زنده زياد اتفاق مي‌افتد، اما برخي‌ حرف‌هايي را به زبان مي‌آورند که نبايد در تلويزيون پخش شود.

مهمان‌هاي تلويزيوني در برنامه‌هاي گفتگو محور هميشه مي‌توانند از اصلي‌ترين فاکتورهاي جذابيت در ديده شدن يک برنامه تلويزيوني به‌حساب بيايند، طبيعتاً به همين ميزان هر اتفاق خارج از چارچوبي که حول محور مهمان يک برنامه تلويزيوني بيفتد مي‌تواند براي آن برنامه دردسرساز باشد. در اين گزارش سري به چهره‌هاي تلويزيوني‌ زديم که تجربه‌هاي مختلف در طول ساليان گذشته ثابت کرده است که دعوتشان در يک برنامه زنده مي‌تواند براي عوامل آن برنامه تلويزيوني خطرناک و دردسرساز باشد؛ مهمان‌هايي که برخي از آنها رفتارهاي غيرمعمول داشته‌اند، برخي ديگر حرف‌هاي خارج از چارچوب و نابجا زده‌اند و بعضي ديگر هرز گاهي لابه‌لاي داشتن صراحت لهجه در جملاتشان مرز باريک بين رک‌گويي را با رکيک گويي اشتباه گرفته‌اند.

اکبر عبدي

او يکي از حاشيه‌ساز ترين مهمان‌هاي چند سال اخير سيما بوده به‌گونه‌اي که کمتر برنامه‌سازي در تلويزيون وجود دارد که بعد از دعوت اين مهمان به برنامه‌اش از ترکش‌هاي کلامي اين بازيگر قديمي بي‌نصيب بماند. يکي از ويژگي‌هاي حضور اکبر عبدي در برنامه‌هاي سيما اين است که اين بازيگر قديمي از آنتن زنده براي زنده کردن چک‌هاي وصول نشده و بدهکاري‌هاي همکارانش استفاده مي‌کند به‌غيراز محمدرضا شريفي‌نيا که هميشه پاي ثابت گلايه‌ها و شکوائيه‌هاي اين بازيگر بوده است.
جديدترين جنجالي که به‌واسطه حضور اکبر عبدي در تلويزيون به پا شد حضور او در برنامه «خوشا شيراز» شبکه فارس بود که آقاي بازيگر اين بار در بين خاطراتش مسعود فراستي را موردعنايت قرارداد و از بدهکاري قديمي اين منتقد به خودش در سال‌هاي گذشته حرف زد و حتي از افشاي زندگي خانوادگي فراستي هم نگذشت و همه‌چيز را روي آنتن زنده براي مردم برملا کرد. به‌غيراز فراستي او پيش‌ازاين در يک برنامه تلويزيوني مسعود اطيابي را نيز مورد خطاب قرار دارد و از خوردن حقش توسط او پيش مردم شکايت کرد؛ اما حضور اکبر عبدي فقط به صحبت درباره بدهکاري‌هايش ختم نمي‌شود طوري که اگر سرچي در گوگل داشته باشيد برنامه‌هاي زيادي را خواهيد ديد که به خاطر صحبت‌هاي نابهنگام اين بازيگر خبرساز شده است يکي از آنها، صحبت‌هاي او درباره سفر حج او بود که واکنش‌هاي زيادي داشت و باعث دلخوري عرب‌زبان‌هاي زيادي در داخل و خارج کشور شد و کار را به‌جايي رساند که خود اکبر عبدي هم ضمن عذرخواهي از مردم عنوان کرد که خودش هم در جريان زنده‌بودن پخش برنامه نبوده است.

علي پروين

اگر کمي اهل فوتبال باشيد و حواشي بازي‌هاي اين مستطيل سبز را پيگيري کنيد به‌مرور زمان و با پيگيري اخبار در جريان ادبيات خاص و منحصربه‌فرد علي پروين قرار خواهيد گرفت براي همين کافي است نگاهي به دوران سرمربي‎گري اين ستاره قديمي در تيم پرسپوليس بيندازيد تا بينيد که تمام بازيکنان اين مربي در صورت نتيجه نگرفتن در 45 دقيقه اول به توصيه‌هاي فني آقاي پروين در رختکن اذعان داشتند به‌طوري‌که همين توصيه‌هاي فني بين دونيمه با ادبيات خاص علي پروين منجر به تغيير نتيجه و حتي برد تيم پرسپوليس مي‌شد. تا جايي که همين خصوصيات و همين ادبيات ويژه علي پروين در تمام اين سال‌ها باعث شده تا او در هيچ برنامه‌اي به‌صورت زنده حضور نداشته باشد و تهيه‌کننده‌ها ترجيح بدهند که با برنامه‌هاي ضبطي از حضور آقاي مربي مستفيض شوند و در دعوت او به برنامه‌هاي زنده ريسک نکنند.

مسعود فراستي

حضور مداوم و پيوسته او در قاب سيما باعث شده است که اين منتقد جنجالي و پرحاشيه نياز به معرفي نداشته باشد منتقدي که هميشه اظهارنظرهايش درباره آثار هنرمندان نه‌تنها شبيه به ادبيات ژورناليستي نبوده است که حتي در بيشتر مواقع به ادبيات کوچه و خياباني نيز پهلو زده است تا جايي که هميشه لحن اين منتقد خودش دستمايه منتقدين برنامه تلويزيوني «هفت» بوده است. از جنجالي‌ترين اظهارنظرهاي فراستي در طول چند سال گذشته مي‌توان به صحبت‌هاي او درباره «جرم» مسعود کيميايي و «دونده زمين» کمال تبريزي اشاره کرد که با واکنش‌هاي بسيار زيادي روبه‌رو شد؛ اما نکته جالب‌توجه درباره اين منتقد پرحاشيه اينجاست که از زمان پيدايش «هفت» تا به حال اين برنامه سه تيم سازنده مختلف را به خود ديده است که در بين همه اين تغيير و تحول‌ها اين تنها مسعود فراستي بوده است که با اقتدار در قاب زنده اين برنامه به کار خودش ادامه داده است.

محمد مايلي کهن

اما اين مربي هميشه شاکي را نيز مي‌شود به ليست مهمان‌هاي خطرناک براي دعوت در برنامه‌هاي تلويزيوني اضافه کرد براي آشنايي بيشتر با روحيات اين مربي قديمي کافي است نگاهي به بيانيه تند و تيز او در چندساله گذشته بيندازيد تا با الفاظ جديدي مثل گروهبان قند علي و گنده باقالي آشنا شويد اما اين لحن و ادبيات جناب مربي فقط به رسانه‌هاي مکتوب ختم نمي‌شود تا جايي که چشمه‌هايي از آن را مي‌توان در برنامه‌هاي زنده تلويزيوني نيز ديد که آخرين نمونه آن به برنامه «نود» مربوط مي‌شود، شبي که در آن محمد مايلي کهن عادل را با لفظ کي‌روشي پور خطاب کرد و با يک جمله تند و تيز مجري برنامه را موردعنايت قرارداد.

بهنوش بختياري

اگر کمي مصاحبه‌ها و کارهاي بهنوش بختياري را دنبال کرده باشيد متوجه خواهيد شد که اين بازيگر سينما و تلويزيون در ميان مردم به عنوان نمونه بارز يک فرد احساساتي شناخته مي‌شود تا جايي که همين احساسات غليظ خانم بازيگر در چند برنامه تلويزيوني کار دست او داده و بعضاً براي عوامل برنامه نيز دردسرساز بوده است.به عنوان مثال مي‌توان به حضور بهنوش بختياري در اختتاميه «ماه‌عسل» 92 اشاره کرد، برنامه‌اي که بختياري در آن به‌قدري منقلب شد که به گذشته تلخ و بي‌توجهي هايي که خانواده‌اش در دوران جواني نسبت به او داشته اعتراف کرد. اما آخرين نمونه آن به حضور او در برنامه زنده «سه ستاره» برمي گردد، بهنوش بختياري در اين برنامه هم مجدداً هيجان زده شد و در بين خاطره گويي‌هايش اعلام کرد که به خاطر زود رسيدن به برنامه به‌جاي تاکسي مجبور به گرفتن موتور شده است خاطره‌اي که تعريف کردن آن مجري برنامه را هم حسابي دستپاچه کرد.

مهدي توتونچي

مهدي توتونچي که برخلاف نمونه‌هاي بالا اين بار نه در قالب مهمان برنامه که در جايگاه مجري يک برنامه تلويزيوني با اجراي منحصر به‌ فردش از ريو توانست براي تلويزيون حادثه‌ساز باشد. تا جايي که اعلام خبر او و همکارانش درباره درگذشت احسان عليخاني روي آنتن زنده حسابي جنجال به پا کرد و بازتاب‌هاي زيادي داشت به‌قدري که اين بار برخلاف گذشته، اين شبکه‌هاي مجازي بودند که خبر اعلام‌شده در رسانه ملي را تکذيب کردند و براي مخاطبان دست به شفاف‌سازي زدند.

پرفسور کردواني

استاد کردواني در طول اين چندساله جزو کساني است که به‌ واسطه علم و تخصصش در زمينه کويرشناسي پاي ثابت برنامه‌هاي تلويزيوني است تا با لحن و ادبيات خودماني و شيرين برايمان از بحران بي‌آبي و طريقه درست مصرف توضيح دهد اما يکي از ويژگي‌هايي که باعث شد تا اين چهره ماندگار را در ليست مهمانان دردسرساز سيما بگذاريم غيرقابل‌پيش‌بيني بودن پرفسور کردواني است تا جايي که تجربه در يکي دو برنامه زنده ثابت کرده است که اگر پرفسور کردواني به شکل ناگهاني و بي هماهنگي حين پخش زنده، برنامه شما را ترک کرد نبايد زياد تعجب کنيد.

فرزاد حسني

او به‌خودي‌خود هميشه يکي از جنجالي‌ترين و پرحاشيه‌ترين مجري‌هاي تلويزيون بعد از انقلاب بوده است تا جايي که مصاحبه‌هاي پر سر و صداي او با مهمانش باعث شد که فرزاد حسني چيزي قريب به هشت سال در ممنوع‌التصويري به سر ببرد و حضورش در برنامه‌هاي زنده تلويزيوني به اجراي سالانه ويژه‌برنامه‌هاي تحويل سال محدود شود. اگر به دنبال مصداق‌هاي عيني از لحن و ادبيات فرزاد حسني روي آنتن زنده مي‌گرديد کافي است گفت‌وگو او با سردار رادان را به ياد بياوريد و همين اواخر نحوه برخوردش با مهمان برنامه «اکسير» را به خاطر داشته باشيد اتفاقاتي که هرکدامش هم براي فرزاد حسني و هم براي برنامه‌سازان تلويزيون تبعات زيادي داشت.

علي اصحابي

بااينکه حضور چندان پرشمار و متعددي در تلويزيون نداشته است اما در همين يکي دو برنامه‌اي که در برنامه‌هاي زنده تلويزيون حضور داشت، به‌قدر کفايت جنجالي و حاشيه‌ساز شده است براي همين اگر اسم علي اصحابي را در اينترنت سرچ کنيد يکي از اولين چيزهايي که قطعاً با آن روبه‌رو خواهيد شد اجراي به‌يادماندني و عجيب‌وغريب او در شبکه «شما» است، اجرايي که بيش‌ازپيش اسم اين خواننده را سر زبان‌ها انداخت.

اکبر ميثاقيان

شايد در طول يکي دو سال گذشته به خاطر حضور نداشتن اکبر ميثاقيان در ليگ برتر کمتر او را در قاب برنامه‌هاي سيما ديده باشيم اما نکته‌اي که درباره او وجود دارد اين است که اين شخصيت ورزشي هم جزو آن دسته از افرادي است که ادبيات و رفتارش هميشه دست‌مايه حواشي زيادي در رسانه‌ها بوده است که از جنجالي‌ترين آنها مي‌شود به حضور او دريکي از برنامه ورزشي اشاره کرد که جمله غيرقابل پخش و رکيک اين مربي روي آنتن زنده به مجري برنامه، مايه شگفتي شد.




منبع : yjc.ir




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بازيگران آينه عبرت/ از ممنوع الکاري تا شراکت با بابک زنجاني + عکس

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 2)

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 1)

نقد و بررسي قسمت اول فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت + عکس

سريال هاي رمضاني تلويزيون: از کشف حجاب تا دلدادگي + عکس

چگونه جان اسنو و دنريس در دنياي «بازي تاج و تخت فاميل» مي شوند؟

ترسناک ترين سريال ها، مختص عاشقان ترس و هيجان ! + عکس

سوالات مهم و بي جواب در مورد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت»

26 سريال برتر سال 2019 بر اساس آراي IMDB

رکود کريس آنجل در برنامه «عصر جديد» زده شد ولي داوران درک نکردند!!

حميد گودرزي: در جشنواره جام جم ناراحتي من به خاطر محمدرضا گلزار نبود!!

کدام بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» در فصل 8 بايد بميرند!!

معرفي سريال هاي جديد تلويزيون براي پخش در سال 98 + عکس

بازيگران «بازي تاج و تخت» روي فرش قرمز فصل 8 سريال

سانسور صحبت هاي جنجالي مهران مديري در ويژه برنامه دورهمي + فيلم

چالش هاي يلدا قشقايي بازيگر سريال «بر سر دوراهي»

تصميم جديد بهنوش بختياري در سال جديد براي حضور در فضاي مجازي

گفت و گو با حامد سريال «برسردوراهي» + عکس

دستمزد بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» براي هر فصل و سود خالص آنها

بچه داري و استراحت: برنامه رامبد جوان براي نوروز! + عکس

جزئيات برنامه هاي نوروز 98 تلويزيون: از خندوانه و دورهمي تا عصر جديد

سانسور کردن «ابي» در عصر جديد عليخاني!! + فيلم

گزارشي از پشت صحنه سريال «بر سر دوراهي» + عکس جديد

جنجال هاي جشنواره جام جم / از انصراف مديري تا حذف عادل!

عکس هاي جديد از سريال تلويزيوني «ستايش 3»

تريلر جديد فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت Game of Thrones

هر آنچه مي خواهيد درباره برنامه هاي نوروز تلويزيون 98 بدانيد

پوسترهاي فصل هشتم «بازي تاج و تخت» منتشر شد + عکس

جديدترين تصاوير از سريال خنده دار نوروزي «ن. خ» سعيد آقاخاني

سکانس هاي آزار دهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس

نگاهي به 3 سريال نوروزي «ن.خ»، «بر سر دوراهي» و «زوج و فرد»

سکانس هاي آزاردهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس (قسمت 2)

بهاره رهنما، اکبر عبدي و ارژنگ اميرفضلي در سريال نوروزي سال 98 + تصاوير

از دورهمي و خندوانه تا صداپيشگي شهاب حسيني: برنامه هاي نوروزي

اميرحسين مدرس مجري ويژه برنامه تحويل سال شبکه 4 شد

زمان و ساعت پخش سريال هاي نوروز 98 مشخص شد

ويژه برنامه هاي تحويل سال 98 و اسامي مجريان

برترين سريال هاي سال 2018 بر اساس رتبه بندي سايت IMDB + عکس

عکس ها و توضيحات مهراوه شريفي نيا از بازي در سريال نوروزي

متفاوت ترين نقشي که شهين تسليمي بازي کرده + عکس

پرمعناترين و فراموش نشدني ترين ديالوگ هاي سريال «بازي تاج و تخت»

اولين عکس هاي ميترا حجار در سريال نوروزي «بر سر دوراهي»

شرايط و هزينه هاي حضور ستاره ها در برنامه «پنج ستاره»

چرا علي ضياء و برنامه فرمول يک، متهم به ترويج همسرآزاري شد؟!

چرا سعيد آقاخاني اين نام عجيب را براي سريال نوروزي اش انتخاب کرد؟! + عکس

سحر قريشي، بهرام رادان و ميترا حجار در سريال «رقص روي شيشه»

سير تا پياز درباره شرکت کنندگان و شيوه راي دهي در مسابقه عصر جديد

عصر جديد احسان عليخاني، کپي ناشيانه از تلنت شوهاي غربي يا ايده ايي خلاقانه؟

فراخوان قسمت نوروزي «پايتخت» براي جذب يک بازيگر خردسال

با نبرد وينترفل، خونين ترين و بزرگترين نبرد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت» آشنا شويد(قسمت 2)