آخرین اخبار

چقدر بايد براي داشتن شکل و شمايل جديد خرج کنيم؟ اجتماعي

چقدر بايد براي داشتن شکل و شمايل جديد خرج کنيم؟

  بزرگنمايي:

چه خبر -

جراحي پلاستيکي راه چاره نيست

با 50 ميليون بناي کلنگي صورتتان را بکوبيد و از نو بسازيد!به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمي بايد لابه‌لاي کوچه‌پس‌کوچه‌هاي گذشته چرخ بزنيم، آلبوم عکس‌هايي را که تاريخ برايمان بر جاگذاشته ورق بزنيم. به عکس‌هاي دختران قاجاري و دلبرکان دربار ناصرالدين‌شاه برسيم و آرام‌آرام به زمان حال بياييم، به وقتي‌که قصه‌هاي شبانه‌مان شد «آينه جادويي ملکه سفيدبرفي» تا هرروز و هر شب جلوي آن بايستيم و از او بپرسيم که راستي راستي تا چه اندازه زيباييم؟! همين نگاه اجمالي به همه اين سال‌ها کافي است تا بفهميم که در طول اين چند سال چه قدر تعريفمان نسبت به «زيبايي» خودمان و اطرافيانمان دستخوش تغيير شده است حالا از کجا به کجا رسيده‌ايم اما در کش‌وقوس همين فرازوفرودها چندي پيش با رفت‌وآمد يکي از بازيگرهاي فيلم‌هاي مستهجن آن ور آبي براي جراحي زيبايي در ايران به سؤال مهمي‌رسيديم؛ اينکه چه بلايي بر سرمان آمده که حالا چهر ايده آل عده‌اي از ايراني‌ها حالا با چهره ايده آل بازيگران فيلم‌هاي مستهجن خارجي برابري مي‌کند؟ به همين بهانه در اين گزارش به سراغ قيمت و رقم‌هايي رفتيم که اين روزها بسياري از افراد به اميد رسيدن به سراب زيبايي خرج تغيير و تحول صورتشان مي‌کنند؛ تغيير و تحول‌هايي که اگر آن‌ها را کنار هم بگذاريد به شکل و شمايلي خواهيد رسيد که علي‌رغم قيمت‌هاي نجومي که بابتش صرف مي‌شود، چهره‌هايي چندان دل‌نشين نيستند.

ليفت صورت

اصولاً کاربرد ليفت صورت براي افرادي است که در سنين پيري و ميان‌سالي سير مي‌کنند. کاري که هدف از انجام دادن آن جوان‌سازي پوست براي کساني است که به اقتضاي سنشان چين‌وچروک قرار است مهمآن‌هميشگي اجزاي صورتان باشد؛ اما نکته غم‌انگيز ماجرا اينجاست که اگر بين کلينيک‌هاي زيبايي سرک بکشيد در بين مشتريان ميان‌سال براي ليفتينگ تک‌وتوک افراد جواني را هم پيدا خواهيد کرد که وسواس زيباتر شدن به جانشان افتاده است و دوست دارند باوجود جوان بودن باز اين اتفاق را تجربه کنند. آن‌هم از ليفت خط لبخند و گردن گرفته تا ليفت دم ابرو و دور چشم که مشتريانش بايد براي هرکدام از اين عمل‌ها چيزي بين 6 تا 12 ميليون تومان پول پرداخت کنند.

بيني

از قديمي‌ترين و متداول‌ترين جراحي‌هاي زيبايي در کشور ماست تا جايي که ايراني‌ها شهرتشان در اين زمينه را توانسته‌اند به آن‌سوي مرزها در سراسر کره زمين صادر کنند تا هرساله مراجعان زيادي از ملل مختلف براي انجام جراحي دماغ به ايران بيايند. آن‌هم به اميد اينکه اين بناي کلنگي را بکوبند و از نو بسازند؛ اما ميانگين قيمت‌هايي که براي عمل بيني در نظر گرفته‌شده است بسته به پزشک، نوع و مدل دماغي که مراجعه‌کننده‌ها در دست دارند متفاوت است يعني چيزي بين 7 تا 17 ميليون تومان

گوش

به نسبت بقيه اعضاي روي صورت، جزو عمل‌هايي است که شايد کمتر به گوش خورده باشد اما يک واقعيت غيرقابل‌انکاري که وجود دارد اين است که روي زمين آدم‌هايي هستند که حاضرند براي عقب کشيدن گوش، يا کوچک کردن لاله آن و يا مدل دادن گوش و تيز کردنش چيزي حدود 2/5 تا 6 ميليون تومان هزينه کنند.

گونه

جراحي زيبايي از آن دسته کارهايي است که در طول چند سال گذشته رشد جالب‌توجهي بين مشتريان بازار زيبايي داشته است به‌طوري‌که رونق گرفتن اين جراحي در ميان مردم عده‌اي را وادار کرده است تا براي کاشت پروتز گونه روي صورتشان چيزي حدود 3 تا 8 ميليون تومان پول بپردازند.

چانه

کنار همه عمل‌هاي ريزودرشتي که براي تغيير دکوراسيون صورت در نظر گرفته‌شده است شکل دادن حالت چانه را هم اضافه کنيد به شکلي که اگر بين متقاضيان جراحي گشتي بزنيد خواهيد ديد که در اين بازار آدم‌هايي هستند که حاضرند براي کوتاه کردن و تراشيدن چانه چيزي حدود 7 ميليون تومان بپردازند يا براي پروتز کردن آن حداقل چيزي حدود 5 ميليون تومان هزينه کنند.

لب

شکل و شمايل لب جزو آن دسته از قسمت‌هايي است که معيار «زيبايي» آن در طي سال‌هاي جاري با تغيير و تحول‌هاي زيادي روبه‌رو بوده است تا جايي که داشتن لب‌هاي بزرگ و برجسته که بعضاً از حالت طبيعي و عادي گونه انساني به دور است در بين افراد مختلف، طرفدارهاي خودش را پيداکرده است و آدم‌ها براي انجام اين کار چيزي بين 1 تا 3 ميليون تومان از جيبشان خرج مي‌کنند.

شقيقه

يکي از عجيب‌وغريب‌ترين انواع پروتز است هرچند بسياري از افراد کاربرد اين پروتز را بيشتر براي افرادي مي‌دانند که در اثر ضربه يا جراحي دچار تحليل رفتن عضلات شده‌اند اما از طرف ديگر بسياري معتقدند که پر بودن يا خالي بودن ناحيه شقيقه در زيبايي چهره افراد تأثير به سزايي دارد براي همين هم هزينه‌اي که براي اين جراحي در نظر گرفته‌شده است چيزي حدود 6 ميليون تومان است.

چال

از جديدترين کارهايي است که اشخاص براي زيباتر شدن يا بانمک‌تر شده چهره خودشان در نظر مي‌گيرند ايجاد چال روي صورت است که اين چال مي‌تواند شامل چال گونه، لبخند و يا حتي چانه باشد چالي که به‌صورت طبيعي به علت فلج بودن بخشي از عضلات روي صورت افراد شکل مي‌گيرد و عده‌اي آن را زيباترين معلوليت در جهان مي‌دانند براي همين هم افراد زيادي هستند که حاضرند براي کاشت اين چال لپ روي صورتشان چيزي بين 1/5 ميليون تا 3 ميليون تومان بپردازند.

ليپوساکشن غبغب

اين‌يکي هم از آخرين گزينه‌هايي است که افراد براي برطرف کردن عيب و ايرادهايي که روي صورتشان مي‌بينند به سراغ آن مي‌روند تا به گمان خودشان يک‌قدم به چيزي که در ذهنشان خيال مي‌کنند نزديک‌تر شوند براي همين قيمت ميانگيني که براي محو غبغب در نظر گرفته‌شده، قيمتي است بين 3 تا 5 ميليون تومان!

50 ميليون هزينه براي رسيدن به چهره ايده آل اين روزها

اما در کنار همه اين‌ها چيزي که بيش‌ازپيش شايد براي بسياري از ما جذاب و درعين‌حال داراي اهميت باشد اين است که شما با يک حساب سرانگشتي و جمع تمام اين هزينه‌ها براي انجام عمل زيبايي روي صورت به رقمي حدود 51 ميليون تومان مي‌رسيد. 51 ميليوني که شايد بشود زخم‌هاي زيادي را درمان و لذت‌هايي زيادي را با آن در زندگي تجربه کرد!

منبع: مهر



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بارش‌ها تا سه روز آينده ادامه دارد

استان‌هايي که دماي آن‌ها به زير صفر مي‌رسد

سامانه بارشي فردا سراسر ايران را فرا مي‌گيرد

بازداشت زني که در مترو کشف حجاب کرد

کشف قرص‌هاي غيرمجاز جنسي

تعطيلي مدارس کشور در روز شنبه تکذيب شد

فرمانده ناجا: طرح «گشت ارشاد» ادامه مي‌يابد

اينستاگرام تعداد لايک‌ها را مخفي مي‌کند

برخورد بدون اغماض با رانندگان متخلف در نوروز

توزيع روزانه 126 تن گوشت قرمز در تهران

گوشت يخي در فست فود برج ميلاد!

شر چيني‌ها از سر خليج فارس کم شد

کلانتري: تحريم‌ها بيشتر از 10 ماه دوام ندارد

تکذيب وجود مخدر جديدي به نام توت‌فرنگي

شيطنت خبرنگاران در زمينه دريافت طرح ترافيک

هوا سردتر مي‌شود

وقوع سيل، برف و کولاک در 17 استان

اجاره ساعتي اتاق به معتادان در شوش و مولوي

فياض: ايراني‌ها براي فحشا به «پاتايا» مي‌روند

خواستگاري در ملأ عام جرم است؟

سازمان تبليغات: کم‌حجابي و بدحجابي جرم نيست

لزوم نامگذاري معابر با نام زنان

راه‌اندازي گشت ضدسرقت پليس و بسيج در نوروز

ميزان مرخصي زايمان 9 ماه مي‌شود

سامانه بارشي جديد پنجشنبه وارد کشور مي‌شود

خيلي نوبرانه؛ آجيل دزدي در کرج و مازندران!

جزئيات لايحه تعيين حداقل سن ازدواج

روز‌هاي کاري ميادين ميوه و تره‌بار در ايام نوروز

تمهيدات پليس براي پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

کشف محموله گوشت الاغ در بندرعباس

بازنشستگي همسران شهدا با 25 سال سابقه

مصباح: خوردن گوشت هم مي‌تواند حرام باشد

پيشنهاد برگزاري امتحانات نهايي از ارديبهشت‌ماه

ادعاي من و تو؛ کمک کميته‌امداد به زنان عراقي

دفاتر خدمات الکترونيک در نوروز فعال هستند

مهلت يک هفته‌اي تا اتمام اعتبار کارت ملي قديمي

توقيف دو کشتي صيد ترال توسط سپاه

پاکسازي خيابان انقلاب از دستفروشان کتاب

گردش مالي 50 ميلياردي در چهارشنبه‌سوري

آغاز عرضه نوروزي سيب و پرتقال با نرخ دولتي

توزيع آب بسته‌بندي در شهر‌هاي بحراني

«سفر ارزان» در تهران کليد خورد

عاشقان شمال نشتابيد؛ مازندران را آب برد!

کارت تبريک نوروز 43؛ زماني که امام در زندان بود

چهارشنبه‌سوري تا ساعت 12 به موزه برويد

کشف 30 کاميون لباس قاچاق در کرج

برف و باران، کشور را غافلگير کرد

بارش برف و باران در جاده‌هاي 6 استان

تغيير ساعت رسمي کشور از فردا شب

نوروز در عراق تعطيل رسمي اعلام شد