آخرین اخبار

معرفي آلبوم هاي موسيقي پاپ در زمستان 95 موسيقي

معرفي آلبوم هاي موسيقي پاپ در زمستان 95

  بزرگنمايي:

چه خبر - آلبوم هاي موسيقي پاپ در زمستان 95

نيمه نخست سال 95 در حالي سپري شد که ده‌ها آلبوم موسيقي به بازار آمد که تعدادي موفق و پرفروش و تعدادي ديگر فراموش شدند.

اين روزها موسيقي نيز مانند ساير هنرها رنگ و بوي عاشورايي گرفته است، اما در نيمه دوم سال و با پايان ماه‌هاي محرم و صفر، شاهد انتشار چند آلبوم ديگر در سطح کشور خواهيم بود. تاکنون انتشار چند آلبوم‌ تا حدي قطعي شده است. چند آلبوم هم در دست تهيه و توليد هستند که ممکن است با تبليغات کمتر و به‌يک‌باره روانه بازار موسيقي شوند. در اين گزارش، مهم‌ترين آلبوم‌هايي که احتمالاً در نيمه دوم سال منتشر مي‌شوند، بررسي شده‌اند.

"شانزليزه" جديدترين آلبوم از سري "شين"هاي فرزين

فرزاد فرزين خواننده پاپ در ادامه سري مجموعه آلبوم‌هايش که با حرف "ش" آغاز مي‌شود، زمستان 95 جديدترين اثر خود را به نام "شانزليزه" روانه بازار موسيقي خواهد کرد. خبر انتشار اين آلبوم را فرزين براي اولين بار در آخرين کنسرت تابستانه خودش اعلام کرد. او در کنسرتي که در سالن ميلاد نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برگزار شد، به مخاطبانش گفت: "ديگر زمان آن فرا رسيده که از تعطيلات کنسرت به خوبي براي به پايان رساندن مراحل توليد جديدترين آلبومم استفاده کنم. "شانزليزه" يک آلبوم زمستاني است، بنابراين فکر مي‌کنم که زمستان بهترين فرصت براي انتشار و شنيدن آن باشد. شانزليزه پر از حس و بسيار متفاوت است و نام آن هم بي‌دليل انتخاب نشده است." البته فرزين اين روزها در سريالي با نام "عاشقانه" به عنوان بازيگر جلوي دوربين مي‌رود که ممکن است حضور او در اين سريال باعث تأخير در توليد آلبوم "شانزليزه" شود. "شراره"، "شوک"، "شليک"، "شخصي" آلبوم‌هايي هستند که تاکنون فرزين منتشر کرده است.


صدور مجوز براي نخستين آلبوم خواننده "جادوي خاص"

سينا شعبان‌خاني خواننده جواني است که چند سال پيش با انتشار قطعه "جادوي خاص" به سرعت در ميان مخاطبان موسيقي محبوب شد. اين خواننده تا به امسال همه آثارش را بدون مجوز منتشر مي‌کرد، اما اخيراً به جمع خوانندگان مجاز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي پيوسته است. شعبان‌خاني چند ماه است هيچ تک‌آهنگي منتشر نکرده تا مشکلي براي صدور مجوز برايش پيش نيايد. اولين آلبوم اين خواننده پاپ هم‌اکنون در مراحل پاياني توليد قرار دارد و پس از ماه‌هاي محرم و صفر روانه بازار موسيقي خواهد شد. البته او پيش از اين آلبوم بعد از حدود 9 ماه اولين تک‌آهنگ رسمي خود که احتمالاً از قطعات آلبوم نخستش باشد، منتشر خواهد کرد. هنوز جزئيات دقيقي از نام آلبوم و عوامل اثر نخست شعبان‌خاني منتشر نشده است. شعبان‌خاني با فاصله کوتاهي پس از انتشار نخستين آلبومش، براي اولين بار در تهران به صحنه خواهد رفت.


انتشار نسخه فيزيکي آلبوم جديد فرمان فتحعليان

فرمان فتحعليان خواننده باسابقه که مدعي بود هميشه آلبوم‌هايش قبل از اين‌که در بازار منتشر شوند به شکل غيرقانوني دانلود مي‌شده‌اند، تصميم گرفت براي آلبوم جديدش به نام "ديده بيدار" تصميماتي اتخاذ کند تا از دانلود غيرقانوني آن جلوگيري شود. بنابراين آلبومش را فقط از سامانه نواک در اختيار مخاطبان قرار داد و خبري از پخش لوح فشرده ديده بيدار نبود. اما تنها يک روز کافي بود که آلبوم فتحعليان حتي از روي سيستم‌هاي امنيتي سامانه نواک هم دانلود شده و به سرعت روي سايت‌هاي غيرمجاز دانلود قرار گيرد.

با لو رفتن آلبوم "ديده بيدار" روي سايت‌هاي دانلود موسيقي، اين خواننده اخيراً تصميم گرفته است که آلبومش را به زودي به صورت فيزيکي روانه بازار موسيقي کند. بنابراين انتظار مي‌رود جديدترين آلبوم او يکي از نخستين‌ آلبوم‌هايي باشد که پس از ايام محرم و صفر منتشر مي‌شود، چون او مي‌داند براي حساب کردن روي فروش سي‌دي‌هاي "ديده‌ بيدار" بايد آن را هر چه زودتر روانه بازار کند. در آلبوم "ديده بيدار" آهنگسازي و تنظيم اکثر قطعات برعهده خود فتحعليان است و مرحوم شاهرخ پورميامين نيز در قطعه‌اي آهنگسازي و تنظيم کرده‌ است.


"بهت مريضم"، نخستين آلبوم پديده جديد پاپ اشوان

اشوان خواننده جوان موسيقي پاپ که طي چند ماه اخير با انتشار چند تک‌آهنگ اينترنتي با نام‌هاي "بهت مريضم"، "چرا گريه کردم"، "چه خوبه حالم" و "تنها شدم" به محبوبيت فراواني در ميان مخاطبان موسيقي رسيده، بعد از محرم و صفر نخستين آلبوم رسمي‌اش را منتشر مي‌کند. البته انتشار آلبوم "بهت مريضم" به مثابه اولين فعاليت رسمي اين خواننده نيست، زيرا او پيشتر در شهريورماه، بدون انتشار حتي يک آلبوم يا تک‌آهنگ مجاز، در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي تهران به روي صحنه رفت. نخستين آلبوم رسمي اشوان، 14 قطعه دارد که همه ترانه‌ها و ملودي‌هاي آن توسط خودش سروده و ساخته شده‌اند. "بگو دروغه"، "کاش اينجا بودي" و "تولد" سه قطعه از آثار آلبوم "بهت مريضم" هستند. آلبوم "بهت مريضم" زمستان امسال به تهيه‌کنندگي رسول ترابي و به همت شرکت آواي دوران روانه بازار موسيقي خواهد شد.


"حامي" بر سر دوراهي پاپ يا کلاسيک!

حميد حامي خواننده باسابقه موسيقي پاپ که طي سال‌هاي اخير با مصاحبه‌هاي اعتراضي‌اش، حواشي متعددي پيرامون خود به وجود آورده، زمستان امسال جديدترين آلبومش را منتشر مي‌کند. حامي دو آلبوم با ژانر کلاسيک و پاپ آماده انتشار دارد اما فعلاً قصد دارد آلبوم پاپش را که هنوز نامي براي آن انتخاب نکرده، روانه بازار کند، چون‌ معتقد است با انتشار آلبوم کلاسيک متحمل هزينه هنگفتي خواهد شد. آلبوم جديد حميد حامي 8 الي 10 قطعه دارد که در آن با نام‌آشناياني نظير يغما گلرويي، بابک صحرايي، محمدرضا چراغعلي، افشين يداللهي، بامداد بيات و... همکاري کرده است. تمامي ملودي‌هاي اين آلبوم توسط خود حامي تنظيم شده‌اند. جديدترين آلبوم حامي هيچ تهيه‌کننده‌اي ندارد و فقط يک اسپانسر مالي از آن حمايت خواهد کرد.


آلبوم ترانه‌هاي ماندگار سريال "شهرزاد"

چند ماهي مي‌شود که عوامل سريال "شهرزاد" قصد دارند آلبوم ترانه‌هاي محسن چاوشي براي فصل اول اين سريال را به صورت يک پکيج کامل روانه بازار موسيقي کنند. اين صحبت‌ها زماني جدي‌تر شد که شرکت تصوير گستر پاسارگاد در پک آلبوم "امير بي‌گزند" محسن چاوشي که در خرداد ماه منتشر شد، آلبوم "شهرزاد" را تبليغ کرده و در آن اشاره شد که اين آلبوم به زودي روانه بازار موسيقي خواهد شد. با آن‌که انتظار مي‌رفت اين آلبوم پيش از ماه محرم منتشر شود، انتشار آن به تعويق افتاد تا اين‌که پس از ايام سوگواري ماه‌هاي محرم و صفر، انتظار انتشار آن دوباره آغاز شود. البته طي هفته‌هاي اخير سريال "شهرزاد" دچار حواشي متعددي شده که ممکن است انتشار اين آلبوم را هم در هاله‌اي از ابهام قرار دهد. "همخواب"، "به رسم يادگار"، "کجايي"، "شهرزاد"، "افسار"، "ماه پيشوني"، "خداحافظي تلخ" و "ديوونه" نام 8 قطعه‌اي است که در آلبوم "شهرزاد" توسط شرکت تصوير گستر پاسارگاد روانه بازار خواهد شد.


"سون" در ايستگاه سوم

گروه موسيقي "سون" آذرماه سال جاري جديدترين آلبوم رسمي خود که هنوز نام آن انتخاب نشده است، منتشر خواهد کرد. اين گروه پاپ معمولاً کم‌کار است و عليرغم آن‌که بيش از يک دهه از شکل‌گيري آن مي‌گذرد، تاکنون فقط دو آلبوم به بازار موسيقي ارائه داده و هم‌اکنون مراحل پاياني توليد آلبوم سوم خود را مي‌گذراند. اين آلبوم از 12 قطعه تشکيل شده و ترانه‌هاي آن را علي‌رضا پيروزي سروده است، همچنين امير قنادي به عنوان آهنگساز و آرش قنادي و کيارش پوزشي نيز تنظيم قطعات آلبوم را بر عهده دارند. علاوه بر آن گروه موسيقي سون چند ويدئو به کارگرداني برادران بوشهري تهيه کرده که قبل، بعد يا همزمان با انتشار آلبوم در اختيار مخاطبان موسيقي پاپ قرار خواهند گرفت. گروه موسيقي سون که مدت‌ها بود در تهران به روي صحنه نمي‌رفت، پس از ماه‌هاي محرم و صفر و با انتشار آلبوم جديدشان، تور جديد کنسرت‌هاي خود را در تهران و شهرستان‌ها پهن خواهد کرد.


سومين آلبوم رسمي محمد عليزاده

سومين آلبوم رسمي محمد عليزاده که قرار بود پيش از ماه محرم روانه بازار موسيقي منتشر شود، به علت طول کشيدن مراحل توليد آن به بعد از ماه صفر موکول شد. عليزاده که پيش از اين دو آلبوم موفق به نام‌هاي "سورپرايز" و "دلت با منه" منتشر کرده و با خواندن تيتراژهاي تلويزيوني محبوبيت زيادي دارد، سومين آلبومش را به تهيه‌کنندگي صدرالدين حسين‌خاني و به همت شرکت ايران‌گام منتشر خواهد کرد. عليزاده تاکنون کمتر نسبت به آلبوم جديدش صحبت کرده است، اما حسين‌خاني در چند مصاحبه از انتشار آلبومي با کيفيت بالا توسط محمد عليزاده خبر داده که از دو آلبوم پيشين او نيز قوي‌تر خواهد بود. در مورد عوامل اين آلبوم نيز چندان اطلاعي فاش نشده اما حضور شهاب‌ اکبري به عنوان تنظيم‌کننده در کنار محمد عليزاده قطعي است.


"تيک"، نام آلبوم جديد ميثم ابراهيمي

ميثم ابراهيمي خواننده ديگري است که بعد از ماه‌هاي محرم و صفر، سومين آلبوم رسمي‌اش را منتشر خواهد کرد. اين خواننده پيش از اين دو آلبوم "نبض" و "تگرگ" را منتشر کرده که به خوبي مورد استقبال قرار گرفته‌اند. اکنون انتظارات براي شنيدن آلبوم سوم ابراهيمي بيش از پيش شده است، به خصوص آن‌که اين خواننده با اجراي تيتراژ سريال "دردسرهاي عظيم" به محبوبيت بالايي رسيد. ابراهيمي حال و هواي آلبوم جديدش را از لحاظ ملودي و تنظيم، متفاوت‌تر از دو اثر قبلي خود مي‌داند. اکثر ترانه‌هاي اين آلبوم را مهرزاد اميرخاني سروده و در بخش‌هاي ديگر آن، حضور محمد عليزاده و يوسف زماني به عنوان همکار از طرف ابراهيمي تأييد شده است. اخيراً ميثم ابراهيمي در مورد نام و زمان انتشار جديدترين آلبومش چنين تصريح کرد: "نام آلبوم سومم را "تيک" انتخاب کردم و اين آلبوم که آلبومي متفاوت است، اهالي موسيقي پاپ و هواداران عزيزم مي‌توانند در آذرماه بشنوند."


مهدي يراحي اين بار در روبروي يک آينه‌ قدي

"آينه‌ قدي" نام خاص چهارمين آلبوم رسمي مهدي يراحي خواننده نامدار موسيقي پاپ است که به گفته خود او، توسط يک تيم قوي و کاملاً حرفه‌اي در حال توليد است. البته هنوز در مورد عوامل توليد اين آلبوم خبري از طرف يراحي و نزديکان او ارائه نشده است، اما با توجه به عوامل آلبوم‌هاي قبلي اين خواننده، حضور چند ترانه‌سرا و تنظيم‌کننده سرشناس در اين آلبوم قابل حدس است. يراحي براي اولين بار خبر انتشار آلبومش را در آخرين کنسرت تابستانه خود اعلام کرد و گفت اين آلبوم در آذرماه و يا اوايل زمستان روانه بازار موسيقي خواهد شد، گرچه وي حدود دو هفته پيش که نام آلبومش را اعلام کرد، به هوادارانش گفت از حالا در مورد تاريخ انتشار آن سؤال نکنند چون براي خلق يک اثر هنري خوب، بايد زمان گذاشت و شب و روز کار کرد. به هر حال پيش‌بيني مي‌شود که مطابق قولي که مهدي يراحي در کنسرت شهريورماه به مخاطبانش داد، آلبوم "آينه قدي" نهايتاً تا قبل از عيد نوروز روانه بازار موسيقي شود.




منبع : honaronline.ir




ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آهنگ «بهت قول ميدم» محسن يگانه رکود زد + حاشيه هاي آن

زندگي عاشقانه ادل پس از 7 سال به پايان رسيد! + عکس همسر و فرزند

ناگفته هايي از زندگي التون جان، يکي از موفق ترين خواننده هاي موسيقي + عکس

راجر واترز به مدونا: در تل آويو کنسرت اجرا نکن!

دختر 18 ساله اي که موسيقي آمريکا را ترکاند!! + عکس

کدام موسيقي دانان در سال 2019 بيشترين درآمد را داشتند؟ + عکس

گزارش و عکس هاي کنسرت کيهان کلهر

جنجال ها و حواشي موسيقي ايران در سال 97

خواننده هايي که در سال گذشته حال مردم را خوب کردند

از حميد هيراد تا همايون شجريان: چهره هاي خبرساز موسيقي در سال 97

پرطرفدارترين آهنگ هاي موسيقي پاپ در سال 97

ممنوع الکار شدن يک خواننده به دليل حرکات عجيب و مهيج روي صحنه!

صد خواننده برتر تاريخ موسيقي به انتخاب مجله رولينگ استون

مراسم رونمايي آلبوم «آرش کمانگير» شهرام ناظري + عکس

حاشيه ها و انتقادها از جشنواره موسيقي فجر/ وقتي داد رضا صادقي هم درآمد!!

شکست عشقي، آزار جنسي، بيماري ها و تمام رازهاي تلخ زندگي ليدي گاگا

دو برادر خواننده که در خانواده ناشنوا بزرگ شدند + عکس

توضيحات حميد عسکري درباره خواننده زن در کنسرت جنجالي اش + عکس

از شکيرا تا ادل، خوش صداترين ستاره هاي زن دنيا + عکس

جنجال آهنگ گروهي که حتي نام خودش را غلط تلفظ مي‌کند

عکس هاي ديدني و قديمي از محمدرضا شجريان که تا بحال نديده بوديد!

برندگان جشن «موسيقي ما» با حضور چهره هاي سرشناس

گفتگو با پري زنگنه؛ بانوي اپراي ايران

آلبوم هاي جديد خواننده ها، از حامد همايون تا احسان خواجه اميري

گروه چاووش؛ اولين گروه موسيقي زيرزميني ايران

سازهايي که با ياد استاد شجريان به نمايش درآمدند + عکس

بازگشت گروه دخترانه «اسپايس گرلز» بدون «ويکتوريا بکهام»

تعظيم سالار عقيلي به صبوري و متانت زلزله‌زدگان کرمانشاه

محمدرضا فروتن، هانيه توسلي و ابوالفضل پورعرب در يک اُپرا + عکس

خواننده‌اي که 8 سال اجازه کار نداشت و ممنوع‌الفعاليت بود

مهم‌ترين کنسرت‌هاي آذر 97 از محسن ابراهيم زاده تا بهنام باني و ماکان بند

خواننده پرتناقض که بعد عاشق شدن هنر را فراموش کرد!

ناگفته هايي جذاب از خواننده جوان و خوش‌آتيه + عکس

فعاليت هنري همايون شجريان از ابتدا تا امروز

همه چيز درباره الويس، مرده پر درآمد

گران‌ترين ساز جهان چه سازي است و از کجا آمده است؟

مصاحبه بي‌بي‌سي با امير تتلو و داغ شدن تتليتي ها!

آهنگ «بارون» را با صداي محمدرضا گلزار بشنويد

نقد و بررسي آلبوم «ابراهيم» محسن چاوشي

فريدون فروغي؛ خواننده‌اي که 17 سال پيش دِق کرد و مُرد!

پرفروش هاي موسيقي ايران بعد از انقلاب/از دهاتي شادمهر تا اصفهاني

خواننده‌اي که زود گل کرد و زود پژمرد + فيلم

بهترين و خاطره‌انگيز‌ترين خواننده‌هاي عرب‌ را بشناسيد + تصاوير

گفتگو با زيباروي خوش صداي افغان، مقيم کانادا

شجريان از نگاه خودش! شجريان از نگاه ديگران!

خاطره خواندني خواننده مشهور از استاد شجريان

«پيکلاويه»: گروه ايراني راک انگليسي! + تصاوير

خواننده‌هايي که سابقه انتشار قطعات عاشورايي داشته‌اند

شهريار قنبري، ترانه سرايي که شعر نفس کشيدن تنها کارش بود

نواي کمانچه کيهان کلهر روح بشري را تصاحب کرد + عکس