آخرین اخبار

گوارديولا در نوکمپ تحقير شد ليگ هاي خارج

گوارديولا در نوکمپ تحقير شد

  بزرگنمايي:

چه خبر -

هفته سوم ليگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاري هشت ديدار به پايان رسيد. در مهمترين بازي بارسلونا(Barcelona) ميزبان منچسترسيتي(Manchester City) بود. که اين ديدار با نتيجه چهار بر صفر به نفع بارسلونا تمام شد و آبي‌اناري با 9 امتياز در صدر گروه خود قرار گرفتند.

در دقايق اوليه نيمه نخست هر دو تيم به دنبال راه حلي براي باز کردن دروازه حريف بودند که در نهايت ليونل مسي(Lionel Messi) در دقيقه 17 از توپ سرگردان بهره برد و گل نخست بازي را به ثمر رساند. پيش از گل مهاجم آرژانتيني، جوردي آلبا(Jordi Alba) زمين بازي را ترک کرد و به جايش لوکانس دينيه(Lucas Digne) به ميدان آمد.

سيتي پس از گلي که دريافت کرد نتوانست به سمت دروازه حريف برود و در نهايت چند موقعيت خوب به بازيکنان آبي اناري‌ها رسيد که براوو(Claudio Bravo) مانع از گلزني حريف شد. بدشانسي‌هاي ميزبان در آسيب ديدگي ادامه داشت و جرارد پيکه(Gerard Piqué) هم زمين بازي را ترک کرد و ژرمي متيو(Jérémy Mathieu) جايگزينش شد.

تک موقعيت مهم سيتي توسط نوليتو(Nolito) رقم خورد که تراشتگن(Marc-André ter Stegen) مانع عبور توپ از خط دروازه شد. در نهايت نيمه نخست با تک گل مسي به پايان رسيد.

در حالي که 6 دقيقه از نيمه دوم مي‌گذشت اشتباه مهلک براوو منجر به 10 نفره شدن سيتي شد. بازيکن بارسا توپ را به زمين سيتي فرستاد و براوو از محوطه خارج شد تا به توپ ضربه بزند اما به اشتباه توپ را جلوي پاي لوئيس سوارس(Luis Suárez) قرار داد و مهاجم اروگوئه‌اي به آن ضربه زد. دروازه‌بان سيتي با دست هايش در بيرون محوطه مانع از عبور توپ شد که اين حرکت باعث اخراجش شد.

کابايرو(Willy Caballero) به جاي به او زمين آمد و درون دروازه قرار گرفت. همچنين نوليتو از زمين خارج و گائل کليشي(Gaël Clichy) وارد زمين شد. در ادامه باز هم مسي براي بارسا گلزني کرد و در دقيقه 69 با پاس لوئيس سوارس هت تريک کرد.

آبي اناري ها در ادامه با اخراج ژرمي متيو 10 نفره شدند. سيتي از موقعيت‌هايش نتوانست بهره ببرد. در ادامه يک پنالتي نصيب بارسلونا شد اما نيمار(Neymar) نتوانست آن را تبديل به گل کند. با اين حال چند دقيقه بعد گل چهارم تيمش را به ثمر رساند تا پپ گوارديولا(Pep Guardiola) شب تلخي را در نوکمپ تجربه کند.

در ديگر بازي گروه، مونشن گلادباخ(Borussia Mönchengladbach) برابر سلتيک(Celtic) قرار گرفت و دو بر صفر پيروز شد. هر دو گل گلادباخ در نيمه دوم به ثمر رسيد. اين اولين برد تيم آلماني بود.

در گروه A آرسنال(Arsenal) ميزبان لودوگورتس(Ludogorets) بود که توانست با 6 گل ميهمانش را شکست دهد. ميزبان در نيمه نخست دو بار دروازه لودوگورتس را باز کرد. الکسيس سانچس(Alexis Sánchez) در دقيقه 12 و تئو والکات(Theo Walcott) در دقيقه 42 گلزني کرد. آرسنال نيمه دوم را نيز با گلزني آغاز کرد. تنها يک دقيقه از اين نيمه گذشته بود که چمبرلين(Alex Oxlade-Chamberlain) گل سوم بازي را به ثمر رساند. در نيمه دوم نيز مسوت اوزيل(Mesut Özil) هت تريک کرد.

در ديگر بازي اين گروه پاري‌سن ژرمن(Paris Saint-Germain) برابر بازل(FC Basel) قرار گرفت و با سه گل پيروز ميدان شد. آنخل دي ماريا(Ángel Di María) پنج دقيقه مانده به پايان نيمه نخست با پاس اديسون کاواني(Edinson Cavani) دروازه بازل را باز کرد. در نيمه دوم نيز لوکاس مورا(Lucas Moura) براي تيم پاريسي گلزني کرد و ادينسون کاواني گل سوم تيمش را به ثمر رساند. پاري‌سن ژرمن و آرسنال هر دو 7 امتيازي شدند که تيم انگليسي با تفاضل گل بهتر در صدر قرار گرفت.

در گروه B ناپولي(Napoli) نخستين شکستش را در اين فصل ليگ قهرمانان تجربه کرد. بشيکتاش(Besiktas) در دقيقه 13 دروازه ناپولي را توسط آدريانو(Adriano) باز کرد. در ادامه مرتنس(Dries Mertens) گل تساوي را به ثمر رساند اما در دقيقه 38 وينسنت آبوباکار(Vincent Aboubakar) گل دوم را وارد دروازه ميزبان کرد تا بشيکتاش نيمه نخست را با پيروزي پشت سر بگذارد.

در نيمه دوم لورنزو اينسينيه(Lorenzo Insigne) فرصت داشت گل تساوي را به ثمر برساند اما ضربه پنالتي‌اش را به گل تبديل نکرد. در ادامه باز هم به تيم ناپولي پنالتي رسيد اما اين بار `مانولو آبياديني` آن را وارد دروازه بشيکتاش کرد. آبوباکار گل ديگري براي مهمان به ثمر رساند تا تيم ترکيه‌اي پيروز ميدان شود.

ناپولي با وجود شکست با 6 امتياز صدرنشين باقي ماند. در بازي ديگر گروه، بنفيکا(Benfica) با دو گل دينامو(Dynamo Kyiv) را شکست داد و چهار امتيازي شد.

در گروه D اتلتيکو مادريد(Atlético Madrid) مهمان روستوف(FC Rostov) بود و با يک گل ميزبانش را شکست داد. نيمه نخست بدون گل به پايان رسيد اما در نيمه دوم يانيک کاراسکو(Yannick Ferreira Carrasco) تک‌ گل بازي را براي تيم مادريدي به ثمر رساند. سردار آزمون در ترکيب اصلي حضور داشت و در دقيقه 74 تعويض شد. سعيد عزت اللهي ديگر بازيکن ايراني روستوف فرصت بازي پيدا نکرد.

در ديگر ديدار اين گروه بايرن مونيخ(Bayern Munich) ميزبان آيندهوون(PSV Eindhoven) بود و توانست چهار بر يک مهمانش را شکست دهد و با 6 امتياز پشت سر اتلتيکو 9 امتيازي قرار بگيرد. توماس مولر(Thomas Müller)، کيميش(Joshua Kimmich)، روبرت لواندوفسکي(Robert Lewandowski) و آرين روبن(Arjen Robben) براي بايرن گلزني کردند.




منبع:isna.ir





ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

ليگ قهرمانان اروپا؛ جنگ بارسلونا و ليورپول!

شگفتي در ليگ قهرمانان اروپا؛ يوونتوس با رونالدو حذف شد

نتايج ليگ قهرمانان اروپا: برد ارزشمند بارسلونا مقابل منچستر

آژاکس رئال مادريد را در هم کوبيد!!

معجزه در پاريس؛ برد منچستريونايتد در آخرين دقيقه مقابل پاري سن ژرمن

انتقام سخت رونالدو از اتلتيکومادريد؛ حذف نماينده اسپانيا

بايرن مونيخ – ليورپول؛ جنگِ سرخ ها براي صعود

شاهکار ليورپول و بارسلونا براي صعود به مرحله بعدي ليگ قهرمانان اروپا

خاطره ژوليو سزار از نوشته جالب لباس مورينيو

با بهترين پنالتي‌زن لاليگا آشنا شويد!

رکورد جديد ليونل مسي در دنياي فوتبال

رئال مادريد بازهم به بارسلونا باخت

بارسلونا با تحقير رئال مادريد به فينال جام حذفي رفت

قرعه کشي ليگ اروپا: بازي سخت سردار و زنيت با تيم اسپانيايي

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ شب عجيب يوونتوس و منچسترسيتي

امشب ديدار حساس ليورپول و بايرن مونيخ در ليگ قهرمانان اروپا

ليگ قهرمانان اروپا: برد رئال مادريد با خوش شانسي

ليگ قهرمانان اروپا: شکست تلخ منچستر مقابل پاريس

آغاز دوباره هيجان ليگ قهرمانان اروپا: امشب منچستريونايتد - پاري سن ژرمن

چلسي توسط منچسترسيتي درهم کوبيده شد

امشب ساعت 23:30 بارسلونا - رئال‌مادريد + ترکيب احتمالي دو تيم

برد راحت منچستريونايتد مقابل آرسنال

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ يوونتوس با رونالدو منچستريونايتد را شکست داد

تحقير شدن رئال مادريد توسط بارسلونا با 5 گل!!

پيروزي عجيب منچستريونايند مقابل يوونتوس در لحظات پاياني

شکست غيرمنتظره بارسلونا در خانه در ديداري با 7 گل

تير خلاص رونالدو باعث برد يوونتوس مقابل ميلان

گوارديولا بازهم منچستريونايند و مورينيو را شکست داد

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ شب عجيب ليگ قهرمانان براي ليورپول

ديدار حساس منچستريونايتد - آرسنال امشب در تئاتر رؤيا‌ها

امشب نبرد گلادياتور‌ها : يوونتوس - اينتر ميلان

با پيروزي مقابل اينتر ميلان؛ يوونتوس دست نيافتني تر شد

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ اينتر ميلان صعود نکرد اما ليورپول رستگار شد!

شب عجيب ليگ قهرمانان اروپا؛ يوونتوس و منچستر باختند

شکست تلخ منچستر يونايتد مقابل ليورپول

بازي هاي هيجان انگيز در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان + تاريخ بازي ها

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ ريش هاي مسي درآمد بارسلونا طوفاني شد!

نتايج ليگ قهرمانان اروپا؛ منچستر و رئال ناکامان بزرگ

شعار حيا کن رها کن در نيوکمپ بارسلون!

درخشش مسي در اولين بازي ليگ قهرمانان اروپا

نتايج ليگ قهرمانان اروپا: همه بردند بجز منچسترسيتي

امشب بازي هيجان انگيز ليورپول – پاري سن ژرمن در ليگ قهرمانان اروپا

پايان طلسم رونالدو در تيم يوونتوس

بارسلونا حريفش را به خاک و خون کشيد!!

بحراني شدن شرايط مورينيو در منچستريونايتد؛ شکست سنگين مقابل تاتنهام

شکست برايتون مقابل ليورپول در حضور عليرضا جهانبخش

اشتباهات عجيب دروازه بان ليورپول باعث قهرماني رئال مادريد شد!

اتلتيکومادريد با اقتدار قهرمان ليگ اروپا شد

کشتن بارسلونا و روياهايش با 5 گل!

افتضاح داوري در شب تساوي رئال مادريد و بارسلونا