آخرین اخبار

12 خواسته زنان از يک رابطه که هرگز نمي گويند!! روابط عاطفي

12 خواسته زنان از يک رابطه که هرگز نمي گويند!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - چيزهايي که زنان از يک رابطه مي خواهند

از ديد مردها فهميدن اين که زن ها از يک رابطه چه مي خواهند کمي سخت است. رفتارشان کمي ضد و نقيض و حرف هايشان گيج کننده است. آن ها دقيقا نمي گويند که خواسته شان از يک رابطه چيست و ما را به تصورات و حدس و گمان ها مي سپارند.اما اين مسئله تا اين حد پيچيده نيست. آنچه زن ها مي خواهند احساس امنيت، داشتن يک رابطه سالم و حس اعتماد به نفس با هميشه در کنار آن ها بودن است. از زنان زيادي اين سوال را پرسيدم که واقعا از يک رابطه چه مي خواهند. اين ها مواردي است که در پاسخ به اين سوال ذکر کرده اند.

تواضع و فروتني

از نظر مردها روحيه رقابتي و ميل ما زن ها به پيشرفت است که ما را به سمت مسير درست هدايت مي کند. ما زن ها دائما سعي داريم که ارزش خودمان را به خودمان و ديگران ثابت کنيم و بهتر از ديگران ديده شويم. اما اين مسئله در روابط جايي ندارد. زن ها يک مرد متکبر، کناره گير و حسود نمي خواهند. بلکه تواضع، برابري و نجابت را مي خواهند. آن ها نه برتر بودن را مي خواهند و نه پست تر بودن.

آسيب پذيري

اين همان چيزي است که ما مردها معمولا مخفي مي کنيم و سعي مي کنيم آن را فروبنشانيم. زن ها از ما نمي خواهند که احساساتي باشيم بلکه فقط مي خواهند آنچه که آزارمان مي دهد را با آن ها در ميان بگذاريم. اگر احساس استرس داريم يا از چيزي ناراحت هستيم دوست دارند از ما بشنوند. اين نشان دهنده اعتماد ما به آن هاست. شايد اين براي شما کمي سخت باشد که آسيب پذير بودنتان را بروز دهيد. اما هر چه بيشتر سفره دلتان را پيش او باز کنيد در زندگي بيشتر قدرشناسي خواهند کرد.

هوشياري عاطفي (کنترل احساسات)

زن ها مردي که بتواند بدون عصبانيت و از کوره در رفتن مسائل را بازگو کند تحسين مي کنند. رشد و بلوغ عاطفي همان چيزي است که زن ها بيش از هر چيز ديگري از ما مي خواهند. پس بدون هيچ قضاوتي به حرف هايشان گوش دهيد. همين گوش دادن باعث مي شود احساسات منفي او از بين برود. نيازي نيست که مشکل او را حل کنيد فقط کافي است به حرف هايش گوش دهيد.

توجه

آيا اغلب اوقات هنگام صحبت کردن با همسرتان چند کار را با هم انجام مي دهيد؟ يا اين که حين انجام کارها به حرف هاي او هم گوش مي دهيد؟ زن ها به وقت و زماني که با ما مي گذرانند احترام مي گذرانند و مي خواهند زماني را که کنارشان هستيم توجه کامل به آن ها داشته باشيم. پس وقتي با آن ها وقت مي گذرانيد تا جايي که مي توانيد توجه نشان دهيد.

مهرباني

مهرباني و لطافت در طبيعت ما مردها نيست. از بچگي ياد گرفتيم که جدي و رقابت پذير باشيم. اما در رابطه ها مهرباني در فکر، عمل و گفتار حلال تمام مشکلات است. به زن ها احترام بگذاريد، مهربان باشيد و با لطافت صحبت کنيد.

دوست داشتن در عمل

گفتن جمله دوستت دارم تا حدي احساس عشق شما را به او انتقال مي دهد اما زن ها نياز دارند که در عمل اين را ببينند و درک کنند. اين يعني در کنارشان حضور داشته باشيد و برنامه ريزي ها را با او انجام دهيد. حضور و مشارکت و وقت گذراندن شما چيزي است که زن ها بيشتر از گفتن جملات زيبا و عاشقانه به آن نياز دارند تا به دوست داشتن شما پي ببرند. عشق در عمل يعني با ملاحظه بودن، مراقب بودن، سخاوتمند بودن و سازش. جملات عاشقانه بگوييد اما در کنارش در عمل نيز دوست داشنتان را به او نشان دهيد.

محبت

زن ها چيزهاي کوچکي را دوست دارند. حرکاتي که به آن ها نشان مي دهد حواسمان به او هست. حرکاتي چون ارسال يک پيام غيرمنتظره، انجام دادن کاري براي شخصي که براي آن ها مهم هست، خريدن ميوه و غذاي مورد علاقه او يا انجام کاري بدون اين که از شما خواسته باشد. همچنين مي توان با دادن يک کادو بدون دليل، کارت پستالي که احساستان را نسبت به او بازگو مي کند، يک جمله عاشقانه روي آينه يا دعوت کردن او به رستوران در طول يک هفته پرکار محبت خود را به آن ها نشان داد.

قدرداني

خيلي از کارهاي ارزشمندي که در يک رابطه انجام مي شود شايد توجهي به آن نشود. زن و شوهرها معمولا خيلي سريع با شکايت و ناموافق بودن ها به سمت هم حجوم مي برند اما به سختي مي توانند چيزهايي که در همسرشان برايشان ارزشمند است را بيان کنند. زن ها معمولا خيلي کارها را با هم در يک زمان انجام مي دهند اما قدرشان دانسته نمي شود. به او نشان دهيد که قدر زحماتش را مي دانيد و متوجه از خود گذشتگي هايش هستيد. اين گونه او احساس ارزشمند بودن خواهد کرد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : 15 خواسته مردان از يک رابطه که هرگز نمي گويند!!

پذيرش

به جاي اين که همسرتان را در زندگي زير سوال ببريد چرا او را نمي پذيريد؟ اشتباهاتش را متذکر نشويد، از رفتارهايش شکايت نکنيد، کاري نکنيد که نسبت به حساسيت هايش احساس بدتري پيدا کند. زن ها عادت دارند که احساس کنند قضاوت مي شوند. اگر قضاوت ها را کنار بگذاريم و بدون هيچ قيد و شرطي آن ها را بپذيريم از بودن در کنارمان احساس ارزش و امنيت خواهند کرد.

قدرت

زن ها قدرت مردها را تحسين مي کنند. براي قوي بودن نياز نيست که شخصي که او را رنجانده کتک بزنيد يا همه مشکلات سر راهش را حل کنيد. قدرت براي آن ها يعني گوش دادن، ارزش دادن به تجربياتشان است. به او يادآور شويد که توانايي دست و پنجه نرم کردن با تمامي شرايط زندگي را دارد. به او بفهمانيد که حامي اش هستيد. اين ها همان قدرت هايي هستند که او براي پيشرفت نياز دارد.

صراحت و رک بودن

ما مردها معمولا دوست نداريم مسائل کش بدهيم يا آن را پيچيده تر از آن چيزي که هست کنيم. اصلا نگران طرز فکر ديگران نيستيم و نمي خواهيم که چيزي مجهول بماند. معمولا در مسائل و موقعيت هاي پيچيده با ساده ترين پاسخ همه چيز را روشن مي کنيم وبه مشکلات پايان مي دهيم.

شوخ طبعي

زندگي اکنون بيش از حد جدي و خشک است. زن ها به خنديدن نياز دارند.شوخ طبعي بهترين راه براي از بين بردن تنش هاي زندگي است. اگر مرد شوخ طبعي هستيد سعي کنيد در زندگي آن را زياد به کار ببريد اگر هم نيستيد سعي کنيد چيزي سرگرم کننده براي سهيم شدن با همسرتان پيدا کنيد. خنده (بيشتر از عشق) کوتاه ترين فاصله بين قلب هاست.



منبع : bedunim.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟