آخرین اخبار

فخر فروشي ترامپ به روابط جنسي اش جهان

فخر فروشي ترامپ به روابط جنسي اش

  بزرگنمايي:

چه خبر - انتخابات آمريکا به نقل از نيويورک تايمز

دونالد ترامپ دور جديد حملاتش به هيلاري کلينتون را با حمله کلينتون ها از طريق پيش کشيدن ماجراي روابط جنسي بيل کلينتون آغاز کرده است. او روابط کلينتون ها را در مرکز بحث هاي سياسي اش عليه کلينتون قبل از آغاز مناظره بعدي اش قرار داد.ترامپ با هدف عصباني کردن هيلاري کلينتون در مناظره قبلي وانمود کرد که در گفتن يک گزاره تجديد نظر کرده است.

او در مصاحبه با نيويورک تايمز گفته بود که خيانت هيچ گاه در زندگي مشترک او در سه ازدواجش به عنوان يک مشکل مطرح نبوده است. اين درحالي است که ازدواج اول او به طرز زشتي به دليل رابطه ترامپ با زن ديگري که بعدها همسر دومش شد به پايان رسيد.

او در ارتباط تلفني با نيويورک تايمز گفته که از اينکه هيلاري کلينتون با زيباترين زن جهان آليشيا ماکادو براي افزايش وزن سياسي اش متحد شده به شدت احساس تاسف ميکند.او گفته که هيلاري کلينتون، ماکادو را به عنوان کسي که قرباني توهين هاي جنسي ترامپ است معرفي کرده و از اين زن جوان استفاده ابزاري کرده است در حالي که او دقيقا برعکس اينها بوده.

ترامپ بدون اينکه هيچ مدرکي ارائه کند گفته ماکادو يک بار در يک فيلم پورن بازي کرده است.

ترامپ مدعي است که کلينتون از ميس ورلد(زيباترين زن جهان) براي ادامه الگوي دموکرات ها در بيان اين ادعا که آنها رفتار مناسب تري با زنان دارند استفاده ابزاري کرده است و به همين دليل از کلينتون به دليل روابط همسرش با زنان ديگر نظير مونيکا لوينسکي و جنيفر فلاور انتقاد کرده است.

او ميگويد مساله خيانت هاي کلينتون را به اين دليل مطرح کرده که راي دهندگان زن را متوجه عملکرد هيلاري کلينتون کند. او گفته همچنين مشتاق است که در مناظره هاي بعدي با هيلاري او را از اين طريق آشفته کند.

ترامپ در توضبح گفته هيلاري کلينتون تند و زننده است ولي من ميتواند خيلي زننده تر از او باشم. کلينتون با بزرگترين متجاوز به زنان در تاريخ سياسي آمريکا ازدواج کرده است. او با زناني که بيل کلينتون با آنها رابطه داشته بدرفتاري کرده و من فکر ميکنم بزرگترين مشکل آنها همين است . بنابراين اين يکي از مسائلي است که تصميم دارم در آينده نزديک در مورد آن صحبت کنم.

او در حالي اين حرف ها را زده که در زمان ازدواج اولش با مارلا ميپلز رابطه داشته. او در سال 1993 با ميپلز ازدواج کرده در حالي که در سال 1991 همسر اولش ايوانا را طلاق داده است. بعد از اين در سال 1999 همسر دومش را طلاق داده و در سال 2005 با همسر کنوني اش ملانيا ازواج کرده است.


خيانت هاي ترامپ!

در حالي که ترامپ در مورد روابط جنسي اش در اين سالها فخر فروشي ميکند در مصاحبه اش گفته که بيل کلينتون بي احتياطي هاي بي شماري داشته که مقام رياست جمهوري را به شدت شرمنده کرده و هيلاري کلينتون نيز همزمان از او دفاع ميکرده است.اما زماني که از او پرسيده شد آيا تاکنون به همسرهايش خيانت کرده يا نه ترامپ پاسخ داد نه من هرگز حتي به اين مساله فکر هم نکردم، اين مسئله، هيچ وقت يکي از مشکلات من در زندگي ام نبوده!

زماني که از او در مورد روابطش با خانم ميپلز همزمان با ازدواج اولش با ايوانا سوال شد ترامپ پاسخ داد که من در اين باره حرف نميزنم! من در آن زمان رييس جمهور ايالات متحده آمريکا نبودم و نميخواهم در موردش صحبت کنم! شما فکر کنيد که کلينتون براي اين مساله استيضاح شده است. او کشور را دچار آشوب کرد. يک آشوب واقعي. او در مورد مونيکا لوينسکي دروغ گفت و هزينه زيادي هم بابتش پرداخت!

سخنگوي ستاد کلينتون ، ترامپ را در حملاتش به هيلاري کلينتون در باره خانم ماکادو ديوانه خواند و گفت همان طور که هيلاري کلينتون گفت، ترامپ ميتواند هرچيزي خواست در باره او بگويد اما او هرگز دست از حمايت از آليشيا يا هر زن ديگري که مورد حمله و تحقير ترامپ قرار گرفته اند بر نميدارد.

ترامپ حملات منفي شديدي را عليه کلينتون ها و ماکادو آغاز کرده و خطر سياسي جدي اي را متوجه خودش کرده است: دو سوم راي دهندگان هم اکنون او را غير مناسب ميدانند . براساس نظر سنجي ها او در جلب راي زنان مشکلاتي دارد به ويژه زنان سفيد پوست و اکثريت زناني که به طور تاريخي از کانديداهاي جمهوري خواه در رقابت هاي انتخاباتي رياست جمهوري حمايت ميکردند.

ستاد انتخاباتي کلينتون نيز حملات جديدي را عليه تحقير هاي ترامپ نسبت به زنان در طول سالها آغاز کرده و از ماکادو حمايت جدي ميکند. هيلاري کينتون روز جمعه از تمام زناني که او را تشويق ميکنند به ويژه آنهايي که با کلمات نامناسب از سوي ترامپ مواجه شده اند تشکر کرد.

ترامپ براي پيدا کردن راهي براي اعاده حيثيتش بعد از مناظره روز دوشنبه تقلا ميکند . او اين کار را با قطع کردن مکرر حرفهاي کلينتون انجام داد. تلاشش در کشاندن بحث به سمت ارتباط خيرين ثروتمند با سازمان کلينتون يا ارتباط کلينتون با حمله به سفارت آمريکا در ليبي با شکست مواجه شد.

تيم تبليغاتي کلينتون ، دموکرات هايي که کلينتون حمايت ميکنند و بسياري از شخصيت هاي سرشناس حزب جمهوري خواه در مقابل حملات ترامپ به پيشينه تأهل او واکنش نشان داده اند . آنها اين حملات ترامپ را به ويژه با توجه به اينکه او امروز توسط افرادي که در افشاي رابطه بيل کلينتون با خانم لوينسکي نقش داشته در ارتباط است و مشاوره ميگيرد بديهي قلمداد ميکنند.

ديويد بوسي معاون رئيس ستاد انتخاباتي ترامپ کسي است که در گروه حقيقت ياب آرکانزاس براي پيدا کردن مدارک مرتبط با خيانت کلينتون در سال 1992 همکاري ميکرده است.برخي از مشاوران ترامپ تلاش ميکنند که کلينتون را به بي اعتبار کردن زنان متهم کنند و بگويند او توسط بيل کلينتون مورد آزار واقع شده است.

راجر استون در صدر افرادي است که سعي ميکنند چنين پيشنهاداتي با ترامپ بدهند . او مدت طولاني اي به عنوان مشاور ترامپ به او کمک کرده و کتابي تحت عنوان "کلينتون ها: جنگ عليه زنان" نوشته است . در اين کتاب به گفته هاي برودريک و کتلين ويلي استناد شده که آنها بيل کلينتون را به آزار جنسي متهم کرده اند. . اين اتهام توسط وکيل کلينتون ها رد شده است .

ترامپ سعي ميکند اين ماجرا را جور ديگري جلوه دهد و ساعت پنج صبح روز جمعه پست هايي را در توييترش منتشر کرد که در آنها بار ديگر به خانم ماکادو حمله کرده بود.در مصاحبه ترامپ در عصر روز جمعه او گفته بود که خود را براي مناظره بعدي در نهم اکتبر اماده کرده و قرار است به سياست هاي کلينتون در امنيت ملي و تجارت حمله کند . او گفته قرار است با مسائلي نظير گذشته همسرش نيز او را دچار آشفتگي کند.

ترامپ: متاسفم! هيلاري با زيباترين زن جهان متحد شده/ او در يک فيلم پورن بازي کرده/ کلينتون به همسرش خيانت کرده، من در عمرم خيانت نکرده ام/ در مورد روابط با يک خانم همزمان با ازدواجم، مي گويم که آن زمان آمريکا نبودم

او در مورد پاشنه آشيل خودش يعني مساله عدم افشاي مدارک مالياتي اش نيز گفته که معتقد است با سوالاتي در اين زمينه بي تاب نشده است .او به اين مساله اعتراض کرده و گفته من سوالات غير منصفانه و منفي اي دريافت کردم.ترامپ در اين زمينه گفته که او سال گذشته ماليات بر درآمدش را پرداخت کرده اما از افشاي ميزان آن سر باز زده و و همواره مميزي هاي فدرال را به عنوان بهانه اي براي عدم انتشار ميزان مالياتش مطرح کرده است.

اين درحالي است مردم آزادند که تحت مميزي نيز ماليات هايشان را منتشر کنند و بيشتر کانديداهاي رياست جمهوري از سال 1970 تا کنون چنين کاري را انجام داده اند.ترامپ معتقد است در مناظره اول کاستي هايي نظير خرابي ميکروفون در زمان سخنراني هايش باعث بروز مشکلاتي شده بود و همين مساله 50% از فرآيند هاي فکري اش را در حين مناظره به خود مشغول کرده است .

روز جمعه کميسيون مسئول برگزاري مناظره ها گفته بود که براي صداي ترامپ مشکلاتي در حين مناظره به وجود آمده است .ترامپ از اينکه در نظر سنجي ها دوشادوش کلينتون حرکت ميکند ابراز خوشحالي کرده و خوشبينانه اظهار کرده که اگر در اوهايو و فلوريدا راي بيشتري کسب کند قطعا رئيس جمهور خواهد بود .

منبع: انتخاب



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

دستورالعمل جديد آمريکا به شرکت‌هاي هواپيمايي در ارتباط با تحريم ايران

ايران به پرداخت 104 ميليون دلار غرامت محکوم شد

دردسر تازه اي که نيويورک تايمز در دولت ترامپ آفريد

خط و نشان جديد ترامپ براي مداخله کنندگان در انتخابات

ديدارهاي متعدد جان کري با ظريف در روزهاي اخير

هواوي از دولت آمريکا شکايت کرد

مادورو: دولت ترامپ، باند تبهکاران افراطي است

فقيرترين کشور‌هاي جهان معرفي شدند

طرح جديد آمريکا براي هدف قرار دادن بشار اسد

دستگيري 2 مهاجر ايراني در انگليس

ترامپ: اوباما بايدن را از تلي از زباله بيرون کشيد

طرح عزل ترامپ به کنگره مي‌رود

ترامپ: محبوب‌ترينم، استيضاحم نمي‌کنند

يک ايراني در مسکو ربوده شد

خارج کردن چند چمدان مشکوک و کيسه‌ سياه از کنسولگري عربستان در استانبول

توليد نفت عربستان در نوامبر رکورد زد

ظاهر جديد جايزه گلدن گلوب رونمايي شد/ سنگين‌تر و بزرگ‌تر از قبل

تلاش آمريکا براي خفه کردن «هوآوي»

جانشين «آنگلا مرکل» معرفي مي‌شود

برج ايفل و مناطق گردشگري در پاريس بسته شد

ترامپ از استيضاح خود نگران است

حمله هکر‌هاي چيني به نيروي دريايي ارتش امريکا

شکست‌هاي پي در پي مثلث شرارت ترامپ، نتانياهو و بن سلمان

پيام يلدايي پمپئو: پايان شب سيه، سپيد است!

بن‌سلمان خواسته بود قتل ⁧«خاشقجي» وحشيانه و رعب‌آور باشد

تظاهرات عليه برگزيت در لندن/ همه پرسي دوم مي خواهيم

ادعاي يک رسانه آمريکايي درباره توقف هواپيماي باري تهران در سوريه، لبنان و قطر

چرا عراق بدترين گذرنامه دنيا را دارد!

آمريکا کنفرانس عربستان را بايکوت کرد

فجايع جنسي مخالفان مسلح سودان جنوبي

ترامپ کشته شدن جمال خاشقجي را تاييد کرد

مجلس نمايندگان آمريکا خواستار تحريم عربستان در چارچوب قانون ماگنيتسکي شدند

درپي شکست وليعهد سعودي؛ شاه سعودي مسئوليت بررسي پرونده خاشقجي را برعهده گرفت

مخالفان بن سلمان در حال جمع شدن گرد احمد بن عبدالعزيز هستند

برادر و همسر برادر جمال خاشقجي به قتل رسيدند

سايه اتهام قتل خاشقجي بر سر بن سلمان

يکي از مظنونان قتل خاشقجي در حادثه رانندگي در رياض کشته شد

گوگل نيز عربستان را تحريم کرد

روايت هولناک از قتل خاشقچي/مدير پزشک قانوني سعودي جسد را مثله کرده

نامزد خاشقجي مرگ وي را اعلام کرد+عکس

جاده هاي ترکيه بازهم قرباني گرفت/مرگ 22 مسافر +تصاوير

تنها راه مقابله با ايران، افزايش فشارهاي سياسي است

«شواهد شوکه‌کننده‌» درباره قتل خاشقجي

يک ربات در پارلمان انگليس حاضر مي‌شود!

اقدام قابل توجه آمريکا درمورد تحريم نفتي ايران

زني که پليس لندن را متعجب کرده است+تصوير

اولين «وزير پيشگيري از خودکشي» در جهان منصوب شد

ترامپ: در تک تک شهر‌هاي ايران شورش وجود دارد

دستور توقيف اموال بانک مرکزي ايران در ايتاليا لغو شد

آلمان، ديپلمات ايراني را به بلژيک تحويل داد