آخرین اخبار

منصوريان: بايد ذوب آهن را مي‌برديم استقلال

منصوريان: بايد ذوب آهن را مي‌برديم

  بزرگنمايي:

چه خبر -

عليرضا منصوريان در نشست خبري پس از پيروزي دو بر يک تيمش برابر ذوب آهن حاضر شد و در مورد برد شيرين مقابل حريف گفت: اين بازي از دربي براي ما سنگين‌تر و مهم تر بود. نبايد بازيکنان در خواب بازي خوبشان در دربي مي‌ماندند. بايد حتما بازي را مي برديم.

به گل محمدي هم گفتم که بد موقع به هم خورديم. اين تيم گل محمدي از تيم دو سال قبلش هم بهتر است. اين بازي مي شد در اواخرش نتيجه‌اش تغيير کند. اين استرش گل مساوي خوردن به تيم ما رسيد و مجبور شديم در اواخر بازي عقب بازي کنيم.

سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا «پلن B» خود را در مقابل ذوب آهن اجرا کرد نيز اظهار کرد: فشار روحي رواني روي بازيکنان ما وجود دارد. دو سه موقعيت داشتيم تا به گل سوم برسيم، وقتي آنها را از دست داديم، استرس از ما به سکوها منتقل شد اما اينکه چه زماني ترکيب اصلي خود را پيدا مي کنيم، بايد بگويم چون در ادامه ليگ بازي ها فشرده است، بيشتر از هفت بازيکن ثابت نداريم.

دوست ندارم حاشيه امنيت هم در تيمم داشته باشم. بايد به روح و روان تيم‌مان کمک کنيم. برخي وقت ها حاشيه امنيت روي کيفيت بازيکنان اثر مي گذارد. اگر ما جزو چهار تيم آسيايي باشيم، فاصله بازي ها خيلي نزديک مي شود. اعتقاد دارم بايد ساختار خود را پيدا کنيم. مثل نفت دو سال پيش. ساختار تغيير نمي کند و نفرات تغيير مي کند. در تعطيلات کار تاکتيکي شديد خواهيم کرد و امروز از بدنساز تيم‌مان هم تشکر کردم که خيلي خوب کار کرده است.

منصوريان در پاسخ به سوالي درباره داوري بازي و اينکه دورنماي استقلال چيست نيز گفت: صحنه پنالتي را نديدم چون با فريبا صحبت مي کردم. معمولا درباره داوري صحبت نمي‌کنم چون داوري ما پوست اندازي کرده و تغييرات در آنها محسوس است.

شايد آن ضربه اي که روي کاوه رضايي بود هم سخت گيرانه بود و مي شد گل سوم را بزنيم. در تمام صحنه ها داور سر حال بالاي صحنه بود. ما تا آخرين لحظه هم ديديم که داور وقت هاي تلف شده را حفظ کند. کارشناس زياد است و آنها در اين باره صحبت مي کنند.

منصوريان در پاسخ به اين سوال که آيا تغيير سيستم استقلال ادامه دار خواهد بود و اينکه بختيار رحماني چرا به ايده آل خود نرسيده است نيز به صحبت پرداخت و گفت: خيلي دوست داشتم قبل از تعطيلات بازي را ببريم. شرايط را خوب مي بينم. جام حذفي را پيش روي داريم و به آن جام ويژه نگاه مي کنيم. اين جام يک ميانبر خوب براي قهرماني است.

اولين بازي‌اي که 1-3-2-4 بازي کرديم، مقابل پرسپلويس بود و باقي بازي ها دو فوروارده بوده است. برگشتيم به سيستم خودمان. بختيار رحماني بازيکن فوق العاده است و کاپيتان فولاد بوده است. خيلي بازي کردن در استقلال سنگين است. پيراهني که به بختيار داديم خيلي سنگين است و کسي آن را مي‌پوشيده که مردم با او خاطره داشتند. مطمئنم که روزهاي خوبي را در تيم ما خواهد داشت.

او در پاسخ به اين سوال که چرا مدافعان چپ استقلال به راحتي جا مي مانند و از طرفي مشکلاتي بين مدافع وسط استقلال و دفاع راست استقلال وجود دارد هم اظهار کرد: بايد بيشتر تمرين کنيم. تمرينات زيادي مي کنيم ولي شايد کافي نبوده است. اگر بين خطوط دفاعي ما فاصله است، بايد کار کنيم. بايد با تلاش شما را قانع کنم نه با صحبت کردن.

سرمربي استقلال در پاسخ به سوالي درباره فرشيد اسماعيلي هم گفت: فرشيد تقسيم انرژي نمي کند. در استقلال نمي توانيد 25 دقيقه پرس شديد کنيد. او مشکل بدني ندارد و مشکلش تقسيم انرژي است. پست او، پستي است که خودم بازي مي کردم. در بازي با ماشين سازي هم او خسته نشد. آنقدر استارت زد، نفسش گرفت.

امروز بهتر از پرسپوليس انرژي خود را تقسيم کرد. او بايد به قابليت هايش مطمئن شود. او سن زيادي ندارد و نمي دانم چرا اين بچه 164 سانتي هرجا مي پرد، خطاي او را مي گيرند. هر وقت به هوا مي پرد به خرمگاه مي گويم الان خطا عليه ما مي گيرند. بازيکنان بايد از رحمتي و حيدري ياد بگيرند که تمرين کردن کار را پيش مي برد. جا دارد از اين دو بازيکن هم تشکر کنم که آنقدر تلاش کردند تا مشکلي پيش نيايد.

در ادامه اين نشست وقتي خبرنگاري از منصوريان پرسيد چرا استقلالي ها صحبت نمي کنند، زرندي مدير رسانه استقلال در قامت پاسخگويي برآمد و گفت: اين مسئله به اسپانسر استقلال برمي‌گردد و يک بحث مديريتي است و ما چيزي را که به ما ابلاغ مي شود را انجام مي دهيم.

در ادامه منصوريان نيز در اين باره گفت: تيم هاي ما به لحاظ مالي مشکل دارند. اسپانسر نبايد آنقدر قوي باشد که جلوي مصاحبه را بگيرد ولي وقتي مي بينيم که منافع مالي ما و پرسپوليس يکي است، بايد به اين مسئله توجه کنيم.

مطمئنا رسانه هاي تصويري اهميت زيادي دارند ولي ما در بحث مسائل مالي بايد به اسپانسر توجه کنيم. اين راهکار دست ما و پرسپوليس نيست. صدا و سيما مي تواند با کدخدامنشي اين مسئله را حل کند. وقتي به ما مي گويند سياست باشگاه اين است، نمي توانيم به آن ورود کنيم.




منبع:isna.ir





ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قليان کشي مربي و بازيکنان در آکادمي باشگاه استقلال!

عصبانيت شفر از قليان کشيدن بازيکنان جوان استقلال

چرا استقلال مجبور شد فرشيد باقري را ببخشد؟!

سوتي عجيب مسئولان استقلال!

توضيح درباره جداي مهدي رحمتي و شفر از استقلال

اخراج بازيکن جنجال ساز استقلال از تيم تا پايان فصل

نقطه ضعف بزرگ الهلال مقابل استقلال

شوک به استقلال: فرشيد اسماعيلي بازي هاي استقلال را از دست داد

دردسر مجدد شفر؛ تمديد قرارداد با رحمتي يا حسيني

اعلام دلايل محروميت فرشيد باقري از درگيري تا کنايه به مديرعامل

بهترين خبر ممکن براي استقلال و هوادارانش

شايعه دوپينگ بازيکن استقلال

جنگ پنهان فرهاد مجيدي و قلعه نويي براي جانشيني شفر

عکس: شادي استقلالي ها پس از بردن سپاهان

علت سفر استقلال به اصفهان با اتوبوس

تنها راه بازگشت ستاره اخراجي استقلال؛ عذرخواهي رسمي

سفر سخت استقلال به اصفهان

پاداش 500 ميليون توماني به استقلالي ها

غول کشي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا؛ الهلال شکست خورد

آخرين خبر درباره بازيکنان اخراجي استقلال

راهکار استقلال براي بردن الهلال

بازيکن استقلال بازي با الهلال را از دست داد

اولتيماتوم مهم مديران استقلال به شفر

چراغ سبز مهدي رحمتي براي جدايي از استقلال

توضيح وريا غفوري درباره شايعه محروميتش در اينستاگرام! عکس

استقلال با يک لشکر غايب برابر الهلال!

تصميم مهدي رحمتي: آخر فصل از استقلال مي رود!

علت غيبت مهدي رحمتي در تمرين استقلال

مهدي رحمتي قهر کرد و رفت؛ مبهم شدن وضعيت رحمتي!

اخراج مهدي قائدي از استقلال بخاطر رفتار غيرحرفه اي

2 سورپرايز شفر در ديدار برابر سايپا

حمله تند پرويز مظلومي به فرشيد اسماعيلي!

لو رفتن علت کنار گذاشتن فرشيد باقري از استقلال

اختلاف پنهان در استقلال؛ منظور شفرچه کسي است؟

شفر پس از دربي چه گفت: قرار بود پاتوسي پنالتي را بزند

واکنش منشا به اجازه ندادن رحمتي و اسماعيلي!

شعار هواداران استقلال عليه مهدي رحمتي

نقش پررنگ مهدي رحمتي در شکست استقلال و خراب شدن پنالتي!!

فوري: شوک به استقلال؛ وريا غفوري دربي را از دست داد

مرد اول استقلال و مهره ويژه شفر در روز دربي

دردسر شيرين شفر براي دربي

تاکتيک شفر براي کم کردن فشار دربي از روي بازيکنانش

منشا روز چهارشنبه در کميته اخلاق؛ فردي که موهايم را کشيد هم احضار کنيد

رفتار معنادار شفر براي حمايت از منشا

پيش بازي الدحيل - استقلال؛ جنگ در قطر + ساعت بازي

شروع نااميدکننده استقلال در آسيا با يک شکست سنگين

ادعاي عجيب درباره پيشنهاد 9 ميلياردي به اللهيار صيادمنش

راي پرونده گادوين منشا صادر شد

سايه محروميت AFC بالاي سر استقلال

ارزان شدن قيمت بليت بازي استقلال و العين + قيمت جديد