آخرین اخبار

منصوريان: بايد به تعطيلات ليگ نگاه ملي داشته باشيم استقلال

منصوريان: بايد به تعطيلات ليگ نگاه ملي داشته باشيم

  بزرگنمايي:

چه خبر -

عليرضا منصوريان در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر ذوب آهن، اظهار کرد: با يکي از تيم‌هاي خوب بازي داريم. عملکرد خوبي داشته است. گل محمدي دوست خوب من است. با او يک مسير فوتبال را طي کرده‌ايم و از صميم قلب به او خوش آمد مي گويم و اميدوارم که ميزبان خوبي براي آنها باشيم. آنها تيمي منسجم دارند. سعي و تلاش مي‌کنيم با توجه به شرايط روحي حاکم بر تيم مان سه امتياز اين بازي را کسب کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاري که از او درباره تعطيلات ليگ برتر پرسيد، گفت‌: بايد نگاه ملي داشته باشيم. سعي و تلاش ما بر اين است که تيم‌ ‌ملي به جام جهاني راه پيدا کند و همه سرمربيان بايد برنامه‌ريزي مناسبي براي تعطيلات داشته باشند.

ما تعطيلات نرمالمان را ادامه مي‌دهيم. شايد تغييرات تاکتيکي هم داشته باشيم. نگاه من هميشه به اين تعطيلات مثبت است، چرا که مي‌توانيم با انجام بازي‌هاي دوستانه به بازيکنان جوانمان ميدان دهيم. ان‌شاء‌الله که از تعطيلات ضرر نمي‌کنيم و تيم‌ ‌ملي هم بيشترين استفاده را مي‌برد.

او درباره برگزاري جام حذفي بدون حضور بازيکنان ملي‌پوش نيز، گفت‌: براي ما و پرسپوليس فکر نمي‌کنم که بازي آساني وجود داشته باشد. تيم‌هاي مقابل ما در سال چهار بار شانس پخش زنده بازي‌هايشان را دارند. تيم‌هاي رو به روي ما هميشه انتحاري بازي مي‌کنند. در بازي با صنعت نفت و ماشين سازي پنج امتياز شيرين را از دست داديم. ما قبل از دربي به تبريز رفتيم. بايد بازيکنان ما آماده تغيير جريان در استقلال باشند تا ديگر امتيازي را از دست ندهيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين پرسش که آيا در خط دفاعي به زوج ايده آلش دست يافته است، گفت‌: دغدغه‌ ما در خط دفاعي اين است که بعد از گل زدن به اين فکر کنيم که حتي با يک گل هم پيروز شويم. خط دفاع ما بايد نفوذناپذير باشد. هر چقدر گل‌هاي زده و خورده ما بيشتر باشد بهتر مسير را پيدا مي‌کنيم. هر چند که لئوناردو پادواني(Leandro Padovani Celin) به مرز آمادگي مي‌رسد و مي‌تواند به ما کمک کند. ما احتمالا در اين روزها از سيستم دوم‌مان هم استفاده مي‌کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال درباره تشابه پرسپوليس ليگ پانزدهم با استقلال ليگ شانزدهم، گفت‌: بازي با پرسپوليس نقطه عطف تيم ما بود. ما بازيکنان جديد زيادي را جذب کرده‌ايم. بازي استقلال و پرسپوليس سنگين‌ترين بازي ليگ برتر است.

درست است که دوست داشتم اين بازي را ببريم، اما منکر اين هم نمي‌شوم که بازيکنان ما زير فشار سنگيني بودند و از لحاظ روحي و رواني در شرايط مناسبي قرار نداشتند. به آنها گفتم که سنگين‌ترين بازي ليگ از نظر حاشيه‌ها است. از هوادارانمان هم ممنون هستم که تاکنون صبر کرده‌اند. البته درباره پيشکسوتان منتقد هيچ صحبتي ندارم.

وي درباره خالي ماندن جايگاه هواداران استقلال در دربي83، گفت‌: در دربي بخشي از استاديوم خالي بود که هنوز هم براي من سوال است. آن جا قلب جايگاه هواداران استقلال است و هميشه آنجا را با حضور هوادارانمان مي‌بينم. من در صفحات مجازي ديدم که بخشي از هواداران ما بيرون از در ورزشگاه هستند. قبل از بازي هم اعلام کرده بودند که بليت فروشي به پايان رسيده است و تمامي سکوها فروخته شده است.

سازمان ليگ مي‌تواند در اين‌باره بهترين پاسخ را بدهد و مطمئن هستم که در برنامه 90 عادل فردوسي‌پور به دنبال پاسخ اين معما خواهد بود. اسپانسر باشگاه استقلال و پرسپوليس مشترک است و پس از بازي هم من به دنبال اين بودم که آيا بازيکنان و کادرفني بايد با رسانه‌هاي تصويري صحبت کنند يا نه. همچنين اسپانسر از ما مي‌خواهد که ورزشگاه ما پر از تماشاگر باشد. خودم هم هنوز براي خالي ماندن جايگاه‌مان پاسخي نيافته‌ام.

عليرضا منصوريان درباره تيتري که يکي از روزنامه‌ها و به‌ نقل‌ از محمد انصاري بازيکن پرسپوليس درباره استقلال زده بود، گفت‌: اگر در فوتبال‌مان چند بازيکن واقعي با اخلاق داشته باشيم که علاوه بر ظاهر با اخلاق، باطن با اخلاقي داشته باشد، محمد انصاري و ابراهيم صادقي آن بازيکنان هستند. پس از تيتر آن روزنامه‌ هم انصاري به من پيام داد و گفت‌ که آن را عنوان نکرده است. توصيه من به همه جوانان اين است که محمد انصاري و ابراهيم صادقي را سرمشق خود قرار دهند.

وي درباره حضور سيد مجيد حسيني و فرشيد اسماعيلي در دربي 83 اظهار کرد: به اعتقاد من دربي سنگين‌ترين بازي ليگ برتر است و ما اين ريسک را از دوش مجيد حسيني و فرشيد اسماعيلي برداشتيم. پيش از دربي گفتم که اشتباه‌هاي اين دو بازيکن برعهده من است.

اسماعيلي و حسيني به صورت پلکاني رشد کرده‌اند و حقشان بود که در دربي به ميدان بروند. در طول بازي هم به صورت مکرر با اسماعيلي صحبت مي‌کردم چرا که او نمي‌تواند به خوبي انرژي خود را تقسيم کند، اما حسيني با توجه به اينکه در رده‌هاي ملي مختلف کاپيتان بوده به خوبي مي‌تواند مديريت بازي را انجام دهد. بايد به شدت مراقب اين دو بازيکن باشيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در ادامه درباره عملکرد نه چندان خوب خط حمله استقلال در بخش گلزني، تاکيد کرد: ما خط حمله خوبي داريم. فقط آنها تجربه بازي در دربي را نداشتند. اگر باز هم به پيش فصل بازگرديم انتخاب من کاوه رضايي، علي قرباني و آرش افشين خواهد بود. افشين تا حدودي از فوتبال دور شده بود و در آينده بهتر مي‌شود. من سعي مي کنم با بازيکناني کار کنم که در گذشته با آنها همکاري داشته‌ام، چرا که آنها فلسفه فوتبالي من را مي‌دانند.

وي درباره اينکه گفته مي‌شود سجاد شهبازاده به اين تيم بازخواهد گشت تاکيد کرد: اين موضوع را نمي‌دانم و الان آن را مي‌شنوم، اما به او گفته‌ام که هر زماني که بخواهد مي‌تواند به استقلال بازگردد و قدمش روي چشم ما است. شماره 10 او را هم به کسي نداده‌ايم.

اين نکته را هم بگويم که شايعه شده يک مربي خارجي يا داخلي به تيم ما اضافه مي‌شود. خواهش مي‌کنم به کادرفني من توهين نکنيد. اشکان نامداري مربي دروازه‌بانان تيم اميد استقلال است و ما اين فرصت را به او داديم که سه روز در هفته‌ در کنار حميد بابازاده کار کند و از تجربيات او بيشترين استفاده را ببرد. متاسفانه در سال‌هاي اخير ما در بخش دروازه‌باني به جز رشيدي، تراب پور، بابازاده، غلامپور و بوستاني پيشرفت زيادي نداشته‌ايم.




منبع:isna.ir





ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

قليان کشي مربي و بازيکنان در آکادمي باشگاه استقلال!

عصبانيت شفر از قليان کشيدن بازيکنان جوان استقلال

چرا استقلال مجبور شد فرشيد باقري را ببخشد؟!

سوتي عجيب مسئولان استقلال!

توضيح درباره جداي مهدي رحمتي و شفر از استقلال

اخراج بازيکن جنجال ساز استقلال از تيم تا پايان فصل

نقطه ضعف بزرگ الهلال مقابل استقلال

شوک به استقلال: فرشيد اسماعيلي بازي هاي استقلال را از دست داد

دردسر مجدد شفر؛ تمديد قرارداد با رحمتي يا حسيني

اعلام دلايل محروميت فرشيد باقري از درگيري تا کنايه به مديرعامل

بهترين خبر ممکن براي استقلال و هوادارانش

شايعه دوپينگ بازيکن استقلال

جنگ پنهان فرهاد مجيدي و قلعه نويي براي جانشيني شفر

عکس: شادي استقلالي ها پس از بردن سپاهان

علت سفر استقلال به اصفهان با اتوبوس

تنها راه بازگشت ستاره اخراجي استقلال؛ عذرخواهي رسمي

سفر سخت استقلال به اصفهان

پاداش 500 ميليون توماني به استقلالي ها

غول کشي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا؛ الهلال شکست خورد

آخرين خبر درباره بازيکنان اخراجي استقلال

راهکار استقلال براي بردن الهلال

بازيکن استقلال بازي با الهلال را از دست داد

اولتيماتوم مهم مديران استقلال به شفر

چراغ سبز مهدي رحمتي براي جدايي از استقلال

توضيح وريا غفوري درباره شايعه محروميتش در اينستاگرام! عکس

استقلال با يک لشکر غايب برابر الهلال!

تصميم مهدي رحمتي: آخر فصل از استقلال مي رود!

علت غيبت مهدي رحمتي در تمرين استقلال

مهدي رحمتي قهر کرد و رفت؛ مبهم شدن وضعيت رحمتي!

اخراج مهدي قائدي از استقلال بخاطر رفتار غيرحرفه اي

2 سورپرايز شفر در ديدار برابر سايپا

حمله تند پرويز مظلومي به فرشيد اسماعيلي!

لو رفتن علت کنار گذاشتن فرشيد باقري از استقلال

اختلاف پنهان در استقلال؛ منظور شفرچه کسي است؟

شفر پس از دربي چه گفت: قرار بود پاتوسي پنالتي را بزند

واکنش منشا به اجازه ندادن رحمتي و اسماعيلي!

شعار هواداران استقلال عليه مهدي رحمتي

نقش پررنگ مهدي رحمتي در شکست استقلال و خراب شدن پنالتي!!

فوري: شوک به استقلال؛ وريا غفوري دربي را از دست داد

مرد اول استقلال و مهره ويژه شفر در روز دربي

دردسر شيرين شفر براي دربي

تاکتيک شفر براي کم کردن فشار دربي از روي بازيکنانش

منشا روز چهارشنبه در کميته اخلاق؛ فردي که موهايم را کشيد هم احضار کنيد

رفتار معنادار شفر براي حمايت از منشا

پيش بازي الدحيل - استقلال؛ جنگ در قطر + ساعت بازي

شروع نااميدکننده استقلال در آسيا با يک شکست سنگين

ادعاي عجيب درباره پيشنهاد 9 ميلياردي به اللهيار صيادمنش

راي پرونده گادوين منشا صادر شد

سايه محروميت AFC بالاي سر استقلال

ارزان شدن قيمت بليت بازي استقلال و العين + قيمت جديد