آخرین اخبار

نفيسه روشن: از آمپول مي‌ترسم چه برسد به جراحي زيبايي! هنر و سلامت

نفيسه روشن: از آمپول مي‌ترسم چه برسد به جراحي زيبايي!

  بزرگنمايي:

نفيسه روشن: تاکنون جراحي زيبايي روي صورتم نداشتم در حالي که خيلي‌ها مي‌گويند چرا بيني‌ات را عمل نمي‌کني و يا چرا صورتت را نمي‌کشي؟ لازم است واضح بگويم که من از کودکي از آمپول مي‌ترسيدم و... برنامه «کافه سوال» که براي دومين شب متوالي با حضور يکي از بازيگران تلويزيون به موضوع «شارلاتانيسم جراحي‌هاي زيبايي» پرداخت، شامگاه گذشته با حاشيه همراه بود.

برنامه «کافه سوال» يکشنبه شب با حضور نفيسه روشن بازيگر مجموعه‌هايي چون «زماني براي عاشقي»، «اغماء»، «مثل هيچکس» و ... همراه بود که وي به عنوان بازيگري که هيچ جراحي زيبايي روي صورتش انجام نداده است، در برنامه حاضر شد.

اين برنامه شامگاه شنبه هم ميزبان شراره رخام بود و اين بازيگر سينما و تلويزيون مطالبي را درخصوص اظهار پشيماني‌اش از جراحي‌هاي زيبايي مکرر عنوان کرد.

در ابتداي برنامه کافه سوال که يکشنبه شب پخش شد، مجري ضمن خوش‌آمدگويي به او در سخناني گفت: جا دارد از خانم روشن تشکر کنم چراکه ايشان قرار بود در روزهاي بعدي مهمان برنامه ما باشند اما به خاطر عدم حضور مهمان ديگرمان، وي در دقيقه نود پذيرفت که در برنامه ما حاضر شود.

وي گفت: بازيگر ديگري را به برنامه دعوت کرده بوديم که هم‌بازي خانم روشن در سريال «زماني براي عاشقي» بودند اما ايشان در لحظات آخر گفتند که تمايلي به حضور در برنامه ندارد و نمي‌خواهد خيلي تلويزيوني باشد؛ در حالي که ايشان محبوبيت خود را از همين تلويزيون به دست آورده‌اند!

سپس لواساني گفت: جالب نيست که اين حرف‌ها از سوي بازيگران زده شود، بهتر بود اگر دليل ديگري داشتند، همان دليل را مي‌آوردند.

در پايان اين برنامه هم لواساني، مجري «کافه سوال» بار ديگر با اشاره به صحبت‌هاي ايتدايي‌اش درباره‌ي بازيگري که حاضر نشده بود در اين برنامه شرکت کند، خطاب به بينندگان گفت: سوء‌تفاهم نشود. خانم بازيگري که قرار بود در برنامه حاضر شود الان به من خبر دادند که تاييد کرده است که همين طور است من محبوبيتم را از تلويزيون به دست آورده‌ام.

يکشنبه - سوم آبان ماه - برنامه «کافه سوال» با حضور دکتر عبدالجليل کلانتري هرمزي - فوق تخصص جراحي پلاستيک و زيبايي - و نفيسه روشن - بازيگر تلويزيون - همراه بود.

روشن در اين برنامه اظهاراتي را راجع به مخالفتش با جراحي پلاستيک زيبايي عنوان کرد.

روشن به اين پرسش که آيا تاکنون روي صورتتان عمل جراحي زيبايي داشته‌ايد‌؟ پاسخ منفي داد و گفت: تاکنون جراحي زيبايي روي صورتم نداشتم در حالي که خيلي‌ها مي‌گويند چرا بيني‌ات را عمل نمي‌کني و يا چرا صورتت را نمي‌کشي؟در اين خصوص لازم است واضح بگويم که من از کودکي از آمپول مي‌ترسيدم و هميشه فضاي بيمارستان و بوي الکل آزارم مي‌داد و مي‌دهد؛ ضمن اينکه هيچ اعتقادي هم به اين مسائل ندارم چرا که هميشه آن چيزي که خدا به انسان‌ها مي‌بخشد قطعا زيباترين حالت است.

وي ادامه داد: اگر عمل جراحي زيبايي در جهت درمان و بهتر شدن باشد خيلي هم خوب است اما اگر بدون دليل اين اقدام انجام شود بنده شخصا اين اقدام را نمي‌پسندم.

اين بازيگر تلويزيون همچنين در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينکه آيا چهره‌هاي عروسکي اين روزهاي برخي‌ بازيگران، انگيزه را براي جراحي زيبايي در شما به وجود نمي‌آورد؟ خاطرنشان کرد: اصلا به هيچ عنوان اينطور نيست؛ من اعتقادم اين است و خيلي هم سفت و سخت پاي اعتقاداتم ايستاده‌ام. هرچه چهره، طبيعي‌تر باشد در قالب هر نقشي مي‌تواند ظاهر شود و وارد هر کاراکتري بشود اما وقتي گونه‌ي برجسته، لبان عمل کرده و بيني عمل کرده باشد، مقوله به گونه‌اي ديگر ديده مي‌شود. متاسفانه اين اتفاق در حرفه ما خيلي زياد شده است.

وي در ادامه درباره اينکه با موجي که درخصوص چهره‌هاي عروسکي در سينما و تلويزيون راه افتاده است، فکر مي‌کنيد شما و امثال شما کم‌کارتر مي‌شويد؟ اينگونه پاسخ داد: اصلا اين طور نيست؛ چرا که فکر مي‌کنم محدوديت‌هايي هست که نمي‌توانم اسم بياورم. به عنوان مثال بازيگراني که اندام نسبتا تپل‌تر و صورت بامزه‌اي دارند، زماني که مقابل دوربين مي‌روند، به ويژه وقتي کار طنز انجام مي‌دهند مردم با همان قيافه آنها را دوست دارند و همين خصوصيت باعث مي‌شود در بازي‌هايشان بدرخشند.

او اظهار کرد: طبيعي بودن يک بازيگر باعث مي‌شود او بيشتر خودش را نشان دهد. در اينجا لازم است يک مثالي بزنم و آن هم اين است که اگر همه ماهي‌ها يک شکل بودند، مسلما از يک شکل بودن آنها خسته مي‌شديم.

روشن در پايان صحبت‌هاي خود تاکيد کرد: شخصا مخالف جراحي پلاستيک و زيبايي هستم؛ چرا که اعتقادم بر اين است هر چيزي در سادگي زيباست.

***

دکتر عبدالجليل کلانتري - فوق تخصص جراحي پلاستيک و زيبايي - که در برنامه «کافه سوال» حضور داشت، در خصوص جراحي پلاستيک و زيبايي گفت: خيلي از مردم نسبت به جراحي پلاستيک ديد اشتباهي دارند و فکر مي‌کنند که اين يک عمل معجزه است؛ در حالي که جراحي پلاستيک يک علم کاملا تخصصي است.

اين متخصص همچنين درخصوص بحث اعتماد به پزشک در حوزه جراحي‌هاي پلاستيک و زيبايي خطاب به بينندگان اظهار کرد: برخي از افراد براي عمل جراحي پلاستيک به هر پزشکي مراجعه مي‌کنند و به اجبار به او مي‌گويند شما مي‌توانيد اين عمل را روي صورت من انجام دهيد در حالي که اين اقدام مثل اين است که يک جنس عالي ايراني را رها کنيد و به سراغ جنس چيني برويد، نتيجه‌اش هم قطعا يک عمل نادرست مي‌شود.

وي ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر هم پيامک‌هايي را با عنوان تزريق صورت در منزل و ... زياد دريافت مي‌کنيم، اما اين يک سوال است که چطور مي‌توان جرأت کرد که به هر کسي اعتماد کرد؟ در اينجا من به عنوان يک متخصص نمي‌توانم بگويم پزشکان اشتباه مي‌کنند؛ چرا که جراحي پلاستيک يک علم کاملا پيشرفته و تخصصي است.

اين پزشک متخصص در بخشي ديگر از برنامه «کافه سوال» در پاسخ به اينکه بزرگترين معضل در حوزه جراحي پلاستيک در ايران چيست؟ خاطرنشان کرد: اصولا باورهاي غلط که از کانال‌هاي مختلف مي‌آيد مي‌تواند بزرگترين معضل در اين حوزه باشد. خيلي به چشم مي‌خورد افرادي به درمانگاه‌ها و کلينيک‌هاي شخصي براي جراحي پلاستيک و زيبايي مراجعه مي‌کنند در حالي که هيچ نيازي به عمل ندارند اما متاسفانه نمي‌خواهند قبول کنند. ما به عنوان متخصص به بيش از 40 درصد زيبايي‌ها مشاوره مثبت مي‌دهيم و مي‌گوييم که نيازي به عمل ندارند اما برخي‌ها پافشاري مي‌کنند.

وي تاکيد کرد: بنده به عنوان يک متخصص نمي‌گويم که عمل جراحي زيبايي بد است بلکه در جاي خودش ارزشمند است. جراحي زيبايي يک عمل بسيار پيشرفته و محاسبه شده است که اگر در جاي خودش درست انجام شود بسيار مناسب است.

دکتر کلانتري در پايان صحبت‌هاي خود گفت: يکسري باورهاي غلط و يکسري تبليغات کذب باعث برخي مشکلات در حوزه عمل جراحي پلاستيک و زيبايي مي‌شود خواهشم از مردم اين است که به ماهواره‌ها اعتمادي نکنند چرا که آنها دلشان براي مردم نمي‌سوزد. اول بيانديشند سپس تصميم بگيرند.

«کافه سوال» کاري از گروه برنامه‌هاي اجتماعي شبکه دو سيماست که جمعه، شنبه و يکشنبه شب‌ها با اجراي مژده لواساني به روي آنتن مي‌رود.

مجري برنامه شامگاه گذشته اعلام کرد که از اين پس «کافه سوال» شنبه‌، يکشنبه و دوشنبه شب‌ها پخش مي‌شود.



گردآوري: گروه فرهنگ و هنر سيمرغ
www.
منبع: isna.ir



مطالب پيشنهادي:
انتقال آموزشگاه بازيگري کامبيز ديرباز به تهرانعکس‌هايي ديده نشده از فيلم محمد (ص) مجيد مجيديشقايق فراهاني: بازيگران جديد جشنواره فجر امسال را متفاوت مي‌کنند
آنچه درباره‌ فيلم محمد (ص) مجيد مجيدي نديده و نشنيده‌ايد + تصاوير
پرفورمنس آرت و ارتباط آن با هنرهاي تجسمي



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

چرا اميليا کلارک دو بار تا آستانه مرگ پيش رفت؟! + عکس در بيمارستان

سلبريتي هايي که به بيماري سخت دچار شدند و پيوند اعضا انجام دادند + عکس

5 خواننده اي که خيلي زود از دنيا رفتند! (+عکس)

از عزت الله انتظامي تا خشايار الوند: هنرمنداني که در سال 97 از دنيا رفتند

7 ستاره مشهور که به مشکلات روحي خود اقرار کردند + عکس

سلبريتي هايي که يک بار از دست مرگ فرار کردند!! + عکس

بالاخره دليل اصلي مرگ اسکندر مقدوني کشف شد + عکس

10 چهره مشهوري که از بيماري سرطان مردند (+عکس)

ستاره‌هايي که از بيماري‌هاي کشنده نجات يافتند/ از آنجلينا جولي تا سلنا گومز

برنامه هاي مناسب کودکان به پيشنهاد مشاور کودک

عکس هاي تراژيک از آخرين هنرنمايي بازيگران در فيلم هايشان (قسمت2)

اگر از زندگي نا اميد شده ايد اين فيلم ها را ببينيد + عکس

عکس هاي بازيگران و ستاره هاي مشهور قبل از مرگ! (قسمت2)

از نيکول کيدمن تا ليدي گاگا/ستاره هايي که به عمل زيبايي خود اعتراف کردند!

عکس هاي بازيگران و ستاره هاي مشهور قبل از مرگ! (قسمت3)

بيوگرافي پيام دهکردي و گفت و گو درباره روزهاي سخت بيماري‌اش

آيا پاريس، دختر مايکل جکسون مانند پدرش از دنيا مي رود؟!

رفتارهاي بهداشتي - آرايشي عجيب و چندش آور در طول تاريخ!! + عکس

ستاره هايي که در سن کم و جواني داغدار شدند!

بيماري عجيب و غريب مجيد خراط‌ها چيست؟!

10 ستاره که بيماري سخت و لاعلاج داشتند، اما مشهور شدند + عکس

مونا ليزا تيروئيد داشته؟!/دليل لبخند مرموز موناليزا چيست؟

داستان سلبريتي هايي که از دام اعتياد رها شدند+ تصاوير

سلبريتي هايي که با مصرف مواد مخدر به کام مرگ کشيده شدند + تصاوير

بهترين فيلم هاي ترسناک روانشناسانه قرن 21 + عکس

طلاق‌هاي عاطفي در سينماي ايران

ستاره هاي بالاي 85 سال هاليوود که صحيح و سلامت هستند + عکس

بازيگران بي عيب نيستند/ هاليوودي هايي که جاي زخم دارند + عکس

دليل اصلي مرگ جورج اورول چه بود؟

خواننده هايي که با مشکلات روحي و افسردگي مي جنگند + عکس

اعتراف ماريا کري به اختلال رواني جدي اش + عکس وي با همسر و فرزندانش

تئاتر درماني چيست و چگونه انجام مي پذيرد؟

از اما استون تا دواين جانسون/سلبريتي هايي که از بيماري هاي روحي رنج مي برند

علت حرکات عجيب مژگان صابري در جشنواره فجر 96

هنرمنداني که پس از جراحي زيبايي به هيولا تبديل شدند + تصاوير

درمان بيماري هاي رواني با هنر چگونه امکان پذير است ؟

چرا فرهنگ و هنر ما ستايشگر مرگ و مرگ طلبي ست؟/علل کشش به خودکشي در ايران

صحبت هاي خواندني دنيا فني‌زاده عروسک گردان کلاه قرمزي درباره بيماري اش

ستارگاني كه «اعتياد» را کنار گذاشتند+ تصاوير

شهرت ستارگان عمر آنها را كوتاه مي‌كند!

تقليد از «افسردگي مشاهير» براي رسيدن به مد روز! + نمونه‌ها

بستري دوباره بازيگر زن هاليوود به دليل بيماري روحي

10 اختلال شخصيت: از خودشيفته‌ها تا ضد اجتماعي‌ها

بازيگراني كه هم درد «آنجلينا جولي» هستند + تصاوير

نويسندگان بزرگي که از اختلال رواني رنج مي‌بردند + تصاوير

زن‌هاي معتاد سينماي ايران! + تصاوير

10 ستاره سينما که مرگ دردناکي داشتند

مسعود رايگان و رويا تيموريان؛ برخورد هنرمندان زوج بازيگر با ايدز

پرستو صالحي در تلويزيون: 8سال است از عواقب تزريق لب زجر مي‌کشم! + تصاوير

خودکشي دختران نوجوان ايراني بعد از يک بازي رايانه‌اي