آخرین اخبار

کدام خصوصيت زنانه باعث مي شود مردي شيفته زني شده و هرگز او را رها نکند؟ روابط عاطفي

کدام خصوصيت زنانه باعث مي شود مردي شيفته زني شده و هرگز او را رها نکند؟

  بزرگنمايي:

چه خبر - 7 خصوصيت زنانه اي که مردان را شيفته زنان مي کند

جالب است بدانيد که مردها به دنبال خصوصياتي عميق‌تر، اساسي‌تر و پايدارتر هستند که بنا به دلايلي زن‌ها تصميم مي‌گيرند در خود نشان ندهند — حداقل در ابتداي رابطه و گاهي اوقات هم خيلي دير اين خصوصيات خود را نشان مي‌دهند. در زير به 7 خصوصيت خانم‌ها که مردان را شيفته مي‌کند اشاره کرده و به توضيح دقيق‌ آنها مي‌پردازيم.

شوخ‌ طبعي

بايد بتوانيد با هم ديوانه‌بازي کنيد. کار و زندگي فوق‌ العاده استرس‌ زا است! همسرتان تنها کسي است که در مقابل او بايد سلاحتان را زمين بيندازيد. چه خانه باشيد و چه بيرون، درست وقت‌هايي که کسي نگاهتان نمي‌کند، وقت مسخره رقصيدن‌ها، حرف زدن با صداهاي عجيب و غريب و وقت اين است که خودتان باشيد. اگر مي‌خواهيد همسرتان احساس کند که مي‌تواند با شما تفريح کند، شما هم نبايد از تفريح کردن با او بترسيد. حتي اگر از اينکه مسخره به نظر برسيد نبايد بترسيد. از اينکه خودتان را رها کنيد، از چارچوب هميشگي‌تان بيرون بياييد و بلند بلند بخنديد نترسيد.

اعتماد به نفس

زني که اعتماد به نفس داشته باشد ارزش خود را مي‌داند. به خود افتخار مي‌کند و اين از حرکات و ظاهرش پيداست. او به دنبال تاييد گرفتن از مردها نيست. خودش مي‌داند که فوق‌العاده است. او مي‌داند که مردي که بتواند با او باشد فوق‌العاده خوش‌شانس است چون او اين توانايي را دارد که بيشتر از هر زن ديگري او را خوشحال کند.
واقعيت اين است که مردها دوست دارند فکر کنند که جايزه را برده‌اند. دوست دارند احساس کنند که خوش‌شانس‌ترين مرد هستند. درست همانطور که دوست دارند شما به آنها افتخار کنيد، او هم مي‌خواهد به شما افتخار کند. اگر شما خودتان به خودتان اعتماد نداشته باشيد و از خوب بودن خودتان مطمئن نباشيد، چرا او بايد چنين حسي داشته باشد؟ چه بخاطر ظاهرتان باشد، چه هوشتان، چه موفقيت‌هايتان، چه احترامي که ديگران به شما مي‌گذارند، کارتان يا هر خصوصيت خوب ديگر شما، همسرتان دوست دارد به شما پز بدهد. مي‌خواهد بداند که مي‌تواند با اطمينان شما را به خانه پيش مادرش بياورد و يا به دوستانش معرفي کند و يا حتي در جلسات کاري خارج از محل کار شما را با خود پيش رئيسش ببرد چون شما باعث مي‌شويد که او خوب به نظر برسد.

استقلال

سرتان شلوغ است، از پس کارهاي خودتان برمي‌آييد و خودمختاريد. علايق خاص خودتان را داريد، فردي جذاب هستيد. براي بحث‌هاي باکيفيت و جدي حرف‌هاي زيادي براي گفتن داريد. براي خودتان زندگي داريد و عاشقش هستيد. اين خصيصه شما او را به چالش مي‌کشد اما شما برايش يک چالش نيستيد، شما بهترين نوع خودتان هستيد و به او انگيزه مي‌دهيد که او هم بهترين خودش باشد. چه کارتان باشد که عاشقش هستيد و چه سرگرمي‌هاي جالب و خلاقانه‌اي براي خودتان داشته باشيد، مهم اين است که به او نيازي نداشته باشيد. براي اينکه خلائي در زندگي‌تان پر شود يا خوشحال شويد به او نياز نداريد.

خودتان بدون او به اندازه کافي کامل و راضي هستيد. بااينکه ممکن است حسابي سرتان شلوغ باشد و درگير زندگي خودتان باشيد، اما نبايد براي گذاشتن قرار ملاقات با او هم زياد سخت بگيريد. در هر حال بايد علاقه‌تان به بودن با نامزدتان را نشان دهيد. براي ديدن او بايد مشتاق به نظر برسيد. مردها دوست دارند حس کنند که زن‌ها آنها را مي‌خواهند، آن هم زني خاص مثل شما! پس وقتي او را ديديد، حضور کامل داشته باشيد. لبخند بزنيد و خود جذاب و فوق‌العاده‌تان باشيد.

قدرت

آيا وقتي دچار ضعف مي‌شود، مي توانيد صاف بايستيد؟ يا اينکه شما هم زودتر از او خم شده و مي‌شکنيد؟ اگر لازم باشد مي‌توانيد از عهده مخارج خودتان برآييد؟ اين قدرت‌ها مقداري از فشار را از روي دوش او برمي‌دارد و باعث مي‌شود خودش بخواهد که براي شما قوي باشد نه اينکه مجبور باشد!
آيا در ارزش‌ها و اعتقاداتتان قوي هستيد؟ يا اينکه خيلي راحت تحت‌تاثير قرار مي‌گيريد؟ کي هستيد؟ به چه چيزهايي اعتقاد داريد؟ آيا سر اعتقاداتان هستيد؟ آيا او مي‌تواند به حرف‌هايي که مي‌زنيد اعتماد کند؟ آيا اعمال و رفتارتان مطابق با حرف‌هايتان هست؟ زني که اعتقاداتي پابرجا داشته باشد، باعث امنيت مرد زندگي‌اش است. احساس امنيت يکي از مهمترين عناصر در ايجاد حس اعتماد در مردهاست. اين حس باعث مي‌شود بتواند دريچه دلش را به طور کامل برايتان باز کند.

آسيب‌پذيري

منظورمان درمانده بودن نيست. آسيب‌پذيري اين است که خود واقعي‌تان باشيد. نشان دادن ضعف‌هايتان شايد خلاف قدرت باشد اما قدرت واقعي در توانايي شما براي نشان دادن آسيب‌پذيري‌تان نهفته است. نشان دادن شکنندگي‌تان، نقاط دردتان، ناامني‌ها و حتي آشکار کردن کارهايي که قبلاً انجام داده‌ايد و از‌ آن پشيمانيد، قدرت زيادي مي‌خواهد.
به همسرتان نشان دهيد که چقدر دوستش داريد. بگوييد که چقدر ديوانه‌اش هستيد. اجازه بدهيد بفهمد که قبلاً هيچوقت چنين حسي را تجربه نکرده‌ايد. آسيب‌پذيري احساسي شما باعث اعتماد بيشتر او نسبت به احساس شما مي‌شود و درنتيجه موجب مي‌شود خود او هم از نظر احساسي درمقابل شما آسيب‌پذير باشد.

زنانگي

زنانگي هم مربوط به ظاهر شماست و هم رفتارتان. زن بودن يعني زيبايي، ظرافت، لطافت، مهرباني و قسمت شيرين وجودتان که مردها فاقد آنها هستند را در آغوش بکشيد. زن باشيد! پيراهن‌هاي زيبا بپوشيد، رژلب بزنيد و خوشبو باشيد. براي زيبا کردن ظاهرتان وقت بگذاريد و از آن لذت ببريد. اين کار به خودتان هم حسي فوق‌العاده خواهد داد.
مهربان باشيد. يکي از خصوصيات زنانگي که مردها معمولاً ندارند، ميل طبيعي شما به مراقبت کردن است. البته مي‌توانيد در عين حال آسيب‌پذير بوده و به همسرتان نشان دهيد که به او نياز داريد اما مي‌توانيد از او هم مراقبت کنيد. هرچقدر هم که قوي، مردانه و مستقل باشد، همه مردها دوست دارند که کسي از‌ آنها مراقبت کند. اينکه نشان دهيد چنين توانايي داريد باعث مي‌شود سلاح خودش را در کنار شما زمين بيندازد و در کنارتان احساس امنيت کند. وقتي مردي ضعف از خود نشان مي‌دهد و اجازه مي‌دهد بخش آسيب‌پذير او را ببينيد، به شما قدرت خواهد داد. منظور اين نيست که رابطه مثل يک مسابقه يا بازي است، همه اينها براي ايجاد يک رابطه بادوام و ايجاد احساس امنيت و آرامش براي دو طرف است.

شادي

آيا فرد شادي هستيد؟ آيا از زندگيتان، کارتان، اهدافتان و وضعيتتان راضي هستيد؟ يا آن فرد ناراضي هستيد که مدام در حال شکايت از زندگي‌اش است؟ هيچ مردي قرار نيست شما را خوشحال کند. اين کار مردها نيست. زني که شاد باشد و اين شادي را نشان دهد براي مردها بسيار مطلوب است چون مردها دوست دارند در پايان روز خسته‌کننده‌اي که داشته‌اند شما خوشحالشان کنيد. آنها دوست دارند بتوانند کنار شما جلو تلويزيون بنشينند و يا شب‌ها که کنارتان مي‌خوابند کاملاً شاد و راضي باشند. همسرتان مي‌خواهد لبخند شما به او گرماي زندگي دهد و در کنار شما احساس آرامش کند.



منبع : mardoman.net



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟