آخرین اخبار

برانکو: هيچ دربي مثل اينجا نيست پرسپوليس

برانکو: هيچ دربي مثل اينجا نيست

  بزرگنمايي:

چه خبر -

برانکو ايوانکوويچ(Branko Ivanković) سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر استقلال در چارچوب رقابت هاي ليگ برتر فوتبال حاضر شد.

برانکو ايوانکوويچ صحبت هاي خود را اين طور آغاز کرد: از تعداد زياد خبرنگاران معلوم است که دربي نزديک است. قبل از هر چيزي عيد قربان را تبريک مي گويم. مي دانيم که اين دربي 83 است. همه منتظر هستيم تا دربي آغاز شود. خوشحال هستم و از اين فضا و جو حاکم راضي ام. مفتخرم که جزئي از اين دربي که بزرگترين دابي آسيا است، هستم.

اين چهارمين دربي من است اما در کشورهاي ديگر هم دربي را تجربه کرده‌ام اما هيچ دربي اي مثل اينجا نيست. تفاوت اين دربي با بقيه دربي ها اين است که در اينجور بازي ها، تيمي از پيش برنده نيست. دربي بازي اي است که ربطي به جدول ندارد و وضعيت فعلي تيم ها تعيين کننده نتيجه بازي نخواهد بود.

او افزود: مي توان انتظار هر نتيجه اي را در دربي داشت. همه خوشحال هستيم که 100 هزار تماشاگر به ورزشگاه مي آيند. آنچه که مرا خرسند مي کند اين است که در سه دربي قبلي همه عالي کار کرده اند و بازي جوانمردانه اي را از سوي دو تيم شاهد بوديم. هواداران تيم هاي خود را تشويق کرده اند. از همين جا هوادارانمان را دعوت مي کنم که به ورزشگاه بيايند و مطمئنم که آنها يار دوازدهم ما خواهند بود.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به اينکه منصوريان سال گذشته تيمش را شکست داده، عنوان کرد: منصوريان در نفت مربيگري خوب خود را نشان داده است. او نتايج خوبي به دست آورد و دو سال قبل بايد قهرمان مي شد. هيچ شکي در کيفيت او نبايد داشت.

پارسال نفت تهران ما را متوقف کرد و نتوانستيم پيروز شويم ولي بازي قبلش در تختي يک بازي خوب را ارائه داديم و بايد با اختلاف بالا بازي را مي‌برديم. البته من و منصوريان مهم نيستيم، از همه مهم تر بازيکنان هستند که وظايف و مسائل ديگر برعهده آنها است.

او در پاسخ به اين سوال که آيا سورپرايزي براي دربي دارد، عنوان کرد: دربي فرداست. ما امروز تمرين داريم. بازيکنان تصميم گيرنده هستند نه من. هرکسي که بخواهد بازي کند، مطمئنا تلاش زيادي در زمين ارائه مي کند.

برانکو در پاسخ به سوالي درباره تيم داوري بازي که فينال المپيک را هم سوت زده است، گفت: من به تيم داوري ايران که فينال المپيک را برگزار کرده تبريک مي گويم. هرکسي که به اين درجه مي رسد که فينال المپيک را سوت بزند، يعني کيفيت بالايي دارد. بهترين داوران دنيا مي توانند فينال المپيک را سوت بزنند و اين افتخاري بزرگ براي آنها است.

اين افتخاري بزرگ براي فدراسيون و کميته داوران فوتبال ايران است. من صميمانه به اين تيم تبريک مي گويم چون کمتر کسي به اين مرحله مي رسد تا فينال المپيک را سوت بزند. فکر نمي کنم کسي حق داشته باشد درباره کيفيت اين تيم صحبتي کند. فردا ايران بهترين هاي خودش را نشان مي دهد. بهترين تيم ها و بهترين داوران دنيا بازي را برگزار مي کنند. طبيعي است که داوران اشتباه دارند مثل هرکدام از ما ولي مهم ترين مسئله اين است که بازي ها با روح ورزشي برگزار شود.

وي در پاسخ به اين سوال که با توجه به شرايط جدولي، تيمش دچار غرور نمي شود، عنوان کرد: هميشه غرور مي تواند مشکل ساز شود. من نمي توانم باور کنم که بازيکنان من با غرور کاذب وارد زمين شوند. شايد يک بار ديگر لازم باشد تاکيد کنم که استقلال تيم خوبي دارد و اين فقط يک داستان يا يک صحبت عادي نيست. آنها رحمتي را به عنوان دروازه بان دارند که در کنار بيرانوند بهترين دروازه بان ايران هستند.

آنها غفوري ملي پوش، مگويان، ابراهيمي، باقري، خسرو حيدري، کاوه رضايي که با لباس ذوب آهن به ما گل زده، جابر انصاري که هر دفعه به ما گل زده، محسن کريمي و ... را دارند. آيا کسي مي تواند اين تيم را دست کم بگيرد؟ شايد الان موقعيت خوبي در جدول نداشته باشند اما اين تيمي است که استحقاقش بالاتر از اين هاست. اگر کسي آنها را دست کم بگيرد به مشکل مي خورد.

برانکو در پاسخ به اين سوال که شايد در صورت باخت استقلال، منصوريان برکنار شود و استقلالي ها به همين دليل بسته بازي کنند و آيا شما برنامه اي براي حل اين مسئله داريد، گفت: طبيعتا ما خودمان را آماده هر اتفاقي مي کنيم. استقلال تاکنون بردي نداشته است. نيازي نيست که باز بگويم که براي منصوريان و استقلال احترام قائليم. همين الان گفتم که چند بازيکن خوب دارند. 7 بازيکن ملي پوش فعلي و ملي پوش سابق در اختيار استقلال است.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا بدون وحيد اميري تيمش دچار مشکل نمي شود، بيان کرد: طبيعي است که نبودن وحيد اميري يک بحران بزرگ براي ماست. او يکي از بهترين هاي ماست. ما در همان زمان بستن تيممان تلاش کرديم بازيکنان خوبي در همه خطوط داشته باشيم. عليپور هم يک سال پيش به استقلال گل زد. من به او و باقي بازيکنان اعتماد دارم. همه چيز در زمين مشخص مي شود.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به حضور پروين و کريمي در تمرين تيمش و اينکه آيا تساوي در دربي به ضرر تيمش نخواهد بود، گفت: هر نتيجه اي که مثبت باشد براي ما خوب است. ما هميشه به برد فکر مي کنيم و فرقي ندارد چه تيمي برابر ما باشد. در دربي گزينه از قبل برنده وجود ندارد و موقعيت فعلي تيم ها تصميم گيرنده نيست. بلکه موقعيت در زمين مشخص مي کند که چه کسي برنده است.

اما درباره بخش اول سوالتان بايد بگويم که از پروين متشکرم که از ما حمايت کرد. او در کل تمرين ديروز کنار ما بود. خيلي افتخار مي کنم که اسطوره‌هاي بزرگ پرسپوليس و ايران در کنار ما هستند. او آمد و ما را تشويق کرد. امروز هم علي کريمي به تمرين آمد ولي من اينجا بودم و نشد که او را ببينم. آمدن او و حمايت او براي ما خيلي ارزشمند است. از هر دوي اين بزرگواران تشکر مي کنم.

برانکو در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش مي تواند نتيجه ماندگاري مثل بازي 4-2 رقم بزند، گفت: آنچه براي من مهم است اينکه بازيکنان توان کامل خود را بگذارند و تلاش کنند تا هواداران را شاد کنند. طبيعي است استقلال هم همين را مي خواهد. اينکه به اين فکر کنيم که چند گل بزنيم، رفتار ورزشي نيست. براي من برد مهم است نه تعداد گل.




منبع:isna.ir





ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

خطر محروميت 4 بازيکن پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي

شکست بدموقع پرسپوليس مقابل الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا

چرا گل شجاع خليل زاده خيلي بيشتر از يک گل عادي ارزش دارد؟

بررسي گروه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا؛ ببر و صعود کن!

برنامه سنگين پرسپوليس در ارديبهشت 98

هديه عجيب زن پرسپوليسي به برانکو در دبي! عکس

اعتراض پرسپوليس به نحوه بليت فروشي عربستاني

برانکو قبل از بازي با الاهلي: احتياط نخواهيم کرد

تنها شرطي که بشار رسن مي تواند پرسپوليس را ترک کند

همه نکات درباره داور جنجالي بازي پرسپوليس و الاهلي

عصبانيت بازيکنان پرسپوليس از خبري که برانکو به آنها داد

جلسه فوق العاده در باشگاه پرسپوليس بخاطر اولتيماتوم سوم برانکو

3 دروازه باني که جانشين بيرانوند در پرسپوليس مي شوند

آخرين تهديد پرسپوليس توسط برانکو؛ پول ندهيد مي روم

عاليشاه چهارمين ياغي و مغضوب برانکو!!

تغيير پست سيامک نعمتي در بازي مقابل ذوب آهن

ادعاي عجيب قطري ها؛ بشار رسن به يک تيم قطري مي رود

منظور بشار رسن از خوشحالي اش چه بود؟

سيدجلال حسيني به همه حمله کرد!

منتظر سوپرايز برانکو براي بازي با سايپا باشيد!

پرسپوليس چه زماني طلب برانکو را مي دهد

4 دليل شروع طوفاني پرسپوليس در سال 98

سرنوشت منشا در انتظار مهاجم مورد علاقه برانکو!

بازگشت کاپيتان اخراجي پرسپوليس به تمرينات

شرط عجيب يک ايجنت براي باشگاه پرسپوليس‌

بحران کارت زرد براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا

غرش پرسپوليس در آسيا با سوپر گل شجاع خليل زاده

3 دليلي که برانکو به عاليشاه بازي نمي دهد

خريد عجيب و غريب پرسپوليس!

ترديد برانکو براي انتخاب يک گزينه

برانکو از علت خط زدن نام عاليشاه و شرايط پرسپوليس گفت

عاقبت مصاحبه جنجالي عاليشاه؛ خط خوردن از ليست پرسپوليس

کاميابي نيا به بازي الاهلي مي رسد؟

جلسه فوري براي پرداخت دستمزد برانکو

ارسال نامه برانکو به باشگاه پرسپوليس براي طلب هايش

نگراني عليرضا بيرانوند براي خانواده اش در خرم آباد

عکس: نقشه برانکو براي بردن استقلال را ببينيد

بازيکنان کليدي برانکو براي کيش و مات کردن شفر

برنامه ويژه و پنهان برانکو براي دربي

اميدواري برانکو با درخشش ستاره پرسپوليس قبل از دربي

خطر پنهاني که پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا تهديد مي کند

2 برابر شدن قيمت بيرانوند در سايت ترانسفرمارکت؛ قيمت 55 ميليارد تومان!

اميد عاليشاه از فهرست پرسپوليس خط خورد!

پيش بازي پرسپوليس - پاختاکور ازبکستان؛ شروع با نيت قهرماني!

تساوي غيرمنتظره پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا

کتک زدن سيدجلال حسيني توسط هواداران نساجي قائمشهر

8 نکته از بازي ضعيف پرسپوليس در آسيا؛ زنگ خطر!!

درخشش سروش رفيعي بهتر خبر براي برانکو و پرسپوليس

هدف اصلي پرسپوليس در ديدار مقابل السد

معرفي داور بازي پرسپوليس و السد