آخرین اخبار

رابطه جنسي، زنان و مردان چگونه از رابطه جنسي شان سوء استفاده مي کنند؟ روابط عاطفي

رابطه جنسي، زنان و مردان چگونه از رابطه جنسي شان سوء استفاده مي کنند؟

  بزرگنمايي:

چه خبر - استفاده از رابطه ‎جنسي به عنوان سلاح

استفاده از رابطه‌ جنسي به عنوان سلاح علت اصل مشکلات جنسي در ازدواج‌هاست و مردها و زن‌ها هر دو در اين مشکل مقصرند. مشکلات جنسي در ازدواج اگر به درستي حل نشود، منجر به طلاق خواهد شد.

زن ها چطور از رابطه‎ جنسي به عنوان سلاح در رابطه استفاده مي‌کنند؟

در يک سوم از ازدواج‌ها، شکاف تمايل وجود دارد – يعني يک طرف به رابطه‌ جنسي بيشتر از آن ديگري تمايل دارد. معمولاً مردها تمايل بيشتري به رابطه‌ جنسي دارند تا خانم‌ها. کسي که کمتر رابطه‌ جنسي مي‌خواهد، کنترل دست اوست و اين همان روشي است که خانم‌ها براي کنترل آقايان از آن استفاده مي‌کنند.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : رابطه جنسي

منظورمان از کنترل کردن اين است که در ازاي دادن چيزي که کسي مي‌خواهد، او را مجبور به کاري کنيد که خودتان مي‌خواهيد. مثلاً مي‌گويند، اگر اين را برايم بخري، من در ازاي آن با تو رابطه جنسي انجام ميدهم. اين زبان در زندگي‌هاي زناشويي زبان متداولي است و البته اگر به جا استفاده شود مي‌تواند بي‌ضرر باشد. اما اين نوع معامله کردن به مرور زمان مي‌تواند براي آن ازدواج مخرب باشد زيرا رابطه‌ جنسي حکم پول را پيدا مي‌کند. براي يک زوج رابطه‌ جنسي بايد به‌ معناي محبت باشد – چيزي که تحت هيچ شرايطي قابل خريد و فروش نيست : وقتي شوهري نتواند هزينه آن را پرداخت کند چه مي‌شود؟ اين منجر به قسمت تاريک اين کنترل مي‌شود: تنبيه و مجازات.

مجازات جنسي کردن کسي يعني طرد کردن او، آن هم عمداً. قصد فرد از اين کار ناراحت کردن آن فرد، ضربه زدن و زخم زدن به او بخاطر چيزي است که دريافت نکرده‌ايد. اينکار از خودخواهي تمام ناشي مي‌شود و راهي است براي به دست آوردن قدرت. اين دقيقاً همان کاري است که آدمها با سلاح انجام مي‌دهند : ايجاد تخريب و درد.

جايي شنيده‌ام که طرد کردن مردي از رابطه‌ جنسي با خود مثل گرفتن اسپري تنفسي فرد مبتلا به آسم است – شکنجه‌آور است. زن‌ها معمولاً اين را مي‌دانند و با اين حال اين کار را انجام مي‌دهند. زن‌ ها رابطه‌ جنسي را دوست دارند ولي مردها به آن نياز دارند. شوهر قسم مي‌خورد که به همسر خود وفادار باشد و اگر زني او را از خود طرد کند و نيازهاي جنسي او را برآورده نکند و قسم‌هايش اجازه ندهد مرد به دنبال رابطه‌جنسي خارج از ازدواج برود، آنوقت زن چيزي جز يک ظالم نخواهد بود.

راه‌هاي مختلفي براي تنبيه جنسي مردها وجود دارد. مشخص‌ترين اين راه‌ها «نه» گفتن مکرر است. يک راه کمتر مشخص آن اين است که طوري شوهر را اذيت کنيد و غر بزنيد که ميل او به رابطه‌ جنسي کم شود. وقتي زني ديگر با شوهر خود مثل يک معشوق رفتار نکند و رفتاري مثل يک کودک يا فردي دم‌دستي با او داشته باشد، شور جنسي آن مرد به مرور کاهش مي‌يابد. يک راه ديگر هم اين است که کمترين تلاشي براي «جذاب» به نظر آمدن نکنيد. اين هم مي‌تواند يک نوع تنبيه جنسي براي مردها باشد. شايد به نظرتان کمي سطحي بيايد اما واقعيت اين است: مردها موجوداتي بصري هستند. آنها اول جذب چيزي مي‌شوند که مي‌بينند. ناديده گرفتن اين يعني اهميت ندادن به چيزي که همسرتان دوست دارد.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : بهترين زمان براي رابطه جنسي چه موقعي است؟

مردها چطور از رابطه‎جنسي به عنوان سلاح در رابطه استفاده مي‌کنند؟

از آنجا که مردها معمولاً بيشتر از زن‌ها به رابطه‌ جنسي کشش دارند، تاکتيک‌هاي آنها دقيقاً متضاد تاکتيک خانم‌هاست. آنها به دنبال اين‌اند که با رابطه‌جنسي پاداش بگيرند، به همين دليل بايد راهي براي «خريدن» آن پيدا کنند. اين هم نوعي کنترل کردن است – يا مجبور کردن کسي به انجام کاري که شما مي‌خواهيد. در ازدواج اينطور مي‌شود: من تو را شام به يک رستوران خوب مي‌برم و اجازه مي‌دهم که تو انتخاب کني چه فيلمي ببينيم و به تو حرف‌هاي محبت‌ آميز و عاشقانه مي‌زنم و تو در ازاي آن با من رابطه‌جنسي داشته باش. اين هم زبان متداولي در زندگي‌هاي زناشويي است. کنترل کردن با پاداش کمتر موذيانه است اما باز هم فرد رابطه‌ جنسي را به يک واحد پول و قابل خريد و فروش تبديل کرده است. وقتي زني نتواند هزينه آن را پرداخت کند چه مي‌شود؟

وقتي دليل زني براي انجام ندادن رابطه‌ جنسي بيولوژيک باشد، اين کار عمدي نبوده و نبايد اينطور به آن نگاه شود. خستگي مي‌تواند يکي از دلايل آن باشد. هورمون‌هاي زن‌ها در روز ده برابر بيشتر از مردها نوسان دارد. اين در کنار داشتن يک روز طولاني و سخت در محل‌کار يا کارهاي بچه‌ها واقعاً مي‌تواند خسته‌کننده باشد. نوسان هورمون‌ها نوسان روحيه و آسيب‌پذيري هم به دنبال دارد. مي‌تواند باعث سردرد شود. همچنين باعث ورم، نفخ و يا حس‌هاي آزاردهنده ديگري که باعث مي‌شود زن‌ها به آخرين چيزي که فکر کنند اين است که براي شوهرشان جذاب باشند. يک شوهر خوب و متعهد بايد متوجه اين واقعيت‌ها باشد و همسرش را بخاطر عناصر جسمي که فراتر از حد کنترل خود اوست تنبيه نکند.

وقتي دليل زني براي انجام ندادن رابطه‌ جنسي احساسي باشد هم باز عمدي نيست و نبايد اينطور به آن نگاه کرد. احساسات بر ميل جنسي خانم‌ها تاثير مي‌گذارد. خانم‌ها اول از نظر ذهني تحريک مي‌شوند و بعد جسمي. اگر در رابطه‌جنسي با شما احساس صميميت نکنند، از اين رابطه با شما لذت نخواهند برد. خيلي مهم است که اين را هميشه به خاطر داشته باشيد. براي اينکه زني رابطه‌جنسي بخواهد و از آن لذت ببرد بايد به شوهر خود احساس نزديکي کند و اين از طريق حرف زدن حاصل مي‌شود. به همين دليل بايد براي اين کار وقت بگذاريد. وادار کردن يک زن براي رابطه‌جنسي درست به همان اندازه وقتي که زني از رابطه‌جنسي براي کنترل شوهرش استفاده مي‌کند، مخرب و آسيب‌رسان است.

مردها هم خيلي وقت‌ها از رابطه‌جنسي براي تهديد کردن استفاده مي‌کنند. تهديد کردن براي رفتن با زن‌هاي ديگر. تهديد براي ترک کردن زنشان. تهديد براي پناه بردن به پورنوگرافي. و زنشان را براي رفتارهاي زشتشان متهم مي‌کنند.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : رابطه جنسي لذت بخش با چند تغيير ساده!!



استفاده از رابطه‌جنسي بعنوان يک سلاح صميميت رابطه زناشويي را به ميدان جنگ تبديل مي‌کند. سعي در کنترل کردن همسرتان فقط او را از شما دورتر خواهد کرد. رابطه‌ جنسي بهترين هديه يک ازدواج است. بايد از آن لذت برد و به آن احترام گذاشت. اين همان چيزي است که باعث خاص بودن رابطه شما مي‌شود.
اين جمله را هميشه به ياد داشته باشيد: « زن صاحب بدن خود نيست، شوهرش صاحب آن است. شوهر هم به همين ترتيب صاحب بدن خودش نيست، صاحب آن زنش است. همديگر را طرد نکنيد.»

سعي کنيد نيازهاي همديگر را برآورده کنيد و از رابطه‌جنسي بعنوان يک سلاح در رابطه استفاده نکنيد. با اين روش اين ارتباط درست همانطور که خالقتان مي‌خواسته خواهد بود: استفاده از عميق‌ترين احساسات به روشي انحصاري و زيبا.



منبع : mardoman.net



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟