آخرین اخبار

دردسرهاي عشق جنجالي و خواستگاري پسر ايراني براي بازيگر زن ترکيه اي!! عکس سينما

دردسرهاي عشق جنجالي و خواستگاري پسر ايراني براي بازيگر زن ترکيه اي!! عکس

  بزرگنمايي:

چه خبر - عشق پسر ايراني به حازال کايا

ماجراي سماجت جوان عاشق پيشه ايراني و خواستگاري او از بازيگر ترکيه اي مدتي است که رسانه هاي ترکيه اي را به خود مشغول کرده و آنها دائما از درگيري اين جوان و بازيگر ترکيه اي مي نويسند. «عيسي – ک» جوان 27 ساله ايراني الاصل چهره پررنگ و خبرساز چند ماه اخير رسانه هاي ترکيه است. او هواداري است که به نوشته رسانه هاي ترکيه، پا را فراتر از دنياي طرفداري گذاشته و به خواستگاري هنرمند مورد علاقه اش «حازال کايا» بازيگر نقش فريحا در سريال ترکيه اي رفته. براي سر در آوردن از اين ماجراي جالب گزارش ما را از دست ندهيد.

داستاني که از توييتر شروع شد!

«حازال کايا» بازيگر 27 ساله سريال هاي ترکيه، يکي از ستاره هاي سينمايي خبرساز اين کشور است اما داستاني که در ماه هاي اخير بيش از هر چيزي جلب توجه مي کند، قضيه خواستگاري يک جوان ايراني از فريحا و شکايت بازيگر ترک از خواستگار سمجش است.
اين ماجراي جنجالي از زماني فاش شد که فريحا با مراجعه به دادگاه خانواده استانبول از جواني ايراني الاصل با نام «عيسي – ک» به اتهام مزاحمت شکايت کرد. فريحا مدعي بود که اين مرد جوان چند ماهي است آرامش شخصي اش را سلب کرده و باعث مزاحمتش شده تا جايي که تبديل به کابوس شبانه اش شده است!

فريحا در توضيح شکايتش نوشت: «چندي پيش در صفحه اينترنتي توييترم با پيام هاي عاشقانه عجيب و غريبي با نام کاربري عيسي – ک مواجه شدم. ابتدا به اين پيام ها اعتنايي نکردم و با خودم گفتم که او احتمالا يک هوادار افراطي است و به همين دليل به سادگي از کنارش گذشتم اما متاسفانه داستان به اينجا ختم نشد.»

يا فريحا يا مرگ!

داستان عشق و هواداري جوان ايراني سر درازي داشت و تب تند عشق جوان هوادار، ادامه دارتر از اين صحبت ها بود. مرد جوان با ساختن صفحه اي در فيس بوک پيام هاي عاشقانه اي خطاب به فريحا پست مي کرد. پست جنجال برانگيز اين صفحه، پستي با محتواي «يا فريحا يا مرگ» بود که خانم بازيگر ترکيه اي را به وحشت انداخت.
«از طريق چند تن از دوستانم متوجه صفحه فيس بوکي شدم که پست هاي آن چيزي بيشتر از هواداري بود. البته اين داستان را هم زياد جدي نگرفته و به پاي هواداري گذاشتم تا اين که ماجرايي مرا به شدت وحشت زده کرد.»

وقتي قاضي دادگاه ماجرا از از او پرسيد، دختر جوان گفت: «مدت زيادي از ماجراهاي ابراز علاقه اينترنتي نگذشته بود که از طرف شرکت تهيه کننده فيلم هايم با من تماس گرفتند و از هدايا و بسته هاي زيادي که از طرف هواداران رسيده بود، خبر دادند. وقتي هدايا به دستم رسيد، متوجه شدم که بيشتر آنها از طرف همان جوان مزاحم برايم ارسال شده است.»

حازال کايا بازيگر ترکيه اي

حازال کايا بازيگر ترکيه ايحازال کايا بازيگر ترکيه اي


عشقم، همسرم، خانمم!

بازيگر ترکيه اي ادامه داد: «بعد از اين ماجرا با خودم گفتم که بي توجهي باعث مي شود که مرد جوان دنبال زندگي خودش برود اما او دست بردار نبود: «مرد جوان در هداياي ارسالي بعدي اش يادداشت هايي هم ضميمه هداياش مي کرد و در نوشته هايش خطاب به من از کلماتي چون عشقم، همسرم، خانمم استفاده مي کرد. تمام اين قضايا تا جايي قابل تحمل بود که او به سراغ خانواده ام نيامده بود اما وقتي او آدرس منزل شخصي ام را پيدا کرد و پدر و خواهرش را چند بار به منزلم فرستاد، ديگر به ستوه آمدم و تصميم به شکايت گرفتم. آقاي قاضي من از مزاحمت هاي اين پسر و خانواده اش واقعا خسته شده ام و از دادگاه مي خواهم با صدور حکمي مرا از دست مزاحمت هاي اين جوان و خانواده اش نجات بدهد.»

مي خواهم ازدواج کنم!

دادگاه استانبول بعد از شکايت فريحا از هوادار سمج، وي را به دادگاه فرا خواند. «جرم من اين است که عاشق فريحا هستم و دوستش دارم، البته قبول دارم که به آدرس شرکت تهيه کننده فيلم هايش هم چندين بار هدايايي ارسال کرده ام اما به هيچ عنوان قصد مزاحمت نداشته و ندارم. در صفحه توييتر اين خانم هم جز پيام هاي هوادارانه، چيزي ننوشته ام، نه حرف زشت و آزار دهنده اي نوشته ام و نه تهديدشان کرده ام.

در صفحه کاربري فيس بوکم هم از شدت دوست داشتن به عنوان يک هوادار پروپاقرص، پيام هايي خطاب به وي نوشته ام که فکر نمي کنم جرم باشد. قصد من مزاحمت نيست بلکه ازدواج است. حتي در چندين نوبت خانواده ام را براي صحبت با خانواده اش فرستاده ام اما هر بار با برخورد سرد و مايوس کننده فريحا مواجه شده ام. حتي يک بار پدرم با پدرش در اين رابطه صحبت کرده است! قصد ما مزاحمت و آسيب رساندن به اين خانم نيست و از اين که داستان و ماجرا به اينجا رسيده واقعا ناراحت و پشيمان هستم.» اين خلاصه دفاعياتي بود که مرد جوان در جلسه دادگاه بيان کرد.


حکم دادگاه؛ چهار ماه دوري!

قاضي دادگاه خانواده استانبول بعد از شنيدن صحبت هاي طرفين در نهايت رأي خود را اعلام کرد. در اين حکم، مرد جوان و خانواده اش به مدت چهار ماه حق نزديک شدن به محل کار و زندگي فريحا را نداشته و هر کدام در صورتي که از فاصله 200 متري وي رد شوند، محکوم به پنج سال حبس مي شوند! حکم قاضي دادگاه به اينجا ختم نشد و مرد جوان به تهديد فريحا و خشونت عليه زنان متهم شده و طبق حکم دادگاه در صورت تکرار چنين جرمي، وي به اتهام آزار و اذيت زنان، بازداشت شده و راهي زندان مي شود.

اداره اتباع خارجي، مقصد دوم فريحا!

اما فريحا با اين حکم قانع نشد و با مراجعه به اداره اتباع خارجي، خواهان رد تبعيت خانواده مرد جوان ايراني و اخراج آنها از ترکيه شد. فريحا در شکايت خود مدعي شد: «با حضور اين جوان سمج در ترکيه نه تنها آرامش رواني که حتي آرامش جاني ندارم و به شدت مي ترسم. من از اين که مرد جوان هر لحظه جلويم سبز شود و ماجرايي درست کند وحشت دارم. اين ماجرا به کابوس شبانه من بدل شده است.»

کانون حمايت از زنان ترکيه هم که قصد داشت به هر نحوي نامش بر سر زبان ها بيفتد، با شنيدن شکايت ها و حکم دادگاه، با فريحا همگام شده و خواهان اخراج خانواده ايراني از ترکيه شدند! اما به دليل نداشتن دلايل محکمه پسند، اداره اتباع با اين خواسته خانم بازيگر موافقت نکرد!

عاقبت جوان عاشق!

داستان هواداري اين جوان سمج، شايد سر اين دانشجوي ايراني را به باد بدهد! طبق ادعاي رسانه هاي ترکيه، جوان ايراني که در دانشکده جراح پاشاي ترکيه در رشته پزشکي تحصيل مي کند، بعد از ماجراهاي پيش آمده، دچار افسردگي شديدي شده است!
اخبار رسانه هاي حاشيه ساز ترکيه روايت مي کنند که پدر وي با مراجعه به شرکت تهيه کننده فيلم هاي فريحا، از مسئولان شرکت درخواست کرده هر چه سريع تر ترتيب ديداري را بدهند تا پسرش از نزديک فريحا را ملاقات کند بلکه بتواند با حرف هايش بازيگر مطرح را قانع کند!

اين مرد عنوان کرده: «پسرم اگر موفق به ديدار و صحبت با فريحا نشود، خودکشي مي کند. اوضاع روحي پسرم به هيچ وجه مساعد نيست و افسردگي اش تا جايي پيش رفته که حتي در کلاس هاي دانشگاهش شرکت نمي کند.»

«حازال کايا» قصد دارد با فاصله گرفتن از دنياي بازيگري، رستوران داري کند و آشپزي را به لوکيشن هاي فيلمبرداري و حضور در سريال ها ترجيح بدهد.

من آشپز مي شوم!

اما در حالي که خبرهاي مربوط به شکايت فريحا از جوان عاشق پيشه از سوي رسانه هاي ترکيه اي با ولع دنبال مي شد، انتشار خبر ديگري درباره او باعث شد خبر قبلي کم اهميت تر به نظر برسد. خبر حاکي از آن بود که «حازال کايا» قصد دارد با فاصله گرفتن از دنياي بازيگري، رستوران داري و آشپزي را به لوکيشن هاي فيلمبرداري و حضور در سريال ها ترجيح بدهد.

البته زمزمه هاي رستوران داري و آشپزي خانم بازيگر از مدتي قبل مطرح شده بود اما چند روز پيش اين بازيگر با پيش بند آشپزي در حين آشپزي در رستورانش، توسط عکاسان رسانه هاي ترکيه اي شکار شد و با اين عکس جنجالي، حسابي خبرساز شد و اکنون اين سوال براي طرفداران او مطرح است که آيا فريحا براي هميشه از دنياي بازيگري جدا شده يا اين جدايي مقطعي است و دنبال بازگشتي پرسروصدا و فرصتي طلايي است؟!

آموزش آشپزي براي رفع کنجکاوي

«ليلا حازال کايا» نام اصلي و کامل اين بازيگر معروف ترکيه است که در سال 1990 در شهر گازان تپ در خانواده اي ثروتمند به دنيا آمد. پدر و مادرش که هر دو وکيل دادگاه هستند در هفت سالگي فريحا از يکديگر جدا شدند و پس از طلاق، سرپرستي فريحا به مادرش واگذار شد.
اولين حضور حرفه اي اش در دنياي بازيگري به سريال «عشق ممنوع» با نقش نهال برمي گردد. سال 2011 با بازي در سريال فريحا، ستاره اقبالش درخشيد و به يکي از ستاره هاي بازيگري در ترکيه مبدل شد.

حازال بعد از دو سال درخشش در سريال «فريحا» از فيلم جدا شد و بعد از تجربه ناموفق «عشق» با نقش آذر از دنياي بازيگري فاصله گرفت. دليل اين فاصله، علاقه شديد حازال به دنياي آشپزي بود. سال 2014 دوره اي چند ماهه در زمينه آشپزي سپري کرد اما با نقش اول سريال «مارال» دوباره به جعبه جادويي بازگشت. يک سال درخشش در سريال جديد، فريحا را از دنياي آشپزي دور کرده بود تا اينکه سريالش به اتمام رسيد و اين بار فريحا به شکل جدي تر به فکر آشپزي و گذراندن مهارت هاي حرفه اي آشپزي افتاد.

فريحا بعد از اتمام سريال «مارال» اين بار با عزمي جزم تر سراغ آشپزي رفت و با ثبت نام در کلاس هاي آموزش آشپزي آکادميک، شروع به گذراندن دوره آموزشي مفصلي کرد. بازيگر نقش هاي نهال و فريحا علنا در رسانه ها اعلام کرد که به دليل حرفه اي و علاقه زياد به اين کار به مدت نامعلومي از دنياي بازيگري فاصله مي گيرد.

ايتاليا را انتخاب کرد

فريحا در طول دوران آموزش آشپزي بارها و بارها از آرزوي بزرگش گفت. آرزوي فريحا زندگي در کشور ايتاليا و تاسيس رستوراني ايتاليايي در کشور هنرهاست. فريحا بارها اعلام کرد دنبال تحقق و دست يافتن به آرزوهايش است و به همين دليل در کنار طي کردن دوره آموزشي، در تدارک کارهاي مربوط به مهاجرت بود تا پس از اتمام دوره به ايتاليا مهاجرت کرده و رستوران دلخواهش را تاسيس کند. رستوران ايتاليايي و سرآشپز شدن در آن رستوران، آرزوي فريحا بود و سرانجام او بعد از اخذ مدرک آشپزي از مشهورترين آکادمي آشپزي ترکيه، راهي ايتاليا شد.

ماليات ايتاليا منصرفش کرد

فريحا راهي کشور آرزوهايش شد. خبر رسانه ها نشان دهنده اين بود که او دنبال مکان مناسبي براي تاسيس و راه اندازي رستورانش است تا اين که در کمال تعجب فريحا به ترکيه بازگشت! اين بازيگر علت بازگشت را ماليات بالايي که براي راه اندازي و اداره رستوران بايد به دولت ايتاليا پرداخت مي کرد اعلام کرد و گفت آرزويش را در کشور خودش برآورده خواهد کرد.


شرکت در جشنواره آشپزي

فريحا در بازگشت پر سروصدايش اين بار دوباره با آشپزي اش رسانه اي شد. او با شرکت در جشنواره آشپزي «گازانتپ و بلغار» در جلوي چشم شرکت کنندگان، آشپزي کرد.

رستوران داري، ايستگاه بعدي

بعد از جشنواره و درخشش فريحا، خبري از خانم بازيگر نبود تا اين که چند هفته پيش رسانه هاي ترکيه اين بازيگر را با پيشبند آشپزي در حال پخت و پز در يک رستوران شکار کردند و بعد از آن بود که اعلام شد اين رستوران تازه تاسيس خانم بازيگر است که فريحا در کنار چند نفر ديگر سرآشپزي رستورانش را به عهده دارد.

فريحا دليل رسانه اي نکردن افتتاح و راه اندازي رستورانش را اينگونه اعلام کرد: «آشپزي براي من، بيشتر از آن که کار و کسب باشد، يکي از مهم ترين تفريحات من است. معتقدم اگر داستان رستوران را رسانه اي کنم نمي توانم آنطور که بايد و شايد، تفريح کرده و از آشپزي ام لذت ببرم. من دنبال جنجال نيستم و ترجيح مي دهم در آرامش کار کرده و لذت ببرم.»




منبع : مجله همشهري سرنخ



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بيوگرافي ليام نيسون و مصيبت هايي که پشت سر گذاشته از کودکي تا امروز + عکس

مقايسه دستمزد بازيگران سريال بازي تاج و تخت با بازيگران پردرآمد ديگر

بهترين فيلم هاي سينماي جهان با موضوع جنگ جهاني دوم + عکس

ستاره هاي محبوبتان را قبلا با اين تيپ و ظاهر نديده بوديد!!

حقايق جالب ناشنيده در مورد فيلم هاي تام کروز + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت2)

براي موفق شدن در زندگي اين 10 فيلم را ببينيد + عکس

محبوب ترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينما + عکس و ديالوگ هاي برتر

گفتگوي خواندني دو خواهري که با Game of Thrones بزرگ شدند! + عکس

10 فيلم سينمايي ايران براي مخاطبين سخت پسند سينما + عکس

سکانس هاي حذف شده سريال «بازي تاج و تخت» که داستان فيلم را تغيير مي دهند (قسمت1)

بازيگراني که به خاطر دلايل عجيب و غريب بازيگر شدند! + عکس

تاثيرگذارترين شاهکارهاي تاريخ سينما + عکس

12 پوستر ترسناک و خشن سينماي هاليوود که نمايششان ممنوع شد!!

حقايقي که نظرتان را درباره بازيگران «بازي تاج و تخت» تغيير مي دهد + عکس

ستاره هاي معروفي که در پياده روي مشاهير هاليوود صاحب ستاره نشدند!

نکات عجيب و جالب رابطه اورلاندو بلوم و کيتي پري! + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 2)

بازيگري که پس از 50 سالگي مشهور شد! + عکس

سلبريتي هايي که پس از مرگ مبلغ قابل توجهي بدهي به يادگار گذاشتند! + عکس

رحمان 1400 فيلمي با شوخي هاي مستهجن و مبتذل؟!! + عکس

جمشيد مشايخي به روايت جمشيد مشايخي + عکس کودکي

پول سازترين بازيگران سينماي ايران در سال 97/ از رضا عطاران تا سارا بهرامي

جنجال برانگيزترين فيلم‌هاي تاريخ سينما!! (+عکس)

شغل دوم معروف ترين سلبريتي هاي ايراني + عکس

فيلم هايي که تاريخ را با واقعيت و بدون تحريف نشان دادند + عکس

سکانس هاي برتر سينمايي در سال 97 + عکس

مادران متفاوت دهه نود در سينماي ايران + عکس

ستاره هايي که در زمينه عشق خوش شانس نبودند! + عکس

مردان جذاب سينماي ايران در سال 97 + عکس

برترين فيلم هاي تاريخ سينما، تلفيق کمدي و تراژيک + عکس ( قسمت 1)

نگاهي به زندگي هنري سوسن تسليمي، زن تکرار نشدني سينماي ايران + عکس

گزارش تصويري: فيلم برنده اسکار 2018 کتاب سبز (Green Book)

کارگردان هاي مشهوري که هرگز اسکار بهترين کارگرداني نگرفتند + عکس

بيوگرافي پل نيومن، ستاره خوش چهره اي که با موي سفيد هم دوست داشتني است + عکس

آيا مي توانيد اين بازيگران زن را در اولين نقش هايشان تشخيص دهيد؟!

معروف ترين زبان هاي ساختگي در فيلم ها و سريال هاي مطرح

با اين عکس ها معجزه جلوه هاي ويژه در هاليوود را متوجه مي شويد!

فيلم هايي که بر مبناي زندگي شخصيت هاي واقعي ساخته شدند + عکس

ستاره هاي هاليوود که هيچ وقت ازدواج نکردند + عکس

10نکته در مورد فيلم ليدي گاگا A Star Is Born + عکس

10 فيلم برتري که بايد سه بعدي تماشا کنيد! (+عکس)

3 فيلم عاشقانه سال 97 که در يادها مي ماند + عکس

3 فيلم ديدني ايراني با حال و هواي نوروز

آيا در مستند جديد مايکل جکسون Michael Jackson حقايق بيان شده؟! + عکس

خبرسازان سينما در سال 97 چه کساني بودند؟

اکران فيلم هاي سينمايي در نوروز 98 + تصاوير

زيباترين و مشهورترين زنان سياهپوست دنيا + عکس

چرا برخي زوج هاي هاليوودي جدا از هم زندگي مي کنند؟! + عکس

بازيگران پرطرفدار «گرگ و ميش» قبل از معروف شدن!! (+عکس)