آخرین اخبار

با کامران بختياري طراح لباس کاروان ايران در المپيک 2016 و لباسهاي رضا گلزار آشنا شويد مد و لباس

با کامران بختياري طراح لباس کاروان ايران در المپيک 2016 و لباسهاي رضا گلزار آشنا شويد

  بزرگنمايي:

چه خبر - کامران بختياري صاحب برند کمرون زيگزال

در که باز مي‌شود يک حياط دلباز و استخري آبي که به لطف فصل بهار سبزتر و زيباتر شده است توجهمان را جلب مي‌کند. از پله‌ها بالا مي‌رويم. راهرو را که رد مي‌کنيم يک سرسراي چشم‌گير انتظارمان را مي‌کشد لباس‌هاي بانوان رنگ‌به‌رنگ و متنوع با طراحي خاصي چيده شده و چند پله که به پايين مي‌رود ما را به پوشاک مردانه مي‌رساند. يک اتاق پرو بزرگ با نورپردازي زيبا تکميل‌کننده‌ي فروشگاهي اين‌ چنيني است. پله‌هاي بالايي هم ما را به يک نشيمن گرم مي‌رساند تا با خيال راحت روي مبل‌هايش لم بدهيم و با ورق زدن کاتالوگ‌هاي متنوع محبوب‌ترين لباسمان را انتخاب کنيم. اينجا عمارت کمرون زيگزال است برندي جهاني با طراحان ايراني. اگر مي‌خواهيد با شيوه‌ي کار کم‌ نظير اين برند بيشتر آشنا شويد ادامه مطلب را از دست ندهيد.

ويژگي اصلي کمرون زيگزال اختصاصي بودن تمام اتفاقاتي است که به آن مربوط مي‌شود. از طراحي پارچه و لباس گرفته تا ارائه‌ي خدمات به مشتريان. فرض کنيد که شما به‌ عنوان خريدار وارد اين مجموعه مي‌شويد. از ابتداي ورودتان يک طراح لباس و يک کارشناس پوشاک همراهتان مي‌شوند تا در انتخاب رنگ و مدل مناسب و حتي طراحي مجدد و خاص لباس شما ياري‌تان کنند. بله شما براي اولين مي‌توانيد لباستان را خودتان طراحي کنيد به‌ اين‌ ترتيب آن نمونه‌اي از لباس را که پسنديده‌ايد با مشاوره‌ي دو کارشناس مي‌توانيد تغيير دهيد. در همان لحظه به‌ صورت گرافيکي اين تغييرات بر روي لباس و صفحه‌ي کامپيوتر اعمال مي‌شود تا بعدازآن مراحل دوخت و غيره را طي کند.

به اينجا ختم نمي‌شود. در کمرون زيگزال از تمام مدل‌ها يک عدد طراحي و دوخته‌ شده پس اگر شما آن‌ يک نفري باشيد که لباس را تهيه مي‌کنيد آن لباس به‌ صورت منحصر به‌ فرد متعلق به شما مي‌شود نامتان به همراه يک کد شناسايي در قسمتي از لباس دوخته مي‌شود و هر بار با وارد کردن آن کد اختصاصي در سايت مي‌توانيد لباستان را در فضاي مجازي هم ببينيد. نه‌ فقط طراحي لباس‌ها بلکه طراحي پارچه‌ها و اکسسوار يا همان افزونه‌ها نيز عموماً توسط خود کمرون زيگزال انجام مي‌شود که نشان از يک نتيجه‌ي کاملاً اختصاصي و منحصربه‌فرد براي خريدار دارد.

اين مجموعه امتياز ديگري هم دارد و آن‌ هم ارائه‌ي محصولات در قالب چهار فصل است. فرقي نمي‌کند در چه فصلي باشيد شما براي تمام فصول مي‌توانيد لباس مناسبتان را انتخاب کنيد. کيفيت بسيار بالاي پارچه‌ها را به‌جرات مي‌توان مهم‌ترين ويژگي لباس‌هاي کمرون زيگرال دانست.

کامران بختياري، طراح ايراني و صاحب برند کمرون زيگزالکامران بختياري، طراح ايراني و صاحب برند کمرون زيگزال

کامران بختياري، طراح ايراني و صاحب برند کمرون زيگزال

اگر در طراحي لباستان اصالت و مدرنيته را در کنار هم مي‌خواهيد به قطع مي‌توانيد روي اين برند حساب باز کنيد. نمادهاي معماري اسليمي و تذهيب مانند شکل‌هاي مدوري که در معماري ايراني به چشم مي‌خورد به‌خوبي با نشانه‌هاي طراحي مدرن هماهنگ شده‌اند تا هم هويت و اصالت ايراني در نظر گرفته‌ شده باشد و هم مزاياي طراحي‌هاي روز دنيا.

اين نکته هم شنيدني است که چهره‌هاي مطرحي از دنياي هنر و ورزش طراحي‌هاي اختصاصي کمرون زيگزال را بر تن مي‌کنند.

با کامران بختياري طراح اصلي اين برند به گفت‌ و گو نشستيم. مرد جواني که به دنبال آرزوهايش رفته و تا همين امروز از آن‌ها دست نکشيده است. او از سال‌هاي پر فراز و نشيب گذشته برايمان گفت و آينده‌اي که به آن اميد دارد.

اولين جرقه‌هاي خلق کمرون زيگزال در سال 2004 در ذهن من زده شد. زماني که لباسي را از برندي اسم‌ورسم‌دار مي‌خريدم و با کمک خياط محله آن را به شکلي درمي‌آوردم که خودم مي‌خواستم و وقتي همان لباس‌ها را در جمعي مي‌پوشيدم همه جذب تمايز چشم‌گير آن با ساير لباس‌هاي موجود در بازار مي‌شدند. از همان زمان کار طراحي لباس را در لندن به‌ صورت کوچک آغاز کرديم و بعدتر با اشتياق و انگيزه‌ي مضاعف به‌پيش رفتيم.

اسم کمرون زيگزال الهام گرفته‌ شده از اسم خودم و نوعي دوخت بود که در طراحي لوگوي برند، آن را در نظر داشتيم. تاکنون چندين کالکشن با موضوعات مختلف توسط کمرون زيگزال ارائه شده که هرکدام توانست براي خود طرفداران پر و پا قرصي پيدا کند. براي مثال مي‌توان به پرشين کالکشن، آرمي کالکشن و هاسکي کالکشن اشاره کرد.

از روزي که اين برند مطرح شد دوست داشتم فضايي را فراهم کنم تا جوان‌هاي با استعداد و خلاقي را که بستري براي شکوفا شدنشان وجود ندارد جذب کنم که شکر خدا اين اتفاق افتاد. در حال حاضر گروه‌هاي جداگانه‌اي براي طراحي لباس و اکسسوار، طراحي پارچه، عکاسي و تبليغات و طراحي گرافيکي که از جوانان ايراني تشکيل شده است با کمرون زيگزال همکاري مي‌کنند که تعداد تقريبي‌شان 50 نفر است و اميدوارم روزبه‌روز بر تعدادشان افزوده شود.

نکته‌اي که هميشه سعي داشتم در کمرون زيگزال به آن توجه شود منحصر به‌ فرد بودن نتيجه‌ کار و کيفيت بالاي آن بوده است. در دنياي صنعتي امروز که اکثر کارها توسط دستگاه‌هاي ماشيني انجام مي‌شوند ما لباس‌هايي عرضه مي‌کنيم که به‌ صورت تک و با دقت و ظرافت زيادي دست‌دوزي مي‌شوند.

براي آينده برنامه‌هاي بسياري داريم. نزديک‌ترين آن، برنامه‌اي ويژه براي معرفي جديدترين کالکشن کمرون زيگزال يعني کالکشن خليج فارس است و بعد از آن هم حضور در فشن شوي ميلان. کمرون زيگزال تا روزي که زنده است يک شعبه خواهد داشت و تمام محصولات آن‌ هم به‌اندازه‌ هم‌اکنون خاص و منحصر به‌ فرد باقي مي‌ماند.

يکي از کت هاي طراحي شده کامران بختياري بر تن ميلاد کي مراميکي از کت هاي طراحي شده کامران بختياري بر تن ميلاد کي مرام

يکي از کت هاي طراحي شده کامران بختياري بر تن ميلاد کي مرام

گفتگو با کامران بختياري طراح لباس و صاحب برند کمرون زيگزال

برند کمرون زيگزال با توليد لباس هاي مردانه، فضايي متفاوت در پوشش مردان ايراني به وجود مي آورد. کمرون زيگزال برندي است که کامران بختياري سال 2008 در کشور انگلستان به ثبت جهاني رسانده است، با وجود اين در تمام اين سال ها خانه اي قديمي در شمال تهران محل توليد و ارائه محصولات اين برند بوده است. بختياري با اعتقاد به حفظ اصالت ايراني به توليد مجموعه اي از لباس هاي مردانه اقدام کرده که مشتريان خاص خود را دارد. در يک بعداز ظهر پاييزي به ساختمان کمرون زيگزال رفتيم و با کامران بختياري، طراح لباس، و مسيحا شجاعي، مدير هنري مجموعه گفت و گو کرديم.

نقش مدير هنري در يک مجموعه چيست؟

شجاعي : وقتي يک برند شروع به فعاليت مي کند بايد در عرصه هاي عمومي ظاهر شود و در زمينه تبليغات کار کند و اين بخش به مدير هنري برمي گردد. تبليغات بيشترين نقش را در معرفي يک برند دارد چون زمان مردم بسيار کم است و ديدن تبليغات شهري، رسانه اي و.. به آنها کمک مي کند برند و محصول مورد علاقه خود را پيدا کنند. در اصل تبليغات قلب يک سيستم است و اگر در جايگاه درست براي يک برند تبليغ شود، مي تواند آن را خوب معرفي کند. اين وظيفه مدير هنري مجموعه است که کارهاي تبليغاتي را بر اساس نوع محصول و محل ارائه آن شکل دهد. در واقع بيننده بايد با توجه به عکس هاي محصول متوجه شود که اين لباس توسط چه افراد و در چه جايگاهي مي تواند استفاده شود.

چه افرادي جامعه هدف تبليغات برند کمرون زيگزال هستند؟

شجاعي : اين برند براي افراد خاص و کساني که جرات لباس پوشيدن دارند طراحي مي شود. مشتريان ما خواننده ها، بازيگران و ساير کساني هستند که مي خواهند در جامعه متفاوت باشند. به همين دليل در ميان برندهاي مختلف ايراني و خارجي که فعال هستند و لباس هاي رسمي و ساده توليد مي کنند، اين مجموعه براي افرادي که مي خواهند خاص باشند کار مي کند. افرادي مانند محسن يگانه، مرتضي پاشايي، رضا يزداني، امين حيايي، علي کريمي و… مشتريان ما هستند و به جز آنها افرادي هم هستند که شهرت ندارند اما مي خواهند خاص بپوشند.

کت و شلوارهاي مردانه طراحي شده کامران بختياري صاحب برند کمرون زيگزالکت و شلوارهاي مردانه طراحي شده کامران بختياري صاحب برند کمرون زيگزال

کت و شلوارهاي مردانه طراحي شده کامران بختياري صاحب برند کمرون زيگزال

در تبليغات خود چه نکاتي را در نظر مي گيريد؟

شجاعي : در تبليغات طبق عقايد و طرز فکر خودمان رفتار مي کنيم و همين موضوع باعث ارائه کار متفاوت مي شود. ما با توجه به فرهنگ خودمان کار مي کنيم و نمي خواهيم فرهنگ هاي خارجي را در ايران رواج دهيم، بلکه به آنچه داريم افتخار مي کنيم و از المان هايي استفاده مي کنيم که از بافت تمدن خودمان آمده و مردم با آن آشنا هستند. مي خواهيم اصالت خودمان را به دنياي خارج نشان دهيم چون هنر در طول تاريخ هميشه تاثيرگذار و ماندگار بوده و از هر دوره تاريخي تنها چيزي که باقي مانده آثار هنري آن است. ما در مجموعه هاي مختلف مانند “پرشين کالکشن” با توجه به فضاي خاص طرح ها آنها را در فضاهايي عکاسي کرديم که بافت ايراني را به مردم نشان دهد و به اين وسيله مي خواهيم به مردم جهان نشان دهيم مردمي با تمدن چندهزارساله هستيم. الان برندهاي خارجي مانند دولچه گابانا هم به دنبال گذشته رفته اند و مي خواهند تمدن خود را نشان دهند، به همين دليل سراغ طرح هاي کليسايي رفتند تا از اصالت خود سخن بگويند.

آقاي بختياري چه طور وارد کار طراحي لباس شديد؟

بختياري : من در انگلستان زندگي مي کردم و آنجا دو سال دوره طراحي لباس را گذراندم. وقتي به ايران آمدم با توجه به اينکه از کودکي به کار لباس علاقه داشتم تصميم گرفتم نمايندگي يک برند خارجي را بگيرم. آن زمان با يک برند ايتاليايي مذاکره کردم اما گفتند به ايران نمايندگي نمي دهند. بعد از آن تصميم گرفتم برندي براي خودم داشته باشم و با استخدام چند طراح برند کمرون زيگزال را تاسيس کردم. اسم برند هم بر اساس نام خودم و زيگزال که يک نوع دوخت است شکل گرفت. از همان زمان کار را شروع کرديم و الان 8 سال است مشغول هستيم.

برخلاف آنچه در طراحي لباس ايران مي بينيم فعاليت اصلي شما در زمينه لباس مردانه است. چه دليلي باعث شد به اين سمت گرايش داشته باشيد؟

بختياري : چون هميشه براي خودم طراحي مي کنم و کار فعلي من هم ادامه همان طراحي ها است. به لباس زنانه هم چندان علاقه اي ندارم و فکر مي کنم در ايران امکان کار روي لباس مردانه بيشتر است و دست طراح بازتر است. البته ما لباس زنانه هم داريم اما لباس هاي مردانه ما است که در جهان شناخته شده و حرفي براي گفتن دارد و در همه دنيا مشتري داريم.

طرح هاي شما چه ويژگي خاصي دارند؟

بختياري : من در هر فصل با توجه به حال خودم طراحي مي کنم. هر وقت فکري ذهنم را درگير مي کند شروع مي کنم به کار کردن بر اساس آن و در نهايت يک مجموعه شکل مي گيرد. مثلا وقتي “پرشين کالکشن” را طراحي کردم زماني بود که در دنيا بر عليه ايران صحبت مي شد و فيلم هاي ضد ايراني ساخته شد که ايران را حقير نشان مي داد. من از اين کار خوشم نيامد و دوست داشتم کاري کنم که نشان دهم ايران با آنچه آنها نشان مي دهند تفاوت دارد. ويژگي اصلي برند ما طرح هاي خاص آن است و تک تک لباس ها حرفي براي گفتن دارند. در مجموعه ما اصلا لباس ساده وجود ندارد و حتي ساده ترين کار ما در فروشگاه هاي ديگر يک کار خاص حساب مي شود.

cameron-zigval-6.jpgcameron-zigval-6.jpg

لباس هاي طراحي شده کامران بختياري براي المپيک ريو 2016 صاحب برند کمرون زيگزال

نقش دار بودن لباس هاي شما باعث مي شود فقط افرادي که جسارت خاصي دارند بتوانند آنها را بپوشد. فکر مي کنيد استفاده از اين لباس ها چه جايگاهي در جامعه ما دارد؟

بختياري : اين موضوع به شخصيت افراد برمي گردد، عده اي دوست دارند تک باشند و عده اي مي خواهند شبيه ديگران باشند. آدمها بايد آزاد باشند که هر طور مي خواهند لباس بپوشند. ما هم اين انتخاب را براي کساني که مي خواهند متفاوت باشند فراهم کرديم و هر کس جسارت آن را دارد با توجه به ويژگي هاي ظاهري خود از اين لباس ها استفاده مي کند. اما خاص پوشيدن هم بايد در حدي باشد که با شرايط جامعه هماهنگ باشد، مثلا بعضي از کت ها را ممکن است من در ايران نپوشم ولي در خارج از کشور بپوشم. اين موضوع بستگي به فضايي يا مناسبت خاصي که در آن قرار مي گيريد دارد. در سال هاي اخير برنامه هايي مانند همايش يا رونمايي آثار هنرمندان به وجود آمده است که محلي براي گردهم آيي آنهاست و به نظر من يک خواننده يا بازيگر در صورتيکه خودش علاقه مند باشد بايد لباس هاي خاصي بپوشد که با مردم عادي فرق کند.

اگر مي خواهيد بيشتر بدانيد : طرح هاي زيباي طراح لباس محمدرضا گلزار براي لباس کاروان ايران + عکس

براي اين نوع افراد بر اساس کار آنها لباس طراحي مي کنيد يا از لباس هاي آماده شما استفاده مي کنند؟

بختياري : گاهي خواننده خودش را دست من مي سپارد و مي گويد هرچه مي خواهي طراحي کن. من هم بر اساس اينکه صحنه اجرا، آهنگ ها و فضاي کار چه طور است و با توجه به رنگ پوست و اندام او برايش لباس طراحي مي کنم و اين کار معمولا خوب جواب مي دهد. اما بعضي افراد خودشان مي گويند چه مي خواهند و ما بر همان اساس کار مي کنيم.

تا به حال در مسابقه يا نمايش زنده لباس شرکت کرده ايد؟

بختياري : پيشنهادهاي زيادي داشتيم اما تا به حال در هيچ برنامه اي شرکت نکرديم. من همچنان در حال يادگيري و رفع اشکال هستم و فعلا سعي مي کنم به چيزي که مي خواهم برسم و بعد در آن برنامه ها شرکت کنم.

چرا محصولات شما فقط در همين محل ارائه مي شوند؟

بختياري : عده زيادي از ما مي پرسند که چرا شعبه ديگري افتتاح نمي کنيم، اما با وجود اينکه امکان اين کار براي ما فراهم است دوست دارم به شکل محدود کار کنم. اگر شعبه زياد شود بايد محصولات بيشتري توليد کنيم و اين موضوع کيفيت کار را پايين مي آورد. من زماني اين کار را شروع کردم که همه دنيا به سمت زندگي ماشيني و توليد انبوه رفته بود و کار دست و انساني از بين رفته بود، اما برخلاف اين موج، من کاري کردم که ارزش کار دست دوز و کار روي لباس را بالا ببرم. لباس هاي ما دست دوز است و روي بيشتر آنها کار دست انجام مي شود. وقتي تيراژ بالا برود کار صنعتي مي شود اما من دوست دارم به اين شکل کار کنم.

مشتري ها چگونه از محصولات شما استفاده مي کنند؟

بختياري : ما براي هر فصل يک مجموعه طراحي مي کنيم و تعداد مشخصي کت، شلوار و… در رنگ بندي مختلف طراحي شده و به مشتري ها پيشنهاد داده مي شود. گزينه ديگر براي کساني است که خودشان مي خواهند خلاقيتي به کار ببرند، آنها مي توانند در مدل هاي ما پارچه ها را تغيير دهند. مرحله ديگر براي کساني است که مي خواهند طرح را عوض کنند و خودشان طراحي کنند. من خودم هميشه اين مشکل را داشتم که چيزهايي را که در ذهنم بود در فروشگاه ها پيدا نمي کردم، پس لباس آماده را مي خريدم و پيش خياط مي بردم تا آن را به دلخواه من عوض کند. براي همين کسي که چيز خاصي در ذهن دارد مي تواند به ما بگويد تا مطابق طرح مورد نظرش لباس را طراحي کرده و بدوزيم.

يکي از تي شرت هاي طراحي شده کامران بختياري صاحب برند کمرون زيگزاليکي از تي شرت هاي طراحي شده کامران بختياري صاحب برند کمرون زيگزال

يکي از تي شرت هاي طراحي شده کامران بختياري صاحب برند کمرون زيگزال

در صنعت مد حرف اصلي را کار گروهي مي زند، در مجموعه شما تا چه حد به اين موضوع اهميت داده مي شود؟

بختياري : حرف اصلي در کار ما کار گروهي است. مانند يک زنجير هستيم و هر جاي سيستم که مشکل داشته باشد بقيه افراد با آن برخورد مي کنند يا کمک مي کنند که مشکل حل شود. چون همه گروه ها از گروه دوخت تا فروش بايد بهترين کار را انجام دهند تا کار خوب پيش رود. تيم ما خيلي جوان است و به غير از خياط ها که افراد با تجربه اي هستند، بقيه افراد جوانان با استعدادي هستند که قسمتي از کار را به آنها سپردم.

شجاعي : کل سيستم کار ما بر اساس کار گروهي است و هر فرد درصدي از کار را پر مي کند. اگر يک نفر بخواهد همه کارها را انجام دهد انرژي زيادي از او گرفته مي شود و در نهايت کار کاملي نمي تواند ارائه دهد. اما اگر هر فرد در يک زمينه صد در صد انرژي بگذارد آن بخش به بهترين شکل انجام مي شود و يک تيم حرفه اي به وجود مي آيد که باعث پيشرفت يک مجموعه بزرگ مي شود. تمام مجموعه هاي بزرگ از بخش هاي کوچکي تغذيه مي شوند که وقتي در کنار هم قرار مي گيرند يک کار بزرگ را شکل مي دهند.

چه آينده اي براي طراحي لباس ايران پيش بيني مي کنيد؟

بختياري : ايرانيان هميشه نشان داده اند که اگر بخواهند کاري انجام دهند در هر زمينه اي قوي هستند. در صنعت مد دست ما تا حدودي بسته است چون تابه حال در اين زمينه وارد نشديم و مسئولين لزوم اين کار را در کشور ما حس نکرده بودند. اما اگر فضا باز باشد حتما مي توانيم در اين زمينه هم موفق باشيم. البته بعضي افراد هم هستند که بيراهه مي روند و فضاي کار را خراب مي کنند. ما بايد توجه داشته باشيم که اگر بخواهيم دنباله رو آنچه غرب به کل دنيا در مورد فشن مي گويد باشيم قطعا اشتباه مي کنيم. آنها مي خواهند چيزهاي خاصي را در ذهن مردم کنند، اما اگر از آنها تقليد نکنيم خودمان بهترين استعدادها را داريم. از طرف ديگر بايد دست ما از نظر مجوز نمايش زنده و… باز باشد تا بتوانيم با رعايت خط قرمزهاي جامعه اسلامي کار خودمان را بکنيم.



منبع : honaronline.ir/styleiran.com



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آرايش عروس الهام حميدي در مراسم ازدواج اش + عکس

خانم هاي شيک پوش روسري چهارخانه زمستاني را اينگونه مي بندند

با هر رنگ لباس چه رنگ لاکي ست کنيم؟

فرم بدن تان را با اين ترفندها تشخيص دهيد

ولنتاين امسال، لباس هاي تان را اينگونه ست کنيد

ست کردن لباس به سبک آيشواريا راي و شکيرا براي ولنتاين

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

12 ويژگي که شما را به يک مرد جذاب براي خانمها تبديل مي کند

جديدترين مدل پالتو در دنياي مد، پالتو خزدار زنانه

10 عطر مردانه اي که زنان را جذب مي کند!!

مدل کت و شلوار زنانه به پيشنهاد ستاره هاي شيک پوش هاليوود

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

مدل مانتو بازيگران در جشن حافظ 97 ( هجدهمين جشن حافظ )

10 طراح لباس برتر دنيا !

مدل لباس هايي که کيت ميدلتون و مگان مارکل دقيقا مانند هم پوشيدند

10 طراح لباس برتر دنيا !

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

کارل لاگرفلد Karl Lagerfeld طراح مشهور برند شنل درگذشت

مدل لباس در بفتا 2019، کيت ميدلتون تا ايرينا شايک

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

نگاهي روانشناسانه به مدل لباس هاي جنجالي جشنواره فجر 37

مدل پالتو زمستاني بلند، به سبک بازيگران زن ايراني

مدل مانتو در روز هفتم و هشتم جشنواره فجر، پريناز ايزديار تا مهناز افشار

مدل مانتو بازيگران زن در ششمين روز جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل لباس عروس و آرايش الهام حميدي، تازه عروس سينماي ايران

مدل مانتو بازيگران زن در چهارمين روز جشنواره فجر 37

مدل مانتو در روز دوم و سوم جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل مانتو بازيگران در افتتاحيه جشنواره فيلم فجر 97

مدل لباس هاي برتر در SAG Awards 2019, ليدي گاگا تا اما استون

9 واقعيت جالب درباره کيت ميدلتون Kate Middelton که نمي دانستيد

عکس هاي جديد جنيفر لوپز روي شماره ژانويه مجله مد بازار

بدترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب 2019 Golden Globes

بدترين مدل لباس در گلدن گلوب Golden Globes 2019

بهترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب Golden Globes 2019