آخرین اخبار

12 سريالي که بخاطر مهاجرت بازيگرانش ديگر از تلويزيون پخش نمي شوند تلويزيون

12 سريالي که بخاطر مهاجرت بازيگرانش ديگر از تلويزيون پخش نمي شوند

  بزرگنمايي:

چه خبر - مهاجرت بازيگران به جم و دردسر تلويزيون

رسم تلويزيون هميشه اين بوده که سريال ها را وابسته به شرايط بازيگرانش روي آنتن بفرستد. يعني سريالي که يکي از بازيگرانش، بعد از گذشت سال ها مورد منشوري برايش پيش اتفاق افتاده باشد، اجازه رفتن روي آنتن ندارد. در سال هاي اخير خيلي از سريال ها بوده اند که به دليل مشکل بازيگرانش، هيچ وقت اجازه پخش پيدا نکردند؛ مثل «نرگس»، «غريبانه»، «تاوان»، «روزهاي اعتراض» و ... حالا اما ماجرا يک مقدار فرق مي کند.

در شرايطي که بازيگران يکي يکي بار سفر مي بندند و به هواي بازي در سريال هاي شبکه ماهواره اي «جم» ايران را ترک مي کنند، وضعيت بازپخش سريال ها به مقدار زيادي به خطر مي افتد. مگر تلويزيون چندتا سريال دارد که بخواهد بخش مهمي از آنها را هم به اين بهانه، کنار بگذارد؟

با رفتن بازيگراني مثل رامسين کبريتي، چکامه چمن ماه، پرديس افکاري، رابعه اسکويي و ... بخش مهمي از سريال ها امکان پخش پيدا نمي کنند. غير از سريال هاي مهدي مظلومي، کارگرداني که هفت ماهي از مهاجرتش مي گذرد، 16 سريال هستند که به خاطر مشکلات بازيگرانش هيچ وقت اجازه پخش پيدا نمي کنند؛ سريال هاي مهمي مثل «ستايش»، «نرگس»، «شب دهم» و ...

نرگس - سيروس مقدم

زمان پخش: تابستان 1385
بازيگر منشوري: زهرا امير ابراهيمي/ فيلمي بي پرده منتسب به او در شبکه مجازي منتشر شد. تلويزيون تصميم گرفت او را ممنوع التصوير کند.

اهميت سريال: «نرگس» يکي از مهم ترين سريال هاي سيروس مقدم بود. هم به لحاظ داستان، هم عناصر مهم جذب مخاطب و ... از طرف ديگر «نرگس» اولين سريال داستاني 90 شبي بود که در شب هاي تابستان روي آنتن مي رفت و بخش مهمي از مخاطبان را درگير کرده بود. هنوز هم اسم اين سريال توي ذهن بيشتر مخاطبان مانده. اگر مسئله اميرابراهيمي پيش نمي آمد، قطعا «نرگس» يکي از سريال هايي بود که شبکه آي فيلم و تماشا بارها آن را روي آنتن مي بردند. همين الان هم بخش مهمي از درخواست مخاطبان از شبکه آي فيلم، پخش مجدد «نرگس» است.

حجم نقش: زهرا اميرابراهيمي در اين سريال نقش زهره، دختر شوکت را داشت و در واقع يکي از بازيگران اصلي سريال به حساب مي آمد. امير ابراهيمي قبل از اين سريال بازيگر مطرحي نبود اما اهميت اين نقش، تا جايي بود که براي همه شناخته شد.

قابل حذف است؟ نقش زهرا اميرابراهيمي در «نرگس» آنقدر اهميت دارد که نمي شود به هيچ عنوان ناديده اش گرفت يا آن را حذف کرد.


روزهاي اعتراض - حسين سهيلي زاده

زمان پخش: محرم سال 85
بازيگر منشوري: مينا لاکاني/ او سال 90 از ايران رفت و بدون حجاب در صداي آمريکا حاضر شد و درباره سختي ها و محدوديت هايي که براي بازيگري داشته گفتگو کرد.

اهميت سريال: «روزهاي اعتراض» از جمله سريال هاي موفق تلويزيون در بازنمايي تاريخ معاصر است که اتفاقا در زمان پخش با استقبال مواجه شد. داستان اين سريال درباره ديويد است که پس از سال ها زندگي در انگليس براي عيادت از پدرش به ايران سفر مي کند اما در بدو ورود متوجه مي شود پدرش فوت کرده و به همين دليل مادرش از او مي خواهد که خانه و زمين ها را بفروشد و به انگليس برگردد.

در همين راستا متوجه مي شود که وصيت پدر آن بوده که مراسم دهه اول محرم در خانه اش برگزار شود و ديويد براي اداي وصيت پدر با مشکلاتي روبرو مي شود. سريال به نوعي نقد خرافات در دين است که نگاهي تازه و جسورانه در اين باره داشت. ضمن آن که داستانش به شکل فرضي روايت مي شد و اداي ديني به انقلاب هم هست.

حجم نقش: مينا لاکاني در نقش ليلا حضوري پررنگ در «روزهاي اعتراض» دارد و از بازيگران محوري داستان است.

قابل حذف است؟ طبعا نقش ليلا از «روزهاي اعتراض» قابل حذف نيست.


ترانه مادري - حسن سهيلي زاده

زمان پخش: 1387
بازيگر منشوري: مينا لاکاني/ او سال 90 از ايران رفت و بدون حجاب در شبکه صداي آمريکا حاضر شد و درباره سختي ها و محدوديت هايي که براي بازيگري داشته گفتگو کرد.

اهميت سريال: با نگاه سخت گيرانه «ترانه مادري» اثري متوسط به حساب مي آيد اما اين سريال در زمان پخش خيلي ها را درگير کرده بود و توانست با تعريف يک قصه پرکشش بيننده هاي زيادي را با خود همره کند. «ترانه مادري» جزو ملودرام هايي بود که فرصت پخش شبانه پيدا کرد و با برخورداري از بازيگران محبوبي مثل هما روستا، دانيال حکيمي، فاطمه گودرزي و ديگران توانست جايي ميان بيننده هاي تلويزيون براي خود دست و پا کند.

قابل حذف است؟ نه، نمي توان بي خيال اين نقش شد چرا که در نهايت به درام لطمه مي زند و آن را ابتر مي کند.


پرواز در حباب - سيروس مقدم

زمان پخش: پاييز 1385
بازيگر منشوري: چکامه چمن ماه/ اين بازيگر جزو اولين بازيگراني بود که براي ادامه فعاليت بازيگري اش به کشور ترکيه سفر کرد تا در شبکه ماهواره اي جم کار کند.

اهميت سريال: پرواز در حباب يکي از پرمخاطب ترين سريال هاي شبکه سه است. سريالي که به موجب ديده شدنش باعث شد تا بازيگر اصلي اش حامد کميلي که در آن سال ها بازيگر ناشناخته اي بود معروف شود و به چشم بيايد. پرواز در حباب جزو نخستين سريال هايي بود که با موضوع مواد مخدر صنعتي ساخته شد و از همين رو سريال پيش رويي است.

حجم نقش: چکامه چمن ماه در کنار مرجان محتشم بازيگران زن اصلي سريال هستند. او نقش دختر علي نصريان را بازي مي کند که حامد کميلي او را براي نزديک شدن به پدرش طعمه قرار مي دهد. در واقع بخش عمده اي از درام قصه بر پايه کاراکتري است که چکامه چمن ماه نقش آن را بر عهده دارد.

قابل حذف است؟ به هيچ عنوان نمي توان با حذف کاراکتري که چمن ماه نقشش را بازي مي کند، سريال را پخش کرد. او همانطور که در بالا اشاره شد، نقش اصلي سريال است و در اکثر سکانس هاي حساس و تعيين کننده سريال حضوري پررنگ و تاثيرگذار دارد.


در مسير زاينده رود

زمان پخش: رمضان سال 1389
بازيگر منشوري: پرديس افکاري/ او به تازگي به شبکه جم پيوسته و در يک سريال بازي مي کند.

اهميت سريال: «در مسير زاينده رود» با محور قرار دادن پشت پرده فوتبال و نيز وارد کردن مسئله قصاص خيلي زود مخاطبان را ميخکوب کرد. در ادامه تقاضاي ازدواج از سوي پيرمرد ولي دم از مادر قاتل، گره اي دو چندان به درام بخشيد. در اين ميان اعتراض مسئولان شهر اصفهان به کيفيت لهجه باعث شد سريال لطمه ببينند و حتي خيلي از هموطنان اصفهاني از سريال تعريف کردند و سعه صدرشان را نشان دادند.

«در مسير زاينده رود» سريال پر بازيگري است؛ مهدي سلطاني، حسين محجوب، مهرانه مهين ترابي، اشکان خطيبي، بهنوش طباطبايي، هومن برق نورد، مسعود رايگان و مهدي باقربيگي در اين سريال بازي کرده اند. فيلمنامه اش را عليرضا نادري از نويسنده هاي خوش فکر تلويزيون نوشته و حسن فتحي آن را کارگرداني کرده. جمع اينها يعني «در مسير زاينده رود» اثري مهم است.

حجم نقش: حضوري نسبتا پررنگ در سريال دارد؛ از قدم اول به همراه بازيگر نقش همسرش مهرداد ضيايي که اصالتا اصفهاني است بهتر از ديگران از پس لهجه برآمد.

قابل حذف است؟ افکاري نقش عروس مصيب (حسين محجوب) را بازي کرد که عقايد او و همسرش بر تصميم پدرزنش مبني بر اعلام رضايت يا قصاص قاتل پسرش تاثير دارد پس از نقش قابل حذف نيست.


شب دهم - حسن فتحي

زمان پخش: محرم سال 1380
بازيگر منشوري: رامسين کبريتي/ او به تازگي به شبکه جم پيوسته است.

اهميت سريال: «شب دهم» از توليدات ماندگار تلويزيون ماست؛ حسن فتحي با تزريق يک داستان عشقي به سريالش ورودي تحسين برانگيزي به علاقه مندي تاريخي مردم ايران به امام حسين (ع) و عاشورا داشت. عشق «حيدر» به دختر شاهزاده قجري او را به آستان وصل امام حسين (ع) مي رساند و در اين مسير بخشي از تاريخ معاصر روايت مي شود.
«شب دهم» از سريال هاي تحسين شده حسن فتحي است که در زمان پخش با استقبال فراوان مواجه شد و در بازپخش هم ديده شد و هنوز طراوت و جذابيت ابتدايي از آن نرفته و مخاطب از ديدنش لذت مي برد.

حجم نقش: نقش رامسين کبريتي در «شب دهم» اهميت ندارد؛ او دستيار مفتش است و به اقتضاي نقش بدون ديالوگ! فقط هست که کاراکتر مفتش فرصت بيشتري براي عرض اندام داشته باشد. حضورش جلوي قاب زياد است اما کيفيتش نه.

قابل حذف است؟ نقش رامسين کبريتي هيچ تاثيري در درام ندارد و قابل حذف است، منتهي مشکل به حضور دائم او در کنار مفتش برمي گردد. هر جا مفتش هست دستيارش هم هست و در نتيجه نمي توان آن را از سريال «شب دهم» کنار گذاشت.


کمکم کن - قاسم جعفري

زمان پخش: رمضان 1385
بازيگر منشوري: زهرا اميرابراهيمي/ اين سريال هم به دليل حضور اين بازيگر براي هميشه به آرشيو تلويزيون رفته و غيرقابل پخش است.

اهميت سريال: کمکم کن از چند جهت سريال مهمي است. نخست اينکه کارگرداني آن را قاسم جعفري برعهده داشت که در آن سال ها در اوج دوران کاري اش در تلويزيون قرار داشت و هر سريالي مي ساخت مورد توجه قرار مي گرفت. از سوي ديگر اين سريال جزو اولين کارهاي تلويزيون با تم ماورايي بود که براي پخش در ماه رمضان توليد شد و به همين دليل حسابي مورد توجه قرار گرفت و به چشم آمد.

حجم نقش: نقش اصلي زن اين سريال است، نقش دختري که حميد گودرزي در کما با او مواجه مي شود و زماني که هر دو از کما خارج مي شوند، همديگر را پيدا مي کنند تا ماموريتي که دنبالش هستند را به سرانجام برسانند.

قابل حذف است؟ اگر درصدي از سريال با حذف صحنه هاي مربوط به او قابل پخش مي شد، تلويزيون تا الان صد بار آن را انجام داده بود اما نقش کليدي اميرابراهيمي در اين سريال و حضورش در اکثر سکانس ها موجب شده تا سريال عملا غيرقابل اصلاح باشد. از همين رو «کمکم کن» با وجود بضاعت بالايي که در جذب مخاطب دارد به دليل حضور اين بازيگر به محاق رفته است.


غريبانه - قاسم جعفري

زمان پخش: محرم 1383
بازيگر منشوري: زهرا اميرابراهيمي

اهميت سريال: بعد از موفقيت سريال شب دهم که محرم سال 80 روي آنتن رفت، تلويزيون درصدد اين برآمد که سريال سازي براي اين مناسبت را ادامه دهد. «غريبانه» در راستاي همين سياست، براي پخش از شبکه تهران سابق توليد شد. قاسم جعفري که در آن سال ها برگ برنده تلويزيون محسوب مي شد و حضورش در هر پروژه اي موفقيت آن را تضمين مي کرد، اين سريال را کارگرداني کرد.

پرداختن به موضوع آقازاده ها و به چالش کشيدن آنها و مواضع تندي که قاسم جعفري در قبال آنها اتخاذ کرده بود موجب شد تا سريال خيلي زود در کانون توجه قرار بگيرد و به اثري قابل بحث تبديل شود.

حجم نقش: اميرابراهيمي نقش نامزد بازيگر اصلي سريال يعني سعيد شيخ زاده را برعهده دارد. از آنجايي که داستان روي روابط دو کاراکتر اصلي يعني جوهرچي و اسدي و پسرهاي آنها مهدي سلوکي و سعيد شيخ زاده مي چرخد، اميرابراهيمي نقش کم رنگي در درام قصه دارد و نقشش زياد پررنگ نيست.

قابل حذف است؟ چند وقت پيش شبکه پنج نسخه اي 90 دقيقه اي از اين سريال را روي آنتن فرستاد. اين نسخه به گونه اي تدوين شده بود که حتي يک پلان هم از اميرابراهيمي در آن استفاده نشده بود.


آخرين گناه - حسين سهيلي زاده

زمان پخش: رمضان سال 1385
بازيگر منشوري: مينا لاکالي/ او سال 90 از ايران رفت و بدون حجاب در شبکه صداي آمريکا حاضر شد و درباره سختي ها و محدوديت هايي که براي بازيگري داشته گفتگو کرد.

اهميت سريال: «آخرين گناه» جزو سريال هاي متوسط تلويزيون و خود حسين سهيلي زاده است. اين سريال در ادامه موج سريال هاي ماورايي توليد شد اما توفيقي که بايد پيدا نکرد. چشم برزخي دکتر اکرمي (حميدرضا پگاه) چهره کريه آدم ها را مي ديد و باعث مي شد دکتر سر خود تصميم به قتل آنها بگيرد؛ يک نوع شورش عليه گناه در جامعه. قصه اما به زودي به تکرار مي افتد و جذابيتش را از دست مي دهد.

حجم نقش: مينا لاکالي نقش دختر دکتر اکرمي را بازي مي کند. حضور او در «آخرين گناه» هم کمي است هم کيفي. يعني از يک طرف بخشي از درام را به دوش مي کشد و از آن سو ميزان حضورش زياد است. اوست که جلوي خواسته پدر مي ايستد و به جاي پيوند قرنيه چشم برزخي به چشم عبدالله صدوق که او آدمي است متدين، به چشم نامزدش دکتر مودت که او نيز مشکل بينايي دارد پيوند مي زند.

قابل حذف است؟ نه. نقش رويا را نمي توان از «آخرين گناه» حذف کرد.


ستايش - سعيد سلطاني

زمان پخش: فصل اول/ 1389، فصل دوم/ 1393
بازيگر مهاجر: رامسين کبريتي/ جزو آخرين بازيگراني است که از ايران مهاجرت کرده تا در شبکه جم فعاليت کند.

اهميت سريال: سريال «ستايش» يکي از مهمترين سريال هاي تلويزيون در چند سال اخير است. اين سريال با اينکه به صورت هفتگي روي آنتن مي رفت اما مخاطبان پروپاقرص بسياري داشت. حجم مخاطبان سريال تا جايي بالا بود که در آن سال، ثبت احوال اعلام کرد که اسم ستايش براي نوزادان دختر، بيشترين فراواني را دارد. درست است که فصل دوم به اندازه فصل اول سروصدا نکرد و موج ساز نشد اما باز هم خيلي ديده شد.

حجم نقش: رامسين کبريتي، نقش صابر پسر بزرگ حشمت فردوس و برادر طاهر را داشت، يکي از اصلي ترين نقش هاي سريال که بخش مهمي از روند داستان را پيش مي برد.

قابل حذف است؟ در صورتي که تلويزيون تصميم بگيرد، سريال هايي که بازيگران مهاجر در آنها بازي داشته اند را ديگر به هيچ وجه روي آنتن نفرستد، «ستايش» قطعا يکي از آنهاست چون نقش صابر به هيچ عنوان قابل حذف نيست. مسئله اينجاست که تيم «ستايش» مشغول ساخت فصل سوم آن هستند و قطعا در اين صورت بايد به فکر بازيگر جايگزين براي صابر باشند.


پنج کيلومتر تا بهشت - عليرضا افخمي

زمان پخش: رمضان 1390
بازيگر مهاجر: پرديس افکاري

اهميت سريال: «پنج کيلومتر تا بهشت» سريال خوب و درجه يکي نبود. حتي همان زمان هم که در رمضان سال 1390 روي آنتن رفت، بين ساير سريال هاي روي آنتن، آن طور که بايد جايگاه خاص نداشت. با اين حال اما به دليل اينکه سريالي ماورايي بود و مخاطبان تقريبا به اين جور سريال ها توجه نشان مي دهند تا حدودي ديده شد. بعد از پخش اوليه، چند بار از شبکه آي فيلم روي آنتن رفت و الان حتي اگر تلويزيون تشخيص دهد که جلوي پخش مجدد آن را بگيرد، چندان اهميتي ندارد.

حجم نقش: پرديس افکاري نقش همسر داريوش فرهنگ را بازي مي کرد؛ مرد کارخانه داري که از يک طرف پسرش به او نارو زده بود، از طرف ديگر نامزد دخترش در کما بود و تازه سرمايه اش را هم از دست داده بود. پرديس افکاري نقش چندان مهم و اثرگذاري نداشت. صرفا به عنوان يک مادر يا همسر کنار کار بود.

قابل حذف است؟ غير از بخش هاي داخل خانواده، پرديس افکاري عملا نقش خيلي خاصي نداشت. شايد بشود راحت صحنه هاي او را حذف کرد.


باغچه مينو - رضا صفدري

زمان پخش: سال 1382
بازيگر مهاجر: رابعه اسکويي

اهميت سريال: در ادامه ساخت سريال هاي شبانه کمدي مثل «زير آسمان شهر» و «بدون شرح» و ... ساخته شد و کاراکتر آقاي کاووسي در «بدون شرح» بدون هيچ تغييري مورد استفاده قرار گرفت. اين سريال به اندازه سريال هاي کمدي قبلي ديده نشد و سر زبان ها نيفتاد اما به دليل حضور بازيگران کمدي جذابي که داشت، اثر به نسبت قابل قبولي بود. تلويزيون هم سال ها بعد از پخش اوليه، بارها آن را در کنداکتور سريال هاي بازپخشي قرار داد.

حجم نقش: از اواسط سريال زماني که متوجه شدند آن طور که بايد امکان جذب مخاطب را ندارند، تصميم گرفتند چند بازيگر جديد کمدي به کار اضافه کنند و رابعه اسکويي هم يکي از همين بازيگران جديد بود. او لباس مخصوص آشپزها را مي پوشيد و کنار سايرين در آشپزخانه کار مي کرد.

قابل حذف است: تا اواسط سريال که خبري از اسکويي نيست. از آن به بعد هم آنقدر نقش مهم و کليدي ندارد که نشود آن را حذف کرد. بنابراين طبيعتا مديران براي نمايش اين يکي سريال مشکل آنچناني ندارند.




منبع: روزنامه هفت صبح



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بازيگران آينه عبرت/ از ممنوع الکاري تا شراکت با بابک زنجاني + عکس

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 2)

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 1)

نقد و بررسي قسمت اول فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت + عکس

سريال هاي رمضاني تلويزيون: از کشف حجاب تا دلدادگي + عکس

چگونه جان اسنو و دنريس در دنياي «بازي تاج و تخت فاميل» مي شوند؟

ترسناک ترين سريال ها، مختص عاشقان ترس و هيجان ! + عکس

سوالات مهم و بي جواب در مورد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت»

26 سريال برتر سال 2019 بر اساس آراي IMDB

رکود کريس آنجل در برنامه «عصر جديد» زده شد ولي داوران درک نکردند!!

حميد گودرزي: در جشنواره جام جم ناراحتي من به خاطر محمدرضا گلزار نبود!!

کدام بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» در فصل 8 بايد بميرند!!

معرفي سريال هاي جديد تلويزيون براي پخش در سال 98 + عکس

بازيگران «بازي تاج و تخت» روي فرش قرمز فصل 8 سريال

سانسور صحبت هاي جنجالي مهران مديري در ويژه برنامه دورهمي + فيلم

چالش هاي يلدا قشقايي بازيگر سريال «بر سر دوراهي»

تصميم جديد بهنوش بختياري در سال جديد براي حضور در فضاي مجازي

گفت و گو با حامد سريال «برسردوراهي» + عکس

دستمزد بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» براي هر فصل و سود خالص آنها

بچه داري و استراحت: برنامه رامبد جوان براي نوروز! + عکس

جزئيات برنامه هاي نوروز 98 تلويزيون: از خندوانه و دورهمي تا عصر جديد

سانسور کردن «ابي» در عصر جديد عليخاني!! + فيلم

گزارشي از پشت صحنه سريال «بر سر دوراهي» + عکس جديد

جنجال هاي جشنواره جام جم / از انصراف مديري تا حذف عادل!

عکس هاي جديد از سريال تلويزيوني «ستايش 3»

تريلر جديد فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت Game of Thrones

هر آنچه مي خواهيد درباره برنامه هاي نوروز تلويزيون 98 بدانيد

پوسترهاي فصل هشتم «بازي تاج و تخت» منتشر شد + عکس

جديدترين تصاوير از سريال خنده دار نوروزي «ن. خ» سعيد آقاخاني

سکانس هاي آزار دهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس

نگاهي به 3 سريال نوروزي «ن.خ»، «بر سر دوراهي» و «زوج و فرد»

سکانس هاي آزاردهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس (قسمت 2)

بهاره رهنما، اکبر عبدي و ارژنگ اميرفضلي در سريال نوروزي سال 98 + تصاوير

از دورهمي و خندوانه تا صداپيشگي شهاب حسيني: برنامه هاي نوروزي

اميرحسين مدرس مجري ويژه برنامه تحويل سال شبکه 4 شد

زمان و ساعت پخش سريال هاي نوروز 98 مشخص شد

ويژه برنامه هاي تحويل سال 98 و اسامي مجريان

برترين سريال هاي سال 2018 بر اساس رتبه بندي سايت IMDB + عکس

عکس ها و توضيحات مهراوه شريفي نيا از بازي در سريال نوروزي

متفاوت ترين نقشي که شهين تسليمي بازي کرده + عکس

پرمعناترين و فراموش نشدني ترين ديالوگ هاي سريال «بازي تاج و تخت»

اولين عکس هاي ميترا حجار در سريال نوروزي «بر سر دوراهي»

شرايط و هزينه هاي حضور ستاره ها در برنامه «پنج ستاره»

چرا علي ضياء و برنامه فرمول يک، متهم به ترويج همسرآزاري شد؟!

چرا سعيد آقاخاني اين نام عجيب را براي سريال نوروزي اش انتخاب کرد؟! + عکس

سحر قريشي، بهرام رادان و ميترا حجار در سريال «رقص روي شيشه»

سير تا پياز درباره شرکت کنندگان و شيوه راي دهي در مسابقه عصر جديد

عصر جديد احسان عليخاني، کپي ناشيانه از تلنت شوهاي غربي يا ايده ايي خلاقانه؟

فراخوان قسمت نوروزي «پايتخت» براي جذب يک بازيگر خردسال

با نبرد وينترفل، خونين ترين و بزرگترين نبرد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت» آشنا شويد(قسمت 2)