آخرین اخبار

برانکو: بايد نتيجه بهتري از فصل قبل بگيريم پرسپوليس

برانکو: بايد نتيجه بهتري از فصل قبل بگيريم

  بزرگنمايي:

چه خبر -

برانکو ايوانکوويچ(Branko Ivanković) پس از تمرين دوشنبه پرسپوليس اظهار کرد: با گرفتن دو بازيکن از اوکراين و مهدي طارمي ليست‌مان را بستيم. طبيعي است هم مهدي و هم دو بازيکن اوکرايني به دليل تعطيلات تمرين‌هايشان کافي نبوده است. آن‌ها طي برنامه‌اي خاص هم با تيم و هم به صورت جدا تمرين خواهند داشت. اميدواريم که براي رسيدن به اهداف مان از آن‌ها استفاده کنيم. از بازيکنانم راضي هستم. آنها خيلي انگيزه دارند. طبيعي است که انتظار داريم بهتر بازي کنيم و نسبت به فصل قبل نتيجه بهتري بگيريم.

او در پاسخ به سوالي درباره ميزان آمادگي تيمش گفت: خيلي کار کرديم و در اوکراين اردوي بسيار عالي برگزار کرديم و الان مسابقه‌اي در راه است که بايد بازيکنان کيفيت‌شان را از همين ابتدا نشان دهند. طبيعي است که تمرين‌هاي آماده‌سازي‌ ما همچنان ادامه دارد تا بتوانيم فرم ايده‌آل‌مان را در طول مسابقه‌ها حفظ کنيم.

برانکو گفت: ما به دنبال يک مهاجم تمام عيار مي‌گشتيم اما هميشه آن چيزي که مي‌خواهيد را نمي‌توانيد پيدا کنيد. قضايا طوري شد که طارمي دوباره برگشت و ما اصلا روي او حساب نمي‌کرديم چون خودش خواسته بود که برود. اين مهاجم اوکرايني که تازه به تيم آمده آمار و ارقام خوبي دارد و در ليگ و باشگاه جدي بازي مي‌کرده و اميدواريم که مفيد باشد. عليپور و اميري و ساسان را هم داريم و خوشحال هستم. شهاب هم خيلي خوب در حال پيشرفت است. مهدي هم آمده و به طور کلي در اين پست خوب پوشش داريم.

او در پاسخ به اين سوال که قبلا گفته بود جايي براي طارمي ندارد، چه شد که نظرش برگشت؟ گفت: طارمي آقاي گل ليگ است و طبيعي است که ما روي بازيکنان موجود آن موقع سرمايه‌گذاري کرده بوديم و اين دو بازيکن جديد اوکرايني هم که گرفتيم و بعد هم خليل‌زاده که مي‌خواستيم بگيريم نيامد و قراردادش را با سپاهان تمديد کرد و جاي خالي براي ما ماند. به همين دليل طارمي آمد و همه قضايا به خوبي گذشت.

سرمربي پرسپوليس درباره درشت بودن جثه مدافع اوکرايني گفت: نمي‌شود گفت که او اضافه وزن دارد. به هر حال در تعطيلات بوده و تمرين‌هاي انفرادي داشته و تمرين گروهي نداشته است. ما از اين فرصت استفاده کرديم که باشگاه‌شان منحل شد و بازيکنان‌شان همه آزاد شدند استفاده کرديم.

برانکو در پاسخ به سوالي که آيا محرمي و آرام طبع خوب هستند يا خير؟ گفت: از همه بازيکنان جديدمان راضي هستم و در مورد آرام طبع بايد بگويم که بازيکن بسيار باتجربه‌اي است که در صباي قم خوب بازي کرد. همين طور محرمي هم بازيکن آينده‌داري است که مي‌تواند در پست هافبک هم بازي کند.

سرمربي پرسپوليس در ادامه گفت: ما در ليگ حريفان آساني نخواهيم داشت. سه دربي پشت سر هم داريم. دربي تراکتورسازي و پرسپوليس، سپاهان و پرسپوليس و استقلال پرسپوليس سخت است. ما از اين بابت خوشحال هستيم. اين بازي‌ها آسان نخواهد بود.

او در پاسخ به اين سوال که فکر نمي‌کند با برگرداندن طارمي اقتدار خودش را زير سوال برده؟ گفت: اين سياست باشگاه بود. من فکر مي‌کنم همه مربيان بازيکنان خوب را دوست دارند و مهدي هم پارسال آقاي گل بوده و مشکلي نداريم. اگر خوب بازي کند به هر حال الان رقابت سختي دارد. هم با عليپور و هم با وحيد اميري و همين طور با بازيکن اوکرايني‌مان. ساسان هم که خوب بازي مي‌کند. شهاب زاهدي هم خوب پيشرفت کرده است. ضمن اينکه متاسفم که ماهيني نتوانست در کيف همراه ما باشد اما او خيلي زود خودش را به تيم مي‌رساند.

برانکو درباره آمادگي طارمي گفت: بايد ببينيم که طارمي چه مقدار آماده خواهد بود. دو ماه است که تمرين نداشته و زمان نياز است که آماده شود. برانکو درباره محمد انصاري گفت: او يک ظرفيت ويژه براي ماست و مي‌تواند هم در پست دفاع چپ بازي کند و هم دفاع وسط.

او در پاسخ به اين سوال که آيا دستيار ايراني ديگري خواهد داشت گفت: فعلا کريم باقري با ماست و خوشحاليم که قراردادش را با باشگاه تمديد کرد.

سرمربي پرسپوليس درباره دروازه‌بان‌هاي اين تيم گفت: از بيرانوند خيلي انتظار داريم که پارسال به عنوان بهترين دروازه‌بان معرفي شده بود و انتظار داريم که امسال هم بتواند کمک‌مان باشد و حتي برايمان امتياز جمع کند. آقاي درويش وند هم جوان است و امروز به تيم ما اضافه شده و با تيم ملي بوده است اما نظر مربي دروازه‌بان‌ها اين است که او خيلي دروازه‌بان با آينده‌اي است ولي بايد خيلي کار کند.

او در پاسخ به سوالي درباره بازي‌هاي تدارکاتي پرسپوليس گفت: ما بهترين بازي‌مان را مقابل آبولون بازي کرديم که حريف محکمي بود اما در تمام بازي‌ها يک برتري مطلق داشتيم و در شرايط خستگي مفرط اين بازي‌ها را برگزار کرديم و طبيعي است که بخش‌هايي از بازي به خاطر خستگي بچه‌ها خوب کار نمي‌کردند اما من خيلي راضي هستم.

او در پاسخ به اين سوال که انتقاداتي به پرسپوليس وارد مي‌شود که اين تيم زياد گل مي‌خورد گفت: بله درست است روش بازي ما اين طور است که به حريف اين امکان را مي‌دهيم که شانس گل ايجاد کند. ريسک مي‌کنيم اما تمام تلاش‌مان را مي‌کنيم که اشتباهات دفاع را به حداقل برسانيم و گل‌هاي بسيار کمتري بخوريم و نتايج بهتري کسب کنيم.




منبع:isna.ir





ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

خطر محروميت 4 بازيکن پرسپوليس در ديدار مقابل تراکتورسازي

شکست بدموقع پرسپوليس مقابل الاهلي در ليگ قهرمانان آسيا

چرا گل شجاع خليل زاده خيلي بيشتر از يک گل عادي ارزش دارد؟

بررسي گروه پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا؛ ببر و صعود کن!

برنامه سنگين پرسپوليس در ارديبهشت 98

هديه عجيب زن پرسپوليسي به برانکو در دبي! عکس

اعتراض پرسپوليس به نحوه بليت فروشي عربستاني

برانکو قبل از بازي با الاهلي: احتياط نخواهيم کرد

تنها شرطي که بشار رسن مي تواند پرسپوليس را ترک کند

همه نکات درباره داور جنجالي بازي پرسپوليس و الاهلي

عصبانيت بازيکنان پرسپوليس از خبري که برانکو به آنها داد

جلسه فوق العاده در باشگاه پرسپوليس بخاطر اولتيماتوم سوم برانکو

3 دروازه باني که جانشين بيرانوند در پرسپوليس مي شوند

آخرين تهديد پرسپوليس توسط برانکو؛ پول ندهيد مي روم

عاليشاه چهارمين ياغي و مغضوب برانکو!!

تغيير پست سيامک نعمتي در بازي مقابل ذوب آهن

ادعاي عجيب قطري ها؛ بشار رسن به يک تيم قطري مي رود

منظور بشار رسن از خوشحالي اش چه بود؟

سيدجلال حسيني به همه حمله کرد!

منتظر سوپرايز برانکو براي بازي با سايپا باشيد!

پرسپوليس چه زماني طلب برانکو را مي دهد

4 دليل شروع طوفاني پرسپوليس در سال 98

سرنوشت منشا در انتظار مهاجم مورد علاقه برانکو!

بازگشت کاپيتان اخراجي پرسپوليس به تمرينات

شرط عجيب يک ايجنت براي باشگاه پرسپوليس‌

بحران کارت زرد براي پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا

غرش پرسپوليس در آسيا با سوپر گل شجاع خليل زاده

3 دليلي که برانکو به عاليشاه بازي نمي دهد

خريد عجيب و غريب پرسپوليس!

ترديد برانکو براي انتخاب يک گزينه

برانکو از علت خط زدن نام عاليشاه و شرايط پرسپوليس گفت

عاقبت مصاحبه جنجالي عاليشاه؛ خط خوردن از ليست پرسپوليس

کاميابي نيا به بازي الاهلي مي رسد؟

جلسه فوري براي پرداخت دستمزد برانکو

ارسال نامه برانکو به باشگاه پرسپوليس براي طلب هايش

نگراني عليرضا بيرانوند براي خانواده اش در خرم آباد

عکس: نقشه برانکو براي بردن استقلال را ببينيد

بازيکنان کليدي برانکو براي کيش و مات کردن شفر

برنامه ويژه و پنهان برانکو براي دربي

اميدواري برانکو با درخشش ستاره پرسپوليس قبل از دربي

خطر پنهاني که پرسپوليس را در ليگ قهرمانان آسيا تهديد مي کند

2 برابر شدن قيمت بيرانوند در سايت ترانسفرمارکت؛ قيمت 55 ميليارد تومان!

اميد عاليشاه از فهرست پرسپوليس خط خورد!

پيش بازي پرسپوليس - پاختاکور ازبکستان؛ شروع با نيت قهرماني!

تساوي غيرمنتظره پرسپوليس در اولين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا

کتک زدن سيدجلال حسيني توسط هواداران نساجي قائمشهر

8 نکته از بازي ضعيف پرسپوليس در آسيا؛ زنگ خطر!!

درخشش سروش رفيعي بهتر خبر براي برانکو و پرسپوليس

هدف اصلي پرسپوليس در ديدار مقابل السد

معرفي داور بازي پرسپوليس و السد