آخرین اخبار

با اين اشتباهات يک مرد بدتيپ و بي کلاس مي شويد!!! مد و لباس

با اين اشتباهات يک مرد بدتيپ و بي کلاس مي شويد!!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - اين اشتباهات مردانه شما را بدتيپ و بي کلاس مي کند

شايد بين افکار ما اين‌طور شکل گرفته که خانم‌ها بايد به خودشان رسيدگي کنند و هميشه آراسته باشند، اما آقايان هم از اين قاعده مستثني نيستند. آقايان هم مثل خانم‌ها بايد به ظاهر خود رسيدگي کنند و آراسته باشند. آراسته بودن نبايد به مهماني و عروسي و... منحصر باشد. در تمام روزهاي هفته لازم است که آراسته باشيد.

چرا آراستگي مهم است؟

دورهمي‌هاي خانوادگي و فاميلي صميمي‌تر برگزار مي‌شوند؛ اين مسئله هم به لحاظ احساسي و هم به لحاظ فيزيکي صحت دارد. افراد معمولا به عزيزان و بستگانشان بيشتر توجه مي‌کنند و بيشتر از نزديک با هم گپ و گفت مي‌زنند. همين موضوع باعث مي‌شود کمتر به صفحه مانيتور، تلويز يون، کاغذ و... نگاه مي‌کنند. در نتيجه و در مجموع، افراد زمان و تمايل بيشتري دارند تا به جزئيات ظاهر شما توجه کنند، به‌همين خاطر الان بهترين موقع سال براي رفع اشتباهاتي است که در آراستن ظاهر خود مرتکب مي‌شويد. اگر مرتکب هر کدام از اشتباهاتي مي‌شويد که در ادامه خواهيم آورد، لازم نيست احساس بدي پيدا کنيد، تنها کافي است تصميم بگيريد که ديگر آن اشتباه را انجام ندهيد. اکثر اين اشتباهات نيازهايي هستند که تا بعد از دوران بلوغ به آنها توجه نمي‌شود، بنابراين هيچ يک از ما اين شانس را نداريم که عادات خوب را زودتر در خود بسازيم و پرورش دهيم.

اشتباه اول: ريش و سبيل به‌هم ريخته

هيچ مشکلي در ارتباط با سبيل يا ريش پرپشت وجود ندارد، لااقل تا زماني که خودتان از آن خسته نشويد، اما اگر درهم و ژوليده باشد، چطور؟ سعي کنيد لبه‌هاي ريش و سبيل خود را هر روز مرتب کنيد. حتما مي‌دانيد مرداني که ريش ندارند اگر يک روز صورت‌شان را اصلاح نکنند چقدر ژوليده و نامرتب به‌نظر مي‌آيند. اين اتفاق براي لبه‌هاي ريش شما هم مي‌افتد. لازم نيست کار چندان خارق‌العاده‌اي انجام دهيد.
فقط کافي است قيچي را برداريد و با کمک يک شانه حالت‌دهنده مناسب، به آرامي لبه‌هاي موي صورت‌تان را تميز کرده و کل آن را به شکل مناسبي حالت دهيد. فرق زيادي بين ريش مدل «چوب-برها» که خيلي فانتزي است با ريش نامرتب جنگلبانان وجود دارد که با آنکه طبيعي‌تر است، جذابيت کمتري دارد.

اشتباه دوم : ته ريش نامرتب

ته ريش خود را با ماشين اصلاح کوتاه مي‌کنيد؟ بله، مرداني که به ته ريش اهميت مي‌دهند بايد بدانند که چطور آن را نگه دارند و به آن برسند. در سال2012 محققان دانشگاه New South Wales نقش موي صورت را در استنباط نسبت به جذابيت مردان موردبررسي قرار دادند. يافته‌ها نشان داد که مردم بيشتر تحت تاثير ظاهر مرداني قرار مي‌گيرند که ته ريش دارند تا مرداني که صورت‌شان را 6 تيغه اصلاح مي‌کنند. با اين حال، مرداني که اين حالت را ترجيح مي‌دهند بايد بدانند که چطور به ته ريش خود رسيدگي کنند. براي آنکه ته ريش‌تان به چشم بيايد، بايد آن را با ماشين اصلاح، مرتب کنيد.
ته ريش داشتن به اين معنا نيست که ديگر نيازي به تميز و تنظيم کردن آن نخواهيد داشت؛ اين مسئله ممکن است شما را شلخته و ژوليده نشان دهد. براي آنکه چنين ظاهر نامرتبي نداشته باشيد، بايد سعي کنيد ته ريش‌تان را مرتب نگه داريد. مي‌توانيد موقع تميز کردن از شانه‌هايي با دندانه‌هاي کوتاه يا با محافظ استفاده کنيد.

اشتباه سوم : ابروهاي ژوليده

ابروها، يکي از مهم‌ترين اجزاي صورت شما هستند. انسان‌ها با استفاده از ابروهاي خود، حالت‌هاي مختلفي از خود بروز مي‌دهند. يک جفت ابروي تميز و آراسته و کاملا مجزا از هم شما را به گوينده بهتري تبديل مي‌کند. ابروهاي تميز و مرتب به شما کمک مي‌کنند تا نسبت به افرادي که ابروهاي به‌هم ريخته و ژوليده‌اي دارند، واضح‌تر و گشاده‌رو‌تر با ديگران ارتباط برقرار کنيد. مرتب کردن ابروها در خانه شايد کمي زمان ببرد اما نتايج خوبي خواهد داشت.

اشتباه چهارم : موي بلند بيني

گاهي پيش مي‌آيد که به‌راحتي بلند بودن موي بيني را ناديده مي‌گيريم. واقعا 30ثانيه بيشتر طول نمي‌کشد که به کمک يک ماشين اصلاح موهاي بيني خود را تميز کنيد. آقايان! لطفا به‌ خاطر داشته باشيد که هرچه قدتان بلندتر باشد، افراد بيشتري در معرض ديدن موهاي بيني شما خواهند بود. اين بدان معناست که خصوصا افراد قدبلند بايد بيشتر حواس‌شان به موهاي بيني‌شان باشد. به کمک ماشين اصلاح يا يک قيچي کوچک کاري کنيد که ديگر کسي به‌جاي تعريف از چهره زيباي‌تان به آن رشته‌هاي ژوليده و آويزان خيره نشود.

اشتباه پنجم : موي بلند گردن

اکثر سلماني‌ها پشت گردن فرد را تميز مي‌کنند که در‌ واقع پسِ‌سر محسوب شده و آخرين مرحله از آرايش خواهد بود. افرادي که پسِ‌سرشان پرمو است، دوست دارند موقع اصلاح از اين مسئله مطمئن شوند که موهاي‌شان ديگر بلند نبوده و با موي پسِ‌سرشان يکي نيست و از پشت يقه لباس بيرون نمي‌زند. هر مردي مي‌تواند در خانه، موهاي پشت گردن خود را با ماشين اصلاح تميز کند. امتياز اين کار در خانه آن است که به هر حال مي‌توانيد ظرف 30‌ثانيه اين کار را انجام داده و نيازي نيست کلي راه را تا آرايشگاه طي کنيد. اين کار، باعث يکدست شدن موهاي پشت سر شده و مانع از آن مي‌شود که موهاي سر با موهاي پشت گردن‌تان يکي شود.

اشتباه ششم : موي بالاي گوش

قرار نيست وقتي موهاي‌تان بلند مي‌شود خود‌به‌خود برود پشت گوش‌هاي‌تان و تکان نخورد. اگر موهاي‌تان آنقدر بلند شده که روي گوش‌تان را پوشانده، مي‌توانيد آن را کوتاه کنيد يا به زيبايي مثل يک هلال دور گوش‌تان بيندازيد. حالت ايده‌آل و مطلوبش آن است که هر دو گوش‌تان به‌خوبي معلوم باشد، اما اگر دوست داريد بخشي از آن را مخفي ‌کنيد، اين کار را با موهايي که انتهاي‌شان به پشت گوش يا زير آن مي‌رسد، انجام دهيد.
اگر با ابزار يا شانه مورد‌نظر نتوانستيد اين کار را بکنيد، بايد آن را با ماشين اصلاح مرتب کنيد. خبر خوب اين است که لازم نيست براي اين کار حتما پيش آرايشگر برويد و وقت بگيريد تا موهاي‌تان را تميز و آراسته کند. ماشين اصلاح داراي شانه‌هاي مختلف با اندازه‌هاي گوناگون است که مي‌توانيد به کمک آنها، موهاي اطراف گوش را کوتاه کرده يا آن را حالت بدهيد.

اشتباه هفتم: موي بلند گوش

همان نظريه قبلي درباره موهاي گوش هم صادق است، هرچند که اين بخش جانبي صورت شماست و مثل بيني از روبه‌رو آنقدرها ديد ندارد، اما بار ديگر به زماني کمتر از يک دقيقه براي تميز کردن آنها نياز است، موهاي گوش ظرف چند روز يا هفته رشد مي‌کنند. به خاطر داشته باشيد که تميز کردن موهاي دهانه گوش کافي بوده و نيازي نيست داخل آن برويد.



منبع : مجله سيب سبز



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

آرايش عروس الهام حميدي در مراسم ازدواج اش + عکس

خانم هاي شيک پوش روسري چهارخانه زمستاني را اينگونه مي بندند

با هر رنگ لباس چه رنگ لاکي ست کنيم؟

فرم بدن تان را با اين ترفندها تشخيص دهيد

ولنتاين امسال، لباس هاي تان را اينگونه ست کنيد

ست کردن لباس به سبک آيشواريا راي و شکيرا براي ولنتاين

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

12 ويژگي که شما را به يک مرد جذاب براي خانمها تبديل مي کند

جديدترين مدل پالتو در دنياي مد، پالتو خزدار زنانه

10 عطر مردانه اي که زنان را جذب مي کند!!

مدل کت و شلوار زنانه به پيشنهاد ستاره هاي شيک پوش هاليوود

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

مدل مانتو بازيگران در جشن حافظ 97 ( هجدهمين جشن حافظ )

10 طراح لباس برتر دنيا !

مدل لباس هايي که کيت ميدلتون و مگان مارکل دقيقا مانند هم پوشيدند

10 طراح لباس برتر دنيا !

10مدل لباس شيک براي ميهماني هاي عصر

7 نکته مهم در پوشيدن شلوار جين که نمي دانستيد

مدل لباس هاي برتر پنه لوپه کروز در جشنواره کن 2018

جديدترين مدل کفش زنانه دولچه اند گابانا براي بهار 2019

عجيب ترين مدل لباس ها در جايزه گرمي 2019

مدل لباس در ميهماني بعد از اسکار Oscar 2019،جنيفر لوپز تا پاريس جکسون

چه مدل دامني متناسب با اندام شماست؟

مدل لباس هاي برتر در اسکار 2019،جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

مدل لباس هاي برتر در جوايز گرمي 2019، جنيفر لوپز تا ليدي گاگا

کارل لاگرفلد Karl Lagerfeld طراح مشهور برند شنل درگذشت

مدل لباس در بفتا 2019، کيت ميدلتون تا ايرينا شايک

8 لباس زنانه براي ميهماني هاي عصر و نيمه رسمي

نگاهي روانشناسانه به مدل لباس هاي جنجالي جشنواره فجر 37

مدل پالتو زمستاني بلند، به سبک بازيگران زن ايراني

مدل مانتو در روز هفتم و هشتم جشنواره فجر، پريناز ايزديار تا مهناز افشار

مدل مانتو بازيگران زن در ششمين روز جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل لباس عروس و آرايش الهام حميدي، تازه عروس سينماي ايران

مدل مانتو بازيگران زن در چهارمين روز جشنواره فجر 37

مدل مانتو در روز دوم و سوم جشنواره فجر 37 ( جشنواره فجر 97 )

مدل مانتو بازيگران در افتتاحيه جشنواره فيلم فجر 97

مدل لباس هاي برتر در SAG Awards 2019, ليدي گاگا تا اما استون

9 واقعيت جالب درباره کيت ميدلتون Kate Middelton که نمي دانستيد

عکس هاي جديد جنيفر لوپز روي شماره ژانويه مجله مد بازار

بدترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب 2019 Golden Globes

بدترين مدل لباس در گلدن گلوب Golden Globes 2019

بهترين مدل کت و شلوار در گلدن گلوب Golden Globes 2019