آخرین اخبار

با اين ترفندها از مرد مورد علاقه تان جواب مثبت بگيريد!!! روابط عاطفي

با اين ترفندها از مرد مورد علاقه تان جواب مثبت بگيريد!!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - چطور مي شود از مرد مورد علاقه مان بله بگيريم؟

فکر مي کنيد با بيشتر منتظر ماندن چه چيزي عوض مي شود؟ فکر مي کنيد اگر همه روزهاي جواني تان را وقف او کنيد، دلش پيش شما مي ماند؟ تصور مي کنيد اگر در هر شرايطي کنارش بمانيد، مرد زندگي تان مي شود؟ نه! باور کنيد اين طور نيست! روان شناسان مي گويند چنين افکاري نمي توانند شما را پاي سفره عقد بنشانند.
دکتر جمشيد بيگدلي يکي از آن هاست که معتقد است که هيچ مردي نه با انتظاري که سال ها طول مي کشد و نه با التماسي که دل سنگ را هم مي تواند آب کند، حلقه ازدواج را به دست نمي کند. او مي گويد براي بله گرفتن از مردها، بايد اصول خاصي را رعايت کنيد. پس در ادامه اين مطلب با او باشيد تا بدانيد که چه اشتباه هايي، مردها را فراري مي دهند و براي راضي کردن مردها بايد به چه ابزارهايي مجهز شويد.

خودتان باشيد

آدم ها به محض اينکه مي فهمند رابطه به مسيري که پايانش ازدواج است پيش مي رود، ديگر آن طور که هستند رفتار نمي کنند. آن ها وقتي اين موضوعي را مي فهمند، مي خواهند جامعه پسند و خانواده پسند رفتار کنند و همين رفتارهاي ساختي به رابطه شان آسيب مي زند. مراقب باشيد براي مجاب کردن فردي که دوست داريد با او ازدواج کنيد، به چنين دامي نيفتيد. اگر قصد ازدواج داريد، هرگز سعي نکنيد خودتان را بهتر از آنچه هستيد نشان دهيد. وقتي ناخودآگاه يک رفتار ساختگي را ابراز مي کنيد، مچ خودتان را بگيريد و از خود بپرسيد «آخرش چه؟ تا کجا مي توانم به بازي وانمود کردن ادامه دهم؟» گذشته از اين اگر مي خواهيد با او ازدواج کنيد، بايد 20 تا 30 درصد بدتر از آن چيزي که امروز مي بينيد، تصورش کنيد؛ آيا اگر او 30 درصد بدتر از اينکه هست شود، باز هم مي توانيد کنارش زندگي کنيد؟

شبيخون نزنيد

هيچ چيز مثل صبحت کردن از ازدواج در همان برخورد اول نمي تواند يک مرد را بترساند. پس با عجله کردن در بيان اين خواسته، او را پس نزنيد. به جاي اينکه به فکر پيدا کردن راهي براي محاصره کردن او بگرديد، اين تصور را برايش ايجاد کنيد که «هرچه در او مي گردم چيزهاي بهتري پيدا مي کنم و حالا که بيشتر مي شناسمش، فکر مي کنم او مي تواند زني باشد که تمام عمرم را در کنارش بگذرانم!»

خودتان را گول نزنيد

مي گويد هنوز براي ازدواج کردن آماده نيست؟ بيشتر از دو سال است که منتظر هستيد اما او انتظار صبوري بيشتري دارد؟ انتظاري که از دو سال فراتر برود، مي تواند معناي بي ميلي او به ازدواج کردن را به دنبال داشته باشد. کسي که بعد از گذشتن دو سال از رابطه، موضوع ازدواج را پيش نمي کشد و امروز و فردا مي کند، شايد شما را نمي خواهد و شهامت ابراز کردنش را ندارد، يا شايد از تنها ماندن مي ترسد و نمي خواهد شما را از دست دهد اما ميلي به ازدواج کردن و قبول مسئوليت هم ندارد. اگر با چنين مردي رو به رو شديد، به او بگوييد مشکلاتت به خود مربوط است و من نمي توانم وقت و انرژي بيشتري را براي روشن شدن وضعيت زندگي تو صرف کنم.
در چنين موردي، بايد قاطعانه، رک و در نهايت ادب، ماجرا را تمام کنيد؛ اما اگر فقط تهديد به رفتن مي کنيد و با هر خواهش دوباره منتظر روزي که با شما ازدواج کند، مي مانيد، مطمئن باشيد که چيزي در رابطه شما بهتر نخواهدشد.

سريش نباشيد

اگر بيش از اندازه به يک مرد آويزان شويد، او را پس خواهيد زد. نکند مي خواهيد ضعف هايتان را با کوتاه کردن زمان آشنايي بپوشانيد و به همين دليل با وجود انکارکردن هاي او اصرار داريد هرچه زودتر جشن عروسي بپا شود؟ اگر تصور مي کنيد طولاني شدن دوره شناخت باعث زده شدنش از شما مي شود و ممکن است بعد از چند ماه خيال ازدواج کردن با شما از سرش بيرون برود، چطور مي خواهيد او را يک عمر کنار خودتان نگه داريد؟ باور کنيد اگر همين انرژي را براي قوي تر کردن خودتان و بالابردن توانايي هايتان بگذاريد به نتيجه بهتري مي رسيد. فراموش نکنيد مردي که در زمان آشنايي تمايلي به ازدواج ندارد، به احتمال زياد بعد از راضي شدن به ازدواج هم تا ابد در کنارتان نمي ماند.

گنده دماغ نباشيد

گفتيم که نبايد بيش از اندازه به يک مرد چسبيد و او را با عاشق و مراقبت کردن محاصره کنيد؛ اما معناي اين حرف اين نيست که با عقب نشيني کردن و پس زدن يک مرد، ميل او به ماندن کنار خودتان را بيشتر مي کنيد. مردها از بي تفاوتي متنفرند، پس تصور نکنيد اگر از او فاصله بگيريد و به فردي که در خيالتان دوست داريد با او ازدواج کنيد، بي اعتنايي کنيد، مقدمات ازدواج تان با او زودتر فراهم مي شود. در رابطه با او، تعادل را رعايت کنيد؛ نه آن قدر دور شويد که شما را نبيند و نه آن قدر نزديک شويد که حضورتان آزارش دهد.

همه فن حريف شويد

با رفتارهايتان اين تصور را ايجاد نکنيد که زني بي پناه و محتاج به او هستيد و اگر ترکتان کند، هيچ دل خوشي اي براي زنده بودن نداريد. به جاي اينکه به فکر پيدا کردن راهي براي پايبند کردن او و سر سفره عقد نشاندنش باشيد، توانايي هاي خودتان را بالا ببريد. مردها از زن هاي چندبعدي خوششان مي آيد. وقتي فرد مقابلتان توانايي هاي متعدد شما را ببيند، با اطمينان بيشتري به ازدواج فکر مي کند، پس براي تقويت کردن خودتان و توانايي هايتان به عنوان يک زن امروزي تلاش کنيد و خودتان را چندبعدي پرورش دهيد. اگر مي خواهيد با پنهان کردن واقعيت هاي زندگي تان و سرپوش گذاشتن روي ناتواني هايتان، او را به اين رابطه پايبند کنيد، به نتيجه اي نخواهيد رسيد.

امتياز اضافي ندهيد

بيش از اندازه سرويس و امتياز دادن به يک مرد، نه تنها او را به يک فرد و رابطه وابسته نمي کند، بلکه باعث مي شود شما را پس بزند و ميلي به ازدواج کردن با شما نداشته باشد. هيچ کس دوست ندارد زندگي اش را با فردي ضعيف که به خاطر جلب محبت ديگران از همه چيزش مي گذرد، بگذراند؛ پس چنين چهره اي را به او نشان ندهيد.

خودتان دست به کار شويد

خيلي ها تصور مي کنند اگر يک زن پيشنهاد ازدواج کردن را به زبان بياورد، خودش را تحقير کرده و به همين دليل توصيه مي کنند که زن ها با زبان بي زباني براي راضي کردن مرد به چنين اتفاقي، هر کاري بکنند اما واژه «ازدواج» را به زبان نياورند؛ در حالي که اين طور نيست. اينکه يک زن در مورد ازدواج صحبت کند، هميشه پس زننده نيست و اگر تصور مي کنيد مرد مقابلتان توانايي درک اين موضوع را دارد، مي توانيد به جاي منتظر ماندن خودتان دست به کار شويد واکنشي که يک مرد به چنين پيشنهادي مي دهد، به سطح سواد، نوع تربيت، اينکه در خانواده شان چه نگاهي به زن مي شود و جايگاه مادرش يا خواهرهايش در خانواده او بر مي گردد. اگر تصور مي کنيد او در خانواده اي که زن جايگاه بالايي دارد رشد کرده، مي توانيد صادقانه در اين مورد حرف بزنيد و تکليف خودتان را روشن کنيد.



منبع : همشهري تندرستي



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

همسران جوان بخوانند : همه چيز درباره رابطه جنسي

چگونه ميل جنسي مان را زياد کنيم؟

بعد از دعوا با همسرتان اين کارها را نکنيد!!

فرزند مسئوليت پذير مي خواهيد؟ اين 6 گام به شما کمک مي کند

رابطه با خانواده همسر، چگونه رابطه بهتري داشته باشيم؟

اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اگر اين نشانه ها را دارد، ترکش کنيد!!

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

وقتي شوهرتان با شما قهر مي‌کند چگونه رفتار کنيد؟

10 نکته مهم در زندگي زناشويي که هر زن و مردي بايد بداند

برقراري روابط عاشقانه با مردان متاهل!!

نقش‌ مادران در كاهش‌ عوارض بلوغ دختران

چطور بعد از يک دعوا دوباره آشتي کنيم؟

با چهار سياست زنانه مردان را حرف شنو کنيد

خيانت همسرتان را با اين نشانه ها متوجه شويد!!

8 مرد خطرناک براي ازدواج!!

احترام در رابطه زناشويي چگونه ايجاد مي شود؟ حتما زوج ها بخوانند

11 رازي که بايد از همسرتان پنهان کنيد!!

شکوفا کردن خلاقيت کودک با چند پيشنهاد ساده

4 ترفند زنانه براي عاشق کردن همسر!!

رفتارهاي مردانه اي که زنان از آنها بيزارند، آقايان بخوانند!!

رابطه جنسي لذت بخش با ترک 12 اشتباه ساده!!

متاهلم اما علاقه مند به دوستي با زنان ديگر هستم!!

10 نکته که به شما مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

زندگي زناشويي تان را با اين ترفندها نجات دهيد!

نحوه صحيح رفتار با شوهر، فقط خانم ها بخوانند!!

5 قانون تربيت کودک که بايد از ژاپني ها بياموزيم!

رموزي ناياب از ازدواج که همه بايد بدانند!!

11 کار غلطي که نبايد جلوي فرزندتان انجام دهيد!!

10 راه براي حرف شنو کردن کودکان

قوانيني که براي حفاظت از کودک بايد به او بگوييد، از قانون لباس زير تا ...

5 توصيه براي مشورت با فرزند قبل از سن بلوغ!!

بلوغ زودرس در دختران، چگونه جلوي آرايش کردن دختران خردسال را بگيريم؟

9 نشانه که مي گويد براي ازدواج آماده ايد!!

بعد از شکست عشقي اين کارها را هرگز نکنيد!!

براي داشتن يک رابطه طولاني مدت اين مقاله را بخوانيد!!

در اولين قرار ملاقات عاشقانه تان اين سوالات را نپرسيد!

منظور مرد علاقه تان از گفتن اين جملات چيست؟

پسر مورد علاقه تان را اينگونه عاشق کنيد!!

ازدواج با اين دلايل ممنوع!!

اگر جوابتان به اين سوالات مثبت است، با اين مرد ازدواج نکنيد!!

دعواي شما با همسرتان اين فوايد جالب را دارد!!

فکر مي کنم همسرم در اينستاگرام به من خيانت مي کند!!

اين 10 جمله را هرگز به مادرشوهرتان نگوييد!!

حل اختلافات زن و شوهري با 6 کليد اصلي

سوالات جنسي که پاسخ شان را بايد بدانيد!

6 راز دوام ازدواج والدين تان که بايد بدانيد!!

متاهلان و کارهاي ممنوعه اي در اينستاگرام!!

عشق واقعي بين زن و مرد 20 نشانه اصلي دارد!!

حرف هاي جالب همسر يک هنرمند مشهور از دلايلي که زندگي مشترکش را تباه کرد!!

چگونه پسري که عاشق اش بودم را بعد از ازدواج فراموش کنم؟