آخرین اخبار

رسيدن به روياهاي تان با اين ترفندها ممکن مي شود، خوشحال باشيد!!! شادکامي و موفقيت

رسيدن به روياهاي تان با اين ترفندها ممکن مي شود، خوشحال باشيد!!!

  بزرگنمايي:

چه خبر - چگونه به روياهايم برسم؟

چشم هايتان را ببنديد؛ کمي صبر کنيد تا سر و کله اش پيدا شود؛ ذهنتان را از اتفاق هاي ناخوشايند امروز و کارهاي تلنبار شده فردايتان خالي کنيد؛ نفس عميق بکشيد و بگذاريد سراغتان بيايد. مي بينيد؟ بدون آن که دنبالش بگرديد خودش را به ذهنتان رسانده، رويايي که گهگاه در روزهاي آرام زندگيتان سراغ شما مي آيد، باز هم آمده تا ذهن و تن خسته تان را به دنيايي که دست نيافتني جلوه مي کند ببرد؛ اما صبر کنيد! چرا دست نيافتني؟ روياهايي که فکر مي کنيد رسيدن به آن ها نه کار شماست و نه کار فرد ديگري، مي توانند به واقعيت زندگيتان تبديل شوند. کافي است بعد از ديدنشان چشم هايتان را باز کنيد و با تکنيک هايي که به شما معرفي مي کنيم، دنبالشان کنيد.

ببافيدش

همه چيز از ذهنتان شروع و بعد به واقعيت تبديل مي شود. حالا که اين واقعيت را مي دانيد، به قوه تخيلتان پر و بال داده و اجازه دهيد رويا ببافد. دوست داريد کجاي اين دنيا بايستيد؟ دوست داريد چه کسي باشيد؟ کنار چه کسي بايستيد و چطور زندگي کنيد؟ تا زماني که جوابي براي اين سوال ها نداشته باشيد، هيچ تغيير قابل توجهي در زندگي تان اتفاق نمي افتد.

باور کنيد

رويايي که به ذهن شما پا مي گذارد، بايد آن قدر بزرگ باشد که ارزش انتظار و دويدن براي رسيدن را داشته باشد. وقتي رويايي را در ذهنتان مي بافيد، بايد قبل از اين که قدمي به سمتش برداريد از خود بپرسيد «که چي؟»، «وقتي به رويايم رسيدم چه اتفاقي در زندگي ام مي افتد؟» اگر پاسخي که به اين سوال ها مي دهيد، به جاي متوقف کردن رويابافي، ذهنتان را براي پر و بال دادن به آن تشويق مي کند، يعني روياي نابي بافته ايد. حالا که ناب بودن رويايتان را باور کرده ايد، نيمي از مسير را براي رسيدن به آن پيموده ايد.

ببينيدش

مسيري که براي رسيدن به رويا در ذهنتان داريد را کنار بگذاريد و تصور کنيد همه چيز اتفاق افتاده است. در کوچه رويايتان قدم بزنيد؛ کنار آدم رويايي تان بايستيد؛ جايزه رويايي تان را در دست بگيريد و پشت ميز رياستي که رويايش را داشته ايد بنشينيد. رويايتان را خوب مزمزه کنيد و ببينيد زندگي تان چقدر تغيير کرده است. براي رسيدن به نقطه اي که در ذهنتان مجسم کرده ايد، نبايد رويا را دور از دسترس و خيالي تصور کنيد. شما بايد بپذيريد که رويايتان درست توي مشتتان است.

بگوييدش

بسياري از روياها، محقق نمي شوند، چون صاحبانشان آن ها را فقط در ذهنشان نگه مي دارند. حالا که باور کرده ايد رويايتان توي مشتتان است، بايد آدم هاي ديگر را شريک فکرتان کنيد. وقتي درباره رويايتان صحبت مي کنيد، يک قدم ديگر به باورکردنش نزديک مي شويد. شمايي که با اشتياق تصوير دوست داشتني ذهنيتان را با ديگران به اشتراک مي گذاريد، آن ها را هم به باورکردن رويايتان ملزم مي کنيد. انگار قرار نيست چرخ اين دنيا بدون محقق شدن روياي عزيز شما بچرخد.

برنامه اش را بريزيد

حالا وقت آن است که حرفتان را به عمل دربياوريد. روياي شما در فکرتان متولد شده است؛ اما با ماندن در ذهن شما به زندگيتان راه پيدا نمي کند. پس بنشينيد و مسير رسيدن به آن را طراحي کنيد. اول بايد يک برنامه کلي و بزرگ را براي مشخص کردن اين مسير تدوين کنيد و بعد به جزئياتش بپردازيد. آن قدر در زمان طراحي اين مسير خودتان را سوال پيچ کنيد که هيچ ابهامي در برنامه باقي نماند.
جزئياتي که به عنوان کوچه پس کوچه هاي اين مسير طراحي شان مي کنيد، امکان رسيدن به آن را بيشتر مي کنند؛ البته برنامه اي که امروز طراحي مي کنيد تا زمان در دست گرفتن رويايتان بدون تغيير نمي ماند.
مطمئن باشيد هرچه پيشتر برويد، نيازها و محدوديت هايتان را بيشتر درک مي کنيد و مجبور به ويرايش کردن برنامه تان مي شويد. تدوين برنامه هاي بلندمدت، ميان مدت و کوتاه مدت مي تواند به شما کمک زيادي بکند. برنامه بلندمدتي که تنظيم مي کنيد، اما مسير اصلي رسيدن به روياي تان است و برنامه هاي کوتاه مدت، مي توانند انرژي و انگيزه بيشتري براي رسيدن به هدف به شما بدهند.
وقتي در دل برنامه اصلي ده ها مسير فرعي تعريف کرده ايد، به محض عبور از هر کدام از مسيرهاي فرعي، از موفقيت کوچکي که به دست آورده ايد احساس غرور مي کنيد و با انگيزه بيشتري به راهتان ادامه مي دهيد.

عملي اش کنيد

قبل از اين که رويايتان را عملي کنيد، بايد يک فهرست تهيه کنيد و موفقيت هاي کوتاه مدتي را که تعريف کرده ايد در آن بنويسيد. حالا مي توانيد بعد از عبور از هر مرحله اي که تعريف کرده ايد، به نشانه پيروزي مقابل آن موضوع تيک بزنيد و از کوتاه شدن راهي که در پيش داريد احساس غرور و خوشحالي کنيد. با احتياط اما با انگيزه، در مسيري که طراحي کرده ايد قدم بگذاريد. پيش نياز وارد شدن به اين مسير، مشخص کردن نيازهايتان است. اگر قرار است در زمينه اي آموزش ببينيد، با افرادي ارتباط برقرار کنيد يا اينکه تجهيزاتي را فراهم کنيد، دست به کار شويد. روياي شما درست در لحظه اي که روي مبل نشسته ايد، برآورده نمي‌شود. پس از جا بلند شويد و براي عملي کردنش تلاش کنيد.



منبع : روزنامه همشهري



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

5 توصيه براي جذاب شدن در 3 دقيقه

عادت هاي بدي که شادي شما را به تاراج مي برد!!

تقويت اعتماد به نفس با چند تغيير ساده!!

5 فرد موفقي که بعد از اخراج شان موفق شدند!!

مديتيشن را چگونه در خانه تمرين کنيم؟

بگوييد چگونه مي خنديد تا شخصيت تان را به شما بگوييم!!

11 قانون اصلي فنگ شويي براي جذب عشق و پول

دوست خوب و واقعي چه ويژگي هايي بايد داشته باشد؟

آداب هديه دادن گل را بياموزيد

استفاده از كلمات قدرتمند – 101 كلمه ي قدرتمند

شخص دروغگو را با اين 8 مورد شناسايي کنيد

استرس شب امتحان را با اين روشها از بين ببريد

زبان بدن فروشنده حرفه اي چگونه است؟

کاهش استرس و اضطراب با چند روش خوراکي

اصول زبان بدن براي تشخيص کلاهبرداران در ازدواج

زندگينامه مريم ميرزاخاني، نابغه ايراني رياضي در جهان

مي خواهم شاد باشم و شاد زندگي کنم!!

مريم ميرزاخاني در ليست 5 زن نخبه رياضي دنيا

مادلين وسترهات، دستيار 26 ساله ترامپ چقدر درآمد دارد؟

5 اصل روانشناسي براي يک زندگي راحت

انسان هاي سمي اطرافتان را با اين روشها از زندگي تان دور کنيد

10 عادتي که براي شاد بودن بايد ترک شان کنيد!!

چگونه در مقابل خواسته هاي ديگران نه بگوييم؟

راه هاي کنترل خشم، چگونه خشم را کنترل کنيم؟

اين نشانه ها مي گويد بايد به دوستي تان پايان دهيد!!

در جمعه هاي دلگير چگونه حال مان را خوب کنيم؟

با همسر بهاره رهنما بيشتر آشنا شويد

دوست واقعي شما اين نشانه ها را دارد!!

اين 3 خصوصيت را هرگز نبايد داشته باشيد!!

فقط سه گام تا داشتن احساس خوشبختي فاصله داريد!

زبان بدن و 10 نکته که بايد بدانيد

روشهاي عالي براي مقابله با احساسات منفي

تحليل زبان بدن مسي و رونالدو در مراسم بهترينهاي سال فوتبال 2017

چرا ما ايراني ها عادت به عذرخواهي نداريم؟؟؟

اعتياد به تلفن همراه و دنياي مجازي را چگونه از بين ببريم؟

چگونه به کسي که قصد خودکشي دارد کمک کنيم؟/به بهانه خودکشي هاي اخير

گفتن اين جملات پس از 40 سالگي، ممنوع!

با غم و اضطراب بعد از زلزله چه کنيم؟

چگونه دقيقه نودي نباشيم؟!!

هنگام وقوع زلزله بهترين کار چيست؟

زبان بدن چيست و 12 نکته که در مورد آن بايد بدانيد

چگونه مانند آهنربا ديگران را جذب کنيم؟

تحليل جالب زبان بدن کي روش بعد از قرار گرفتن ايران در گروه مرگ

تاثير باورنکردني اسم افراد بر سرنوشت و وضعيت روحي آنها

روشهاي شاد بودن در زندگي هاي سخت امروزي!!

نکته هايي براي سحر خيزي در صبحهاي سرد زمستان

مردي 40 ساله ام و بيشتر فکرم مشغول زنان است؟

مثبت انديشي با 7 روش ساده

تست روانشناسي : چقدر اعتماد به نفس داريد؟

5 جمله اي که هرگز نبايد به خودتان بگوييد