آخرین اخبار

معرفي همه برنامه ها و سريال هاي تلويزيون در ماه رمضان تلويزيون

معرفي همه برنامه ها و سريال هاي تلويزيون در ماه رمضان

  بزرگنمايي:

چه خبر - برنامه هاي تلويزيون در ماه رمضان

شبکه‌هاي سيما هر سال براي ايام ماه رمضان، سفره متنوعي را براي مخاطبانش تدارک مي‌بينند و سعي مي‌کنند با توليد برنامه‌هاي مختلف نمايشي و ترکيبي پاسخگوي نيازهاي مردم در اين ايام باشد.

مجموعه هاي نمايشي ماه مبارک رمضان

ماه مبارک رمضان براي ايراني‌ها با سريال‌هايي که براي اين مناسبت توليد مي‌شوند، گره خورده است و مخاطبان تلويزيون همزمان با انتظار براي رسيدن افطار، منتظر تماشاي سريال‌هاي شبکه‌ها در اين هستند؛ امسال نيز تلويزيون سريال‌هايي را ويژه ماه مبارک رمضان ترتيب داده است.

مجموعه تلويزيوني «پادري» به کارگرداني محمدحسين لطيفي و تهيه‌کنندگي سيد محمود رضوي، شب هاي ماه مبارک رمضان بعد از اخبار ساعت 21 به روي آنتن شبکه يک خواهد رفت.
براساس برنامه ريزي هاي انجام شده پخش سريال «پادري» از شنبه تا پنج شنبه مي باشد و جمعه ها هم طبق روال گذشته سريال تاريخي «معماي شاه» به روي آنتن خواهد رفت.

سريال تلويزيوني «برادر» به نويسندگي آرش قادري و کارگرداني جواد افشار که توسط نعمت چگيني براي پخش در شب هاي ماه مبارک رمضان تهيه شده، از 18 خردادماه ساعت 21:10 به روي آنتن شبکه دو سيما مي رود.
در فاصله بين چهارم تا هشتم تير هم (مصادف با ليالي قدر و شب هاي احيا) ميني سريال مناسبتي «کشيک قلب» به کارگرداني حسين مهکام و تهيه کنندگي علي پورکياني روي آنتن شبکه يک سيما مي رود.

مجموعه فيلم هاي کوتاه «زندگي به سبک بندگي» که با هدف الگو سازي براي جوانان و معرفي داستان هاي قرآني براي هدايت به سمتِ زندگيِ سالم و با آرامش در حال توليد هستند، قرار است همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به روي آنتن شبکه قرآن سيما برود. در اين مستند سعي بر آن شده است با به تصوير کشيدنِ داستان هاي کوتاهِ قرآن، مخاطبان را با شيوه زندگي اسلامي و همچنين اصول دين، فروع دين و اخلاق اجتماعي آشنا کند.

«زندگي به سبک بندگي» به تهيه کنندگي مهري سرخيل و کارگرداني ابوالفضل بيات در 30 قسمت 5 دقيقه‌اي در گروه آموزش شبکه قرآن سيما تهيه و توليد شده است.
مجموعه هاي تلويزيوني «زيرزمين» و «پنجمين خورشيد» به کارگرداني عليرضا افخمي از سه شنبه 18 خرداد هر روز به ترتيب ساعات 11 و 16 از شبکه سه سيما باز پخش مي شوند.

ويژه برنامه هاي افطار ماه مبارک رمضان

** «شهر باران» برنامه اي ترکيبي با فضايي شاد و اميد بخش است که هر روز بعد از خبر ساعت 19 آغاز مي شود و تا پيش از مشروح اخبار ساعت 21 ادامه خواهد داشت.
مسائل اجتماعي از قبيل ازدواج و تشکيل خانواده محور اصلي اين برنامه است و هر شب متناسب با موضوع، دو يا سه گروه مهمان به اين برنامه مي آيند.
«شهر باران» به تهيه کنندگي و کارگرداني احسان ارغواني، کاري از گروه معارف اسلامي شبکه يک است که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب به صورت زنده به روي آنتن خواهد رفت.

** «ماه عسل» کاري از گروه اجتماعي شبکه سه سيما به تهيه کنندگي و اجراي احسان عليخاني است که در 30 قسمت 75 دقيقه اي ويژه افطار به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه خواهد شد. اين ويژه برنامه گفتگو محور است که با موضوع بخشش، در فضايي لطيف، انسانيت را در پرتو پيام‌هاي ديني ـ اخلاقي براي مخاطبين ارائه مي نمايد. ميهمانان اين برنامه، از افرادي انتخاب شده اند که از لحاظ اجتماعي، فرهنگي، علمي و ... در شرايط خاص قرار دارند. اين برنامه از دو شنبه 17 خرداد، هر شب ساعت 19:00روي آنتن شبکه سه قرار مي گيرد.

** ويژه برنامه لحظات افطار شبکه قرآن سيما نيز همانند سال‌هاي قبل تحت عنوان «ضيافت» و با اجراي سيدوحيد مرتضوي پخش خواهد شد.
«ضيافت» با رويکرد معرفي سيره علماي سلف توسط يکي از نزديکان و شاگردان ايشان و ايجاد فضاي معنوي در لحظات افطار همه روزه از ساعت 19:30 تا 21 به صورت زنده و مستقيم مهمان سفره هاي مخاطبان قرآني است.

ويژه برنامه هاي سحر ماه مبارک رمضان

برنامه «ماه خدا» با اجراي حسن سلطاني از ساعت 2 بامداد با آيتم هاي گفتگوي کارشناسي و مناجات خواني توسط مناجات خوان هاي فارسي، گفتگوي تلفني با بزرگان و علما، دعاي سحر، اذان صبح، پخش نماز صبح و در آخر قرائت يک جز از قرآن کريم از شبکه يک سيما پخش خواهد شد.

شبکه دو سيما نيز با برنامه «نوسفران» ساعت 3 بامداد به مدت 60 دقيقه به تهيه کنندگي محمد مهدي ابهري و اجراي سيدجواد هاشمي با هدف توجه ويژه به نوجوانان در کليت خانواده و انتقال باورهاي ديني به نسل جديد، همراهي بزرگسالان با نوجوانان و کودکان در لحظه هاي معنوي سحر و احياي آيين هاي مذهبي و ديني روي آنتن مي رود.

برنامه «سحرگاهان حرم» با همکاري و توليد مرکز سيماي نور ـ قم، با آيتم هاي متنوعي هر روز از حرم حضرت معصومه سلام الله عليها به روي آنتن شبکه سه مي رود.

همچنين «نسيم سحري» عنوان ويژه برنامه سحرگاهي شبکه قرآن سيماست که با رويکرد ايجاد فضاي معنوي در سحرهاي ماه رمضان و بر اساس 3 محور شب زنده داري، توبه و عبوديت براي مخاطبان در نظر گرفته شده است.

دهه­ اول موضوع سخنراني و محور برنامه مناجات و سنت شب زنده داري است، دهه­ دوم استغفار، توبه و مغفرت، و در ده روز سوم عبوديت و حفظ برکات ماه مبارک رمضان بررسي مي شود. در اين برنامه از علما به عنوان کارشناس دعوت شده است. مناجات و دعا از آيتم هايي است که به شکل ميان برنامه در «نسيم سحري»پخش خواهد شد.
اين برنامه با اجراي سيد کمال هاشم زاده همه روزه در ايام ماه مبارک رمضان از ساعت 2:30 بامداد تا اذان صبح به صورت زنده و مستقيم به روي آنتن مي رود.

«سر سفره خدا» عنوان برنامه زنده ويژه سحرگاهي ماه مبارك رمضان شبکه کودک و نوجوان است که به کارگرداني و تهيه کنندگي حميدرضا عطارد در کانال نهال شبكه كودك و نوجوان، در دست توليد است. اين مجموعه در ٣٠ قسمت ٧٠ دقيقه‌اي ويژه کودکان روزه اولي توليد مي‌شود.
«سر سفره خدا» با بازيگري احسان مهدي و مجري‌گري حامد مدرس، توسط مريم سقلاطوني نوشته شده است.


شبکه يک سيما

در آستانه فرا رسيدن ماه مبارک رمضان ويژه برنامه هاي گروه هاي مختلف شبکه يک سيما اعلام شد.
برنامه «آفتاب شرقي» کاري از گروه معارف شبکه يک سيما که هر روز بجز جمعه ها به تهيه کنندگي سعيد عباسي از اين شبکه پخش مي شود. اين برنامه با حضور کارشناسان مختلف به مباحث مربوط به ماه مبارک رمضان مي پردازد.

دکتر حاجي عبدالباقي روزهاي شنبه تفسير سوره قدر و حجت الاسلام مستشاري روزهاي يکشنبه موضوع بهره‌مندي از مجالس ديني در ماه رمضان را مطرح مي کنند. آقاي بهرامپور در روزهاي دوشنبه با بحث رويکرد به توبه و بازگشت به خدا، روزهاي سه شنبه حجت الاسلام برادران با موضوع سبک زندگي ديني و حجت الاسلام تراشييون روزهاي چهارشنبه با بحث تربيت ديني خانواده و روزهاي پنجشنبه حجت الاسلام علوي تهراني درباره رحمت و مغفرت در ماه مبارک رمضان صحبت مي کنند.

برنامه «درس‌هايي از قرآن» کاري از گروه معارف شبکه يک با تهيه کنندگي محمود متوسل و سخنراني حجت‌الاسلام قرائتي با محوريت مباحث ماه مبارک رمضان از اين شبکه پخش مي شود.

مجموعه «حديث سرو» به تهيه کنندگي عبدالکريم عرشي با معرفي علما و زندگي اين بزرگان نجفي از شبکه يک پخش مي شود.

برنامه هاي روتين و جاري شبکه مثل برنامه هاي «سيماي خانواده»، «صبح بخير ايران»، با موضوع ماه مباک رمضان و ترويج فرهنگ افطاري ساده و نقش قرآن در خانواده به همراه تعدادي برنامه هاي ويژه ماه رمضان که تدارک ديده شده است، ادامه پيدا مي کند.

همچنين مستند «قيام لله» با موضوع معرفي افرادي که به فرمان مقام معظم رهبري براي اقتصاد مقاومتي عمل کردند، پخش مي‌شود.

اين برنامه کاري از موسسه روايت فتح به کارگرداني امير سبحان جعفري هر روز به روي آنتن شبکه يک مي‌رود.


شبکه دو سيما

پورنگ و قصه هاي «محله گل و بلبل» که از زمان پخش آن توانسته در ميان مخاطبان جايگاه ويژه اي پيدا کند در ماه مبارک رمضان نيز با سوژه‌ها و موضوعات متناسب و جذاب همراه طيف گسترده مخاطبان خود است. اين برنامه در طول هفته از ساعت 18 به تهيه کنندگي مسلم آقاجان زاده و کارگرداني احمد درويشعلي پور از شبکه دو پخش مي شود.

مجموعه گفتگو محور «رو به راه» نيز که پيش از اين هر هفته يک پرونده اجتماعي را براي مخاطبان باز کرده و طي چهار روز از چهار منظر مختلف به آن مي پرداخت، تدارک ويژه اي براي ايام ماه مبارک رمضان ديده است. اين برنامه به تهيه کنندگي محمدرضا ماندگاران و اجراي مژده لواساني کاري است از گروه امور اجتماعي که در ماه رمضان ساعت 19:50 از شبکه دو سيما پخش مي شود.

درس اخلاق حضرت آيت ا... مکارم شيرازي پس از خبر 20:30 و قبل از پخش سريال «برادر» از شبکه دو سيما پخش خواهد شد.

پخش مستقيم و زنده ويژه برنامه شب هاي قدر از مشهد مقدس و قم نيز از جمله برنامه هاي در نظر گرفته شده توسط واحد تامين برنامه و پخش شبکه دو براي اين ايام است.

«شيدايي» نام جُنگي شبانگاهي به تهيه کنندگي محمد نبهان، هر شب ساعت 23:15 به صورت زنده روي آنتن شبکه دو سيما مي رود.
اين برنامه با محوريت تسهيل ازدواج جوانان شکل گرفته است. همچنين سنت‌هاي حسنه در ماه مبارک رمضان و همراهي و مساعدت افراد جامعه با يکديگر در حضور خانواده ها و هنرمندان عرصه هاي مختلف از ديگر موضوعاتي است که در اين جنگ شبانه مورد بحث قرار مي گيرد.

مستند «از لاک جيغ تا خدا» که قسمت هاي گذشته آن مورد تحسين و استقبال گسترده مخاطبان خاص و عام قرار گرفته بود، کاري است از گروه خانواده و فرهنگ به تهيه کنندگي هاشم تفکري بافقي که در ماه رمضان هر روز ساعت 17:15 در جدول پخش برنامه ها قرار دارد.
اين برنامه در ماه مبارک رمضان به صورت ويژه و با بخش هاي متفاوت نسبت به گذشته به مخاطبان تقديم مي‌شود.

«کوي محبت» عنوان برنامه اي است که با هدف پرداختن به سيره اهل بيت (ع) از بقاع متبرکه، امامزاده ها و اماکن زيارتي روي آنتن مي رود و با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه و کارشناسان ابعاد شخصيتي ائمه اطهار (ع) را بررسي مي کند.
اين برنامه کاري است از گروه امور اجتماعي به تهيه کنندگي و اجراي سيد مصطفي موسوي که جمعه ها و ليالي قدر ساعت 19:50 از شبکه دو پخش مي شود.

مسابقه «ثانيه ها» با ساختاري متفاوت و متناسب با ماه رمضان را در دستور کار شبکه قرار گرفته است. بر اين اساس اين مسابقه با حضور شرکت کنندگاني از اقشار مختلف و طراحي پرسش هايي همخوان با ايام ماه مبارک رمضان و روزهايي که در آن قرار دارد و ديگر تغييراتي که تيم سازنده به منظور جذابيت بيشتر و رقابتي سالم و دانش افزا در آن اعمال کرده؛ رويکردي ويژه و متمايز نسبت به قسمت هاي پيشين به خود گرفته است.
اين مسابقه با اجراي عليرضا خمسه کاري از گروه امور اجتماعي به تهيه کنندگي ابراهيم بهادري هر روز ساعت 18:45 از شبکه دو پخش مي شود.

«با هم براي هم» عنوان برنامه اي است که به توليدات مردمي در زمينه فيلم، عکس و دلنوشته با موضوعات متناسب با ماه رمضان مي پردازد.
موضوعات متنوعي چون آداب و رسوم ماه رمضان، روزه اولي ها، کودکان و ماه رمضان، غبار روبي مساجد، مراسم ختم قرآن، سفره اکرام، سفره هاي ساده افطار و سحر و ... در اين جشنواره مورد توجه قرار گرفته است.
«با هم براي هم» به تهيه کنندگي محمود فلاح پرويزي هر روز ساعت 8:25 و 17:30 از شبکه دو سيما به روي آنتن مي رود.

«نما دو»، دوربين شبکه دو است که بنا دارد طي ايام ماه پرفضيلت رمضان به نقاط مختلف کشور سفر کند و گزارشي مستند از رسوم سنت‌هاي ماه رمضان در اقصي نقاط کشور، نگاه جامعه شناسي به مسائل پيرامون اين ماه، حرفه هاي گوناگون و ... را به مخاطبان اين شبکه عرضه کند.

جشنواره ها و مراسم ماه رمضان در نقاط مختلف به صورت بروز، مشاغل خاص در فضاهاي ديده نشده، ماه رمضان از نگاه مردم، شب در رمضان و زندانيان ستاد ديه از بخش هاي مختلف اين برنامه است که در گروه نهادهاي اجتماعي به تهيه کنندگي هادي خدادي توليد مي‌شود. زمان پخش «نما دو» در اين ايام هر روز ساعت 12:45 و 22:15 خواهد بود.

مستند «ستارگان محراب» کاري از گروه نهادهاي اجتماعي به تهيه کنندگي محمد کريمي دونا و حجت عيدي برنامه اي است که به معرفي ائمه جماعات شاخص و برجسته مساجد تهران اختصاص دارد و پخش آن در ايام ماه مبارک رمضان ساعت 9 صبح خواهد بود.
اين برنامه با موضوع پرداختن به علماي برجسته و مدرسين حوزه علميه قم که پايگاه اصلي فعاليت آنها در سنگر مسجد بوده، توليد مي شود و هريک از ايشان از روحانيون برجسته و امامان جماعت بنام دوران معاصر خويش بوده اند.

شبکه سه سيما

گروه هاي معارف و اجتماعي شبکه سه سيما به مناسبت نزديک شدن به ماه مبارک رمضان ويژه برنامه هاي خود را به روي آنتن مي برند.

فصل دوم مستند «دوباره زندگي» با نگاهي نو و تازه به مقوله مرگ، با افراد گوناگون از اديان مختلف، در فضاهاي متفاوت، پيرامون ديدگاهشان در رابطه با مقوله مرگ گفتگو مي کند. اين برنامه در 26 قسمت 20 دقيقه اي از شبکه سه سيما پخش خواهد شد.

«سمت خدا» کاري از گروه فرهنگ و معارف اسلامي شبکه سه سيما به تهيه کنندگي سيد عبدالمجيد رکني است که در ماه مبارک رمضان با اجراي نجم الدين شريعتي و با حضور کارشناساني چون حجج اسلام عابديني، رنجبر، فرحزاد، حسيني قمي و دکتر رفيعي به ترتيب به موضوعاتي چون سيره تربيتي انبيا در قرآن، شرح زيارت جامعه، وصيت هاي پيامبر اکرم (ص) و امير المومنين (ع) و همچنين سيره تربيتي امير المومنين (ع) در نهج البلاغه و بررسي ابعاد مختلف مسئله امامت با محوريت قرآن کريم خواهند پرداخت. اين برنامه هر روز بجز پنجشنبه و جمعه ها ساعت 13:30 به صورت زنده روانه آنتن شبکه سه خواهد شد.

گروه فرهنگ و معارف اسلامي شبکه سه سيما همزمان با برپايي نمايشگاه قرآن کريم در مصلي تهران 30 برنامه 20 دقيقه اي را به تهيه کنندگي حسن محمديان مفرد با اجراي بهزاد احمدي و خانم قانعي روي آنتن مي برد.

«سفره هاي آسماني» در 15 قسمت 15 دقيقه اي مجموعه مستندي به تهيه کنندگي رهبر قنبري است که در خصوص غذاهاي آييني ميان اقوام ايراني و شيوه هاي تهيه اين گونه غذاها مي پردازد. پوشش،گويش، آداب، رسوم، کار و جغرافياي اقوام ايراني نيز مد نظر است. اين برنامه از سه شنبه 18 خرداد، هرروز ساعت 18:25 به روي آنتن مي رود.

ويژه برنامه شب هاي قدر به تهيه کنندگي محمد رضا ماندگاران در 3 قسمت 70 دقيقه اي به صورت زنده و با حضور حجت الاسلام و المسلمين شيخ حسين انصاريان از حسينيه همداني ها و مهديه تهران، از ساعت 23:30 دقيقه پخش خواهد شد.

«زلال احکام» ويژه ماه مبارک رمضان در 40 قسمت 11 دقيقه اي کاري از گروه فرهنگ و معارف اسلامي شبکه سه سيما به تهيه کنندگي محمدرضا عطارد است. اين برنامه با حضور حجت الاسلام و المسلمين فلاح زاده به سوالات مردم و مخاطبان که از طرق مختلف (پيامک ، تلفن، پست الکترونيکي و نامه) به برنامه رسيده است، پاسخ مي دهد.

برنامه «سمت خدا» در سحرهاي ماه مبارک رمضان در 30 قسمت 15 دقيقه اي، ويژه برنامه اي را با حضور حجت الاسلام فرحزاد و اجراي نجم الدين شريعتي پخش خواهد کرد. اين برنامه به شرح فرازهايي از دعاي ابوحمزه ثمالي مي پردازد.

همچنين برنامه‌هاي روتين شبکه سه نيز مثل «حالا خورشيد» و «مردم چي ميگن» با فضاي خاص ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

شبکه چهار سيما

گروه فرهنگ و انديشه شبکه چهار سيما، با هدف آسيب شناسي اجتماعي و جستجوي راهکارهايي براي جلوگيري از سوء رفتارهاي رايج در جامعه و بهبود تعاملات اجتماعي بر مبناي آموزه هاي اخلاقي، ملي و اسلامي در نظر دارد برنامه اي تحت عنوان «زمرد» را در ايام ماه مبارک رمضان روي آنتن ببرد.
اين برنامه با اجرا و کارشناسي علي درستکار و تهيه کنندگي مهدي محمديان، در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 21 از شبکه چهار پخش خواهد شد.

«جويبار» به تهيه کنندگي کوروش انصاري و مجري کارشناسي سعيد بيابانکي و دکتر نبي، ميزبان صاحبنظران و کارشناسان (دکتر سنگري، دکتر آهي، دکتر اکرامي، شکارسري، غزوه و محدث خراساني و ...) در حوزه شعر و ادب خواهند بود و به بررسي جايگاه و نقش قرآن، در رشد و تعالي شعر و ادبيات پارسي خواهد پرداخت.
«جويبار» کاري از گروه ادب و هنر شبکه چهار، هر روز عصر ساعت 17 به مدت 60 دقيقه روي آنتن اين شبکه خواهد رفت.

در ايام ماه مبارک رمضان منتخبي از گفتگوهاي عارفانه دکتر غلامحسين ابراهيمي ديناني در برنامه «معرفت» با اجرا و کارشناسي دکتر منصوري لاريجاني و تهيه کنندگي سيد محسن مناجاتي هر روز عصر ساعت 18 از شبکه چهار سيما پخش خواهد شد.

شبکه پنج سيما

نوزدهمين جشن شاد تلويزيوني «جشن رمضان» در بهار قرآن هرشب از ساعت 22 به صورت زنده و مستقيم از باغ موزه قصر تهران پخش مي شود.

«زائر رمضان» عنوان برنامه ديگري است که دقايقي مانده به افطار ارتباط زنده با مشهد مقدس برقرار مي‌کند. اين برنامه قصد دارد احسان و باز شدن سفره‌هاي ساده افطار را که براي زائران امام رضا (ع) تدارک ديده شده است، نمايش داده شود.

ويژه برنامه هاي «نقره‌ سپيد» و «شرح مشتاقي» به ترتيب با حضور کارشناسان برنامه رنجبر و حجت الاسلام پناهيان به روي آنتن مي رود.

«انس با قرآن»، برنامه ترتيل خواني قرآن کريم است که از ابتداي ماه مبارک هر روز ساعت 13:45 به مدت 75 دقيقه به صورت زنده از حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع) به روي آنتن شبکه پنج مي رود.

اين برنامه شامل تفسير و نکات مربوط به هر جزء قرآن با تفسيرآيت الله محمدي ري شهري و مجري کارشناسي حاج عباس سليمي پخش خواهد شد.

مجله اقتصادي «روزآمد» در ماه مبارک رمضان به پايتخت صنعت ايران سفر مي کند و از همت و ايمان و اراده مردمان استان مرکزي در مسير توسعه اقتصادي و اقتصاد مقاومتي گزارش هاي مستندي را ارائه خواهد کرد.

اين برنامه با اجراي رضا اميرحمدي، هيراد حاتمي و مليحه بسطامي هر روز از شنبه تا پنج شنبه ساعت 19:15 به مدت 90 دقيقه به روي آنتن مي رود.

شبکه آموزش

برنامه تخصصي «دکتر سلام» شبکه آموزش با فرا رسيدن ماه مبارک رمضان به جنبه هاي مختلف موضوع روزه و مسايل مربوط به آن مي پردازد.

سري جديد برنامه «قند پهلو»، با رويکرد آموزشي و تغييراتي در آيتم‌ها در ماه رمضان از شبکه آموزش سيما راهي آنتن مي‌شود.
رويکرد آموزشي در برنامه «قند پهلو» غيرمستقيم خواهد بود و در سري جديد برنامه تغييراتي را در بخش محتوا و آيتم‌ها شاهد خواهيم بود. در همين راستا آيتم‌هاي جديدي اضافه مي شود تا گونه‌هاي جديدي آموزش طنز هم در برنامه ديده شود.

برنامه «مشاعره» در ماه مبارک رمضان به مدت 15 شب به صورت ويژه پخش مي‌شود. ابيات برنامه «مشاعره» در اين ماه شکل و شمايل رمضاني دارند و به فضايل ماه رمضان و امام علي(ع) مربوط مي‌شوند.

ويژه برنامه رمضاني «نان و نمک» حاصل تلاش برنامه سازان «دوربين 7» است که در قالب مستند و با موضوع تاثيرگذاري فرهنگ ماه مبارک رمضان بر اقشار جامعه قصد دارد فعالان آموزش عالي و دانشگاهي را معرفي نمايد.

برنامه «سفيد» شبکه آموزش سيما نيز در ماه رمضان با رويکرد رمضاني روي آنتن مي رود.




منبع : yjc.ir



ارسال نظر شما

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

بازيگران آينه عبرت/ از ممنوع الکاري تا شراکت با بابک زنجاني + عکس

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 2)

نکات کليدي سريال بازي تاج و تخت براي درک اتفاقات فصل هشتم ( قسمت 1)

نقد و بررسي قسمت اول فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت + عکس

سريال هاي رمضاني تلويزيون: از کشف حجاب تا دلدادگي + عکس

چگونه جان اسنو و دنريس در دنياي «بازي تاج و تخت فاميل» مي شوند؟

ترسناک ترين سريال ها، مختص عاشقان ترس و هيجان ! + عکس

سوالات مهم و بي جواب در مورد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت»

26 سريال برتر سال 2019 بر اساس آراي IMDB

رکود کريس آنجل در برنامه «عصر جديد» زده شد ولي داوران درک نکردند!!

حميد گودرزي: در جشنواره جام جم ناراحتي من به خاطر محمدرضا گلزار نبود!!

کدام بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» در فصل 8 بايد بميرند!!

معرفي سريال هاي جديد تلويزيون براي پخش در سال 98 + عکس

بازيگران «بازي تاج و تخت» روي فرش قرمز فصل 8 سريال

سانسور صحبت هاي جنجالي مهران مديري در ويژه برنامه دورهمي + فيلم

چالش هاي يلدا قشقايي بازيگر سريال «بر سر دوراهي»

تصميم جديد بهنوش بختياري در سال جديد براي حضور در فضاي مجازي

گفت و گو با حامد سريال «برسردوراهي» + عکس

دستمزد بازيگران سريال «بازي تاج و تخت» براي هر فصل و سود خالص آنها

بچه داري و استراحت: برنامه رامبد جوان براي نوروز! + عکس

جزئيات برنامه هاي نوروز 98 تلويزيون: از خندوانه و دورهمي تا عصر جديد

سانسور کردن «ابي» در عصر جديد عليخاني!! + فيلم

گزارشي از پشت صحنه سريال «بر سر دوراهي» + عکس جديد

جنجال هاي جشنواره جام جم / از انصراف مديري تا حذف عادل!

عکس هاي جديد از سريال تلويزيوني «ستايش 3»

تريلر جديد فصل هشتم سريال بازي تاج و تخت Game of Thrones

هر آنچه مي خواهيد درباره برنامه هاي نوروز تلويزيون 98 بدانيد

پوسترهاي فصل هشتم «بازي تاج و تخت» منتشر شد + عکس

جديدترين تصاوير از سريال خنده دار نوروزي «ن. خ» سعيد آقاخاني

سکانس هاي آزار دهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس

نگاهي به 3 سريال نوروزي «ن.خ»، «بر سر دوراهي» و «زوج و فرد»

سکانس هاي آزاردهنده «تاج و تخت» که براي بازيگران نيز دردناک بود! + عکس (قسمت 2)

بهاره رهنما، اکبر عبدي و ارژنگ اميرفضلي در سريال نوروزي سال 98 + تصاوير

از دورهمي و خندوانه تا صداپيشگي شهاب حسيني: برنامه هاي نوروزي

اميرحسين مدرس مجري ويژه برنامه تحويل سال شبکه 4 شد

زمان و ساعت پخش سريال هاي نوروز 98 مشخص شد

ويژه برنامه هاي تحويل سال 98 و اسامي مجريان

برترين سريال هاي سال 2018 بر اساس رتبه بندي سايت IMDB + عکس

عکس ها و توضيحات مهراوه شريفي نيا از بازي در سريال نوروزي

متفاوت ترين نقشي که شهين تسليمي بازي کرده + عکس

پرمعناترين و فراموش نشدني ترين ديالوگ هاي سريال «بازي تاج و تخت»

اولين عکس هاي ميترا حجار در سريال نوروزي «بر سر دوراهي»

شرايط و هزينه هاي حضور ستاره ها در برنامه «پنج ستاره»

چرا علي ضياء و برنامه فرمول يک، متهم به ترويج همسرآزاري شد؟!

چرا سعيد آقاخاني اين نام عجيب را براي سريال نوروزي اش انتخاب کرد؟! + عکس

سحر قريشي، بهرام رادان و ميترا حجار در سريال «رقص روي شيشه»

سير تا پياز درباره شرکت کنندگان و شيوه راي دهي در مسابقه عصر جديد

عصر جديد احسان عليخاني، کپي ناشيانه از تلنت شوهاي غربي يا ايده ايي خلاقانه؟

فراخوان قسمت نوروزي «پايتخت» براي جذب يک بازيگر خردسال

با نبرد وينترفل، خونين ترين و بزرگترين نبرد فصل پاياني سريال «بازي تاج و تخت» آشنا شويد(قسمت 2)